Veel plezierquote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:31 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben weg, naar het paard
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
20 jaar in huis met rouwkamer gewoond, moeder was uitvaartverzorgsterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:25 schreef Kleintje het volgende:
Waarom zou ik met een baan in de uitvaart een hoop gezeik over mezelf afroepen???
Daar ben ik wel benieuwd naar...
Waarom als ik vragen mag?quote:
Het Haarlemmermeer station. Da's vlak bij mijn ouders (en vlakbij het Olympisch Stadion). Ik zal eens bladeren.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:26 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb op een ander forum iets over een rangeerterrein met oude trams gelezen. Ergens in Amsterdam...
Kan van alles zijn, maar ik denk een slordige bewerking of een verkeerde flim/afdruk keuze in het geval van een analoge camera.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:01 schreef Ynske het volgende:
ik zag van het weekend een paar foto's die de makelaar van ons huis gemaakt had met een fish-eye. nu vond ik dat deze foto's een hele grove korreleffect hadden zegmaar.
waar komt dit vandaan?
en dat snap ik dus niet, we hebben een lichte kamer, waar ik wanneer ik mijn flister niet gebruik nog de iso niet veel omhoog hoef te krikken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:02 schreef lostminds het volgende:
hoge iso waarde, donker
het zijn digitale foto's en ik heb nu alleen de kleine waar ik aan kan komen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:03 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Kan van alles zijn, maar ik denk een slordige bewerking of een verkeerde flim/afdruk keuze in het geval van een analoge camera.
Heb je een foto er van?
dat rondom die klok is gewoon hoge jpg compressiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier kun je het niet echt goed zien, aangezien hier veel compressie op is (kijk maar rond de klok)
Een makelaar is ook geen fotograaf!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
Typisch gevalletje van slechte fotograaf dus
zo dacht ik ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:06 schreef Puckzzz het volgende:
Typisch gevalletje van slechte fotograaf dus
jah maar kom, hij kon de foto's die ik gemaakt had zo hebben en die waren een stuk beterquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:07 schreef lostminds het volgende:
[..]
dat rondom die klok is gewoon hoge jpg compressie
edit
LEZEN lostminds![]()
quote:
tof! ben benieuwd...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:02 schreef RonaldV het volgende:
Het Haarlemmermeer station. Da's vlak bij mijn ouders (en vlakbij het Olympisch Stadion). Ik zal eens bladeren.
Is deze met een fish-eye gemaakt of gewoon met een groothoek?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
het zijn digitale foto's en ik heb nu alleen de kleine waar ik aan kan komen.
* Ynske gaat ff zoeken
hier kun je het niet echt goed zien, aangezien hier veel compressie op is (kijk maar rond de klok)
[afbeelding]
maar het was bij de grote die ik gezien heb echt een grove korrel op bv de bank
fish-eyequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:13 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Is deze met een fish-eye gemaakt of gewoon met een groothoek?
Als ik dit zie lijkt het uit een compact-cam te komen, maar het zal iig inderdaad wel de ISO zijn.
daarom snapte ik ook niet waarom ie dat niet gewoon met een groothoek deedquote:
google sara, googlequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:35 schreef sararaats het volgende:
wat is een fisheye?
dank jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:44 schreef Muk het volgende:
nou goedemorgen dan!
Zie Meet-brainstorm-topicquote:
neuh, w'rom?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:16 schreef Debsterr het volgende:
Zou het tijd worden om eens te gaan douchen en aankleden of niet![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:20 schreef pea4fun het volgende:
Goedenmiddag allemaal. De moeder van de meisjes die ik vorige week op de foto heb gezet heeft maar liefst 30 foto's bij me besteld
quote:
Is het al maart dan?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:16 schreef Debsterr het volgende:
Zou het tijd worden om eens te gaan douchen en aankleden of niet![]()
Alleen maar gelukkigquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je nu rijk? Of alleen maar gelukkig?
NAquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:30 schreef NightAngel het volgende:
Hey nice pic!
eitje, kleurquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:35 schreef pea4fun het volgende:
Dank je...Ik ga nog een aantal ervan op mijn website zetten, maar aangezien ik ze allemaal in zw/w, sepia en kleur heb vind ik het nog lastig kiezen welke.
quote:
Ja volgens mij wel..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NA
Nu toch eindelijk de weg naar de SC gevonden![]()
Is het inmiddels gelukt met dat fotoboek
Ik stem voor zwartwitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:40 schreef pea4fun het volgende:
[..]Ja dat vind ik zelf ook meestal het mooist, maar sepia is helemaal in
maar niet op t werkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:42 schreef Subhuman het volgende:
Zijn jullie op de hoogte van #fot op IRC? Dat chat een stuk makkelijker dan op het forum!
Ja ga jij het ff lekker moeilijk makenquote:
Da's niet te volgen op kantoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:42 schreef Subhuman het volgende:
Zijn jullie op de hoogte van #fot op IRC? Dat chat een stuk makkelijker dan op het forum!
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
alleen maar een tvp?? Waar blijven de krijtdropjes?!
Laat Sub maar lullenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:43 schreef NightAngel het volgende:
Haha ik denk ook net iets door te hebben![]()
Ja ben op de hoogte, en nee vind ik niet makkelijkerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:42 schreef Subhuman het volgende:
en als je dat niet hebt kun je natuurlijk oko nog altijd irc.fok.nl benaderenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:42 schreef Subhuman het volgende:
Inderdaad!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:47 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]alsof de NS zou zeggen: 'wist u dat u ook met de auto naar uw werk kon? Dat reist een stuk makkelijker dan met de trein.'
en kwootenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:46 schreef Mauro het volgende:
Hier kun je d't tenminste wat plaatjes bij zetten oid!
speedchatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:51 schreef Mauro het volgende:
Sub, kun je de SpeedChat niet meer bijhouden ofzo?
Ik lees het al niet eens meer, heb echt geen tijd voor 3 topics per dag...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:51 schreef Mauro het volgende:
Sub, kun je de SpeedlowChat niet meer bijhouden ofzo?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik lees het al niet eens meer, heb echt geen tijd voor 3 topics per dag...
Dat zou best eens kunnen ja.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:54 schreef Ynske het volgende:
[..]dan heb je de woonkamer van mijn ouders gemist
Ik lees ook niet alles terug, maar vind het soms wel leuk om hier wat te melden en te laten zien. Sommige mensen lezen wel terug en zijn dan meteen op de hoogtequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik lees het al niet eens meer, heb echt geen tijd voor 3 topics per dag...
Dingen melden en laten zien kan hier ook perfect, daar is dit topic ook voor!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:55 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik lees ook niet alles terug, maar vind het soms wel leuk om hier wat te melden en te laten zien. Sommige mensen lezen wel terug en zijn dan meteen op de hoogteOp IRC is het niet terug te lezen en daar kweek je veel meer kliekjes.
Mee eens, gelukkig is dat vaak maar tijdelijk en komt het vanzelf weer terug op waar het voor bedoeld isquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:58 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dingen melden en laten zien kan hier ook perfect, daar is dit topic ook voor!Maar soms wordt er een beetje doorgeslagen heb ik het idee; korte posts van slechts een paar woorden ook die de moeite van het teruglezen niet eens waard zijn.
Die strik trekt de aandacht bij de rest van de foto weg. Dat is jammer.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:02 schreef NightAngel het volgende:
Dat was een strik..is op andere pics beter te zien
Hm, ik geloof dat jij eens een goed gesprek moet hebben met sommige posters dan. Ik heb het gister nog geprobeerd, maar ze waren door het dollequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:58 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dingen melden en laten zien kan hier ook perfect, daar is dit topic ook voor!Maar soms wordt er een beetje doorgeslagen heb ik het idee; korte posts van slechts een paar woorden ook die de moeite van het teruglezen niet eens waard zijn.
Ik vind het idee ontzettend gaaf. Bij de eerste foto zou ik hem een stuk gecropt hebben om die grote voet uit beeld te krijgen. foto2 vind ik erg mooi idd dat rood is een minpuntje, maar ook maar een klein minpuntjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:59 schreef NightAngel het volgende:
Heb gister pics gemaakt van een vriend en z'n konijn..Wat denken jullie? Het idee erachter was vooroordelen die mensen over elkaar hebben..
[afbeelding]
[afbeelding]
Mja...zit wat inquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:05 schreef NightAngel het volgende:
Heb ze ook gecropt gemaakt maar vond die voet leuk omdat het diepte geeft..
Wat is het probleem dan met een speedy slowchatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:03 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Hm, ik geloof dat jij eens een goed gesprek moet hebben met sommige posters dan. Ik heb het gister nog geprobeerd, maar ze waren door het dolle
Das waar..!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:06 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Mja...zit wat in
edit: maar die diepte krijg je ook wel door de achtergrond...die bomen die wat verder weg staan.
Zolang we nog niet zo snel gaan als GCSC denk ik dat men niet moet klagenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:08 schreef blackbully het volgende:
de laatste tijd is het steeds meer speed chat.
Da's diepte achter het onderwerp, diepte voor je onderwerp is ook erg interessant. dat geeft je foto ehm eh...meer dieptequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:06 schreef pea4fun het volgende:
Mja...zit wat in
edit: maar die diepte krijg je ook wel door de achtergrond...die bomen die wat verder weg staan.
Ik had het meer over users die op hun toestenbord zaten te rammen zonder te zien wat er gepost werd, dan over U, heer De Hoog!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan met een speedy slowchatEn vooral.....HOE VAAK gebeurt dat nou
![]()
Dan is het dus gewoon afwegen wat je mooier vind...een grote schoen in beeld óf minder dieptequote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's diepte achter het onderwerp, diepte voor je onderwerp is ook erg interessant. dat geeft je foto ehm eh...meer diepte
die diepte is interessant, maar op de een of andere manier vind ik het storend de voet, omdat ik dan probeer te focussen daarop, en dat gaat neit want hij is vaagquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Da's diepte achter het onderwerp, diepte voor je onderwerp is ook erg interessant. dat geeft je foto ehm eh...meer diepte
Ah okquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik had het meer over users die op hun toestenbord zaten te rammen zonder te zien wat er gepost werd, dan over U, heer De Hoog!
Ik doel eigenlijk vooral op mensen die vrolijk doorgaan als er iets wordt geroepen over off topic gaan. S.B had het gister bij het juiste eind: het leek wel PTA op een zeker moment.
------> IRCquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah okDat ging idd wel ietsiepietsie te ver ja
Maar ach...men is enthousiast
Ik heb heelbraaf een nieuw topic opgestart om het PTA-zooi uit de SC te frutten.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik had het meer over users die op hun toestenbord zaten te rammen zonder te zien wat er gepost werd, dan over U, heer De Hoog!
Ik doel eigenlijk vooral op mensen die vrolijk doorgaan als er iets wordt geroepen over off topic gaan. S.B had het gister bij het juiste eind: het leek wel PTA op een zeker moment.
Dat valt best wel mee.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
die diepte is interessant, maar op de een of andere manier vind ik het storend de voet, omdat ik dan probeer te focussen daarop, en dat gaat neit want hij is vaag
maar wegcroppen dan krijg je zo het gevoel van een afgehakt been lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |