Whelloquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En avond Bongie, snappie, wp en natuurlijk alle anderen![]()
![]()
![]()
pffffffffffffffffffffffquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:54 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Stem staat iig in me geheugen gegrift nu![]()
We hebben alle hoop om Theo gevestigd nu. Hij praat nog meer dan Frau Holt en verwacht dat mensen vragen of ze iets mogen doen, past wel bij Frau Holtquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Word echt knettergek van dat wijf.
Waarom gaat zij er niet uit.
Die stream zit nu weer stevig opslotquote:
Frank - Ik heb geen zin vervangend manager te worden, ben morgen zelf ook wegquote:
Wat dacht je dan? Dat ze daar helemaal voor niets zitten?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:54 schreef kissa het volgende:
[..]
Dan ga ik NU even over mijn nek![]()
Morgen kunnen ze een mail van mij verwachten![]()
Ben bang dat ze de dans weer ontspringt bij Theo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We hebben alle hoop om Theo gevestigd nu. Hij praat nog meer dan Frau Holt en verwacht dat mensen vragen of ze iets mogen doen, past wel bij Frau Holt![]()
Dus Frank was tegen Theo en Monique tegen Hummie?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Frank - Ik heb geen zin vervangend manager te worden, ben morgen zelf ook weg
Monique - Hummie wist alles over de afspraken met KPN
Frank - Ferri moet nu met Bart gaan bellen om zijn werk over te nemen
Dit gaat de freule niet trekken een hele week lang vermoed ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We hebben alle hoop om Theo gevestigd nu. Hij praat nog meer dan Frau Holt en verwacht dat mensen vragen of ze iets mogen doen, past wel bij Frau Holt![]()
Fiool loopt 4000 euro mis aan inkomsten omdat ze in HBB zit ??quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:56 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat ze daar helemaal voor niets zitten?
Ze missen nu wel schnabbels dus is het wel logisch dat ze wat krijgen.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dit gaat de bastaard-freule niet trekken een hele week lang vermoed ik![]()
We blijven hopen hoorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:57 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben bang dat ze de dans weer ontspringt bij Theo.
Nog een persoon die gaat kunnen ze niet aan.
Frank heeft geen zin vervanger van Theo te zijn bij afwezigheid van Theo.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:58 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Dus Frank was tegen Theo en Monique tegen Hummie?
Ik heb eerder het idee dat Monique het niet langer meer zal trekken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dit gaat de freule niet trekken een hele week lang vermoed ik![]()
Zeg blijf eens van m'n tekst af boefje, daar zitten toevallig wel copyrights opquote:
Tuurlijk maar ga nu bijna wanhopen .quote:
Volgens mij doen ze echt alles verkeerd met en in dat HBBquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Frank heeft geen zin vervanger van Theo te zijn bij afwezigheid van Theo.
Monique had bepaalde zaken geregeld met KPN, Chiel had daarover ongenuanceerd kommentaar gegeven. In de vergadering met Hummie (vanmiddag) was Chiel opnieuw daarover begonnen. Hummie wist van de KPN afspraken maar liet Chiel doorgaan met kommentaar.
Volgens mij niet.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat Monique het niet langer meer zal trekken.
Is zij trouwens al 'n keer naar huis geweest?
Meestal als ze naar huis zijn geweest of contact hebben gehad met het thuisfront dat ze gaan twijfelen.
Slaap lekker WAquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:03 schreef Wickedangel het volgende:
Om met Frizti te spreken:
[afbeelding]
Trusten![]()
![]()
Och, ze is zo achterlijk dat ik daar nog wel om kan lachen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar ga nu bijna wanhopen .
Ik vind het echt een k wijf.
Ze haalt echt alles naar beneden.
Zelfs haar broekquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar ga nu bijna wanhopen .
Ik vind het echt een k wijf.
Ze haalt echt alles naar beneden.
Een Nathalietje dusquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:04 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Och, ze is zo achterlijk dat ik daar nog wel om kan lachen.
Die muts Anita, daar erger ik me meer aan. Zo'n ja-knikker, hielelikker.
Toen heeft ze natuurlijk niet rustig op internet rond kunnen kijken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
Alleen naar een premiereavond met haar vriend.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:03 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Las eerder op de avond trouwens dat Fiool het had over miss Piggy, en dat was over het stuk in de weekend bijlage van de telegraaf. Die colum heb ik maar ff in het Quotes topiek gezet was wel grappig nl.![]()
Hai FBquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal BEW
Ik hoor Viola zeggen dat 80% van de mensen voor waar aannemen wat er op tv wordt gezegd en dat de mensen een verkeerd beeld van ze krijgen daar.
Dat heb je goed gehoord jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal BEW
Ik hoor Viola zeggen dat 80% van de mensen voor waar aannemen wat er op tv wordt gezegd en dat de mensen een verkeerd beeld van ze krijgen daar.
Kon er wel omlachen vooral Fiool als kruising Ma Flodder en miss Piggy met haar peukquote:
Geen ideequote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef rooie3 het volgende:
Begrijpt iemand de uitdrukking je moet nooit een slang met voeten tekenen.
Dat zei Theo.
Nee, nog nooit van gehoord...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef rooie3 het volgende:
Dat zei Theo.
Ik dacht al dat ik het niet goed verstond.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:06 schreef rooie3 het volgende:
Dat zei Theo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |