Dat is humor.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef HiZ het volgende:
Hehe, als iemand nou echt iedereen over de zeik wil krijgen moet ie een cartoon gaan maken van Mohammed die zijn achterwerk afveegt met een Deense vlag.
Als dit geen haatprent is...wat is het dan wel ?!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef Meki het volgende:
[..]
Er zijn geen haatprenten in Arabische kranten
laat eerst bron zien
Bron
The cartoon above, from Arab News, depicts rats wearing Stars of David and skullcaps. They scurry backwards and forwards through holes in the wall of a building called “Palestine House.” Arab News, an English-language daily widely read by expats in Saudi Arabia, is widely-regarded as a moderate publication. It is published by a state-owned Saudi corporation. The imagery in the cartoon may well be inspired by a well-known scene from the Nazi film “Jew Suess,” to which it bears a close resemblance – a scene in which Jews are depicted as vermin to be eradicated by mass extermination.
Als je zelf voor de spotprenten van de AEL bent, dus je bent voor spotprenten die mensen en geloven beledigt. Hoe kun je dan tegen spotprenten van de Islam zijn. Je bent tegen beide of je bent voor beide.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:07 schreef Meki het volgende:
[..]
de haatprenten betuigen ook veel haat maar niemand veroordeelt het alleen goedkeuring daarvoor![]()
Waarom doe je het zelf dan? Je plaatst zelf net twee beledigende spotprents. Begrijp me goed: van mij mag je. Ik wil het je zeker niet verbieden. Maar je zegt tegen beledigende spotprents te zijn en toch plaats je ze zelf ook? Dat begrijp ik nietquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:00schreef Meki het volgende:
[..]
Beledigen en KWETSEN moet niet kunnen
alleen een gestoorde land daar mag het .
Ik voel me gekwetst door jou. Omdat jij mij buitensluit van het eeuwige leven. Jij ziet mij als minderwaardig. Ik wil namelijk ook eeuwig leven, maar dat mag niet van jou, want dat kan alleen als ik doe wat jij zegt. Daarom voel ik mij heel, heel, heel erg gekwetst.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:10 schreef Meki het volgende:
[..]
dat is heel anders dan massaal goedkeuren van kwetsen van mensen
In hetzelfde aantal woorden had je antwoord kunnen geven op de vraag maar ik had al zon vermoeden.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef Meki het volgende:
[..]
morgen ben ik van de partij nu ga ik slapen
stel ze maar via me weblog of mail
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef HiZ het volgende:
Hehe, als iemand nou echt iedereen over de zeik wil krijgen moet ie een cartoon gaan maken van Mohammed die zijn achterwerk afveegt met een Deense vlag.
Peace Now, No War, Iran .... welke van de drie hoort niet in het rijtje thuis ...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef Indirah het volgende:
[afbeelding]
Ik vond een animatie die ik even wilde delen
Tja maar vrijheid van meningsuiting is niet zonder beperkingen. Anti semitisme is strafbaar. Het geloof bekritiseren valt onder vrijheid van meningsuiting. Dus was met een leuke spotprent over andersmans geloof aangekomen. Had je veel respect mee gewonnen. Ontkennen van de holocaust is niet alleen ontzettend triest maar ook ontzettend dom als tegenactie.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vrijheid van meningstuiting zonder beperkingen.
Dat vermoeden had ik dus ook al.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:13 schreef mjammetje het volgende:
[..]
In hetzelfde aantal woorden had je antwoord kunnen geven op de vraag maar ik had al zon vermoeden.
Er is dus toch geen vrijheid van meningsuiting in Europa zoals we dachten. Beledigen van zoveel moslims is ook ontzettend triest.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Tja maar vrijheid van meningsuiting is niet zonder beperkingen. Anti semitisme is strafbaar. Het geloof bekritiseren valt onder vrijheid van meningsuiting. Dus was met een leuke spotprent over andersmans geloof aangekomen. Had je veel respect mee gewonnen. Ontkennen van de holocaust is niet alleen ontzettend triest maar ook ontzettend dom als tegenactie.
Aanzetten tot............. maken van verboden tekeningen. Foei..!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef HiZ het volgende:
jij hebt wel een leuke fotoquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:16 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Aanzetten tot............. maken van verboden tekeningen. Foei..!
Beledigen van moslims is triest. Beledigen van het geloof niet. Dus beledig ieder geloof waar je zin in hebt. Als jij je beledigd voelt dan is dat jou probleem.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is dus toch geen vrijheid van meningsuiting in Europa zoals we dachten. Beledigen van zoveel moslims is ook ontzettend triest.
Misschien wil jij mijn vraag beantwoorden. Ik ga em niet herhalen aangezien hij al op iedere pagina in dit topic voorkomt INCL bron.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Er is dus toch geen vrijheid van meningsuiting in Europa zoals we dachten. Beledigen van zoveel moslims is ook ontzettend triest.
politiek gestuurde massahysterie opwekken, voor een hoger doel...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:13 schreef Refragmental het volgende:
In moslimlanden is het al jaren zoniet decennia gemeengoed dat er spotprenten over joden worden gemaakt. Mijn bron is daar onderandere bewijs van.
Waarom dan nu opeens zo'n rellen wanneer er eens andersom SPOTprenten over de islam worden gemaakt?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef HiZ het volgende:
ok, nu zijn we verder gekomen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:16 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Beledigen van moslims is triest. Beledigen van het geloof niet. Dus beledig ieder geloof waar je zin in hebt. Als jij je beledigd voelt dan is dat jou probleem.
wat is je vraag?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:17 schreef HiZ het volgende:
Ik wacht al 4 topics op een antwoord van Meki. Maar hij is niet zo goed in antwoorden.
In afprijzen is Meki beterquote:Op dinsdag 7 februari 2006 00:17 schreef HiZ het volgende:
Ik wacht al 4 topics op een antwoord van Meki. Maar hij is niet zo goed in antwoorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |