Ik vind het idee ontzettend gaaf. Bij de eerste foto zou ik hem een stuk gecropt hebben om die grote voet uit beeld te krijgen. foto2 vind ik erg mooi idd dat rood is een minpuntje, maar ook maar een klein minpuntjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef NightAngel het volgende:
Heb gister pics gemaakt van een vriend en z'n konijn..Wat denken jullie? Het idee erachter was vooroordelen die mensen over elkaar hebben..
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja...zit wat inquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:05 schreef NightAngel het volgende:
Heb ze ook gecropt gemaakt maar vond die voet leuk omdat het diepte geeft..
Wat is het probleem dan met een speedy slowchatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hm, ik geloof dat jij eens een goed gesprek moet hebben met sommige posters dan. Ik heb het gister nog geprobeerd, maar ze waren door het dolle
Das waar..!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mja...zit wat in
edit: maar die diepte krijg je ook wel door de achtergrond...die bomen die wat verder weg staan.
Zolang we nog niet zo snel gaan als GCSC denk ik dat men niet moet klagenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:08 schreef blackbully het volgende:
de laatste tijd is het steeds meer speed chat.
Da's diepte achter het onderwerp, diepte voor je onderwerp is ook erg interessant. dat geeft je foto ehm eh...meer dieptequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:06 schreef pea4fun het volgende:
Mja...zit wat in
edit: maar die diepte krijg je ook wel door de achtergrond...die bomen die wat verder weg staan.
Ik had het meer over users die op hun toestenbord zaten te rammen zonder te zien wat er gepost werd, dan over U, heer De Hoog!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan met een speedy slowchatEn vooral.....HOE VAAK gebeurt dat nou
![]()
Dan is het dus gewoon afwegen wat je mooier vind...een grote schoen in beeld óf minder dieptequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's diepte achter het onderwerp, diepte voor je onderwerp is ook erg interessant. dat geeft je foto ehm eh...meer diepte
die diepte is interessant, maar op de een of andere manier vind ik het storend de voet, omdat ik dan probeer te focussen daarop, en dat gaat neit want hij is vaagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's diepte achter het onderwerp, diepte voor je onderwerp is ook erg interessant. dat geeft je foto ehm eh...meer diepte
Ah okquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik had het meer over users die op hun toestenbord zaten te rammen zonder te zien wat er gepost werd, dan over U, heer De Hoog!
Ik doel eigenlijk vooral op mensen die vrolijk doorgaan als er iets wordt geroepen over off topic gaan. S.B had het gister bij het juiste eind: het leek wel PTA op een zeker moment.
------> IRCquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah okDat ging idd wel ietsiepietsie te ver ja
Maar ach...men is enthousiast
Ik heb heelbraaf een nieuw topic opgestart om het PTA-zooi uit de SC te frutten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik had het meer over users die op hun toestenbord zaten te rammen zonder te zien wat er gepost werd, dan over U, heer De Hoog!
Ik doel eigenlijk vooral op mensen die vrolijk doorgaan als er iets wordt geroepen over off topic gaan. S.B had het gister bij het juiste eind: het leek wel PTA op een zeker moment.
Dat valt best wel mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
die diepte is interessant, maar op de een of andere manier vind ik het storend de voet, omdat ik dan probeer te focussen daarop, en dat gaat neit want hij is vaag
maar wegcroppen dan krijg je zo het gevoel van een afgehakt been lijkt me
wederom, dat is niet te doen wanneer je op kantoor bentquote:
Je was dan ook één van de weinigen die WEL een hint begrijptquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:14 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb heelbraaf een nieuw topic opgestart om het PTA-zooi uit de SC te frutten.![]()
die kun je wel als linkje sturenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
wederom, dat is niet te doen wanneer je op kantoor bent
bijlezen gaat niet, en je kunt geen plaatjes tonen
Thanksquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:16 schreef -Marjo- het volgende:
Leuke foto's NightAngel!!!
ik plaatste een hele mooie foto die ik zelf had gemaakt van mijn eigenvervoersmiddel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:16 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je was dan ook één van de weinigen die WEL een hint begrijpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |