Ik begreep dat het gesprek met Hummie voor een flink deel ging over de aanvaring met Chiel.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:12 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Maar nu waarschijnlijk met een donderspeeche van Hummie erbij.
Zal heus goedkomenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Jank ff als een klein kind nu. Wil haar gewoon niet kwijt.
Ik kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:13 schreef newsman het volgende:
[..]
Jank ff als een klein kind nu. Wil haar gewoon niet kwijt.
Sjonge zeg... het moet ook niet gekker worden natuurlijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:12 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Heej! Blue, had je zomaar over het hoofd gezien![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het een heel lief mens en ik heb me misdragen. Morwen als je dit leest hou van jequote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen
Anders als het niet zo is kunnen wij Morwen mss nog overtuigen dat je het niet zo bedoeld hebt![]()
Morwen opbellen en je spijt betuigen is dat geen optie? Als je niet probeert weet je ook niet of het haar geraakt heeft of nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:16 schreef newsman het volgende:
Whoeeeeeeeeeeei, alles komt naar boven pffffffffffffffffffffffff.
Morwen is echt niet gek hoor, die weet wel wie de moeite waard zijn en daar hoort Newsman zeker bijquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen
Anders als het niet zo is kunnen wij Morwen mss nog overtuigen dat je het niet zo bedoeld hebt![]()
Schande hé!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:17 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Sjonge zeg... het moet ook niet gekker worden natuurlijk
Hoiiiiiiiiiiiii Pareltje![]()
![]()
![]()
Staat in de tekst dat ik een video call heb gehad.Dat is cam met mic.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:18 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Morwen opbellen en je spijt betuigen is dat geen optie? Als je niet probeert weet je ook niet of het haar geraakt heeft of niet
Joh ze is altijd laat, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:19 schreef newsman het volgende:
[..]
Staat in de tekst dat ik een video call heb gehad.Dat is cam met mic.
Tis nog redelijk druk op de streamsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:19 schreef teamlead het volgende:
zo.. ik ben geloof ik wel bijgelezen
is het de moeite waard om de streams aan te gooien nu?
Its okquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:15 schreef newsman het volgende:
Thanks bleuzz, sorry dat ik zo bot tegen je was![]()
Er is nog steeds leven op de streams iig, maar niets bijzondersquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:19 schreef teamlead het volgende:
Mag altijd... maar zoveel gebeurt er nu niet...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:19 schreef teamlead het volgende:
ja Fiool doet iets anders dan eten en drinkenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:19 schreef teamlead het volgende:
Dag TeamLiefquote:Op dinsdag 7 februari 2006 01:19 schreef teamlead het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |