quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik snapte alleen niet die twee briefjes.
Zou hij door de redactie gedwongen zijn die tweede afscheidsbrief te schrijven?
Als tranentrekker?
Die indruk kreeg ik door het drammerige gedrag van Theo.
"KUn je het voorlezen? Trek je dat? Gewoon doen!"
Duidelijk in zijn oor gefluisterd door de redactie.
Dat deden Henk en Micky ook toen ze begonnen, vooral Henkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:43 schreef robster16 het volgende:
Theo doet onderhand net of dat HIJ het wel eens eventjes gaat doen ineens. Leuk natuurlijk, maar dat zal hem ook nog flink tegen gaan vallen. There's only sooo much you can do. En nou BEK DICHT meneer mentaal!
quote:
Maar ik heb Theo al horen zeggen dat de mensen die op wilden treden op het open podium dan maar tijdens de skihut-avond moeten komen zingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Skihut feesten hoeft niet persee met zangers.
In de skihut worden meestal cd gedraaid of 1 groep.
En als hij t goed doet kunnen er veel betalende mensen komen
Eenschquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
BEW
Ik heb deze middag/avond maar af en toe tussendoor naar de streams kunnen kijken. Voor mij heeft Bart een hele juiste beslissing genomen.
- Hij wist naar alle waarschijnlijkheid dat Theo zou komen, het was immers al uitgelekt.
- Zijn vermoeden van de prut, die we nu zien, past echt niet bij Bart
- HBB is beslist niet wat het moest zijn, beetje fiasco zelfs
- Bart wil winnen, niet erbij hangen
Het lijkt me terecht dat hij -voor zichzelf- de stekker eruit heeft getrokken. Dat was kennelijk intern al bekend. Het stond immers 1 uur voor de uitzending al op de Talpa site. (tekst staat er nu niet meer, maar is nog te vinden in een eerdere SC)
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:35 schreef newsman het volgende:
Ik hoop dat Morwen nog ff online komt, moet echt publiekelijk me excuus aanbieden.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wat heb jij met mijn meest favoriete mighty pirate gedaan?![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
BEW
Ik heb deze middag/avond maar af en toe tussendoor naar de streams kunnen kijken. Voor mij heeft Bart een hele juiste beslissing genomen.
- Hij wist naar alle waarschijnlijkheid dat Theo zou komen, het was immers al uitgelekt.
Het lijkt me terecht dat hij -voor zichzelf- de stekker eruit heeft getrokken. Dat was kennelijk intern al bekend. Het stond immers 1 uur voor de uitzending al op de Talpa site. (tekst staat er nu niet meer, maar is nog te vinden in een eerdere SC)
Vind ik dan wel een sneue actie dan van Bart.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
BEW
Hej...wie hebben we daar?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
BEW
Weer eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Nu heb jij ook eens een SC geopend![]()
Je sig: slijm slijm lik likquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:45 schreef newsman het volgende:
Ik zit aan het belgische Kabouter bier.
Nope. Ik heb niks andersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je sig: slijm slijm lik lik![]()
Ha DIzzy![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En avond Bongie, snappie, wp en natuurlijk alle anderen![]()
![]()
![]()
Idd sneu. Maar als dit doorgaat, voorspel ik dat Monique de volgende zal zijn. En Anita zal het mentaal/emotioneel niet trekken; die stort gewoon in voordat ze tijd heeft om te vertrekken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
Vind ik dan wel een sneue actie dan van Bart.En hij is nu al de derde die vertrekt
![]()
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
BEW
Het beloofd niet veel goeds voor HBB.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Idd sneu. Maar als dit doorgaat, voorspel ik dat Monique de volgende zal zijn. En Anita zal het mentaal/emotioneel niet trekken; die stort gewoon in voordat ze tijd heeft om te vertrekken.
het is hoe dan ook TE veelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef kissa het volgende:
Ik begin te twijfelen aan mezelf![]()
Heb ik gelezen dat de hoteliers pp 4000 euro per week krijgen om in HBB te zitten?Of heb ik dat gedroomd?
Nee ik heb het ook opgevangen, geloof tussen de 3 en 4000 Euriesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef kissa het volgende:
Heb ik gelezen dat de hoteliers pp 4000 euro per week krijgen om in HBB te zitten?Of heb ik dat gedroomd?
Theo is een zak, heb me headset afgezet, kan er ff niet meer tegen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Is Theo de zoon van Henk K. of zo![]()
Hoog van de toren blazen en klootjes volk weer links laten liggen![]()
Dat is waarschijnlijk waar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef kissa het volgende:
Leuke avaterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je sig: slijm slijm lik lik![]()
Ha DIzzy![]()
Stem staat iig in me geheugen gegrift nuquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:52 schreef newsman het volgende:
[..]
Theo is een zak, heb me headset afgezet, kan er ff niet meer tegen.![]()
Dank jequote:
Word echt knettergek van dat wijf.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef bunnyma het volgende:
En ja hoor, Viola weer die roept dat ze van die bingo-avond af wil.
oeps, gemist....jammerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Frank en Monique in de slaapkamer (stream 3) Hier hoor je de eerste scheuren ontstaan. En Monique vertelde over het gesprek met Hummie (vanmiddag toen alles even op slot stond).
- die stream is al weer dichtgegooid.
Whelloquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En avond Bongie, snappie, wp en natuurlijk alle anderen![]()
![]()
![]()
pffffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Stem staat iig in me geheugen gegrift nu![]()
We hebben alle hoop om Theo gevestigd nu. Hij praat nog meer dan Frau Holt en verwacht dat mensen vragen of ze iets mogen doen, past wel bij Frau Holtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word echt knettergek van dat wijf.
Waarom gaat zij er niet uit.
Die stream zit nu weer stevig opslotquote:
Frank - Ik heb geen zin vervangend manager te worden, ben morgen zelf ook wegquote:
Wat dacht je dan? Dat ze daar helemaal voor niets zitten?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:54 schreef kissa het volgende:
[..]
Dan ga ik NU even over mijn nek![]()
Morgen kunnen ze een mail van mij verwachten![]()
Ben bang dat ze de dans weer ontspringt bij Theo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We hebben alle hoop om Theo gevestigd nu. Hij praat nog meer dan Frau Holt en verwacht dat mensen vragen of ze iets mogen doen, past wel bij Frau Holt![]()
Dus Frank was tegen Theo en Monique tegen Hummie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Frank - Ik heb geen zin vervangend manager te worden, ben morgen zelf ook weg
Monique - Hummie wist alles over de afspraken met KPN
Frank - Ferri moet nu met Bart gaan bellen om zijn werk over te nemen
Dit gaat de freule niet trekken een hele week lang vermoed ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We hebben alle hoop om Theo gevestigd nu. Hij praat nog meer dan Frau Holt en verwacht dat mensen vragen of ze iets mogen doen, past wel bij Frau Holt![]()
Fiool loopt 4000 euro mis aan inkomsten omdat ze in HBB zit ??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat ze daar helemaal voor niets zitten?
Ze missen nu wel schnabbels dus is het wel logisch dat ze wat krijgen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dit gaat de bastaard-freule niet trekken een hele week lang vermoed ik![]()
We blijven hopen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben bang dat ze de dans weer ontspringt bij Theo.
Nog een persoon die gaat kunnen ze niet aan.
Frank heeft geen zin vervanger van Theo te zijn bij afwezigheid van Theo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:58 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dus Frank was tegen Theo en Monique tegen Hummie?
Ik heb eerder het idee dat Monique het niet langer meer zal trekken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dit gaat de freule niet trekken een hele week lang vermoed ik![]()
Zeg blijf eens van m'n tekst af boefje, daar zitten toevallig wel copyrights opquote:
Tuurlijk maar ga nu bijna wanhopen .quote:
Volgens mij doen ze echt alles verkeerd met en in dat HBBquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Frank heeft geen zin vervanger van Theo te zijn bij afwezigheid van Theo.
Monique had bepaalde zaken geregeld met KPN, Chiel had daarover ongenuanceerd kommentaar gegeven. In de vergadering met Hummie (vanmiddag) was Chiel opnieuw daarover begonnen. Hummie wist van de KPN afspraken maar liet Chiel doorgaan met kommentaar.
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat Monique het niet langer meer zal trekken.
Is zij trouwens al 'n keer naar huis geweest?
Meestal als ze naar huis zijn geweest of contact hebben gehad met het thuisfront dat ze gaan twijfelen.
Slaap lekker WAquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Om met Frizti te spreken:
[afbeelding]
Trusten![]()
![]()
Och, ze is zo achterlijk dat ik daar nog wel om kan lachen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar ga nu bijna wanhopen .
Ik vind het echt een k wijf.
Ze haalt echt alles naar beneden.
Zelfs haar broekquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar ga nu bijna wanhopen .
Ik vind het echt een k wijf.
Ze haalt echt alles naar beneden.
Een Nathalietje dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:04 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Och, ze is zo achterlijk dat ik daar nog wel om kan lachen.
Die muts Anita, daar erger ik me meer aan. Zo'n ja-knikker, hielelikker.
Toen heeft ze natuurlijk niet rustig op internet rond kunnen kijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Alleen naar een premiereavond met haar vriend.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Las eerder op de avond trouwens dat Fiool het had over miss Piggy, en dat was over het stuk in de weekend bijlage van de telegraaf. Die colum heb ik maar ff in het Quotes topiek gezet was wel grappig nl.![]()
Hai FBquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal BEW
Ik hoor Viola zeggen dat 80% van de mensen voor waar aannemen wat er op tv wordt gezegd en dat de mensen een verkeerd beeld van ze krijgen daar.
Dat heb je goed gehoord jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal BEW
Ik hoor Viola zeggen dat 80% van de mensen voor waar aannemen wat er op tv wordt gezegd en dat de mensen een verkeerd beeld van ze krijgen daar.
Kon er wel omlachen vooral Fiool als kruising Ma Flodder en miss Piggy met haar peukquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef rooie3 het volgende:
Begrijpt iemand de uitdrukking je moet nooit een slang met voeten tekenen.
Dat zei Theo.
Nee, nog nooit van gehoord...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef rooie3 het volgende:
Dat zei Theo.
Ik dacht al dat ik het niet goed verstond.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef rooie3 het volgende:
Dat zei Theo.
Ik zal het even uitleggen, ik ben binnen een week 7 vrienden verloren, waarvan ik dacht dat ze vrienden waren. Morwen ga ik al een paar jaar mee om, ze is een van me beste vriendinnen waar ik alles mee deel, ik ben een ex-soldaat en afgekeurd, Ik was me vertrouwen totaal kwijt, ik heb haar aangevallen, want ik dacht dat zei me helemaal, niet meer wilde zien. Ik had dus ongelijk, ik ben die klootzak geweest die haar heeft aangevallen terwijl ze mijn goede vriendin was. Morwen is een heel lief mens met een goed karakter, ik heb later een videocall gehad met haar en ben in tranen uitgebarsten, had een week niet geslapen. Ik zei lieve Morwen ik heb zon spijt jij bent een van de laaste vrienden die ik heb, ik hou van je maar ik wil je niet kwijt. Weet je wat het domme is als je zogenaamde vrienden verliest. Je pakt de mensen waar je het meeste van houd.quote:Wat heb jij met mijn meest favoriete mighty pirate gedaan?
Dan bijt ie je in je hiel of zo??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef rooie3 het volgende:
Dat zei Theo.
Is het niet: je moet een slang niet met voeten treden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef rooie3 het volgende:
Dat zei Theo.
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gehoord ja
BEW terug
quote:
quote:
Hallo allemaal... dank weer voor het ontvangstquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:07 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Inderdaad ook een vervelende stem. Alleen niet zo'n fotogeniek gezicht.![]()
Jep, maar John de M. trekt de kar wel denk ik bij nood of doodquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:10 schreef bunnyma het volgende:
Ze hebben vanmiddag dus ook gehoord dat de kijkcijfers slecht waren.
Dat wisten ze toch al? Dat had die man van Viool al verteld, toen die hond er was.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:10 schreef bunnyma het volgende:
Ze hebben vanmiddag dus ook gehoord dat de kijkcijfers slecht waren.
Heej! Blue, had je zomaar over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hallo allemaal... dank weer voor het ontvangst![]()
Vind jouw in een woord geweldig dat je zo je fout toegeeftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen, ik ben binnen een week 7 vrienden verloren, waarvan ik dacht dat ze vrienden waren. Morwen ga ik al een paar jaar mee om, ze is een van me beste vriendinnen waar ik alles mee deel, ik ben een ex-soldaat en afgekeurd, Ik was me vertrouwen totaal kwijt, ik heb haar aangevallen, want ik dacht dat zei me helemaal, niet meer wilde zien. Ik had dus ongelijk, ik ben die klootzak geweest die haar heeft aangevallen terwijl ze mijn goede vriendin was. Morwen is een heel lief mens met een goed karakter, ik heb later een videocall gehad met haar en ben in tranen uitgebarsten, had een week niet geslapen. Ik zei lieve Morwen ik heb zon spijt jij bent een van de laaste vrienden die ik heb, ik hou van je maar ik wil je niet kwijt. Weet je wat het domme is als je zogenaamde vrienden verliest. Je pakt de mensen waar je het meeste van houd.
Ik ben schuldig en deed het fout, Lieve Morwen ik hou van jou en alles wat ik deed was verkeerd, kom aub weer posten. Ik heb me misdragen. Kan ff niet meer sorry.
Maar nu waarschijnlijk met een donderspeeche van Hummie erbij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat wisten ze toch al? Dat had die man van Viool al verteld, toen die hond er was.
Ai, dat is ook watquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen, ik ben binnen een week 7 vrienden verloren, waarvan ik dacht dat ze vrienden waren. Morwen ga ik al een paar jaar mee om, ze is een van me beste vriendinnen waar ik alles mee deel, ik ben een ex-soldaat en afgekeurd, Ik was me vertrouwen totaal kwijt, ik heb haar aangevallen, want ik dacht dat zei me helemaal, niet meer wilde zien. Ik had dus ongelijk, ik ben die klootzak geweest die haar heeft aangevallen terwijl ze mijn goede vriendin was. Morwen is een heel lief mens met een goed karakter, ik heb later een videocall gehad met haar en ben in tranen uitgebarsten, had een week niet geslapen. Ik zei lieve Morwen ik heb zon spijt jij bent een van de laaste vrienden die ik heb, ik hou van je maar ik wil je niet kwijt. Weet je wat het domme is als je zogenaamde vrienden verliest. Je pakt de mensen waar je het meeste van houd.
Ik ben schuldig en deed het fout, Lieve Morwen ik hou van jou en alles wat ik deed was verkeerd, kom aub weer posten. Ik heb me misdragen. Kan ff niet meer sorry.
Dit is de kern van het hele conceptquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:02 schreef doka het volgende:
Volgens mij doen ze echt alles verkeerd met en in dat HBB![]()
Laat die klote Hummie zelf eens iets in het huis gaan doenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar nu waarschijnlijk met een donderspeeche van Hummie erbij.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Hej Bluezzquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is de kern van het hele concept![]()
Hai frientjezz
Is veel meer voor nodig om die piraat kwijt te raken hoor!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind jouw in een woord geweldig dat je zo je fout toegeeft![]()
* BONG4002 troost je welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Jank ff als een klein kind nu. Wil haar gewoon niet kwijt.
ben alles al kwijt geraakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed newsie. Ik vind het knap dat je zo je fout toegeeft iig
Pff wat een verhaal zeg, ben wel trots op je dat je zelf toegeeft dat je het een beetje foutquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik begreep dat het gesprek met Hummie voor een flink deel ging over de aanvaring met Chiel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar nu waarschijnlijk met een donderspeeche van Hummie erbij.
Zal heus goedkomenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Sjonge zeg... het moet ook niet gekker worden natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Heej! Blue, had je zomaar over het hoofd gezien![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het een heel lief mens en ik heb me misdragen. Morwen als je dit leest hou van jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen
Anders als het niet zo is kunnen wij Morwen mss nog overtuigen dat je het niet zo bedoeld hebt![]()
Morwen opbellen en je spijt betuigen is dat geen optie? Als je niet probeert weet je ook niet of het haar geraakt heeft of nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:16 schreef newsman het volgende:
Whoeeeeeeeeeeei, alles komt naar boven pffffffffffffffffffffffff.
Morwen is echt niet gek hoor, die weet wel wie de moeite waard zijn en daar hoort Newsman zeker bijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen
Anders als het niet zo is kunnen wij Morwen mss nog overtuigen dat je het niet zo bedoeld hebt![]()
Schande hé!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sjonge zeg... het moet ook niet gekker worden natuurlijk
Hoiiiiiiiiiiiii Pareltje![]()
![]()
![]()
Staat in de tekst dat ik een video call heb gehad.Dat is cam met mic.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Morwen opbellen en je spijt betuigen is dat geen optie? Als je niet probeert weet je ook niet of het haar geraakt heeft of niet
Joh ze is altijd laat, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:19 schreef newsman het volgende:
[..]
Staat in de tekst dat ik een video call heb gehad.Dat is cam met mic.
Tis nog redelijk druk op de streamsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:19 schreef teamlead het volgende:
zo.. ik ben geloof ik wel bijgelezen
is het de moeite waard om de streams aan te gooien nu?
Its okquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:15 schreef newsman het volgende:
Thanks bleuzz, sorry dat ik zo bot tegen je was![]()
Er is nog steeds leven op de streams iig, maar niets bijzondersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:19 schreef teamlead het volgende:
Mag altijd... maar zoveel gebeurt er nu niet...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:19 schreef teamlead het volgende:
ja Fiool doet iets anders dan eten en drinkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:19 schreef teamlead het volgende:
Dag TeamLiefquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:19 schreef teamlead het volgende:
Ja door Frau Holt, en die heeft dus weer iets grappigs gevonden wat ze compleet uit gaat melkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:22 schreef Foreverblue het volgende:
Anita heeft de slappe lach pfffffffffffffff
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:24 schreef Sjet het volgende:
[..]
Dag TeamLief![]()
Viool doet een beetje gek.... ik weet niet of je dat wil zien...![]()
Beter danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:24 schreef newsman het volgende:
Kreeg net een mailtje de piraat komt er zo aan
Die komt zometeen nog wel denk ik hoor. Die is altijd laatquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:21 schreef newsman het volgende:
Hee Mighty Pirat please return, dikke knuffel.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:24 schreef newsman het volgende:
Lekker plat Rotterdams praten is ook zoooooooo leukquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:25 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ja door Frau Holt, en die heeft dus weer iets grappigs gevonden wat ze compleet uit gaat melken![]()
Is Morwen je vriendin?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:19 schreef newsman het volgende:
[..]
wb friztiquote:
It ain't over 'til the fat lady singsquote:
D'romquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
hey lieve Sjet
nee dank je.. viool hoef ik niet zo nodig te zien
Ja I know wat het is maar dacht dat dat voor het voorval geweest was. Sorry goed lezen is niet mijn sterkste puntquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:19 schreef newsman het volgende:
[..]
Waarschijnlijk teveel Sanalgin ingenomen vandaag.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:26 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
wb frizti![]()
Hoe komt het dat je niet kan slapen?
Ajb niet Nog meer zendtijdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Lekker plat Rotterdams praten is ook zoooooooo leuk![]()
Ze denkt zeker, omdat Bart nu weg is... dat ze meer zendtijd heeft nu
Ow ja, door je migraine natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:27 schreef frizti het volgende:
[..]
Waarschijnlijk teveel Sanalgin ingenomen vandaag.
Man ik post me rot tegen je alleen lees je nixquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:28 schreef newsman het volgende:
Dizzy lizzy nog wakker ?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
It ain't over 'til the fat lady sings
The Fat lady heeft anders al best veel gezongen en toch draait het nog![]()
Morwen is een top meid, is ze trouwens voor iedereen, dankje miss hobje, ik moet leren vertrouwen in mensen te hebbenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:28 schreef MissHobje het volgende:
Hee Newsman.. sterkte![]()
enne voor Morwen ook een![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:27 schreef Sjet het volgende:
[..]
D'romZe dacht dat ze Annie de Rooij leuk kon doen.....
![]()
Melke mag ik vragen hoe oud je bent ?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:30 schreef melke het volgende:
Newsman ik snap je berichtje niet echt.... Waarom stel je je hier zo kwetsbaar op?
Komt allemaal echt wel goedquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:30 schreef newsman het volgende:
[..]
Morwen is een top meid, is ze trouwens voor iedereen, dankje miss hobje, ik moet leren vertrouwen in mensen te hebben![]()
milkaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:30 schreef melke het volgende:
Newsman ik snap je berichtje niet echt.... Waarom stel je je hier zo kwetsbaar op?
Moet eerlijk zeggen dat ze dat nog best leuk deed ookquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:30 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Blij dat me dat bespaard is gebleven...
Hej WB Morwenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
Newsman, man, we hadden het al uitgesproken. Het is goed zo, echt![]()
Lief dat iedereen zo meeleeft, maar ik hou wel van wat pit hoor, no problems![]()
![]()
En ik ben altijd laat, dat heeft niks met dit akkefietje te maken![]()
Waar ik wel van baal is dat Bart eruit isMijn beukende Bart, wat doet ie
![]()
Waarom wil je mn leeftijd weten? Wat heeft dat met alles te maken als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:30 schreef newsman het volgende:
[..]
Melke mag ik vragen hoe oud je bent ?
Hi Friztiquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:27 schreef frizti het volgende:
[..]
Waarschijnlijk teveel Sanalgin ingenomen vandaag.
Lieverd ik val je niet aan, maar sommige mensen begrijp ik nu echt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:30 schreef melke het volgende:
Hai Morwenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
Lief dat iedereen zo meeleeft, maar ik hou wel van wat pit hoor, no problems![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
![]()
![]()
Hi Morwenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
![]()
![]()
hee joequote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
![]()
![]()
Hoi Morwenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
[knip]
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:32 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieverd ik val je niet aan, maar sommige mensen begrijp ik nu echt.
* Dizzy-lizzy doet haar onzichtbare gezicht af en zwaait naar Morwenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
![]()
![]()
Hobjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:28 schreef MissHobje het volgende:
Hee Newsman.. sterkte![]()
enne voor Morwen ook een![]()
Nou, de mijne wel hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:33 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hoi Morwen
Ja... de nachten zullen nooit meer hetzelfde zijn![]()
*kuch*quote:
Jaaaaaaaaaaa lekkerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje![]()
![]()
, het is zo lang geleden, even wat extra kwijl
![]()
![]()
Kinkyquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
*kuch*
FB komt eerst nog even hierheen, voor wat hoognodige uitleg![]()
Het is mijn lotquote:
quote:
Theo komt alleen maar slapen, rest van de dag is hij zo ongeveer wegquote:
Nee, ik heb je publiekieklijk aangevallen en ik heb er onwijs spijt van, we kennen elkaar al jaren, delen veel lief en leed. Lieve Morwen wat ik deed was totaal fout, Ik hou van je als me beste vriendin. Excuus op de plek is belangrijk.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:31 schreef Morwen het volgende:
Hallo![]()
![]()
![]()
Wordt die meteen voor de leeuwin gegooid.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
*kuch*
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa lekker![]()
![]()
![]()
dankje
Heb je de uitzending gezien![]()
Ik zit nu die live dinges te volgen..
Best vaag joh!!
Oww ja meis ik weet niet hoor of hij je wat uit te leggen heeft, ik heb hem igg niets uitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
*kuch*
Ow, ik dacht dat je een zwak voor kale neten had..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:37 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
zeg.. niet van die enge dingen zeggen he...
Ja zeker weten!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ja, best wel, maar ook wel Bart-like ergens![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:39 schreef doka het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je een zwak voor kale neten had..
Je moet hem niet te wijs maken, dan komt ie straks niet meerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:38 schreef frizti het volgende:
[..]
Wordt die meteen voor de leeuwin gegooid.
Oeps, dat was iets persoonlijker dan ik had bedoeldquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat ik er 1 ben wil niet zeggen dat ik lotgenoten te logeren wil hebben.....
* Foreverblue komt zachtjes aangeschuiveld... met koppie naar benedenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
*kuch*
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:40 schreef doka het volgende:
[..]
Oeps, dat was iets persoonlijker dan ik had bedoeld![]()
Trustequote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
* Dizzy-lizzy doet onzichtbaarheidsmasker weer op![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
whehehehe.... zekers. Ik luister altijdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:38 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Oww ja meis ik weet niet hoor of hij je wat uit te leggen heeft, ik heb hem igg niets uit
te leggen, goed naar hem luisteren hé![]()
Tja, ik kan het niet helpen dat hij niet weet wat swingen is.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Je moet hem niet te wijs maken, dan komt ie straks niet meer![]()
Wrom?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:40 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Ga dat maar eens even uitleggen nuquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
* Foreverblue komt zachtjes aangeschuiveld... met koppie naar beneden![]()
Ben nog niet weg hoor, maar probeerde ff op te vallen bij paar mensen, lukte niet, dus dan onzichtbaarmasker maar weer op.quote:
Dat idee had ik ook alquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:42 schreef teamlead het volgende:
viooltje gaat het niet trekken als theo de hele week zo blijft
Kan iemand me nou eens een keer uitleggen wat swingen is...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:41 schreef frizti het volgende:
[..]
Tja, ik kan het niet helpen dat hij niet weet wat swingen is.
(ik wel, maar dat is een heel ander verhaal)
Go Theo, Go Theoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:42 schreef teamlead het volgende:
Ow, okejquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben nog niet weg hoor, maar probeerde ff op te vallen bij paar mensen, lukte niet, dus dan onzichtbaarmasker maar weer op.Was niet eens opgevallen dat ik um afdeed dus
![]()
Het is echt goed, maar dat weet je alquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:38 schreef newsman het volgende:
[..]
Nee, ik heb je publiekieklijk aangevallen en ik heb er onwijs spijt van, we kennen elkaar al jaren, delen veel lief en leed. Lieve Morwen wat ik deed was totaal fout, Ik hou van je als me beste vriendin. Excuus op de plek is belangrijk.
![]()
Hou van je, verder ben ik ff leeg en kapot.
De nachten met Pareltje zijn altijd veel te kortquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:42 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ga dat maar eens even uitleggen nu![]()
Dansen op coole muziekquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kan iemand me nou eens een keer uitleggen wat swingen is...
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:42 schreef teamlead het volgende:
Whahahahahhaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De nachten met Pareltje zijn altijd veel te kort
Heb je geen dikke van dale?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Kan iemand me nou eens een keer uitleggen wat swingen is...
"Ober, er zit een vlieg in mijn soep!" "Niet zo hard, meneer! Straks wil iedereen er een!"quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:44 schreef newsman het volgende:
Weet iemand ff een goeie mop ?
En toch...blijf je lief ondanks diequote:
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
"Ober, er zit een vlieg in mijn soep!" "Niet zo hard, meneer! Straks wil iedereen er een!"
Morwen gaat naar de dokter met een kikker op haar hoofd. "Wat scheelt eraan", zegt de dokter. "Ik heb een wrat aan m'n kont", zegt de kikker.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:44 schreef newsman het volgende:
Weet iemand ff een goeie mop ?
swin·gen (onov.ww.)quote:
thx Bongetjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
En toch...blijf je lief ondanks die![]()
![]()
![]()
Dizzzzzy, meid, jij valt me altijd op. Ik was even elders met mijn gedachtenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:42 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ben nog niet weg hoor, maar probeerde ff op te vallen bij paar mensen, lukte niet, dus dan onzichtbaarmasker maar weer op.Was niet eens opgevallen dat ik um afdeed dus
![]()
Partnerruil wordt ook swingen genoemd.quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:46 schreef doka het volgende:
[..]
Morwen gaat naar de dokter met een kikker op haar hoofd. "Wat scheelt eraan", zegt de dokter. "Ik heb een wrat aan m'n kont", zegt de kikker.
Ken je dat dat mensen uit een buurt of wijk sleutels bij elkaar in een pot gooien en dan een sleuterl eruitpakken??? oO<quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
swin·gen (onov.ww.)
1 dansen op swingmuziek
2 bruisen, levendig zijn
Maar volgens mij bedoelen jullie wat anders
Aha... ik dacht al zoiets... maar zat meer aan vreemdgaan te denkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:47 schreef frizti het volgende:
[..]
Partnerruil wordt ook swingen genoemd.
Verklapperdquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:47 schreef frizti het volgende:
[..]
Lieve schat, ik zeg niks over jou net zo goed, als je niks over mij zegt. Wil je gewoon een knuffel gevenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is echt goed, maar dat weet je alIk zeg er liever verder niks over, je weet wat ik van je vind en dat gaat verder niemand wat aan. Ik heb bewondering voor je eerlijkheid maar wat er gezegd is tussen ons BLIJFT tussen ons, onthoudt dat goed. Ik ben niet zoals de mensen die jou hebben laten vallen, al is het op mijn voorwaarden
![]()
Nee, dat ken ik niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ken je dat dat mensen uit een buurt of wijk sleutels bij elkaar in een pot gooien en dan een sleuterl eruitpakken??? oO<
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:47 schreef frizti het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
Voortaan toch die laarzen er maar bij pakkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:46 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dizzzzzy, meid, jij valt me altijd op. Ik was even elders met mijn gedachten![]()
![]()
Ik ben niet van de SM.quote:
quote:
Nee hoor Fritzi... niet druk om maken... dank je welquote:
Ok, klaar nuquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:48 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieve schat, ik zeg niks over jou net zo goed, als je niks over mij zegt. Wil je gewoon een knuffel geven![]()
![]()
![]()
Dan gaat de hele buurt naar het dorpshuis of ergens thuis, de huissleutels in een bak en dan mag iemand een sleutel pakken en daarmee gaat hij/zij naar huis om te sudokoenquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ok, klaar nu![]()
Terug naar Humberto HBB![]()
Beter!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:45 schreef teamlead het volgende:
[..]nee, helaas niet.. maar alles wat ze zegt straalt dat uit....
Gezellige boel danquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:50 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan gaat de hele buurt naar het dorpshuis of ergens thuis, de huissleutels in een bak en dan mag iemand een sleutel pakken en daarmee gaat hij/zij naar huis om te sudokoen![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Voortaan toch die laarzen er maar bij pakken![]()
Wel op coole muziekquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:49 schreef newsman het volgende:
So Dizzy ervaring met swingen ???
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
Vindt ome Karel van 84 helemaal cool hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gezellige boel danTenzij het huis van tante Bep van 64 is
Hier is alles prima?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
sja... mooie streams hier![]()
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen problemen hier...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Stream 2 is goed hier, voor de veranderingquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[afbeelding]
Met zijn nieuwe functie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ja hoor, heeft zijn handen vol he![]()
ZO heb ik er 4. Echt geweldig, heeft wel voordelen. Ik hoef Viola niet te zienquote:
Zit ie al op zijn nieuwe plek op werk?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:53 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ja hoor, heeft zijn handen vol he![]()
Theo blijft maar door ouwehoerenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Stream 2 is goed hier, voor de verandering![]()
Theo aan de speed...........eh, aan het kletsen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |