Mij aan een Kliko.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Idd, dat doet me denken aan bedorven restjes van de Chinees.
Het maakte haar jonger. En een stuk voller. Maar ze blijftquote:Op donderdag 9 februari 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet wel zeggen dat is die gladde haren niet echt mooi vind. Wat ze eerst had stond haar beter.
BETER! Ze verdient het!quote:Op donderdag 9 februari 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een stuk of 70 posts en dan heeft ze Harm ingehaald! (dacht ik dan)
Daarom alleen al, verdient ze de eerste plaatsquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:14 schreef Andiyan het volgende:
Angelique is tof. Dat ze in dat stukje zegt dat ze weet dat ze geen idol is en voor de derde of vierde plaats gaat. Gewéldig.![]()
![]()
Maar dat is het beste om te zeggen. Niet alleen voor Angelique maar ook voor de rest.quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:14 schreef Andiyan het volgende:
Angelique is tof. Dat ze in dat stukje zegt dat ze weet dat ze geen idol is en voor de derde of vierde plaats gaat. Gewéldig.![]()
![]()
Is strategisch inderdaad goedquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:47 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar dat is het beste om te zeggen. Niet alleen voor Angelique maar ook voor de rest.
Finale Angelique - Ellen zou de beste finale ooit zijnquote:Op donderdag 9 februari 2006 18:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou haar een finaleplaats niet misgunnen.
quote:Op donderdag 9 februari 2006 18:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Finale Angelique - Ellen zou de beste slechtste finale ooit zijn
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
De slechtste finale
Dus jij hebt liever een Harm en een Serge in de finale?quote:
Als Angelique maar in de Finale komt, dan vind ik het primaquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik overdreef misschien ook wel een beetje, hoewel ik 'liever' Harm & Serge in de finale zie. De allerslechtste zou denk ik Renske - Ellen zijn![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:51 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik overdreef misschien ook wel een beetje, hoewel ik 'liever' Harm & Serge in de finale zie. De allerslechtste zou denk ik Renske - Ellen zijn![]()
Ieder z'n eigen mening hequote:Op donderdag 9 februari 2006 20:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee hoor
eerde Renske en Ariel!
die konde geen van beide zingen![]()
Ik snap niet dat Ellen en Angelique niet in de finale zouden komen, beiden beste zangeressen van Idols #3quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee hoor
eerde Renske en Ariel!
Ik vond Ariel nog wel een aardige stem hebben, maar totaal niet geschikt voor mainstream top40 spul. Ze zou het alternatiever moeten zoekenquote:Op donderdag 9 februari 2006 20:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee hoor
eerde Renske en Ariel!
quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vond Ariel nog wel een aardige stem hebben, maar totaal niet geschikt voor mainstream top40 spul. Ze zou het alternatiever moeten zoeken
Ik vind haar in het begin leuk, maar daarna niet meer zo. Helemaal hoe ze erbij stond toen ze eruit lag. Echt zo van:quote:Op donderdag 9 februari 2006 20:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vond Ariel nog wel een aardige stem hebben, maar totaal niet geschikt voor mainstream top40 spul. Ze zou het alternatiever moeten zoeken
Zo zag ik dat niet zo, maar ze zat er idd bij als een dood vogeltje op de kruk. Nog voordat ze hoorde dat ze er definitief uit lag. En dat terwijl ze altijd lachend in beeld was. Beetje jammer.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vind haar in het begin leuk, maar daarna niet meer zo. Helemaal hoe ze erbij stond toen ze eruit lag. Echt zo van:
Ja maar ik ben de beste... jullie schoppen mij eruit? Vuile sukkels!
Valt nog mee voor een negerinquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft wel een aanwezig gebit. Beetje.
OMGquote:Op donderdag 9 februari 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Whehe, ik ben verveeld![]()
Als ik alleen die rechter foto zou zien zou ik geloven dat het een echte foto van Angelique was.quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Whehe, ik ben verveeld![]()
Dat zou nooit kunnenquote:Op donderdag 9 februari 2006 22:39 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als ik alleen die rechter foto zou zien zou ik geloven dat het een echte foto van Angelique was.![]()
ga weg man!quote:Op donderdag 9 februari 2006 22:39 schreef WithMe het volgende:
[..]
Als ik alleen die rechter foto zou zien zou ik geloven dat het een echte foto van Angelique was.![]()
zeker als je zenuwachtig benquote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:50 schreef Dizer het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze gaat zingen zaterdag aanstaande. Thema love, daar zal toch echt eenhoop potentiële nummers voor haar aanwezig zijn
Whitney Houston - I Will Always Love You
Maar wel een gevaarlijk nummer, want je kan er mee in de fout gaan...
Ik hoop het niet. Ze verdient het om deze week door te gaanquote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeker als je zenuwachtig ben![]()
Ik hoop idd dat ze haar zenuwen de baas kan zijn. Volgens mij kan nog beter en zuiver uithalen dan ze nu laat zien. Als ze dit lied zou doen en zou slagen dan fluit ze door naar de laatste 3.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 09:50 schreef Dizer het volgende:
Ik ben benieuwd wat ze gaat zingen zaterdag aanstaande. Thema love, daar zal toch echt eenhoop potentiële nummers voor haar aanwezig zijn
Whitney Houston - I Will Always Love You
Maar wel een gevaarlijk nummer, want je kan er mee in de fout gaan...
Dat wel, maar dat staat haar juist prachtig vind ik. Zo'n heerlijk aanstekelijke lach!quote:Op donderdag 9 februari 2006 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft wel een aanwezig gebit. Beetje.
Same here.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:22 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Samen met Raf is ze mijn favoriet!![]()
Vind ik ook.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet wel zeggen dat is die gladde haren niet echt mooi vind. Wat ze eerst had stond haar beter.
(GMTA...quote:Op vrijdag 10 februari 2006 13:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Same here.
We hebben zijn topic nog niet ingehaaldquote:Op donderdag 9 februari 2006 17:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Nog een stuk of 70 posts en dan heeft ze Harm ingehaald! (dacht ik dan)
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:19 schreef superhero87 het volgende:
[..]
We hebben zijn topic nog niet ingehaald![]()
Boeiend.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:19 schreef superhero87 het volgende:
[..]
We hebben zijn topic nog niet ingehaald![]()
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:20 schreef Dizer het volgende:
[..]Daar moet verandering in komen dan
Ga eens ergens anders zeiken. Begin het anders erg zat te wordenquote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders zeiken. Begin het anders erg zat te worden
Als moderator zijnde, moet je wel even het goede voorbeeld geven en ook normaal doen. En als je komt zeuren, doe dat lekker in het gezeik topic van Idols
Zeg, als jij chagrijnig bent, ga dat dan eens even niet in IDO doen. Dit topic hoeft echt niet zo snel mogelijk vol omdat ze dan Harm voorbij is.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ga eens ergens anders zeiken. Begin het anders erg zat te worden
Als moderator zijnde, moet je wel even het goede voorbeeld geven en ook normaal doen. En als je komt zeuren, doe dat lekker in het gezeik topic van Idols
Ik ben niet chagrijnig. Veel mensen vinden het irritant dat je zo reageert. We weten het nu wel dat je haar niet zo vindt. Hoef je alleen niet om elke 10 posts te zeggenquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg, als jij chagrijnig bent, ga dat dan eens even niet in IDO doen. Dit topic hoeft echt niet zo snel mogelijk vol omdat ze dan Harm voorbij is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |