abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34816048
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef HiZ het volgende:
Hehe, als iemand nou echt iedereen over de zeik wil krijgen moet ie een cartoon gaan maken van Mohammed die zijn achterwerk afveegt met een Deense vlag.
Dat is humor.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 00:12:24 #102
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34816059
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:05 schreef Meki het volgende:

[..]

Er zijn geen haatprenten in Arabische kranten
laat eerst bron zien

Bron
The cartoon above, from Arab News, depicts rats wearing Stars of David and skullcaps. They scurry backwards and forwards through holes in the wall of a building called “Palestine House.” Arab News, an English-language daily widely read by expats in Saudi Arabia, is widely-regarded as a moderate publication. It is published by a state-owned Saudi corporation. The imagery in the cartoon may well be inspired by a well-known scene from the Nazi film “Jew Suess,” to which it bears a close resemblance – a scene in which Jews are depicted as vermin to be eradicated by mass extermination.
Als dit geen haatprent is...wat is het dan wel ?!

[ Bericht 7% gewijzigd door Drugshond op 07-02-2006 00:18:55 ]
pi_34816061
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Anti semitisme.
Vrijheid van meningstuiting zonder beperkingen.
pi_34816069
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:07 schreef Meki het volgende:

[..]

de haatprenten betuigen ook veel haat maar niemand veroordeelt het alleen goedkeuring daarvoor
Als je zelf voor de spotprenten van de AEL bent, dus je bent voor spotprenten die mensen en geloven beledigt. Hoe kun je dan tegen spotprenten van de Islam zijn. Je bent tegen beide of je bent voor beide.
pi_34816083
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:00 schreef Meki het volgende:

[..]

Beledigen en KWETSEN moet niet kunnen
alleen een gestoorde land daar mag het .
Waarom doe je het zelf dan? Je plaatst zelf net twee beledigende spotprents. Begrijp me goed: van mij mag je. Ik wil het je zeker niet verbieden. Maar je zegt tegen beledigende spotprents te zijn en toch plaats je ze zelf ook? Dat begrijp ik niet
pi_34816094
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:10 schreef Meki het volgende:

[..]

dat is heel anders dan massaal goedkeuren van kwetsen van mensen
Ik voel me gekwetst door jou. Omdat jij mij buitensluit van het eeuwige leven. Jij ziet mij als minderwaardig. Ik wil namelijk ook eeuwig leven, maar dat mag niet van jou, want dat kan alleen als ik doe wat jij zegt. Daarom voel ik mij heel, heel, heel erg gekwetst.
pi_34816102
Aangezien Meki steeds mijn vraag maar weer ontwijkt bundel ik de bron samen met de vraag.

[..]
In moslimlanden is het al jaren zoniet decennia gemeengoed dat er spotprenten over joden worden gemaakt. Mijn bron is daar onderandere bewijs van.
Waarom dan nu opeens zo'n rellen wanneer er eens andersom SPOTprenten over de islam worden gemaakt?

[..]
bron cartoons in islamitische kranten:
http://www.tomgrossmedia.com/ArabCartoons.htm

Nu graag antwoord op bovenstaande vraag, ik zal em nogmaals herhalen zodat je er niet PER ONGELUK overheen leest.

[..]
In moslimlanden is het al jaren zoniet decennia gemeengoed dat er spotprenten over joden worden gemaakt. Mijn bron is daar onderandere bewijs van.
Waarom dan nu opeens zo'n rellen wanneer er eens andersom SPOTprenten over de islam worden gemaakt?
pi_34816110
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef Meki het volgende:

[..]

morgen ben ik van de partij nu ga ik slapen
stel ze maar via me weblog of mail
In hetzelfde aantal woorden had je antwoord kunnen geven op de vraag maar ik had al zon vermoeden.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 00:14:03 #109
262 Re
Kiss & Swallow
pi_34816135
quote:
Hehe, als iemand nou echt iedereen over de zeik wil krijgen moet ie een cartoon gaan maken van Mohammed die zijn achterwerk afveegt met een Deense vlag.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_34816141
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:11 schreef Indirah het volgende:
[afbeelding]
Ik vond een animatie die ik even wilde delen
Peace Now, No War, Iran .... welke van de drie hoort niet in het rijtje thuis ...
pi_34816157
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:12 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Vrijheid van meningstuiting zonder beperkingen.
Tja maar vrijheid van meningsuiting is niet zonder beperkingen. Anti semitisme is strafbaar. Het geloof bekritiseren valt onder vrijheid van meningsuiting. Dus was met een leuke spotprent over andersmans geloof aangekomen. Had je veel respect mee gewonnen. Ontkennen van de holocaust is niet alleen ontzettend triest maar ook ontzettend dom als tegenactie.
pi_34816160
Het credo van een groot gedeelte van de moslimwereld lijkt wel te zijn:

Geen gezeur, wij gaan voor terreur.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_34816165
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:13 schreef mjammetje het volgende:

[..]

In hetzelfde aantal woorden had je antwoord kunnen geven op de vraag maar ik had al zon vermoeden.
Dat vermoeden had ik dus ook al.
Hij ontwijkt kritische vragen al 5 pagina's lang in dit topic alleen al. Laat staan de andere 17 topics.

Slappe hap, werkelijk de moslim die hij is!
pi_34816203
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:14 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Tja maar vrijheid van meningsuiting is niet zonder beperkingen. Anti semitisme is strafbaar. Het geloof bekritiseren valt onder vrijheid van meningsuiting. Dus was met een leuke spotprent over andersmans geloof aangekomen. Had je veel respect mee gewonnen. Ontkennen van de holocaust is niet alleen ontzettend triest maar ook ontzettend dom als tegenactie.
Er is dus toch geen vrijheid van meningsuiting in Europa zoals we dachten. Beledigen van zoveel moslims is ook ontzettend triest.
pi_34816221
quote:
Aanzetten tot............. maken van verboden tekeningen. Foei..!
pi_34816233
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:16 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Aanzetten tot............. maken van verboden tekeningen. Foei..!
jij hebt wel een leuke foto
pi_34816236
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Er is dus toch geen vrijheid van meningsuiting in Europa zoals we dachten. Beledigen van zoveel moslims is ook ontzettend triest.
Beledigen van moslims is triest. Beledigen van het geloof niet. Dus beledig ieder geloof waar je zin in hebt. Als jij je beledigd voelt dan is dat jou probleem.
pi_34816250
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:15 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien wil jij mijn vraag beantwoorden. Ik ga em niet herhalen aangezien hij al op iedere pagina in dit topic voorkomt INCL bron.

Kun je mijn vraag beantwoorden aub?
  dinsdag 7 februari 2006 @ 00:16:58 #119
262 Re
Kiss & Swallow
pi_34816253
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:13 schreef Refragmental het volgende:
politiek gestuurde massahysterie opwekken, voor een hoger doel...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 7 februari 2006 @ 00:17:06 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_34816261
quote:
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_34816264
Ik wacht al 4 topics op een antwoord van Meki. Maar hij is niet zo goed in antwoorden.
pi_34816266
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:16 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Beledigen van moslims is triest. Beledigen van het geloof niet. Dus beledig ieder geloof waar je zin in hebt. Als jij je beledigd voelt dan is dat jou probleem.
ok, nu zijn we verder gekomen.
pi_34816273
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:17 schreef HiZ het volgende:
Ik wacht al 4 topics op een antwoord van Meki. Maar hij is niet zo goed in antwoorden.
wat is je vraag?
pi_34816293
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:17 schreef HiZ het volgende:
In afprijzen is Meki beter
Niets baeten sal. Nogh caers nogh bril. Als den uyl niet sien en wil.
pi_34816306
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 00:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

wat is je vraag?
Beantwoord mijn vraag ook gelijk als je wil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')