jeweetsquote:
krap 150.000 postsquote:op woensdag 8 februari 2006 00:46 schreef popolon het volgende:
je blijft wel bezig zeg.
zit je soms iets dwars
quote:
quote:op woensdag 8 februari 2006 00:44 schreef youssef het volgende:
wat doet shmoopy bij zo een alcoholische suicidale homo als jij?
nou begint het kwartje ook bij me te vallen...
en terechtquote:
ik troost me met de gedachte dat ik dat ook benquote:
wat doe jequote:op woensdag 8 februari 2006 00:49 schreef popolon het volgende:
dan hoef je toch niet zo gemeen te doen?
wat flauw zeg.
hey jouw gemiddelde postaantal is hoger dan de mijne !quote:op woensdag 8 februari 2006 00:52 schreef zwansen het volgende:
oh mijn god tong, ik weet nog als de dag van gister dat je er 99.999 had....
quote:op woensdag 8 februari 2006 00:52 schreef youssef het volgende:
[..]
wat doe je???
je doet een beroep op mijn emoties![]()
ligt aan je postingstijl als je echt vind dat je er de hele dag achter zit.quote:op woensdag 8 februari 2006 00:48 schreef #ANONIEM het volgende:
ik heb gemiddeld al 7 posts per dag en vind dat al veel want ik ben voor mijn gevoel echt gewoon vaak en voor lange tijd op fok!. 80 per dag en dat voor 150.000 lang is dus ongeveer 1900 dagen (5,5 jaar..) achter elkaar 80 posts per dag ik kan me dat echt niet voorstellen gewoon, 11 keer zoveel posten als mij per dag.
ja, als het bij jou overdag is, is hier alleen tong online. overdag bij mij is iedereen online en kan ik meer posten.quote:op woensdag 8 februari 2006 00:53 schreef popolon het volgende:
[..]
hey jouw gemiddelde is hoger dan de mijne !
nope, tentamens.quote:op woensdag 8 februari 2006 00:57 schreef popolon het volgende:
je hebt meer tijd, is het uit met nouk?
wat doe je daar eik voor werk?quote:op woensdag 8 februari 2006 01:01 schreef popolon het volgende:
whehehe, goed je best doen.
verdien je later net zoveel als ik, of meer.
wedden dat je over mij droomtquote:
ja mag wel hoor, met mate, we hebben zelf de proxy en firewall in beheer.quote:op woensdag 8 februari 2006 01:03 schreef zwansen het volgende:
in elk geval heb je wel een baas. want je mocht niet fokken tijdens werktijd dacht ik vandaag te merken.
aha, interesting olavski.quote:op woensdag 8 februari 2006 01:05 schreef popolon het volgende:
[..]
ja mag wel hoor, met mate, we hebben zelf de proxy en firewall in beheer.
ik ben systeembeheerder bij een medisch bedrijf.![]()
daarom weet niemand dat je dat met dat niet moet doen als je dit en dat tegelijk doet !quote:op woensdag 8 februari 2006 02:39 schreef tong80 het volgende:
je had beter jezelf op kunnen geven voor een cursus nederlands
wie nog meer?quote:op woensdag 8 februari 2006 02:47 schreef sebasser het volgende:
ik bedoel maar te zeggen dat ik van aap, noot, en vooral mies hou !!
ach nee..quote:op woensdag 8 februari 2006 02:48 schreef tong80 het volgende:
tong gaat slapen.
trusten sebasser en andere eventueel mogelijk misschien bij een kans nog aanwezige andere bij uitzondering al op bed liggende maar niet kunnende slapen users.
nog maar 82! vandaag móét het lukken.quote:op woensdag 8 februari 2006 02:48 schreef tong80 het volgende:
tong gaat slapen.
trusten sebasser en andere eventueel mogelijk misschien bij een kans nog aanwezige andere bij uitzondering al op bed liggende maar niet kunnende slapen users.
joh, dat is slechts 5303 keer gezegd in dit topic.quote:op woensdag 8 februari 2006 02:45 schreef sebasser het volgende:
met een gemiddelde van 80 per dag ...
het is u voor jouquote:op woensdag 8 februari 2006 10:27 schreef aparteling het volgende:
trots zijn omdat je geen leven hebt? ellendig...
wat is een bus tong?quote:op woensdag 8 februari 2006 08:49 schreef youssef het volgende:
[..]
joh, dat is slechts 5303 keer gezegd in dit topic.
verder wel zielig als je met 149.999 post wordt aangereden door een bus tong
verpesterquote:
zou je denken?!quote:op woensdag 8 februari 2006 19:09 schreef yosander het volgende:
volgens mij is dit topic vol voordat ton80 zijn 150.000 post heeft bereikt!!![]()
jaquote:
nee, nog iets beters namelijk een special sub-forum alleen voor 150.000 posters en meer!!quote:
ja, gezellig.quote:op woensdag 8 februari 2006 19:14 schreef yosander het volgende:
[..]
nee, nog iets beters namelijk een special sub-forum alleen voor 150.000 posters en meer!!![]()
kan die lekker alles doen wat hij wil!!quote:
wacht nog even ik haal dat ook zo welquote:op woensdag 8 februari 2006 19:14 schreef yosander het volgende:
[..]
nee, nog iets beters namelijk een special sub-forum alleen voor 150.000 posters en meer!!![]()
quote:op woensdag 8 februari 2006 20:04 schreef the_legend_killer het volgende:
hij is wel traag bezig.
owjaquote:op woensdag 8 februari 2006 20:10 schreef tong80 het volgende:
een tong spamt niet. dit zijn allemaal relevante posts
zover wil ik ook weer niet gaan, maar je bent niet zo'n spammer als sommige.quote:
hij draait geen muziekquote:op woensdag 8 februari 2006 20:13 schreef nj het volgende:
ik heb bijvoorbeeld geen flauw idee welke nummers jij draait.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |