abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34817900
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 01:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

graag. want dat waren er nogal wat en nog niet zo lang geleden door de taliban nog wat dingetjes enzo...
Verklaring van Umar (2e kalief) tegen behandeling van anders gelovigen.
quote:
"In de Naam van God de Erbarmer de Barmhartige, Dit is wat de dienaar van God, Umar, de Emir van de gelovigen de mensen van Aelia inzake veiligheid heeft toegezegd: hij heeft hen veiligheid verzekerd voor henzelf, hun bezittingen, hun kerken en kruisen, hun zieken en gezonden en al hun mede-gelovigen.

Hun kerken zullen niet als woonplaats genomen worden, noch zullen zij afgebroken worden, niets uit de kerken of hun omgeving zal beschadigd worden, noch zullen hun kruisen verwijderd worden van hun eigendom. Zij zullen niet lastig gevallen worden omwille van hun geloof, en geen van hen zal schade berokkend worden "
misschien niet helemaal bevredigend maar was enige wat ik op dit moment kon vinden

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2006 01:46:49 ]
  dinsdag 7 februari 2006 @ 01:48:43 #252
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34817937
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 01:45 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Verklaring van Umar (2e kalief) tegen behandeling van anders gelovigen.
[..]

misschien niet helemaal bevredigend maar was enige wat ik op dit moment kon vinden
doet een beetje wrang aan als je zag hoe de islamieten in afganistan de oude stenen goden van bepaalde levensovertuigingen kapot aan het schieten waren.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34818012
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 01:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

doet een beetje wrang aan als je zag hoe de islamieten in afganistan de oude stenen goden van bepaalde levensovertuigingen kapot aan het schieten waren.
Je kan zelfs zeggen datals taliban op de hoogte was van de verklaring van Umar, en ze hadden zelf geen onderbouwende argumentatie/bewijsvoering dat ze in zonde zijn vervallen.
pi_34818029
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 01:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Gezien de onverdraagzaamheid jegens en de vervolging van christenen in veel moslimlanden houdt een grote groep moslims zich niet aan de voorschriften van de koran.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  dinsdag 7 februari 2006 @ 02:08:33 #255
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34818152
quote:
'Helft Nederlanders keurt spotten met religie af'
Bron : NIeuws.nl

(Novum) - Ruim de helft van de Nederlanders (54 procent) vindt dat tekenaars van politieke cartoons niet de spot mogen drijven met religie. Dat stelt TNS Nipo maandag op basis van onderzoek in opdracht van RTL Nieuws. Het kwetsen van personen in een spotprent gaat bijna driekwart van de Nederlanders te ver.

Hoewel een meerderheid van de Nederlanders vindt dat tekenaars niet mogen spotten met religies en personen, zeggen zes van de tien ondervraagden dat dit deel uitmaakt van de vrijheid van meningsuiting.

In de islamitische wereld is grote opschudding ontstaan over twaalf tekeningen en spotprenten van Mohammed, die oorspronkelijk in de Deense krant Jyllands-Posten werden afgedrukt. Op het afbeelden van de profeet, gunstig of ongunstig, rust voor moslims een taboe. Kranten in verschillende Europese landen hebben de prenten opnieuw afgedrukt, om te tonen waar de ophef om te doen was en als reactie op de protesten, die door sommigen worden beschouwd als aanvallen op de persvrijheid.

In verschillende landen braken de laatste dagen rellen uit bij protesten tegen het plaatsen van de cartoons. Een boycot van Deense producten in islamitische landen kost het Deense bedrijfsleven ruim een miljoen euro per dag.

Ruim acht van de tien Nederlanders keuren het boycotten van Deense producten naar aanleiding van de spotprenten af, blijkt uit het onderzoek. Bijna de helft van de Nederlanders vindt de opschudding over de cartoons begrijpelijk. Overigens heeft 45 procent van de ondervraagden niets meegekregen over de rel rond de spotprenten.
pi_34818166
quote:
Op maandag 6 februari 2006 23:56 schreef Meki het volgende:

[..]

Sinds deze week is Beledigen goedgekeurd door Europa
daarom steun ik ook de AEL met hun spotprenten
Beledigen is niet echt goed gekeurd, Europese landen hebben alleen aangegeven dat de spotprenten niet illegaal zijn omdat ze vallen onder de vrijheid van meningsuiting.
Het stond trouwens in een Deense krant! Het was niet gericht aan de Islamitische gemeenschap.

Ik steun de AEL ook hartelijk met hun spotprenten.
Ik hoop alleen dat ze bij hun volgende spotprenten er wat meer humor en creativiteit in stoppen.
Hoewel: De "I don't think they're Jews"-spotprent vond ik als enige van die drie wel enigszins grappig.

Of je beledigd wordt door een spotprent is volledig hoe iemand em zelf opvat. Iemand met lange tenen kan zelfs al beledigd worden door een plaatje van een schaap.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 02:12:15 #257
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_34818197
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 02:08 schreef Drugshond het volgende:

[..]
Jaja, de oude christelijke/calvinistische volksaard komt weer naar boven. Wat Joden afvoeren naar Dachau, het zal veel Nederlanders worst wezen, als zij maar rust in de achtertuin hebben.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
pi_34818202
quote:

[..]
Op www.stand.nl loopt momenteel ook nog een stelling en deze laat een andere uitslag zien. Zag trouwens ook nog een peiling op www.cnn.com en deze liet ook een tegengestelde uitslag zien. Alhoewel het niet om een peiling onder Nederlandse burgers gaat, is de laatste naar mijn mening ook wel interessant.
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
  dinsdag 7 februari 2006 @ 02:14:52 #259
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34818230
quote:

[..]
"Overigens heeft 45 procent van de ondervraagden niets meegekregen over de rel rond de spotprenten".

zouden de overige ondervraagden weten dat er met wat extra aanstootgevende prenten wat olie op het extremistische vuur gesprenkelt is? zeker als je weet dat de kranten daar vaak in handen zijn van extrmisten?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34818234
Denemarken het land van de trotse Vikingen :)
  dinsdag 7 februari 2006 @ 02:16:53 #261
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_34818255
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 02:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

"Overigens heeft 45 procent van de ondervraagden niets meegekregen over de rel rond de spotprenten".

zouden de overige ondervraagden weten dat er met wat extra aanstootgevende prenten wat olie op het extremistische vuur gesprenkelt is? zeker als je weet dat de kranten daar vaak in handen zijn van extrmisten?
Uiteraard niets, iedereen geeft weer hun mening maar niemand weet waar het werkelijk over gaat, gebruikelijk verhaaltje.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_34818280
quote:

[..]
Overigens heb ik mijn omgeving ook mensen gehoord die vinden dat met beter geen spotprenten had kunnen plaatsen. Niet omdat zij het daarmee oneens zijn, maar omdat zij van mening zijn dat een bepaald gedeelte van de moslimwereld gevaarlijk gestoord is en dat je gekken liever niet moet provoceren. Blijkbaar gaat in het Westen ook de angst regeren.
pi_34818336
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:10 schreef Meki het volgende:

[..]

het kwesten van een groep mensen van hun geloof etc.
mwah doen ze in islamitische landen toch al langer?
als ik een bijbel meeneem naar SA dan word die voor mijn neus versnipperd op het vliegveld en dat gaat daar al jaren zo.
tevens als jullie (ael en meki) zo creatief zijn hadden er deense spotprenten gemaakt geweest en niet anti-joodse, maar ja nadenken is moeilijk
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
pi_34818400
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 01:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien eerder de manier waarop hij is afgebeeld
Ja, ik kan me goed voorstellen dat je niet wilt dat mohammed in verband wordt gebracht met terrorisme. Alleen is de tekenaar ooit gevraagd wat de strekking van de tekening is? Ik denk dat de tekeningen alleen een belediging zijn voor terroristen die zich blindstaren op 72 maagden en uit naam van Islam aanslagen plegen.

Eigenlijk zijn het tekeningen die de goede moslims zou moeten aanspreken, ware het niet zo dat het afbeelden van mohammed verboden is.
trug van weggeweest
pi_34818861

Sorry als ie al geplaatst is, ik ga een 18 topics doorlezen

Wat quotes van die site hierboven:
"Boycotts and messages of indignation instead of bombs and explosives,"
"Our prophet was insulted again by France. The boycott will accomplish nothing. We need bombs and explosives,"
"Slit their throats in the style of (Abu Musab) al-Zarqawi,"
"The infidels must know that the coming days will see a bloody war and a series of blessed conquests,"
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_34819625
Ik wil even melden dat ik ernstig betreur wat er in de jaren zestig van de vorige eeuw is gebeurd; de sociologische crap die toen over de wereld is uitgestort door 'vernieuwers' heeft ons nu opgescheept met hele volksstammen die de hele dag niks beters te doen lijken te hebben dan hun slachtofferrol te bespreken.
pi_34819668
Uit hoeveel moslim-landen worden Denen opgeroepen te vertrekken? De lijst groeit met het uur geloof ik.
pi_34819715
goeiemorgen, allen, wat is de tussenstand?
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34819803
quote:
Een volk dat voor tirannen zwicht / zal meer dan lijf en goed verliezen/ dan dooft het licht...'
pi_34819839
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 08:47 schreef SocialDisorder het volgende:
goeiemorgen, allen, wat is de tussenstand?
Geen idee, volgens mij wordt het er niet minder op, die protesten. Was het maar Ramadhan, dan hadden die moslim-vriendjes allang voor pampus gelegen.
pi_34819842
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 01:01 schreef BaajGuardian het volgende:
THE VICTOR MAKES HISTORY *@ holocaust*

ik ben het eens met meki en bansheeboy , zet mn naam maar in dat rijtje van mijn part.
Bij deze sta je op de fundilijst die geweld en moord goedkeuren in naam van Mohammed en Allah.

Mede dankzij figuren zoals jij krijgt jullie religie een steeds slechtere naam.
pi_34819876
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 08:55 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Bij deze sta je op de fundilijst die geweld en moord goedkeuren in naam van Mohammed en Allah.

Mede dankzij figuren zoals jij krijgt jullie religie een steeds slechtere naam.
Ach, als er rellen uitbreken, zijn zij de eersten die gelynched worden door Denen een woedende menigte. So be it.
pi_34819897
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Er is dus toch geen vrijheid van meningsuiting in Europa zoals we dachten. Beledigen van zoveel moslims is ook ontzettend triest.
Ik weet niet hoe lang je al in Nederland, maar dat is niet iets wat ze gisteren hebben uitgevonden. En in islamitische landen publiceren ze ook al heel wat jaren spot annex haatcartoons.
Ik denk dat het beledigen van welke bevolkingsgroep dan ook erg triest is en ik meet daarin niet met twee maten waar ik jou wel enigszins van verdenk. Het zou toch raar zijn, dat de verhoudingen zo liggen, dat moslims wel met de vrije meningsuiting de rechten die eraan gepaard gaan hanteren om de grondvesten/grondslagen ervan te bekritiseren (understatement?) en tegelijkertijd westers vrije media bepaalde gedachtes en gevoelens die geuit worden het verbod van publicatie ervan op te leggen; zoveel is duidelijk?.

'Beledigen van joden, westerlingen, atheïsten, 'ongelovigen', homo's, christenen en elk willekeurig mens is ook ontzettend triest'.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 09:10:06 #274
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34820031
Is dit nog steeds aan de gang.

Kunnen ze niet gewoon normaal doen? Waarom moet het nou weer met protesten en geweld. Wat willen ze nu uiteindelijk dat we doen? Hun reactie is zo overtrokken zo buitensporig extreem dat ze ons geforceerd hebben om voet bij stuk te houden, maar dit keer niet als enkel land, maar dit keer als Europa in het geheel.

Leuk ook dat die ruimdenkende regimes in het Midden Oosten de situatie zo heerlijk misbruiken, of zijn we allemaal zo blind dat we geloven dat Syrie een prettig land is waar je "spontaan" een demonstratie kan organiseren?
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_34820052
even een kleine stelling er tussendoor gooien;
Wij moeten als rijke Westen alle hulp opschorten aan de landen waar nu vrijelijk gewelddadige demonstraties gehouden worden.
Het geld dat we daarmee bespaard wordt kan deels uitgegeven worden aan landen waar wél opgetreden wordt tegen anti-Westerse gewelddadigheden.
pi_34820137
onze regering heeft kloten!
quote:
Bot: geen godsdienstcode voor media

Minister Bot ziet een gedragscode voor de manier waarop de media omgaan met godsdienst niet zitten. Afgelopen vrijdag kondigde de Europese Commissie zo'n code aan. De commissie wil samenwerken met journalisten en televisiezenders bij het opstellen van de code. Minister Bot begrijpt dat moslims zich gekwetst voelen, maar ze moeten volgens de minister snappen dat de vrijheid van meningsuiting een groot goed is.
geenstijl.nl
pi_34820272
Goeie zaak, nu nog UK en de VS stelling laten nemen. Alhoewel de VS belangenverstrengelingen heeft zie ik dat nog niet gebeuren en in ogenschouw genomen heerst er in de VS wel censuur op de media.
pi_34820322
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:11 schreef SocialDisorder het volgende:
Wij moeten als rijke Westen alle hulp opschorten aan de landen waar nu vrijelijk gewelddadige demonstraties gehouden worden.
Het geld dat we daarmee bespaard wordt kan deels uitgegeven worden aan landen waar wél opgetreden wordt tegen anti-Westerse gewelddadigheden.
Lijkt me niet meer dan logisch...
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 09:30:02 #279
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34820342
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:18 schreef SocialDisorder het volgende:
onze regering heeft kloten!
[..]

geenstijl.nl
Het kan verkeren
quote:

Donner wil godslastering aanpakken

Minister Donner van Justitie onderzoekt of meer gebruik kan worden gemaakt van het strafwetartikel tegen 'smalende godslastering'. Momenteel leidt godslasterlijk taalgebruik zelden of nooit tot vervolging.

Donner zei op een congres van het CDA in Utrecht dat je mensen niet tot in het diepst van hun overtuiging en op grove wijze mag beledigen. Volgens de minister is Nederland met godslastering en het beledigen van groepen te ver doorgeschoten

Donner zei op een congres van het CDA in Utrecht dat je mensen niet tot in het diepst van hun overtuiging en op grove wijze mag beledigen.

bron

dinsdag 7 februari 2006 @ 09:30:56 #280
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_34820355
Aangezien Allah een dode god is en niet kan spreken of handelen moeten zijn volgenlingen het wel doen.
pi_34820387
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:30 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Het kan verkeren
[..]
meld ook even de datum: 15-nov-2004
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 09:35:22 #282
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34820426
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

meld ook even de datum: 15-nov-2004
Ja en?
quote:

"Vrijheid kan alleen duurzaam gedijen als zij gepaard gaat aan verantwoordelijkheid. Strafrecht is nodig."

"Taboes, normen en gewoon fatsoen. Het zijn dijken waarop wij in Nederland door de eeuwen altijd een polder van verdraagzaamheid hebben geschapen in wat vaak een wereld van tumult was", aldus de CDA-minister tijdens het debat.

Premier Balkenende zei tijdens het congres dat mensen goed moeten beseffen dat de vrijheid van meningsuiting ook een negatieve kant kan hebben. "De vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar laten we ons realiseren dat onze woorden ook wonden kunnen slaan.''

Dat klinkt allemaal nogal tegenstrijdig.
pi_34820429
Nominaties woorden van het jaar 2006
- cartoonrel
- cartoondemonstrant

pi_34820445
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:35 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja en?
[..]
omdat het anders lijkt dat hij dat naar aanleiding van de cartoon-rellen heeft gezegd.
quote:
Dat klinkt allemaal nogal tegenstrijdig.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 09:38:23 #285
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34820469

disclaimer: poster is slechts doorgever van in de cartoon geuitte mening

[ Bericht 34% gewijzigd door Drugshond op 07-02-2006 09:43:30 ]
  dinsdag 7 februari 2006 @ 09:41:10 #286
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34820514
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:11 schreef SocialDisorder het volgende:
woppa economische crisis!
I'm hungry!
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 09:41:47 #287
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34820523

† In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 09:44:06 #288
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34820548
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

omdat het anders lijkt dat hij dat naar aanleiding van de cartoon-rellen heeft gezegd.
[..]
O zo. Nee daarom zette ik er ook bij "het kan verkeren". Oftewel hoe de regering in korte tijd een 180 graden draai maakt.
pi_34820602
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:44 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

O zo. Nee daarom zette ik er ook bij "het kan verkeren". Oftewel hoe de regering in korte tijd een 180 graden draai maakt.
Donner vormt niet in z'n eentje de hele regering...
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 09:48:05 #290
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34820604
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:41 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]

En een debiele cartoon is het.

In Europa mag je namelijk met hetzelfde gemak jezus bespotten. Maar je ziet geen Christenen wereld-wijd ambassades bestormen, fatwas uitspreken en dreigen met een groot aantal burgerslachtoffers middels terrorisme.
I'm hungry!
pi_34820611
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:44 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

"De regering" heeft nooit achter het plan van Donner gestaan. Donner gooide alleen een balletje op dat hij het zou bekijken. Hij heeft het bekeken, en er is gebleken dat er onvoldoende ruimte is in de wet om smalende godslastering te straffen. Hij was geenszins van plan die ruimte wel te creeëren.

En die datum zette ik erbij vanwege het perspectief; het zou kunnen lijken dat Donner het ging onderzoeken vanwege de rellen.
pi_34820621
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:41 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]

slaat als een tang op een varken
pi_34820648

dinsdag 7 februari 2006 @ 09:55:31 #294
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_34820722
Wat ik niet begrijp is dat ik vaak mensen hoor zeggen dat het maar een enkeling is. Zijn ze dan zo blind? In het moslim geloof is iets fundamenteels fout.

Het is een geloof van de sterkste kijk maar naar Mohammed zelf. Met de zwaard. Wil je niet geloven dan je hoofd eraf. En er is nog niks veranderd.

Maar ze vergeten een ding, wie het zwaard gebruikt zal ook ondergaan door het zwaard.
pi_34820743
Iedereen, die niet kan inzien, dat het bespotten van de holocaust, waarbij miljoenen mensen vermoord zijn, in geen enkele verhouding staat tot het bespotten van de z.g, profeet Mohammed.

* de rest was niet nodig *

[ Bericht 26% gewijzigd door Drugshond op 07-02-2006 10:01:03 ]
pi_34820825
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 01:12 schreef rotsbloque het volgende:

[..]

ja maar dan ben je toch eerder een agnost lijkt me, want je sluit het bestaan ervan niet uit.
Nee, ik vind de bewijzen voor het bestaan van een god zo mager (lees: geheel afwezig) dat ik niet geloof dat er een is. Het niet dogmatisch aan dit standpunt vasthouden in geval van overtuigende bewijzen van het tegendeel is slechts gezond verstand (dat zou immers toch ook wel heel dom zijn niet?).
pi_34821001
quote:
De Saudische autoriteiten hebben geweigerd passagiers aan boord van een Egyptische veerboot te laten. Ze vonden het schip onveilig. Vorige week zonk een soortgelijke boot in de Rode Zee, waarbij honderden mensen omkwamen. De havenautoriteiten onderzochten de veerboot Al Salam Mangoni 94, vonden haar oud en onveilig en stuurden het schip leeg terug naar Egypte. De veerboot was een zusterschip van de vorige week gezonken Al Salam 98 was 35 jaar oud. Beide schepen staan nog doodleuk op de website van de rederij.
Ik blijf me afvragen waar de massale demonstraties blijven.....
  dinsdag 7 februari 2006 @ 10:12:07 #298
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34821034
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:10 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Guest heb jij soms een hele tuin vol met galbomen of iets in die richting
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  dinsdag 7 februari 2006 @ 10:15:37 #299
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34821090
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:10 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

dat vraag ik me ook af na het zien van: Gruwelijk is het!

Ik stel vuur voor... heel veel vuur.
I'm hungry!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 10:15:54 #300
58560 Oksel
Gezellig.
pi_34821094
Nou, hop. 3e wereld oorlog er tegen aan. Groot leger uit Europa valt het Midden Oosten aan, vaagt alles wat gewapend is uit de weg. America helpt toch wel mee. Burgeroorlogen in Europa, aanslagen etc. Alle moslims opruimen, in concentratie kampen in Duitsland, of vrijwillig vertrekken naar het Midden Oosten, of intregreren. Dag. Oppleuren naar een land waar je eigen cultuur wel past, of aanpassen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')