Ik zal het even uitleggen, ik ben binnen een week 7 vrienden verloren, waarvan ik dacht dat ze vrienden waren. Morwen ga ik al een paar jaar mee om, ze is een van me beste vriendinnen waar ik alles mee deel, ik ben een ex-soldaat en afgekeurd, Ik was me vertrouwen totaal kwijt, ik heb haar aangevallen, want ik dacht dat zei me helemaal, niet meer wilde zien. Ik had dus ongelijk, ik ben die klootzak geweest die haar heeft aangevallen terwijl ze mijn goede vriendin was. Morwen is een heel lief mens met een goed karakter, ik heb later een videocall gehad met haar en ben in tranen uitgebarsten, had een week niet geslapen. Ik zei lieve Morwen ik heb zon spijt jij bent een van de laaste vrienden die ik heb, ik hou van je maar ik wil je niet kwijt. Weet je wat het domme is als je zogenaamde vrienden verliest. Je pakt de mensen waar je het meeste van houd.quote:Wat heb jij met mijn meest favoriete mighty pirate gedaan?
Dan bijt ie je in je hiel of zo??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef rooie3 het volgende:
Begrijpt iemand de uitdrukking je moet nooit een slang met voeten tekenen.
Dat zei Theo.
Is het niet: je moet een slang niet met voeten treden?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef rooie3 het volgende:
Begrijpt iemand de uitdrukking je moet nooit een slang met voeten tekenen.
Dat zei Theo.
quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gehoord ja
BEW terug
quote:
quote:
Hallo allemaal... dank weer voor het ontvangstquote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:07 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Inderdaad ook een vervelende stem. Alleen niet zo'n fotogeniek gezicht.![]()
Jep, maar John de M. trekt de kar wel denk ik bij nood of doodquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:10 schreef bunnyma het volgende:
Ze hebben vanmiddag dus ook gehoord dat de kijkcijfers slecht waren.
Dat wisten ze toch al? Dat had die man van Viool al verteld, toen die hond er was.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:10 schreef bunnyma het volgende:
Ze hebben vanmiddag dus ook gehoord dat de kijkcijfers slecht waren.
Heej! Blue, had je zomaar over het hoofd gezienquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:09 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hallo allemaal... dank weer voor het ontvangst![]()
Vind jouw in een woord geweldig dat je zo je fout toegeeftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen, ik ben binnen een week 7 vrienden verloren, waarvan ik dacht dat ze vrienden waren. Morwen ga ik al een paar jaar mee om, ze is een van me beste vriendinnen waar ik alles mee deel, ik ben een ex-soldaat en afgekeurd, Ik was me vertrouwen totaal kwijt, ik heb haar aangevallen, want ik dacht dat zei me helemaal, niet meer wilde zien. Ik had dus ongelijk, ik ben die klootzak geweest die haar heeft aangevallen terwijl ze mijn goede vriendin was. Morwen is een heel lief mens met een goed karakter, ik heb later een videocall gehad met haar en ben in tranen uitgebarsten, had een week niet geslapen. Ik zei lieve Morwen ik heb zon spijt jij bent een van de laaste vrienden die ik heb, ik hou van je maar ik wil je niet kwijt. Weet je wat het domme is als je zogenaamde vrienden verliest. Je pakt de mensen waar je het meeste van houd.
Ik ben schuldig en deed het fout, Lieve Morwen ik hou van jou en alles wat ik deed was verkeerd, kom aub weer posten. Ik heb me misdragen. Kan ff niet meer sorry.
Maar nu waarschijnlijk met een donderspeeche van Hummie erbij.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Dat wisten ze toch al? Dat had die man van Viool al verteld, toen die hond er was.
Ai, dat is ook watquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen, ik ben binnen een week 7 vrienden verloren, waarvan ik dacht dat ze vrienden waren. Morwen ga ik al een paar jaar mee om, ze is een van me beste vriendinnen waar ik alles mee deel, ik ben een ex-soldaat en afgekeurd, Ik was me vertrouwen totaal kwijt, ik heb haar aangevallen, want ik dacht dat zei me helemaal, niet meer wilde zien. Ik had dus ongelijk, ik ben die klootzak geweest die haar heeft aangevallen terwijl ze mijn goede vriendin was. Morwen is een heel lief mens met een goed karakter, ik heb later een videocall gehad met haar en ben in tranen uitgebarsten, had een week niet geslapen. Ik zei lieve Morwen ik heb zon spijt jij bent een van de laaste vrienden die ik heb, ik hou van je maar ik wil je niet kwijt. Weet je wat het domme is als je zogenaamde vrienden verliest. Je pakt de mensen waar je het meeste van houd.
Ik ben schuldig en deed het fout, Lieve Morwen ik hou van jou en alles wat ik deed was verkeerd, kom aub weer posten. Ik heb me misdragen. Kan ff niet meer sorry.
Dit is de kern van het hele conceptquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:02 schreef doka het volgende:
Volgens mij doen ze echt alles verkeerd met en in dat HBB![]()
Laat die klote Hummie zelf eens iets in het huis gaan doenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar nu waarschijnlijk met een donderspeeche van Hummie erbij.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Hej Bluezzquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dit is de kern van het hele concept![]()
Hai frientjezz
Is veel meer voor nodig om die piraat kwijt te raken hoor!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind jouw in een woord geweldig dat je zo je fout toegeeft![]()
* BONG4002 troost je welquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Jank ff als een klein kind nu. Wil haar gewoon niet kwijt.
ben alles al kwijt geraakt.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed newsie. Ik vind het knap dat je zo je fout toegeeft iig
Pff wat een verhaal zeg, ben wel trots op je dat je zelf toegeeft dat je het een beetje foutquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:08 schreef newsman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |