vandaag waarschijnlijkquote:op dinsdag 7 februari 2006 00:12 schreef bliksemschigt het volgende:
dat is dus voor het weekend.
wat is voor het weekend ?quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:12 schreef bliksemschigt het volgende:
dat is dus voor het weekend.
sorry ben even weg.quote:
edit voortaan je te late posts in c&h en post er een nieuwe overheen, dat scheelt ook aanzienlijkquote:op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef tong80 het volgende:
dan heb ik de legendarische 150.000 posts behaald.
dus reageer zoveel mogelijk op me. zodat ik die grens weer overschreden heb.
een schijnbeen met prolaterale infectie injecties.quote:
bedankt, nu is me leven compleetquote:op dinsdag 7 februari 2006 00:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
een schijnbeen met prolaterale infectie injecties.
dan is er koffie....met gebakquote:op dinsdag 7 februari 2006 00:16 schreef remlof het volgende:
en àls je die mijlpaal zo haalt, wat dàn tong?
nee, het moet wel z'n natuurlijke verloop hebbenquote:
wat is een scriptquote:op dinsdag 7 februari 2006 00:30 schreef tiemie het volgende:
zolang je 't zelf plaatst is het goed. dus geen gare scripts die 't voor je doen.
zoals ?quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:32 schreef skiczukie het volgende:
eigenlijk zijn dit van die momenten waarin je denkt, ik moet wat in mijn leven veranderen.
zo'n fase heb ik ook gehad.quote:
films door vrienden laten downloaden, me abonneren op de playboy en mijn upc opzeggen. maar dat doe ik vast niet.quote:
kijk deze teksten begrijp ik dan weer niet. ik plaats gewoon briljante one liners of open gruwelijk briljante topics.quote:
ik reageerde gewoon overal op.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
kijk deze teksten begrijp ik dan weer niet. ik plaats gewoon briljante one liners of open gruwelijk briljante topics.
alles voor de postsquote:op dinsdag 7 februari 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
kijk deze teksten begrijp ik dan weer niet. ik plaats gewoon briljante one liners of open gruwelijk briljante topics.
ik ook.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:39 schreef tiemie het volgende:
[..]
ik reageer(de) gewoon overal op.![]()
maar tegenwoordig lees ik nog wel eens wat anderen typen enzo. slechte eigenschap.![]()
tiemie wou gewoon zeggen dat-ie niet eens een derde van het aantal posts van jou heeft, tong.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:38 schreef tong80 het volgende:
ik nog 77148, iets meer dan ik nu heb.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:43 schreef mauro het volgende:
nou tong, succes,
ik hoef er nog maar 147328
welterusten?quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef tong80 het volgende:
waarom zegt ze dat niet dan ?quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:40 schreef arcee het volgende:
[..]
tiemie wou gewoon zeggen dat-ie niet eens een derde van het aantal posts van jou heeft, tong.
bieneeee!quote:
ze.quote:
dat was haske spontaan, hoor.quote:
dat krijg je met zo'n vrouwelijk icoontje.quote:
ja maar ga vooral door.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef youssef het volgende:
kansloos, maar dat heb ik al een keer of tig duidelijk aan je gemaakt volgens mij
inderdaad. do tell...quote:
jij hebt een poesquote:op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef arcee het volgende:
[..]
dat krijg je met zo'n vrouwelijk icoontje.
het begon allemaal met 3000.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef tong80 het volgende:
doe nog maar es, das goed voor je postcount mên.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:51 schreef youssef het volgende:
kansloos, maar dat heb ik al een keer of tig duidelijk aan je gemaakt volgens mij
écht reteveel ja!quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:52 schreef arcee het volgende:
overigens heeft tong80 reteveel posts, maar dit terzijde.
quote:
quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:53 schreef lamon het volgende:
[..]
het begon allemaal met 3000.
wat vliegt de tijd soms.![]()
jeetje lamon en wat een feest haden wequote:op dinsdag 7 februari 2006 00:53 schreef lamon het volgende:
[..]
het begon allemaal met 3000.
wat vliegt de tijd soms.![]()
ja, zeg. als hij met zo'n voorsprong is begonnen is het niet zo gek dat ik hem nooit meer inhaal.quote:
quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:56 schreef broer het volgende:
[..]
ja, zeg. als hij met zo'n voorsprong is begonnen is het niet zo gek dat ik hem nooit meer inhaal.
quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:56 schreef broer het volgende:
[..]
ja, zeg. als hij met zo'n voorsprong is begonnen is het niet zo gek dat ik hem nooit meer inhaal.
een stukje fok!historie dat je nooit meer terugziet.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
jeetje lamon en wat een feest haden we
inderdaad. kun je je nu niet meer voorstellenquote:op dinsdag 7 februari 2006 01:01 schreef lamon het volgende:
[..]
een stukje fok!historie dat je nooit meer terugziet.
zwaar onterecht trouwens.
die nacht was echt superleuk.
die geeft inderdaad goed weer dat jij voor elk wissewasje een topic opent.quote:op dinsdag 7 februari 2006 00:59 schreef tong80 het volgende:
hier ook weer een topic waar tong z'n aantal heeft opgekrikt :
symfonie nr.3 eroica - ludwig van beethoven.
bedankt. heb ze bij m'n favorieten gezet. je weet niet half hoe dankbaar ik je ben.quote:op dinsdag 7 februari 2006 01:04 schreef youssef het volgende:
[..]
die geeft inderdaad goed weer dat jij voor elk wissewasje een topic opent.
hier de rest
bedankt voor de link, nu kan ik mijn eigen topics ook weer vinden!quote:op dinsdag 7 februari 2006 01:04 schreef youssef het volgende:
[..]
die geeft inderdaad goed weer dat jij voor elk wissewasje een topic opent.
hier de rest
quote:149617 (gemiddeld 80 per dag)
nog 380.quote:op dinsdag 7 februari 2006 01:33 schreef coz het volgende:
neeee niet gaan slapen ....
oh .. , tja .. of wel![]()
duurt het iets langer , maar boeie
quote:
je moet het niet zo bekijken, je moet maar denken hoeveel tijd je over houdt als je géén 80 posts per dag maaktquote:op dinsdag 7 februari 2006 01:47 schreef coz het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik moet er nog 139290 , in mijn tempo is dat 23,215 jaar!
nou je hebt een dagtaak om mij te volgen op fok. lijkt me meer tijd kosten.quote:op dinsdag 7 februari 2006 02:04 schreef youssef het volgende:
[..]
je moet het niet zo bekijken, je moet maar denken hoeveel tijd je over houdt als je géén 80 posts per dag maakt
kijk hier kunnen we wat meequote:op dinsdag 7 februari 2006 03:08 schreef cerror het volgende:
je verdient de strop.
hup, reageer meer zodat jij meer posts hebt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |