abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 januari 2006 @ 10:25:03 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33721515
Rachel bleek nog een zeer aantrekkelijke zus te hebben
Amy:

1

Grote versie die imo veel mooier is: http://xs62.xs.to/pics/06014/Amy8dpz.jpg

2

3

4

een paar staan ook in het wedstrijdtopic
Ik moet er nog een aantal bewerken dus wellicht een update later.

[ Bericht 13% gewijzigd door Puckzzz op 06-01-2006 11:42:07 ]
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  FOK!fotograaf donderdag 5 januari 2006 @ 11:36:16 #2
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_33723165
Nette platen
de kleuren zijn gaaf.

waar ik over "struikel" is alleen:
de "DOF" op de eerste foto... vind ik beetje nep overkomen (blur in PS gok ik?).
en af en toe vind ik haar 't maskertje een beetje "krampachtig" vasthouden (op 2 en 3 vooral).

verder erg leuk
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_33723167
woeij!
Why do we always come here
I guess we'll never know
It's like a kind of torture
To have to watch the show
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:39:41 #4
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33723261
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:36 schreef Xilantof het volgende:
Nette platen
de kleuren zijn gaaf.

de "DOF" op de eerste foto... vind ik beetje nep overkomen (blur in PS gok ik?).
en af en toe vind ik haar 't maskertje een beetje "krampachtig" vasthouden (op 2 en 3 vooral).

verder erg leuk
Klopt ik heb helaas niet het diafragma op mijn toestel wat dit met alleen een F waarde kan bewerkstelligen ik heb er ook nog een paar analoog genomen met de 80-200, ik hoop dat die een 'natuurlijkere' DOF hebben.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_33723320
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:36 schreef Xilantof het volgende:

idd, dat is een beetje storend, vooral omdat de blur zich absoluut niet houd aan de diepte, rechtsbovenin is ook een deel van het masker zelf geblurred, terwijl juist dat punt extra scherp zou moeten zijn, dat vernielt een beetje de 'diepte' in de foto....

door te werken met een mask, en dit mask dusdanig te bewerken dat je redelijk kunt controleren welke gebieden er geblurred worden en hoeveel de werking is, kun je juist zulke zaken veel precieser toepassen, zodat het masker zelf wél scherp blijft, maar haar haar erachter dan wel softer wordt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:42:11 #6
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_33723331
Zo te zien een oudere zus.
Wat Xilantof zegt, plus ik vind dat ze lelijke handen heeft, wat wel afdoet aan het geheel in mijn ogen. Die puntjes op haar nagels zijn vast heel kunstzinnig, maar ik vind dat het net lijkt of ze de nagellak niet goed van haar nagels afgehaald heeft.
Het idee met het masker is wel heel leuk

Had je geen masker met een stokje eraan?

zoals dit:

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:50:36 #7
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33723513
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:42 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo te zien een oudere zus.
Wat Xilantof zegt, plus ik vind dat ze lelijke handen heeft, wat wel afdoet aan het geheel in mijn ogen. Die puntjes op haar nagels zijn vast heel kunstzinnig, maar ik vind dat het net lijkt of ze de nagellak niet goed van haar nagels afgehaald heeft.
Het idee met het masker is wel heel leuk

Had je geen masker met een stokje eraan?

zoals dit:

[afbeelding]
hehehe nee zo'n masker had ik niet, maar die bedekt ook het hele gezicht en dat wou ik niet.
Die nagels...i know...
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:52:29 #8
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_33723552
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja het masker had geen stokje, daar kan ik niet veel aan doen
Men neme een bamboe stok waartegen men planten kan vastbinden.
Men verve hem zwart of blauw.
Men late hem drogen.
Men plakke hem met tape tegen de achterkant van het masker aan.
Men neme mooie foto's.
Men bedankt Shark.Bait voor dit simpele doch brilliante idee.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:53:50 #9
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_33723584
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:50 schreef Puckzzz het volgende:
hehehe nee zo'n masker had ik niet, maar die bedekt ook het hele gezicht en dat wou ik niet.
Die nagels...i know...
Waren ze kunstzinnig of niet goed schoongemaakt?

Is het niet mooi weg te shoppen? Met een blauw kleurtje.
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:59:19 #10
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33723718
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:53 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Waren ze kunstzinnig of niet goed schoongemaakt?

Is het niet mooi weg te shoppen? Met een blauw kleurtje.
da's nog wel een idee jah, het waren kunstig aangebrachte glittertjes, maar op korte nagels is dat niet zo mooi
  donderdag 5 januari 2006 @ 12:00:45 #11
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_33723749
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
da's nog wel een idee jah, het waren kunstig aangebrachte glittertjes, maar op korte nagels is dat niet zo mooi
Dacht ik al. En van een afstand ziet het er wienig flatterend uit, op zijn zachts gezegd.
pi_33726355
nou nou wat een gezeur ik vind ze leuk
I guess we'll never know
pi_33726374
So when do I get to meet her ?
I guess we'll never know
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:36:12 #14
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33726503
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:30 schreef Wacka het volgende:
nou nou wat een gezeur ik vind ze leuk
Dat is inherent aan FOT, een fotograaf plaatst foto's en krijgt daar niet alleen oh's en ah's op maar ook kritiek. Wanneer deze gegrond is zal ik er misschien wat mee doen, maar ik ben nogal eigenwijs dus is het altijd maar ff afwachten

De commentaren op DPZ (yeah ik weet ut ) vind ik dus allemaal wat minder gegrond en daar doe ik dus niets mee. Daar hebben ze het er alleen maar over dat het masker niets 'toevoegt' en dat terwijl de hele shoot juist is opgebouwd rondom het masker

en op je tweede vraag:

You don't
pi_33727551
Hehe
I guess we'll never know
pi_33757118
Puckzzz, je plaatjes doen t niet
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  vrijdag 6 januari 2006 @ 11:18:16 #17
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33758823
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 10:13 schreef Vliegvrager het volgende:
Puckzzz, je plaatjes doen t niet
I know XS/To ligt er ff uit
  vrijdag 6 januari 2006 @ 11:43:47 #18
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33759606
Ff andere host gezocht, nu zouden ze het wel moeten doen
pi_33761400
Leuk concept Puckzzz. Prima uitgevoerd en lekkere kleurtjes Vooral bij 3 met deels blauwe belichting (of reflectie?) pakt dat lekker uit. Leuke compo's ook, lekker afwisselend. mn bij 2 erg sterk.

Een paar minor points:
-de kunstmatige DOF, al genoemd. Je zou er voor kunnen kiezen alles gelijkmatig te blurren behalve ogen en masker, maar ik weet niet of dat goed uitpakt.
-nagels en het ontbrekende stokje, schark zei het al.
-het shirtje op #2 heeft een paar lelijke plooien, ik denk dat het gewoon een kwestie van gebrekkige pasvorm is. Het enige dat jij daaraan kunt doen is haar daar op wijzen.
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
  vrijdag 6 januari 2006 @ 12:42:13 #20
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_33761536
Thnx

de nagels heb ik inmiddels al iets op gevonden, ik cloon de stipjes gewoon ff weg

het shirtje hoort zo, in de taille is het bij elkaar gerimpeld met een soort strik aan de zijkant.

en ja...stokje

de DOF ga ik nog even opnieuw doen, hij is idd niet erg natuurlijk, maar ik vind het idee van de DOF wel leuk, dus ik moet even goed bekijken welke delen nog net scherp zouden moeten, en de overgang iets minder sterk maken denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')