geel. en soms paars.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:07 schreef lu_uk het volgende:
owja, we moeten hier vragen aan tong stellen he,
wat is je lieverlings kleur?
dat zie ik als ik te veel gezopen heb.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:17 schreef lu_uk het volgende:
[..]
aha, vanwaar paars als ik zo vrij mag zijn?
ja hoor bij droevige posts, bij een overlijden of ramp vind ik hem ongepast.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:23 schreef thesorrow het volgende:
is er ook een post van je zonder? ik neem aan dat je het vast ooit wel eens vergeten bent
bewaren.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:45 schreef tong80 het volgende:
ho even ik moet wel de kwaliteit blijven bewaken.
quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:45 schreef tong80 het volgende:
ho even ik moet wel de kwaliteit blijven bewaken.
inderdaad. maar ik help wel blinde ouwe vrouwtjes de straat over.quote:op dinsdag 7 februari 2006 23:47 schreef youssef het volgende:
[..]![]()
![]()
volgens mij heeft er ook nog nooit maar een grientje kwaliteit in je postings gestaan.
waarom is je hotmail eigenlijk tong800@...? sry als het al een keer gevraagd isquote:op woensdag 8 februari 2006 00:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
inderdaad. maar ik help wel blinde ouwe vrouwtjes de straat over.
zelfs als ze niet willen.
wat doet shmoopy bij zo een alcoholistisch suicidale homo als jij?quote:op woensdag 8 februari 2006 00:14 schreef tong80 het volgende:
shmoopy was hier en rade me msn aan, per abuis maakte ze er 800 van.
je blijft wel bezig zeg.quote:op woensdag 8 februari 2006 00:44 schreef youssef het volgende:
[..]
wat doet shmoopy bij zo een alcoholische suicidale homo als jij?
nou begint het kwartje ook bij me te vallen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |