quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Wil je alsjeblieft niet zo vrolijk doen HM2Het is nog vroeg
![]()
Het leuke van vakantie is trouwens ook dat je nooit file hebtIk heb er net ruim 30 minuten overgedaan om van Delft-zuid naar Nootdorp te komen
(effectief gok ik max. 10 km
)
AAahhhhh wat zielug..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh
Wil je alsjeblieft niet zo vrolijk doen HM2Het is nog vroeg
![]()
Het leuke van vakantie is trouwens ook dat je nooit file hebtIk heb er net ruim 30 minuten overgedaan om van Delft-zuid naar Nootdorp te komen
(effectief gok ik max. 10 km
)
Positieve benadering.... I like thatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:33 schreef Kleintje het volgende:
BEW.
Pee.... dat is dus 20 minuten extra.
Je zegt zelf... het is nog vroeg.
Dus waarom haasten???
Als je geen 20 minuten tijd over hebt op je leven... dan moet je een erg gestresst leven hebben en volgens mij erg ongelukkig zijn.
Dus... relax.
Je hebt gewoon 20 minuten langer de tijd gehad om wakker te worden. Nu kan je dat gezeik op je werk weer aan...
Strak plan....ff lekker fietsen naar Goudaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:31 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dus morgen de fiets? Doe je even lang over en is has-tikke gezond
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Positieve benadering.... I like thatMaar het hele probleem is, dat ik al last van mijn knie heb en veel schakelen en gasgeven / remmen helpt dan niet
Enneh....daarnaast moet ik van Nootdorp ook nog naar Gouda crossen hoor
Nou...normaal gesproken doe ik er maar 30 minuten over van Delft naar Gouda via de A12. Alleen stond het nu helemaal vast op de Utrechtsebaan en dat heeft indirecte gevolgen voor de A13quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:59 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
Is het dan niet makkelijker om van Delft via bleiswijk, moerkapelle etc te rijden?
Dan ben je al wat files kwijjt.
Oké, qua kilometers langer, maar volgens mij qua reistijd in de spits korter...
Da's ook een optie iddquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:03 schreef Kleintje het volgende:
uh uh, nope....
paralell rijden bij de A13, richting de N200nogwat, die langs zestienhoven gaat.
Of roep ik nu echt vreemde dingen?
Weet het ook niet hoor, heb er maar een paar jaar gewoond + rondgetuft met mijn paard
Neee, naar Nootdorp!...okee..volgende keer als je daar moet zijn bedoel ik dan dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
Strak plan....ff lekker fietsen naar GoudaGaat me twee uur kosten (op zijn minst
)
Je kan best alles met links doen he'quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Positieve benadering.... I like thatMaar het hele probleem is, dat ik al last van mijn knie heb en veel schakelen en gasgeven / remmen helpt dan niet
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
ik heb het hartstikke koud, maar ik ben ook zo handig geweest om een hempje aan te trekken met daarover zo'n transparant wapperbloesje. Niet bepaald winterkleding
Jeetje...wat een strategieen. Ik moet elke dag alleen maar strategisch nadenken naast welk lekker ding ik ga zitten, en of ik rechts of links in de bus ga zittenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:01 schreef PdeHoog het volgende:
Nou...normaal gesproken doe ik er maar 30 minuten over van Delft naar Gouda via de A12. Alleen stond het nu helemaal vast op de Utrechtsebaan en dat heeft indirecte gevolgen voor de A13
Ik ga binnenkort eens een tussendoorroute bij Nootdorp verkennen. Dan kan ik misschien Ypenburg omzeilen
Als ik via Bleiswijk ga, dan sta ik op de toerit voor de A13 weer vastWant dan moet ik eerst de A13 hebben naar Berkel en Rodenrijs en daar doorsteken naar de A12
was vergeten te doen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:19 schreef Puckzzz het volgende:
Hoi Kleintjeen iedereen natuurlijk
ik heb het hartstikke koud, maar ik ben ook zo handig geweest om een hempje aan te trekken met daarover zo'n transparant wapperbloesje. Niet bepaald winterkleding
Ik heb idd door bevroren waterleiding de was een week niet kunnen doen. Al mijn wintertruien (allebei dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:23 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
was vergeten te doen?
(dat zeg ik ook tegen de collega's die met een T-shirt op werk komen...in de winter nog wel)
Dat had ik op de middelbare school ook nog hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:27 schreef Kleintje het volgende:
Netjes Debsterr!
Vroegah.... in mijn tijd... toen was je alleen stoerrrr als je het laagste cijfer uit de klas had. En ik wilde graag stoer zijn
Wat is daar zo gek aanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:23 schreef Shark.Bait het volgende:
(dat zeg ik ook tegen de collega's die met een T-shirt op werk komen...in de winter nog wel)
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb idd door bevroren waterleiding de was een week niet kunnen doen. Al mijn wintertruien (allebei dus) zitten idd in de was
Nerdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:23 schreef Debsterr het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik heb gister een 8.9 voor m'n examen gehaaldgewoon weer het hoogste van de klas
OMG!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:38 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is daar zo gek aanZo loop ik er ook bij hoor
Ik heb dan welliswaar een longsleeve aan maar ik heb ook zelden een trui aan hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:49 schreef Shark.Bait het volgende:
OMG!
De was ook vergeten te doen?
Nou ja, je zal het wel warm hebben als de temperatuur boven de 10 graden komt
quote:
Zit ik hier, met m'n haar verwilderd, m'n bril op, m'n kungfu tshirt aan. Oeeeh i'm so nerdyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Je ziet er niet uit als een nerd hoor
Fotoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit ik hier, met m'n haar verwilderd, m'n bril op, m'n kungfu tshirt aan. Oeeeh i'm so nerdy.
Maar toch bedankt
hmmm, mijn haar is ook verwilderd, ook bril op, grote nike trui aan met capuchon (way to big)...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 10:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zit ik hier, met m'n haar verwilderd, m'n bril op, m'n kungfu tshirt aan. Oeeeh i'm so nerdy.
Maar toch bedankt
Ook, coolquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:07 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hmmm, mijn haar is ook verwilderd, ook bril op, grote nike trui aan met capuchon (way to big)...
We zijn nu samen nerdy!
Moet je de camera niet in de buurt van je mond houden hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan beslaat de camera van m'n ochtendadem![]()
![]()
![]()
Foto'squote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:07 schreef Kleintje het volgende:
[..]
hmmm, mijn haar is ook verwilderd, ook bril op, grote nike trui aan met capuchon (way to big)...
We zijn nu samen nerdy!
God, ik denk: kijken wat voor resultaat m'n foon oplevert. Ik zie er nog vertiefder uit dan dat ik dachtquote:
Geef mij ook eens een leuk setje kleren!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:20 schreef Puckzzz het volgende:
Als tegenhanger van dat alles mag ik dan vertellen dat ik een leuk setje kleren aan heb, met als hoofdkleur turqoise en magenta, in combinatie met een strakke spijkerbroek die de billen er bijzonder fraai uit laten komen, en witte cowboylaarzen? Mijn haar ligt met een mooie lok schuin langs mijn hoofd met een staart aan de linkerkant fraai gedrappeerd over mijn schouder. Dit alles afgemaakt met een niet te overdadige naturelle make-up.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:31 schreef Kleintje het volgende:
Kan ik des te eerder helemaal alleen in dit kasteel gaan wonen...
alleen maar een tvp?? Waar blijven de krijtdropjes?!quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:40 schreef Kleintje het volgende:
(veel)
De 19equote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
alleen maar een tvp?? Waar blijven de krijtdropjes?!
Ik heb niet eens koekjesquote:
Ik heb geen honger meer nuquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De 19eTezamen met Daim-taart, brownies en ik moest ook nog ijs maken van Duck
[..]
Ik heb niet eens koekjesIk heb flinke trek en ga zo lunchen
Nee, doe maar niet.. anders wordt ik dalijk te dik!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:51 schreef Kleintje het volgende:
Debsterr, ik heb een teveel aan koekjes.
Kom ze halen... please.
Anders vreet ik ze zelf op.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:40 schreef Kleintje het volgende:
" Ja, stomme trut... ik ben Theo en ik strooi zout".
met outomaatkoffie? nee dan toch liever oud broodquote:
sorriequote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:56 schreef Kleintje het volgende:
outomaatkoffie?
Meestal is het automaatkoffie
Maar nee, ik zuip geen koffie, en ik werk vanaf huis, dus ook geen automaat.
Dus... ik heb hier naast me een pot thee staan. Verder moet ik zo eens gaan eten.
Riep er iemand Daim-taart?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De 19eTezamen met Daim-taart, brownies en ik moest ook nog ijs maken van Duck
[..]
Ik heb niet eens koekjesIk heb flinke trek en ga zo lunchen
Jammer, was een leuk idee geweest!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 08:51 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Het was een idee voor de mei-modellen shoot. Een beetje een privé omgeving en toch heel veel ruimte om te schieten, ook oude troep voor die fotografen die daar op kicken-en anders had ik wel een select groepje uitgenodigd om daar ff te kijken...
tx, ik had toch al niet zoveel hoop dus het was niet onverwacht...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:02 schreef -Marjo- het volgende:
Uit vorige topic:
Jammer, was een leuk idee geweest!!
Ik heb op een ander forum iets over een rangeerterrein met oude trams gelezen. Ergens in Amsterdam...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:21 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
tx, ik had toch al niet zoveel hoop dus het was niet onverwacht...
Misschien zijn er nog andere, oude, niet meer gebruikte gebouwen in de buurt. Misschien ook bij jou/jullie? Ik blijf hier rondkijken of er andere locaties zijn voor een shoot.
ik denk dat je vrij snel moe wordt van mensen die elke keer met de zelfde vragen komen, op een geladen toon, zelfde zorgen, en omdat het uitvaart is worden alle emoties flink versterkt bij mensen... natuurlijk zijn er ook genoeg die wel hun relativeringsvermogen houden...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:25 schreef Kleintje het volgende:
Waarom zou ik met een baan in de uitvaart een hoop gezeik over mezelf afroepen???
Daar ben ik wel benieuwd naar...
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:41 schreef Muk het volgende:
wat dat betreft kan je er ook aardig wat voldoening uit halen
lijkt me wel frappant als je ineens iemand in een kist ziet liggen, en je herkent die kop die je een paar jaar terug tot vervelens toe bleef vragen of je ook date... met een echtgenote ernaast die staat te bazelen dat het zo'n goede, trouwe man was!![]()
maar even serieus, ik vind het zeker een interesante keuze, en ik denk dat het best eens een hele goede kan zijn!
Van de klanten zelf heb je geen last.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:33 schreef blackbully het volgende:
voordeel is dat je max 5 dagen last hebt van vervelende klanten. dan is het weer voorbij.
*proest*quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:41 schreef Muk het volgende:
wat dat betreft kan je er ook aardig wat voldoening uit halen
lijkt me wel frappant als je ineens iemand in een kist ziet liggen, en je herkent die kop die je een paar jaar terug tot vervelens toe bleef vragen of je ook date... met een echtgenote ernaast die staat te bazelen dat het zo'n goede, trouwe man was!![]()
maar even serieus, ik vind het zeker een interesante keuze, en ik denk dat het best eens een hele goede kan zijn!
Voeten op het bureau, stoel achterover en gaan met die banaan!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:00 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
sja, ik denk dat ik mijn werk niet moet proberen om op een kantoor te doen
*rolt over de grond* hoe bedenk je het!!! dat schijnt vaker te gebeuren in die industrie ja!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:46 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*proest*
Ben blij dat ik de klanten niet herken. Omdat ik eigenlijk nooit beelden van de klant zie.
Heb wel een keer gehad dat de nieuwe vriend van een vriendin mij bij mijn werknaam noemde.... terwijl ik hem niets had verteld. Hij kreeg een knalrooie kop...
Ik wist genoeg
(die heeft emmertje gemaakt )quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:49 schreef Muk het volgende:
[..]
*rolt over de grond* hoe bedenk je het!!! dat schijnt vaker te gebeuren in die industrie ja!
Ps. BB gave foto van die z/w hond trouwens
groeten aan je paardquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:31 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben weg, naar het paard
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Veel plezierquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:31 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben weg, naar het paard
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
20 jaar in huis met rouwkamer gewoond, moeder was uitvaartverzorgsterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:25 schreef Kleintje het volgende:
Waarom zou ik met een baan in de uitvaart een hoop gezeik over mezelf afroepen???
Daar ben ik wel benieuwd naar...
Waarom als ik vragen mag?quote:
Het Haarlemmermeer station. Da's vlak bij mijn ouders (en vlakbij het Olympisch Stadion). Ik zal eens bladeren.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:26 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb op een ander forum iets over een rangeerterrein met oude trams gelezen. Ergens in Amsterdam...
Kan van alles zijn, maar ik denk een slordige bewerking of een verkeerde flim/afdruk keuze in het geval van een analoge camera.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:01 schreef Ynske het volgende:
ik zag van het weekend een paar foto's die de makelaar van ons huis gemaakt had met een fish-eye. nu vond ik dat deze foto's een hele grove korreleffect hadden zegmaar.
waar komt dit vandaan?
en dat snap ik dus niet, we hebben een lichte kamer, waar ik wanneer ik mijn flister niet gebruik nog de iso niet veel omhoog hoef te krikken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:02 schreef lostminds het volgende:
hoge iso waarde, donker
het zijn digitale foto's en ik heb nu alleen de kleine waar ik aan kan komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:03 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, maar ik denk een slordige bewerking of een verkeerde flim/afdruk keuze in het geval van een analoge camera.
Heb je een foto er van?
dat rondom die klok is gewoon hoge jpg compressiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier kun je het niet echt goed zien, aangezien hier veel compressie op is (kijk maar rond de klok)
Een makelaar is ook geen fotograaf!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
Typisch gevalletje van slechte fotograaf dus
zo dacht ik ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
Typisch gevalletje van slechte fotograaf dus
jah maar kom, hij kon de foto's die ik gemaakt had zo hebben en die waren een stuk beterquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:07 schreef lostminds het volgende:
[..]
dat rondom die klok is gewoon hoge jpg compressie
edit
LEZEN lostminds![]()
quote:
tof! ben benieuwd...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:02 schreef RonaldV het volgende:
Het Haarlemmermeer station. Da's vlak bij mijn ouders (en vlakbij het Olympisch Stadion). Ik zal eens bladeren.
Is deze met een fish-eye gemaakt of gewoon met een groothoek?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
het zijn digitale foto's en ik heb nu alleen de kleine waar ik aan kan komen.
* Ynske gaat ff zoeken
hier kun je het niet echt goed zien, aangezien hier veel compressie op is (kijk maar rond de klok)
[afbeelding]
maar het was bij de grote die ik gezien heb echt een grove korrel op bv de bank
fish-eyequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:13 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Is deze met een fish-eye gemaakt of gewoon met een groothoek?
Als ik dit zie lijkt het uit een compact-cam te komen, maar het zal iig inderdaad wel de ISO zijn.
daarom snapte ik ook niet waarom ie dat niet gewoon met een groothoek deedquote:
google sara, googlequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:35 schreef sararaats het volgende:
wat is een fisheye?
dank jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:44 schreef Muk het volgende:
nou goedemorgen dan!
Zie Meet-brainstorm-topicquote:
neuh, w'rom?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:16 schreef Debsterr het volgende:
Zou het tijd worden om eens te gaan douchen en aankleden of niet![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:20 schreef pea4fun het volgende:
Goedenmiddag allemaal. De moeder van de meisjes die ik vorige week op de foto heb gezet heeft maar liefst 30 foto's bij me besteld
quote:
Is het al maart dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:16 schreef Debsterr het volgende:
Zou het tijd worden om eens te gaan douchen en aankleden of niet![]()
Alleen maar gelukkigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je nu rijk? Of alleen maar gelukkig?
NAquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:30 schreef NightAngel het volgende:
Hey nice pic!
eitje, kleurquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:35 schreef pea4fun het volgende:
Dank je...Ik ga nog een aantal ervan op mijn website zetten, maar aangezien ik ze allemaal in zw/w, sepia en kleur heb vind ik het nog lastig kiezen welke.
quote:
Ja volgens mij wel..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NA
Nu toch eindelijk de weg naar de SC gevonden![]()
Is het inmiddels gelukt met dat fotoboek
Ik stem voor zwartwitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]Ja dat vind ik zelf ook meestal het mooist, maar sepia is helemaal in
maar niet op t werkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:42 schreef Subhuman het volgende:
Zijn jullie op de hoogte van #fot op IRC? Dat chat een stuk makkelijker dan op het forum!
Ja ga jij het ff lekker moeilijk makenquote:
Da's niet te volgen op kantoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:42 schreef Subhuman het volgende:
Zijn jullie op de hoogte van #fot op IRC? Dat chat een stuk makkelijker dan op het forum!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
alleen maar een tvp?? Waar blijven de krijtdropjes?!
Laat Sub maar lullenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:43 schreef NightAngel het volgende:
Haha ik denk ook net iets door te hebben![]()
Ja ben op de hoogte, en nee vind ik niet makkelijkerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:42 schreef Subhuman het volgende:
en als je dat niet hebt kun je natuurlijk oko nog altijd irc.fok.nl benaderenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:42 schreef Subhuman het volgende:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:47 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]alsof de NS zou zeggen: 'wist u dat u ook met de auto naar uw werk kon? Dat reist een stuk makkelijker dan met de trein.'
en kwootenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:46 schreef Mauro het volgende:
Hier kun je d't tenminste wat plaatjes bij zetten oid!
speedchatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:51 schreef Mauro het volgende:
Sub, kun je de SpeedChat niet meer bijhouden ofzo?
Ik lees het al niet eens meer, heb echt geen tijd voor 3 topics per dag...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:51 schreef Mauro het volgende:
Sub, kun je de SpeedlowChat niet meer bijhouden ofzo?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik lees het al niet eens meer, heb echt geen tijd voor 3 topics per dag...
Dat zou best eens kunnen ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef Ynske het volgende:
[..]dan heb je de woonkamer van mijn ouders gemist
Ik lees ook niet alles terug, maar vind het soms wel leuk om hier wat te melden en te laten zien. Sommige mensen lezen wel terug en zijn dan meteen op de hoogtequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik lees het al niet eens meer, heb echt geen tijd voor 3 topics per dag...
Dingen melden en laten zien kan hier ook perfect, daar is dit topic ook voor!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik lees ook niet alles terug, maar vind het soms wel leuk om hier wat te melden en te laten zien. Sommige mensen lezen wel terug en zijn dan meteen op de hoogteOp IRC is het niet terug te lezen en daar kweek je veel meer kliekjes.
Mee eens, gelukkig is dat vaak maar tijdelijk en komt het vanzelf weer terug op waar het voor bedoeld isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:58 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dingen melden en laten zien kan hier ook perfect, daar is dit topic ook voor!Maar soms wordt er een beetje doorgeslagen heb ik het idee; korte posts van slechts een paar woorden ook die de moeite van het teruglezen niet eens waard zijn.
Die strik trekt de aandacht bij de rest van de foto weg. Dat is jammer.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:02 schreef NightAngel het volgende:
Dat was een strik..is op andere pics beter te zien
Hm, ik geloof dat jij eens een goed gesprek moet hebben met sommige posters dan. Ik heb het gister nog geprobeerd, maar ze waren door het dollequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:58 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dingen melden en laten zien kan hier ook perfect, daar is dit topic ook voor!Maar soms wordt er een beetje doorgeslagen heb ik het idee; korte posts van slechts een paar woorden ook die de moeite van het teruglezen niet eens waard zijn.
Ik vind het idee ontzettend gaaf. Bij de eerste foto zou ik hem een stuk gecropt hebben om die grote voet uit beeld te krijgen. foto2 vind ik erg mooi idd dat rood is een minpuntje, maar ook maar een klein minpuntjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef NightAngel het volgende:
Heb gister pics gemaakt van een vriend en z'n konijn..Wat denken jullie? Het idee erachter was vooroordelen die mensen over elkaar hebben..
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja...zit wat inquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:05 schreef NightAngel het volgende:
Heb ze ook gecropt gemaakt maar vond die voet leuk omdat het diepte geeft..
Wat is het probleem dan met een speedy slowchatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hm, ik geloof dat jij eens een goed gesprek moet hebben met sommige posters dan. Ik heb het gister nog geprobeerd, maar ze waren door het dolle
Das waar..!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mja...zit wat in
edit: maar die diepte krijg je ook wel door de achtergrond...die bomen die wat verder weg staan.
Zolang we nog niet zo snel gaan als GCSC denk ik dat men niet moet klagenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:08 schreef blackbully het volgende:
de laatste tijd is het steeds meer speed chat.
Da's diepte achter het onderwerp, diepte voor je onderwerp is ook erg interessant. dat geeft je foto ehm eh...meer dieptequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:06 schreef pea4fun het volgende:
Mja...zit wat in
edit: maar die diepte krijg je ook wel door de achtergrond...die bomen die wat verder weg staan.
Ik had het meer over users die op hun toestenbord zaten te rammen zonder te zien wat er gepost werd, dan over U, heer De Hoog!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan met een speedy slowchatEn vooral.....HOE VAAK gebeurt dat nou
![]()
Dan is het dus gewoon afwegen wat je mooier vind...een grote schoen in beeld óf minder dieptequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's diepte achter het onderwerp, diepte voor je onderwerp is ook erg interessant. dat geeft je foto ehm eh...meer diepte
die diepte is interessant, maar op de een of andere manier vind ik het storend de voet, omdat ik dan probeer te focussen daarop, en dat gaat neit want hij is vaagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's diepte achter het onderwerp, diepte voor je onderwerp is ook erg interessant. dat geeft je foto ehm eh...meer diepte
Ah okquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik had het meer over users die op hun toestenbord zaten te rammen zonder te zien wat er gepost werd, dan over U, heer De Hoog!
Ik doel eigenlijk vooral op mensen die vrolijk doorgaan als er iets wordt geroepen over off topic gaan. S.B had het gister bij het juiste eind: het leek wel PTA op een zeker moment.
------> IRCquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah okDat ging idd wel ietsiepietsie te ver ja
Maar ach...men is enthousiast
Ik heb heelbraaf een nieuw topic opgestart om het PTA-zooi uit de SC te frutten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik had het meer over users die op hun toestenbord zaten te rammen zonder te zien wat er gepost werd, dan over U, heer De Hoog!
Ik doel eigenlijk vooral op mensen die vrolijk doorgaan als er iets wordt geroepen over off topic gaan. S.B had het gister bij het juiste eind: het leek wel PTA op een zeker moment.
Dat valt best wel mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
die diepte is interessant, maar op de een of andere manier vind ik het storend de voet, omdat ik dan probeer te focussen daarop, en dat gaat neit want hij is vaag
maar wegcroppen dan krijg je zo het gevoel van een afgehakt been lijkt me
wederom, dat is niet te doen wanneer je op kantoor bentquote:
Je was dan ook één van de weinigen die WEL een hint begrijptquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb heelbraaf een nieuw topic opgestart om het PTA-zooi uit de SC te frutten.![]()
die kun je wel als linkje sturenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
wederom, dat is niet te doen wanneer je op kantoor bent
bijlezen gaat niet, en je kunt geen plaatjes tonen
Thanksquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:16 schreef -Marjo- het volgende:
Leuke foto's NightAngel!!!
ik plaatste een hele mooie foto die ik zelf had gemaakt van mijn eigenvervoersmiddel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je was dan ook één van de weinigen die WEL een hint begrijpt
Kijk, dat bedoelde ik dus net te zeggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:17 schreef pea4fun het volgende:
Waar gaat het om bij die foto van nightangel? om het contrast van de "stoere" jongen met tatoes die vertederd met de oortjes van een konijntje speelt toch? Dan zou ik hem zo doen
[afbeelding]
Jah daar gaat het om.. Maar zo heb ik dan het idee dat er een voet ofzo bij moet..Maar misschien heb alleen ik dat..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:17 schreef pea4fun het volgende:
Waar gaat het om bij die foto van nightangel? om het contrast van de "stoere" jongen met tatoes die vertederd met de oortjes van een konijntje speelt toch? Dan zou ik hem zo doen
Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak en eigen invulling van de fotograaf. Als jij vind dat ie met voet hoort dan hoort ie met voet. Het is geen fout ofzo, gewoon een ander idee.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:19 schreef NightAngel het volgende:
[..]
Jah daar gaat het om.. Maar zo heb ik dan het idee dat er een voet ofzo bij moet..Maar misschien heb alleen ik dat..![]()
Of meer knie ofzo..Links dan
Awwww... een knijntje! Wat een lief knijntjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:17 schreef pea4fun het volgende:
[afbeelding]
Ik WIST het!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
zegguh NightAngel...als jij die mooie vriend van je eens ff heel rap voor een zwarte achtergrond met ontbloot bovenlijf gaat fotograferen!! Wat een mooie tattoos
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
zegguh NightAngel...als jij die mooie vriend van je eens ff heel rap voor een zwarte achtergrond met ontbloot bovenlijf gaat fotograferen!! Wat een mooie tattoos
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:58 schreef Subhuman het volgende:
[..]
quote:
Soms moet je tussen de regels doorlezen..quote:
Puckzzzy let op je hormonenhuishoudingquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:33 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
@ Ron: 't is dattie geen lang haar heeft anders was ik helemaal niet meer te houden geweest
serieus: ik zou daar echt wel mee uit de voeten kunnen qua fotoshoot. Ben gek op tattoos. Ik ga in de toekomst een shoot met Mukie (vrouw) doen, die heeft soortgelijke tattoos. Maar van een dergelijk mannelijk model zou ik ook heel erg graag eens een shoot doen.
alleen qua fotoshoot? gelukkig zette je dat er nog even bijquote:
Om een model te vinden wel eigenlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:35 schreef NightAngel het volgende:
Ik zocht een x een stoere jongen voor een shoot en zo ken ik hem. Ben gewoon een tattooshop ingelopen en heb gevraagd of ze me wouden helpen. Er stonden er 3 in de rij.. Misschien een idee???
Ik zeg Edding... Heeft hele mooie stiften om pijnloos te tattoo-en...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:41 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Om een model te vinden wel eigenlijkwaarom ook niet....
maar voor de rest ben ik al voorzien van een tegenwoordig tattooloze Belg
ja ik heb ook wel eens een meisje in de supermarkt gevraagd of ze voor me wou poseren, die bleek ook nog een mooie zus te hebben. Dus nu heb ik twee modellen on callquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:45 schreef NightAngel het volgende:
Het is mijn vriend niet hoor..Tis een gewone vriendMaar kom zo vaak aan modellen..Stap gewoon op mensen af. Meesten vinden het erg leuk!
Ik ben nog veel te onzeker over model en portret fotoschietenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja ik heb ook wel eens een meisje in de supermarkt gevraagd of ze voor me wou poseren, die bleek ook nog een mooie zus te hebben. Dus nu heb ik twee modellen on call![]()
Mooie ogen! Maar de zus wil niet verschijnen..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:57 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja ik heb ook wel eens een meisje in de supermarkt gevraagd of ze voor me wou poseren, die bleek ook nog een mooie zus te hebben. Dus nu heb ik twee modellen on call![]()
Zus doet het prima hier... druk es op F5 op die link?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:00 schreef NightAngel het volgende:
[..]
Mooie ogen! Maar de zus wil niet verschijnen..
Zie er zelf ook niks van...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:35 schreef Subhuman het volgende:
Wat vinden jullie nou zo mooi aan tattoos? Ik zie dat echt niet...
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:30 schreef Kleintje het volgende:
Ben er weer.
Kom alleen even zeggen dat hier nog steeds alles wordt gelezen wat ik zeg!
Ben het heel even spuugzat...
dingesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:30 schreef Kleintje het volgende:
Ben er weer.
Ben het heel even spuugzat...
Hang er vanaf wanneer ik in de buurt ben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:14 schreef Kleintje het volgende:
*proest*
Overigens, Mauro, ff vraag... kom jij nou morgen of overmorgen? Heb namelijk voor morgen al iemand staan
frot maar een eind raakquote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:45 schreef Frotje het volgende:
Hoi, ik kom hier ook frotten als jullie dat goed vinden.
weet je ook wat je dan wel hebt?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:51 schreef Esto het volgende:
Hoi! Ik ben er ook weer
Klein feestje hier: Ben net bij de dokter geweest en heb dus géén reumawoeiiiii
Scherp!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:53 schreef blackbully het volgende:
[..]
weet je ook wat je dan wel hebt?
geen pluspunten?quote:
dus er is niet echt een oplossing voor je klachten?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:01 schreef Esto het volgende:
Hehehe
Ja dat weet ik... Hij zegt gewoon over gevoeligheid... Daar schijn ik aanleg voor te hebben met vochtig weer
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:05 schreef Mauro het volgende:
[..]
dan krijg je ze van mij maar weer. +3
Neequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:06 schreef blackbully het volgende:
[..]
dus er is niet echt een oplossing voor je klachten?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef fraubitch het volgende:
jow
FB in da house
PH lieverd, je hebt toestemming van janou
Prima!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:33 schreef Frotje het volgende:
Gezien M. de posts van Kleintje leest.. denk ik niet dat ie de posts van alle anderen leest. Anders heeft ie er een dagtaak aan.
Dus... daarom ben ik vanaf nu met dit naampje te vinden
Ik heb net mijn 3 maandelijkse douchebeurt gehadquote:
FBquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:32 schreef fraubitch het volgende:
jow
FB in da house
PH lieverd, je hebt toestemming van janou
ow en ze wilt wel nog eens meedoen met een shootquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:41 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ow en ze wilt wel nog eens meedoen met een shootNu is ze nog meer
he
ik ben het af aan het bouwen hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:42 schreef Frotje het volgende:
Douche jij zo vaak?
Ik maar 1 keer per jaar
Laat me raden: Met Kerstmis??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:42 schreef Frotje het volgende:
Douche jij zo vaak?
Ik maar 1 keer per jaar
Dat doe je alleen om de kaartjes die je krijgt niet vies te maken..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:47 schreef Frotje het volgende:
Nee, vlak voor Valentijnsdag
Da's dus deze week nogquote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:47 schreef Frotje het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:47 schreef Frotje het volgende:
Happy Valentinesday!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:47 schreef Frotje het volgende:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:50 schreef Frotje het volgende:
He man, er zijn 2 personen met deze avatar. Kleintje heeft dezelfde, de bitch
Ik dacht het niet!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:49 schreef Frotje het volgende:
Nee, heb gisteren gedoucht.
En ga zo ook nog in bad.
Dus heb ik genoeg voor 2 jaar
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:55 schreef Frotje het volgende:
ow ja, ik ga ook nog douchen als duckey bijmij komt seksen. Samen onder de douche en foto's maken
Als jij ze in huis hebt is het wel makkelijk denk ik, anders moet je het ff zeggen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 19:57 schreef Frotje het volgende:
Neem jij of ik de condooms mee?
Toen had je meteen blaasjes op je gezicht.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:00 schreef Frotje het volgende:
Ja jemig, krijgen we dat weer. Ik heb alleen smaakjes. En dat ging met Mauro ook mis. toen had ik er gelijk uitslag van....
Fotograferen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:04 schreef Frotje het volgende:
Kutvent? Kan je goed fotograferen? Ik wil er graag geile foto's van hebben die ik mag gebruiken voor mijn werk. Verder vraag ik 100 euro per uur
Zo goed was je ook weer niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:04 schreef Mauro het volgende:
[..]
Toen had je meteen blaasjes op je gezicht.
Maar nu doen we het toch anders?
Zodat je geen blaasjes meer krijgt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |