wat doe je daar eik voor werk?quote:op woensdag 8 februari 2006 01:01 schreef popolon het volgende:
whehehe, goed je best doen.
verdien je later net zoveel als ik, of meer.
wedden dat je over mij droomtquote:
ja mag wel hoor, met mate, we hebben zelf de proxy en firewall in beheer.quote:op woensdag 8 februari 2006 01:03 schreef zwansen het volgende:
in elk geval heb je wel een baas. want je mocht niet fokken tijdens werktijd dacht ik vandaag te merken.
aha, interesting olavski.quote:op woensdag 8 februari 2006 01:05 schreef popolon het volgende:
[..]
ja mag wel hoor, met mate, we hebben zelf de proxy en firewall in beheer.
ik ben systeembeheerder bij een medisch bedrijf.![]()
daarom weet niemand dat je dat met dat niet moet doen als je dit en dat tegelijk doet !quote:op woensdag 8 februari 2006 02:39 schreef tong80 het volgende:
je had beter jezelf op kunnen geven voor een cursus nederlands
wie nog meer?quote:op woensdag 8 februari 2006 02:47 schreef sebasser het volgende:
ik bedoel maar te zeggen dat ik van aap, noot, en vooral mies hou !!
ach nee..quote:op woensdag 8 februari 2006 02:48 schreef tong80 het volgende:
tong gaat slapen.
trusten sebasser en andere eventueel mogelijk misschien bij een kans nog aanwezige andere bij uitzondering al op bed liggende maar niet kunnende slapen users.
nog maar 82! vandaag móét het lukken.quote:op woensdag 8 februari 2006 02:48 schreef tong80 het volgende:
tong gaat slapen.
trusten sebasser en andere eventueel mogelijk misschien bij een kans nog aanwezige andere bij uitzondering al op bed liggende maar niet kunnende slapen users.
joh, dat is slechts 5303 keer gezegd in dit topic.quote:op woensdag 8 februari 2006 02:45 schreef sebasser het volgende:
met een gemiddelde van 80 per dag ...
het is u voor jouquote:op woensdag 8 februari 2006 10:27 schreef aparteling het volgende:
trots zijn omdat je geen leven hebt? ellendig...
wat is een bus tong?quote:op woensdag 8 februari 2006 08:49 schreef youssef het volgende:
[..]
joh, dat is slechts 5303 keer gezegd in dit topic.
verder wel zielig als je met 149.999 post wordt aangereden door een bus tong
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |