omdat het me nuchter nooit was gelukt.quote:op dinsdag 7 februari 2006 22:53 schreef jna het volgende:
nog een vraagje: waarom heb je je geregistreerd om 05:14?!?!
ja m'n verbinding is een stuk sneller geworden. en ik heb een typecursus gevolgd.quote:op dinsdag 7 februari 2006 22:57 schreef lu_uk het volgende:
men, pas geleden zat je nog op de 100.000,
gaat steeds sneller met jou.
fok! is zijn hobbyquote:op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef bananenman het volgende:
je moet een hobby zoeken.
zo die gozer breekt zijn been goed, van wanneer is dat?quote:op dinsdag 7 februari 2006 22:59 schreef bananenman het volgende:
je moet een hobby zoeken.
van het jeu de boulen van afgelopen dinsdagmorgen.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:01 schreef lu_uk het volgende:
[..]
zo die gozer breekt zijn been goed, van waneer is dat?
aha, vandaar, ja gevaarlijke sport dat, daar moet je ook mee oppassen.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef bananenman het volgende:
[..]
van het jeu de boulen van afgelopen dinsdagmorgen.
quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:02 schreef bananenman het volgende:
[..]
van het jeu de boulen van afgelopen dinsdagmorgen.
die gozer breekt helemaal niks, kan gewoon nog lopen hoorquote:op dinsdag 7 februari 2006 23:01 schreef lu_uk het volgende:
[..]
zo die gozer breekt zijn been goed, van wanneer is dat?
spijtig genoeg.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef jna het volgende:
[..]
die gozer breekt helemaal niks, kan gewoon nog lopen hoor![]()
zijn knie klapt toch gewoon keihard naar binnen?quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:03 schreef jna het volgende:
[..]
die gozer breekt helemaal niks, kan gewoon nog lopen hoor![]()
niet hard genoeg.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:05 schreef lu_uk het volgende:
[..]
zijn knie klapt toch gewoon keihard naar binnen?
ah ik zie het al, de voor ons rechter klapt tegen de linker aan, als die er niet had gestaan was ie wel doorgebroken denk ik.quote:
ik herriner me nog wel grotere uitslagen, maar dat was niet afgelopen zondag.quote:
0-4 was de ergstequote:op dinsdag 7 februari 2006 23:11 schreef nj het volgende:
[..]
ik herriner me nog wel grotere uitslagen, maar dat was niet afgelopen zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |