quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:53 schreef lamon het volgende:
[..]
het begon allemaal met 3000.
wat vliegt de tijd soms.![]()
jeetje lamon en wat een feest haden wequote:op dinsdag 7 februari 2006 00:53 schreef lamon het volgende:
[..]
het begon allemaal met 3000.
wat vliegt de tijd soms.![]()
ja, zeg. als hij met zo'n voorsprong is begonnen is het niet zo gek dat ik hem nooit meer inhaal.quote:
quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:56 schreef broer het volgende:
[..]
ja, zeg. als hij met zo'n voorsprong is begonnen is het niet zo gek dat ik hem nooit meer inhaal.
quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:56 schreef broer het volgende:
[..]
ja, zeg. als hij met zo'n voorsprong is begonnen is het niet zo gek dat ik hem nooit meer inhaal.
een stukje fok!historie dat je nooit meer terugziet.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
jeetje lamon en wat een feest haden we
inderdaad. kun je je nu niet meer voorstellenquote:op dinsdag 7 februari 2006 01:01 schreef lamon het volgende:
[..]
een stukje fok!historie dat je nooit meer terugziet.
zwaar onterecht trouwens.
die nacht was echt superleuk.
die geeft inderdaad goed weer dat jij voor elk wissewasje een topic opent.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:59 schreef tong80 het volgende:
hier ook weer een topic waar tong z'n aantal heeft opgekrikt :
symfonie nr.3 eroica - ludwig van beethoven.
bedankt. heb ze bij m'n favorieten gezet. je weet niet half hoe dankbaar ik je ben.quote:op dinsdag 7 februari 2006 01:04 schreef youssef het volgende:
[..]
die geeft inderdaad goed weer dat jij voor elk wissewasje een topic opent.
hier de rest
bedankt voor de link, nu kan ik mijn eigen topics ook weer vinden!quote:op dinsdag 7 februari 2006 01:04 schreef youssef het volgende:
[..]
die geeft inderdaad goed weer dat jij voor elk wissewasje een topic opent.
hier de rest
quote:149617 (gemiddeld 80 per dag)
nog 380.quote:op dinsdag 7 februari 2006 01:33 schreef coz het volgende:
neeee niet gaan slapen ....
oh .. , tja .. of wel![]()
duurt het iets langer , maar boeie
quote:
je moet het niet zo bekijken, je moet maar denken hoeveel tijd je over houdt als je géén 80 posts per dag maaktquote:op dinsdag 7 februari 2006 01:47 schreef coz het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik moet er nog 139290 , in mijn tempo is dat 23,215 jaar!
nou je hebt een dagtaak om mij te volgen op fok. lijkt me meer tijd kosten.quote:op dinsdag 7 februari 2006 02:04 schreef youssef het volgende:
[..]
je moet het niet zo bekijken, je moet maar denken hoeveel tijd je over houdt als je géén 80 posts per dag maakt
kijk hier kunnen we wat meequote:op dinsdag 7 februari 2006 03:08 schreef cerror het volgende:
je verdient de strop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |