vandaag waarschijnlijkquote:op dinsdag 7 februari 2006 00:12 schreef bliksemschigt het volgende:
dat is dus voor het weekend.
wat is voor het weekend ?quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:12 schreef bliksemschigt het volgende:
dat is dus voor het weekend.
sorry ben even weg.quote:
edit voortaan je te late posts in c&h en post er een nieuwe overheen, dat scheelt ook aanzienlijkquote:op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef tong80 het volgende:
dan heb ik de legendarische 150.000 posts behaald.
dus reageer zoveel mogelijk op me. zodat ik die grens weer overschreden heb.
een schijnbeen met prolaterale infectie injecties.quote:
bedankt, nu is me leven compleetquote:op dinsdag 7 februari 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
een schijnbeen met prolaterale infectie injecties.
dan is er koffie....met gebakquote:op dinsdag 7 februari 2006 00:16 schreef remlof het volgende:
en àls je die mijlpaal zo haalt, wat dàn tong?
nee, het moet wel z'n natuurlijke verloop hebbenquote:
wat is een scriptquote:op dinsdag 7 februari 2006 00:30 schreef tiemie het volgende:
zolang je 't zelf plaatst is het goed. dus geen gare scripts die 't voor je doen.
zoals ?quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:32 schreef skiczukie het volgende:
eigenlijk zijn dit van die momenten waarin je denkt, ik moet wat in mijn leven veranderen.
zo'n fase heb ik ook gehad.quote:
films door vrienden laten downloaden, me abonneren op de playboy en mijn upc opzeggen. maar dat doe ik vast niet.quote:
kijk deze teksten begrijp ik dan weer niet. ik plaats gewoon briljante one liners of open gruwelijk briljante topics.quote:
ik reageerde gewoon overal op.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
kijk deze teksten begrijp ik dan weer niet. ik plaats gewoon briljante one liners of open gruwelijk briljante topics.
alles voor de postsquote:op dinsdag 7 februari 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
kijk deze teksten begrijp ik dan weer niet. ik plaats gewoon briljante one liners of open gruwelijk briljante topics.
ik ook.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:39 schreef tiemie het volgende:
[..]
ik reageer(de) gewoon overal op.![]()
maar tegenwoordig lees ik nog wel eens wat anderen typen enzo. slechte eigenschap.![]()
tiemie wou gewoon zeggen dat-ie niet eens een derde van het aantal posts van jou heeft, tong.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
ik nog 77148, iets meer dan ik nu heb.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:43 schreef mauro het volgende:
nou tong, succes,
ik hoef er nog maar 147328
welterusten?quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef tong80 het volgende:
waarom zegt ze dat niet dan ?quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:40 schreef arcee het volgende:
[..]
tiemie wou gewoon zeggen dat-ie niet eens een derde van het aantal posts van jou heeft, tong.
bieneeee!quote:
ze.quote:
dat was haske spontaan, hoor.quote:
dat krijg je met zo'n vrouwelijk icoontje.quote:
ja maar ga vooral door.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef youssef het volgende:
kansloos, maar dat heb ik al een keer of tig duidelijk aan je gemaakt volgens mij
inderdaad. do tell...quote:
jij hebt een poesquote:op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef arcee het volgende:
[..]
dat krijg je met zo'n vrouwelijk icoontje.
het begon allemaal met 3000.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef tong80 het volgende:
doe nog maar es, das goed voor je postcount mên.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef youssef het volgende:
kansloos, maar dat heb ik al een keer of tig duidelijk aan je gemaakt volgens mij
écht reteveel ja!quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:52 schreef arcee het volgende:
overigens heeft tong80 reteveel posts, maar dit terzijde.
quote:
quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:53 schreef lamon het volgende:
[..]
het begon allemaal met 3000.
wat vliegt de tijd soms.![]()
jeetje lamon en wat een feest haden wequote:op dinsdag 7 februari 2006 00:53 schreef lamon het volgende:
[..]
het begon allemaal met 3000.
wat vliegt de tijd soms.![]()
ja, zeg. als hij met zo'n voorsprong is begonnen is het niet zo gek dat ik hem nooit meer inhaal.quote:
quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:56 schreef broer het volgende:
[..]
ja, zeg. als hij met zo'n voorsprong is begonnen is het niet zo gek dat ik hem nooit meer inhaal.
quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:56 schreef broer het volgende:
[..]
ja, zeg. als hij met zo'n voorsprong is begonnen is het niet zo gek dat ik hem nooit meer inhaal.
een stukje fok!historie dat je nooit meer terugziet.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
jeetje lamon en wat een feest haden we
inderdaad. kun je je nu niet meer voorstellenquote:op dinsdag 7 februari 2006 01:01 schreef lamon het volgende:
[..]
een stukje fok!historie dat je nooit meer terugziet.
zwaar onterecht trouwens.
die nacht was echt superleuk.
die geeft inderdaad goed weer dat jij voor elk wissewasje een topic opent.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:59 schreef tong80 het volgende:
hier ook weer een topic waar tong z'n aantal heeft opgekrikt :
symfonie nr.3 eroica - ludwig van beethoven.
bedankt. heb ze bij m'n favorieten gezet. je weet niet half hoe dankbaar ik je ben.quote:op dinsdag 7 februari 2006 01:04 schreef youssef het volgende:
[..]
die geeft inderdaad goed weer dat jij voor elk wissewasje een topic opent.
hier de rest
bedankt voor de link, nu kan ik mijn eigen topics ook weer vinden!quote:op dinsdag 7 februari 2006 01:04 schreef youssef het volgende:
[..]
die geeft inderdaad goed weer dat jij voor elk wissewasje een topic opent.
hier de rest
quote:149617 (gemiddeld 80 per dag)
nog 380.quote:op dinsdag 7 februari 2006 01:33 schreef coz het volgende:
neeee niet gaan slapen ....
oh .. , tja .. of wel![]()
duurt het iets langer , maar boeie
quote:
je moet het niet zo bekijken, je moet maar denken hoeveel tijd je over houdt als je géén 80 posts per dag maaktquote:op dinsdag 7 februari 2006 01:47 schreef coz het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik moet er nog 139290 , in mijn tempo is dat 23,215 jaar!
nou je hebt een dagtaak om mij te volgen op fok. lijkt me meer tijd kosten.quote:op dinsdag 7 februari 2006 02:04 schreef youssef het volgende:
[..]
je moet het niet zo bekijken, je moet maar denken hoeveel tijd je over houdt als je géén 80 posts per dag maakt
kijk hier kunnen we wat meequote:op dinsdag 7 februari 2006 03:08 schreef cerror het volgende:
je verdient de strop.
hup, reageer meer zodat jij meer posts hebt.quote:
je hoeft niet te bewijzen dat je geen leven hebt, ik geloof je wel.quote:aantal posts: 149673 (gemiddeld 80 per dag)
morgen gewoon om 17.45 thuis hoorquote:op dinsdag 7 februari 2006 03:14 schreef offsprngr het volgende:
[..]
je hoeft niet te bewijzen dat je geen leven hebt, ik geloof je wel.
dan mag je nu wel gaan slapen, of ben je van plan om vannacht nog +300bagger posts neer te kwakken?quote:
ik post er soms 20 dan weer 300. ben altijd on line. maar ik ga zoals normale mensen ook wel eens naar een tupperware avond of naar de hoeren hoor.quote:op dinsdag 7 februari 2006 03:20 schreef offsprngr het volgende:
[..]
dan mag je nu wel gaan slapen, of ben je van plan om vannacht nog +300bagger posts neer te kwakken?(aangezien je dr 80 per dag doet kan't ook nog)
je bent een nerd. punt.quote:op dinsdag 7 februari 2006 03:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
ik post er soms 20 dan weer 300. ben altijd on line. maar ik ga zoals normale mensen ook wel eens naar een tupperware avond of naar de hoeren hoor.
geef eens een definitie van en nerdquote:
tong80.quote:op dinsdag 7 februari 2006 03:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
geef eens een definitie van en nerd
hoi popo. zeg eens, wat is een nerd want ik kan m'n pc aan-en uitzetten daar houdt het mee op.quote:op dinsdag 7 februari 2006 03:35 schreef popolon het volgende:
hoi tongie.
ik weet 't niet.quote:op dinsdag 7 februari 2006 03:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
hoi popo. zeg eens, wat is een nerd want ik kan m'n pc aan-en uitzetten daar houdt het mee op.
tupperware en de hoeren, jij bent de epitome van civilisatie.quote:op dinsdag 7 februari 2006 03:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
ik post er soms 20 dan weer 300. ben altijd on line. maar ik ga zoals normale mensen ook wel eens naar een tupperware avond of naar de hoeren hoor.
gebruik je nu moeileke woorden om indruk te maken ?quote:op dinsdag 7 februari 2006 03:37 schreef offsprngr het volgende:
[..]
tupperware en de hoeren, jij bent de epitome van civilisatie.
't werkt wel.quote:op dinsdag 7 februari 2006 03:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
gebruik je nu moeileke woorden om indruk te maken ?
1x klikken opquote:op dinsdag 7 februari 2006 07:36 schreef bruce117 het volgende:
heb je ze al
voor mij niet, misschien voor jou wel.quote:op dinsdag 7 februari 2006 07:49 schreef offsprngr het volgende:
[..]
1x klikken op [[[url=http://forum.fok.nl/templates/fokforum_dark/i/profile.gif]afbeelding][/url]] klikken is lastig eh.
je zou hem een ban aan kunnen smerenquote:op dinsdag 7 februari 2006 08:34 schreef dolle_hond het volgende:
met hoeveel mensen posten jullie daaro onder t profiel tong80?
80?
zelfs ik snap niet hoe je t volhoudt
(stiekem wel natuurlijk).
mijn record van enkele maanden oud (50.000 posts in blok) dat ik tussen 50 en 100 heb gescoord (301 dagen) gaat er aandoordat jij voor 15 februari de 150 gaat halen.
ik zag die over het hoofdquote:op dinsdag 7 februari 2006 12:20 schreef keileweg-ethicus het volgende:
als je nog een leven zoekt, ik heb er laatst eentje op straat zien liggen.
geen ideequote:op dinsdag 7 februari 2006 21:36 schreef dolle_hond het volgende:
is tong er vandaag?
even wachten dan nogquote:
tjaquote:op dinsdag 7 februari 2006 21:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
dit gaat echt nergens over!
je zou je kapot moeten schamen met zo'n post aantal!![]()
heb hem net nog zien posten in dig.quote:op dinsdag 7 februari 2006 21:36 schreef dolle_hond het volgende:
is tong er vandaag?
omdat het me nuchter nooit was gelukt.quote:op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef jna het volgende:
nog een vraagje: waarom heb je je geregistreerd om 05:14?!?!
ja m'n verbinding is een stuk sneller geworden. en ik heb een typecursus gevolgd.quote:op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef lu_uk het volgende:
men, pas geleden zat je nog op de 100.000,
gaat steeds sneller met jou.
fok! is zijn hobbyquote:op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef bananenman het volgende:
je moet een hobby zoeken.
zo die gozer breekt zijn been goed, van wanneer is dat?quote:op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef bananenman het volgende:
je moet een hobby zoeken.
van het jeu de boulen van afgelopen dinsdagmorgen.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:01 schreef lu_uk het volgende:
[..]
zo die gozer breekt zijn been goed, van waneer is dat?
aha, vandaar, ja gevaarlijke sport dat, daar moet je ook mee oppassen.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef bananenman het volgende:
[..]
van het jeu de boulen van afgelopen dinsdagmorgen.
quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef bananenman het volgende:
[..]
van het jeu de boulen van afgelopen dinsdagmorgen.
die gozer breekt helemaal niks, kan gewoon nog lopen hoorquote:op dinsdag 7 februari 2006 23:01 schreef lu_uk het volgende:
[..]
zo die gozer breekt zijn been goed, van wanneer is dat?
spijtig genoeg.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef jna het volgende:
[..]
die gozer breekt helemaal niks, kan gewoon nog lopen hoor![]()
zijn knie klapt toch gewoon keihard naar binnen?quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef jna het volgende:
[..]
die gozer breekt helemaal niks, kan gewoon nog lopen hoor![]()
niet hard genoeg.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef lu_uk het volgende:
[..]
zijn knie klapt toch gewoon keihard naar binnen?
ah ik zie het al, de voor ons rechter klapt tegen de linker aan, als die er niet had gestaan was ie wel doorgebroken denk ik.quote:
ik herriner me nog wel grotere uitslagen, maar dat was niet afgelopen zondag.quote:
0-4 was de ergstequote:op dinsdag 7 februari 2006 23:11 schreef nj het volgende:
[..]
ik herriner me nog wel grotere uitslagen, maar dat was niet afgelopen zondag.
geel. en soms paars.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:07 schreef lu_uk het volgende:
owja, we moeten hier vragen aan tong stellen he,
wat is je lieverlings kleur?
dat zie ik als ik te veel gezopen heb.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:17 schreef lu_uk het volgende:
[..]
aha, vanwaar paars als ik zo vrij mag zijn?
ja hoor bij droevige posts, bij een overlijden of ramp vind ik hem ongepast.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef thesorrow het volgende:
is er ook een post van je zonder? ik neem aan dat je het vast ooit wel eens vergeten bent
bewaren.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:45 schreef tong80 het volgende:
ho even ik moet wel de kwaliteit blijven bewaken.
quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:45 schreef tong80 het volgende:
ho even ik moet wel de kwaliteit blijven bewaken.
inderdaad. maar ik help wel blinde ouwe vrouwtjes de straat over.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:47 schreef youssef het volgende:
[..]![]()
![]()
volgens mij heeft er ook nog nooit maar een grientje kwaliteit in je postings gestaan.
waarom is je hotmail eigenlijk tong800@...? sry als het al een keer gevraagd isquote:op woensdag 8 februari 2006 00:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
inderdaad. maar ik help wel blinde ouwe vrouwtjes de straat over.
zelfs als ze niet willen.
wat doet shmoopy bij zo een alcoholistisch suicidale homo als jij?quote:op woensdag 8 februari 2006 00:14 schreef tong80 het volgende:
shmoopy was hier en rade me msn aan, per abuis maakte ze er 800 van.
je blijft wel bezig zeg.quote:op woensdag 8 februari 2006 00:44 schreef youssef het volgende:
[..]
wat doet shmoopy bij zo een alcoholische suicidale homo als jij?
nou begint het kwartje ook bij me te vallen...
jeweetsquote:
krap 150.000 postsquote:op woensdag 8 februari 2006 00:46 schreef popolon het volgende:
je blijft wel bezig zeg.
zit je soms iets dwars
quote:
quote:op woensdag 8 februari 2006 00:44 schreef youssef het volgende:
wat doet shmoopy bij zo een alcoholische suicidale homo als jij?
nou begint het kwartje ook bij me te vallen...
en terechtquote:
ik troost me met de gedachte dat ik dat ook benquote:
wat doe jequote:op woensdag 8 februari 2006 00:49 schreef popolon het volgende:
dan hoef je toch niet zo gemeen te doen?
wat flauw zeg.
hey jouw gemiddelde postaantal is hoger dan de mijne !quote:op woensdag 8 februari 2006 00:52 schreef zwansen het volgende:
oh mijn god tong, ik weet nog als de dag van gister dat je er 99.999 had....
quote:op woensdag 8 februari 2006 00:52 schreef youssef het volgende:
[..]
wat doe je???
je doet een beroep op mijn emoties![]()
ligt aan je postingstijl als je echt vind dat je er de hele dag achter zit.quote:op woensdag 8 februari 2006 00:48 schreef #ANONIEM het volgende:
ik heb gemiddeld al 7 posts per dag en vind dat al veel want ik ben voor mijn gevoel echt gewoon vaak en voor lange tijd op fok!. 80 per dag en dat voor 150.000 lang is dus ongeveer 1900 dagen (5,5 jaar..) achter elkaar 80 posts per dag ik kan me dat echt niet voorstellen gewoon, 11 keer zoveel posten als mij per dag.
ja, als het bij jou overdag is, is hier alleen tong online. overdag bij mij is iedereen online en kan ik meer posten.quote:op woensdag 8 februari 2006 00:53 schreef popolon het volgende:
[..]
hey jouw gemiddelde is hoger dan de mijne !
nope, tentamens.quote:op woensdag 8 februari 2006 00:57 schreef popolon het volgende:
je hebt meer tijd, is het uit met nouk?
wat doe je daar eik voor werk?quote:op woensdag 8 februari 2006 01:01 schreef popolon het volgende:
whehehe, goed je best doen.
verdien je later net zoveel als ik, of meer.
wedden dat je over mij droomtquote:
ja mag wel hoor, met mate, we hebben zelf de proxy en firewall in beheer.quote:op woensdag 8 februari 2006 01:03 schreef zwansen het volgende:
in elk geval heb je wel een baas. want je mocht niet fokken tijdens werktijd dacht ik vandaag te merken.
aha, interesting olavski.quote:op woensdag 8 februari 2006 01:05 schreef popolon het volgende:
[..]
ja mag wel hoor, met mate, we hebben zelf de proxy en firewall in beheer.
ik ben systeembeheerder bij een medisch bedrijf.![]()
daarom weet niemand dat je dat met dat niet moet doen als je dit en dat tegelijk doet !quote:op woensdag 8 februari 2006 02:39 schreef tong80 het volgende:
je had beter jezelf op kunnen geven voor een cursus nederlands
wie nog meer?quote:op woensdag 8 februari 2006 02:47 schreef sebasser het volgende:
ik bedoel maar te zeggen dat ik van aap, noot, en vooral mies hou !!
ach nee..quote:op woensdag 8 februari 2006 02:48 schreef tong80 het volgende:
tong gaat slapen.
trusten sebasser en andere eventueel mogelijk misschien bij een kans nog aanwezige andere bij uitzondering al op bed liggende maar niet kunnende slapen users.
nog maar 82! vandaag móét het lukken.quote:op woensdag 8 februari 2006 02:48 schreef tong80 het volgende:
tong gaat slapen.
trusten sebasser en andere eventueel mogelijk misschien bij een kans nog aanwezige andere bij uitzondering al op bed liggende maar niet kunnende slapen users.
joh, dat is slechts 5303 keer gezegd in dit topic.quote:op woensdag 8 februari 2006 02:45 schreef sebasser het volgende:
met een gemiddelde van 80 per dag ...
het is u voor jouquote:op woensdag 8 februari 2006 10:27 schreef aparteling het volgende:
trots zijn omdat je geen leven hebt? ellendig...
wat is een bus tong?quote:op woensdag 8 februari 2006 08:49 schreef youssef het volgende:
[..]
joh, dat is slechts 5303 keer gezegd in dit topic.
verder wel zielig als je met 149.999 post wordt aangereden door een bus tong
verpesterquote:
zou je denken?!quote:op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef yosander het volgende:
volgens mij is dit topic vol voordat ton80 zijn 150.000 post heeft bereikt!!![]()
jaquote:
nee, nog iets beters namelijk een special sub-forum alleen voor 150.000 posters en meer!!quote:
ja, gezellig.quote:op woensdag 8 februari 2006 19:14 schreef yosander het volgende:
[..]
nee, nog iets beters namelijk een special sub-forum alleen voor 150.000 posters en meer!!![]()
kan die lekker alles doen wat hij wil!!quote:
wacht nog even ik haal dat ook zo welquote:op woensdag 8 februari 2006 19:14 schreef yosander het volgende:
[..]
nee, nog iets beters namelijk een special sub-forum alleen voor 150.000 posters en meer!!![]()
quote:op woensdag 8 februari 2006 20:04 schreef the_legend_killer het volgende:
hij is wel traag bezig.
owjaquote:op woensdag 8 februari 2006 20:10 schreef tong80 het volgende:
een tong spamt niet. dit zijn allemaal relevante posts
zover wil ik ook weer niet gaan, maar je bent niet zo'n spammer als sommige.quote:
hij draait geen muziekquote:op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef nj het volgende:
ik heb bijvoorbeeld geen flauw idee welke nummers jij draait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |