Ik zeg niet dat ik haar niks vind, ik heb het alleen over dat topicvullen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben niet chagrijnig. Veel mensen vinden het irritant dat je zo reageert. We weten het nu wel dat je haar niet zo vindt. Hoef je alleen niet om elke 10 posts te zeggen
Bekijk de eerste pagina nog eensquote:En trouwens, als we iets vullen, dan is het wel ontopic
Zullen we er maar over ophouden. Genoeg offtopicquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik haar niks vind, ik heb het alleen over dat topicvullen.
[..]
Bekijk de eerste pagina nog eens!
Ach, dan heb je tenminste meer kans dat je Harm inhaalt.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zullen we er maar over ophouden. Genoeg offtopic
Maar op die manier hoeft het niet.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, dan heb je tenminste meer kans dat je Harm inhaalt..
Dan zijn we het daar over eens.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar op die manier hoeft het niet.
Ze zingt nooit saaie liedjesquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan zijn we het daar over eens.
Ben benieuwd of Angelique vanavond weer van die saaie liedjes gaat zingen.
En Ellen heeft een warme stemquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:48 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ze zingt nooit saaie liedjes![]()
quote:
Ik vond haar nummers niet echt boeiend. Ik vind r idd saai overkomen qua performance. Ze is wel beter dan Ellen, maar ik vind 'r niet zo uit de groep springen.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:52 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ellen heeft indd geen warme stem, maar wat is er mis met de liedjes die Angie gezongen heeft? Ik vond ze wel tof hoor
![]()
ja, dat zegt iedereen hierquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vond haar nummers niet echt boeiend. Ik vind r idd saai overkomen qua performance. Ze is wel beter dan Ellen, maar ik vind 'r niet zo uit de groep springen.
Ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:57 schreef superhero87 het volgende:
[..]
ja, dat zegt iedereen hierDaar gaat vanavond verandering in komen
![]()
Idd.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef WithMe het volgende:
De nummers die ze kiest zijn net zo saai en onopvallend als haarzelf.
Leg eens uit wat er zo saai was aan haar vanavond?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:47 schreef WithMe het volgende:
De nummers die ze kiest zijn net zo saai en onopvallend als haarzelf.
Haar persoonlijkheid, liedje, verschijning...quote:Op zaterdag 11 februari 2006 21:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Leg eens uit wat er zo saai was aan haar vanavond?
Zoals Raffaëla.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 22:01 schreef Cee het volgende:
Liever een wat bedeesdere persoonlijkheid met een dijk van een stem dan het zoveelste geval dat er leuk uit ziet, of leuk doet, maar waarvan de stem me na 30 seconden al de keel uit hangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |