quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:39 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik snapte alleen niet die twee briefjes.
Zou hij door de redactie gedwongen zijn die tweede afscheidsbrief te schrijven?
Als tranentrekker?
Die indruk kreeg ik door het drammerige gedrag van Theo.
"KUn je het voorlezen? Trek je dat? Gewoon doen!"
Duidelijk in zijn oor gefluisterd door de redactie.
Dat deden Henk en Micky ook toen ze begonnen, vooral Henkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:43 schreef robster16 het volgende:
Theo doet onderhand net of dat HIJ het wel eens eventjes gaat doen ineens. Leuk natuurlijk, maar dat zal hem ook nog flink tegen gaan vallen. There's only sooo much you can do. En nou BEK DICHT meneer mentaal!
quote:
Maar ik heb Theo al horen zeggen dat de mensen die op wilden treden op het open podium dan maar tijdens de skihut-avond moeten komen zingen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:37 schreef lovebear het volgende:
[..]
Skihut feesten hoeft niet persee met zangers.
In de skihut worden meestal cd gedraaid of 1 groep.
En als hij t goed doet kunnen er veel betalende mensen komen
Eenschquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
BEW
Ik heb deze middag/avond maar af en toe tussendoor naar de streams kunnen kijken. Voor mij heeft Bart een hele juiste beslissing genomen.
- Hij wist naar alle waarschijnlijkheid dat Theo zou komen, het was immers al uitgelekt.
- Zijn vermoeden van de prut, die we nu zien, past echt niet bij Bart
- HBB is beslist niet wat het moest zijn, beetje fiasco zelfs
- Bart wil winnen, niet erbij hangen
Het lijkt me terecht dat hij -voor zichzelf- de stekker eruit heeft getrokken. Dat was kennelijk intern al bekend. Het stond immers 1 uur voor de uitzending al op de Talpa site. (tekst staat er nu niet meer, maar is nog te vinden in een eerdere SC)
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:35 schreef newsman het volgende:
Ik hoop dat Morwen nog ff online komt, moet echt publiekelijk me excuus aanbieden.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:38 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wat heb jij met mijn meest favoriete mighty pirate gedaan?![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
BEW
Ik heb deze middag/avond maar af en toe tussendoor naar de streams kunnen kijken. Voor mij heeft Bart een hele juiste beslissing genomen.
- Hij wist naar alle waarschijnlijkheid dat Theo zou komen, het was immers al uitgelekt.
Het lijkt me terecht dat hij -voor zichzelf- de stekker eruit heeft getrokken. Dat was kennelijk intern al bekend. Het stond immers 1 uur voor de uitzending al op de Talpa site. (tekst staat er nu niet meer, maar is nog te vinden in een eerdere SC)
Vind ik dan wel een sneue actie dan van Bart.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
BEW
Hej...wie hebben we daar?quote:
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
BEW
Weer eensquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Nu heb jij ook eens een SC geopend![]()
Je sig: slijm slijm lik likquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:45 schreef newsman het volgende:
Ik zit aan het belgische Kabouter bier.
Nope. Ik heb niks andersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je sig: slijm slijm lik lik![]()
Ha DIzzy![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:48 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
En avond Bongie, snappie, wp en natuurlijk alle anderen![]()
![]()
![]()
Idd sneu. Maar als dit doorgaat, voorspel ik dat Monique de volgende zal zijn. En Anita zal het mentaal/emotioneel niet trekken; die stort gewoon in voordat ze tijd heeft om te vertrekken.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:46 schreef doka het volgende:
[..]
Vind ik dan wel een sneue actie dan van Bart.En hij is nu al de derde die vertrekt
![]()
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
BEW
Het beloofd niet veel goeds voor HBB.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Idd sneu. Maar als dit doorgaat, voorspel ik dat Monique de volgende zal zijn. En Anita zal het mentaal/emotioneel niet trekken; die stort gewoon in voordat ze tijd heeft om te vertrekken.
het is hoe dan ook TE veelquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef kissa het volgende:
Ik begin te twijfelen aan mezelf![]()
Heb ik gelezen dat de hoteliers pp 4000 euro per week krijgen om in HBB te zitten?Of heb ik dat gedroomd?
Nee ik heb het ook opgevangen, geloof tussen de 3 en 4000 Euriesquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef kissa het volgende:
Heb ik gelezen dat de hoteliers pp 4000 euro per week krijgen om in HBB te zitten?Of heb ik dat gedroomd?
Theo is een zak, heb me headset afgezet, kan er ff niet meer tegen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
Is Theo de zoon van Henk K. of zo![]()
Hoog van de toren blazen en klootjes volk weer links laten liggen![]()
Dat is waarschijnlijk waar.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef kissa het volgende:
Leuke avaterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je sig: slijm slijm lik lik![]()
Ha DIzzy![]()
Stem staat iig in me geheugen gegrift nuquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:52 schreef newsman het volgende:
[..]
Theo is een zak, heb me headset afgezet, kan er ff niet meer tegen.![]()
Dank jequote:
Word echt knettergek van dat wijf.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef bunnyma het volgende:
En ja hoor, Viola weer die roept dat ze van die bingo-avond af wil.
oeps, gemist....jammerquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Frank en Monique in de slaapkamer (stream 3) Hier hoor je de eerste scheuren ontstaan. En Monique vertelde over het gesprek met Hummie (vanmiddag toen alles even op slot stond).
- die stream is al weer dichtgegooid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |