Klopt ik heb helaas niet het diafragma op mijn toestel wat dit met alleen een F waarde kan bewerkstelligenquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:36 schreef Xilantof het volgende:
Nette platen
de kleuren zijn gaaf.
waar ik over "struikel" is alleen:
de "DOF" op de eerste foto... vind ik beetje nep overkomen (blur in PS gok ik?).
en af en toe vind ik haar 't maskertje een beetje "krampachtig" vasthouden (op 2 en 3 vooral).
verder erg leuk
idd, dat is een beetje storend, vooral omdat de blur zich absoluut niet houd aan de diepte, rechtsbovenin is ook een deel van het masker zelf geblurred, terwijl juist dat punt extra scherp zou moeten zijn, dat vernielt een beetje de 'diepte' in de foto....quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:36 schreef Xilantof het volgende:
waar ik over "struikel" is alleen:
de "DOF" op de eerste foto... vind ik beetje nep overkomen (blur in PS gok ik?).
hehehe nee zo'n masker had ik niet, maar die bedekt ook het hele gezicht en dat wou ik niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:42 schreef Shark.Bait het volgende:
Zo te zien een oudere zus.
Wat Xilantof zegt, plus ik vind dat ze lelijke handen heeft, wat wel afdoet aan het geheel in mijn ogen. Die puntjes op haar nagels zijn vast heel kunstzinnig, maar ik vind dat het net lijkt of ze de nagellak niet goed van haar nagels afgehaald heeft.
Het idee met het masker is wel heel leuk
Had je geen masker met een stokje eraan?
zoals dit:
[afbeelding]
Men neme een bamboe stok waartegen men planten kan vastbinden.quote:Op donderdag 5 januari 2006 09:30 schreef Puckzzz het volgende:
Tsja het masker had geen stokje, daar kan ik niet veel aan doen
Waren ze kunstzinnig of niet goed schoongemaakt?quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:50 schreef Puckzzz het volgende:
hehehe nee zo'n masker had ik niet, maar die bedekt ook het hele gezicht en dat wou ik niet.
Die nagels...i know...
da's nog wel een idee jah, het waren kunstig aangebrachte glittertjes, maar op korte nagels is dat niet zo mooiquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:53 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Waren ze kunstzinnig of niet goed schoongemaakt?
Is het niet mooi weg te shoppen? Met een blauw kleurtje.
Dacht ik al. En van een afstand ziet het er wienig flatterend uit, op zijn zachts gezegd.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
da's nog wel een idee jah, het waren kunstig aangebrachte glittertjes, maar op korte nagels is dat niet zo mooi
Dat is inherent aan FOT, een fotograaf plaatst foto's en krijgt daar niet alleen oh's en ah's op maar ook kritiek. Wanneer deze gegrond is zal ik er misschien wat mee doen, maar ik ben nogal eigenwijs dus is het altijd maar ff afwachtenquote:
I knowquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |