omdat het me nuchter nooit was gelukt.quote:op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef jna het volgende:
nog een vraagje: waarom heb je je geregistreerd om 05:14?!?!
ja m'n verbinding is een stuk sneller geworden. en ik heb een typecursus gevolgd.quote:op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef lu_uk het volgende:
men, pas geleden zat je nog op de 100.000,
gaat steeds sneller met jou.
fok! is zijn hobbyquote:op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef bananenman het volgende:
je moet een hobby zoeken.
zo die gozer breekt zijn been goed, van wanneer is dat?quote:op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef bananenman het volgende:
je moet een hobby zoeken.
van het jeu de boulen van afgelopen dinsdagmorgen.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:01 schreef lu_uk het volgende:
[..]
zo die gozer breekt zijn been goed, van waneer is dat?
aha, vandaar, ja gevaarlijke sport dat, daar moet je ook mee oppassen.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef bananenman het volgende:
[..]
van het jeu de boulen van afgelopen dinsdagmorgen.
quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef bananenman het volgende:
[..]
van het jeu de boulen van afgelopen dinsdagmorgen.
die gozer breekt helemaal niks, kan gewoon nog lopen hoorquote:op dinsdag 7 februari 2006 23:01 schreef lu_uk het volgende:
[..]
zo die gozer breekt zijn been goed, van wanneer is dat?
spijtig genoeg.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef jna het volgende:
[..]
die gozer breekt helemaal niks, kan gewoon nog lopen hoor![]()
zijn knie klapt toch gewoon keihard naar binnen?quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef jna het volgende:
[..]
die gozer breekt helemaal niks, kan gewoon nog lopen hoor![]()
niet hard genoeg.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef lu_uk het volgende:
[..]
zijn knie klapt toch gewoon keihard naar binnen?
ah ik zie het al, de voor ons rechter klapt tegen de linker aan, als die er niet had gestaan was ie wel doorgebroken denk ik.quote:
ik herriner me nog wel grotere uitslagen, maar dat was niet afgelopen zondag.quote:
0-4 was de ergstequote:op dinsdag 7 februari 2006 23:11 schreef nj het volgende:
[..]
ik herriner me nog wel grotere uitslagen, maar dat was niet afgelopen zondag.
geel. en soms paars.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:07 schreef lu_uk het volgende:
owja, we moeten hier vragen aan tong stellen he,
wat is je lieverlings kleur?
dat zie ik als ik te veel gezopen heb.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:17 schreef lu_uk het volgende:
[..]
aha, vanwaar paars als ik zo vrij mag zijn?
ja hoor bij droevige posts, bij een overlijden of ramp vind ik hem ongepast.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef thesorrow het volgende:
is er ook een post van je zonder? ik neem aan dat je het vast ooit wel eens vergeten bent
bewaren.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:45 schreef tong80 het volgende:
ho even ik moet wel de kwaliteit blijven bewaken.
quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:45 schreef tong80 het volgende:
ho even ik moet wel de kwaliteit blijven bewaken.
inderdaad. maar ik help wel blinde ouwe vrouwtjes de straat over.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:47 schreef youssef het volgende:
[..]![]()
![]()
volgens mij heeft er ook nog nooit maar een grientje kwaliteit in je postings gestaan.
waarom is je hotmail eigenlijk tong800@...? sry als het al een keer gevraagd isquote:op woensdag 8 februari 2006 00:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
inderdaad. maar ik help wel blinde ouwe vrouwtjes de straat over.
zelfs als ze niet willen.
wat doet shmoopy bij zo een alcoholistisch suicidale homo als jij?quote:op woensdag 8 februari 2006 00:14 schreef tong80 het volgende:
shmoopy was hier en rade me msn aan, per abuis maakte ze er 800 van.
je blijft wel bezig zeg.quote:op woensdag 8 februari 2006 00:44 schreef youssef het volgende:
[..]
wat doet shmoopy bij zo een alcoholische suicidale homo als jij?
nou begint het kwartje ook bij me te vallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |