abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34820137
onze regering heeft kloten!
quote:
Bot: geen godsdienstcode voor media

Minister Bot ziet een gedragscode voor de manier waarop de media omgaan met godsdienst niet zitten. Afgelopen vrijdag kondigde de Europese Commissie zo'n code aan. De commissie wil samenwerken met journalisten en televisiezenders bij het opstellen van de code. Minister Bot begrijpt dat moslims zich gekwetst voelen, maar ze moeten volgens de minister snappen dat de vrijheid van meningsuiting een groot goed is.
geenstijl.nl
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_34820272
Goeie zaak, nu nog UK en de VS stelling laten nemen. Alhoewel de VS belangenverstrengelingen heeft zie ik dat nog niet gebeuren en in ogenschouw genomen heerst er in de VS wel censuur op de media.
pi_34820322
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:11 schreef SocialDisorder het volgende:
even een kleine stelling er tussendoor gooien;
Wij moeten als rijke Westen alle hulp opschorten aan de landen waar nu vrijelijk gewelddadige demonstraties gehouden worden.
Het geld dat we daarmee bespaard wordt kan deels uitgegeven worden aan landen waar wél opgetreden wordt tegen anti-Westerse gewelddadigheden.
Lijkt me niet meer dan logisch...
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 09:30:02 #279
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34820342
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:18 schreef SocialDisorder het volgende:
onze regering heeft kloten!
[..]

geenstijl.nl
Het kan verkeren
quote:

Donner wil godslastering aanpakken

Minister Donner van Justitie onderzoekt of meer gebruik kan worden gemaakt van het strafwetartikel tegen 'smalende godslastering'. Momenteel leidt godslasterlijk taalgebruik zelden of nooit tot vervolging.

Donner zei op een congres van het CDA in Utrecht dat je mensen niet tot in het diepst van hun overtuiging en op grove wijze mag beledigen. Volgens de minister is Nederland met godslastering en het beledigen van groepen te ver doorgeschoten

Donner zei op een congres van het CDA in Utrecht dat je mensen niet tot in het diepst van hun overtuiging en op grove wijze mag beledigen.

bron

dinsdag 7 februari 2006 @ 09:30:56 #280
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_34820355
Aangezien Allah een dode god is en niet kan spreken of handelen moeten zijn volgenlingen het wel doen.
pi_34820387
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:30 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Het kan verkeren
[..]
meld ook even de datum: 15-nov-2004
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 09:35:22 #282
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34820426
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:32 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

meld ook even de datum: 15-nov-2004
Ja en?
quote:

"Vrijheid kan alleen duurzaam gedijen als zij gepaard gaat aan verantwoordelijkheid. Strafrecht is nodig."

"Taboes, normen en gewoon fatsoen. Het zijn dijken waarop wij in Nederland door de eeuwen altijd een polder van verdraagzaamheid hebben geschapen in wat vaak een wereld van tumult was", aldus de CDA-minister tijdens het debat.

Premier Balkenende zei tijdens het congres dat mensen goed moeten beseffen dat de vrijheid van meningsuiting ook een negatieve kant kan hebben. "De vrijheid van meningsuiting is een groot goed, maar laten we ons realiseren dat onze woorden ook wonden kunnen slaan.''

Dat klinkt allemaal nogal tegenstrijdig.
pi_34820429
Nominaties woorden van het jaar 2006
- cartoonrel
- cartoondemonstrant

pi_34820445
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:35 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja en?
[..]
omdat het anders lijkt dat hij dat naar aanleiding van de cartoon-rellen heeft gezegd.
quote:
Dat klinkt allemaal nogal tegenstrijdig.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 09:38:23 #285
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_34820469

disclaimer: poster is slechts doorgever van in de cartoon geuitte mening

[ Bericht 34% gewijzigd door Drugshond op 07-02-2006 09:43:30 ]
  dinsdag 7 februari 2006 @ 09:41:10 #286
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34820514
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:11 schreef SocialDisorder het volgende:
even een kleine stelling er tussendoor gooien;
Wij moeten als rijke Westen alle hulp opschorten aan de landen waar nu vrijelijk gewelddadige demonstraties gehouden worden.
Het geld dat we daarmee bespaard wordt kan deels uitgegeven worden aan landen waar wél opgetreden wordt tegen anti-Westerse gewelddadigheden.
woppa economische crisis!
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  † In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 09:41:47 #287
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34820523

† In Memoriam † dinsdag 7 februari 2006 @ 09:44:06 #288
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_34820548
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

omdat het anders lijkt dat hij dat naar aanleiding van de cartoon-rellen heeft gezegd.
[..]
O zo. Nee daarom zette ik er ook bij "het kan verkeren". Oftewel hoe de regering in korte tijd een 180 graden draai maakt.
pi_34820602
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:44 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

O zo. Nee daarom zette ik er ook bij "het kan verkeren". Oftewel hoe de regering in korte tijd een 180 graden draai maakt.
Donner vormt niet in z'n eentje de hele regering...
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 09:48:05 #290
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34820604
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:41 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]

En een debiele cartoon is het.

In Europa mag je namelijk met hetzelfde gemak jezus bespotten. Maar je ziet geen Christenen wereld-wijd ambassades bestormen, fatwas uitspreken en dreigen met een groot aantal burgerslachtoffers middels terrorisme.
I'm hungry!
pi_34820611
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:44 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

"De regering" heeft nooit achter het plan van Donner gestaan. Donner gooide alleen een balletje op dat hij het zou bekijken. Hij heeft het bekeken, en er is gebleken dat er onvoldoende ruimte is in de wet om smalende godslastering te straffen. Hij was geenszins van plan die ruimte wel te creeëren.

En die datum zette ik erbij vanwege het perspectief; het zou kunnen lijken dat Donner het ging onderzoeken vanwege de rellen.
pi_34820621
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 09:41 schreef NorthernStar het volgende:
[afbeelding]

slaat als een tang op een varken
pi_34820648

dinsdag 7 februari 2006 @ 09:55:31 #294
99379 fjs
Zo dat is ook weer gezegd.
pi_34820722
Wat ik niet begrijp is dat ik vaak mensen hoor zeggen dat het maar een enkeling is. Zijn ze dan zo blind? In het moslim geloof is iets fundamenteels fout.

Het is een geloof van de sterkste kijk maar naar Mohammed zelf. Met de zwaard. Wil je niet geloven dan je hoofd eraf. En er is nog niks veranderd.

Maar ze vergeten een ding, wie het zwaard gebruikt zal ook ondergaan door het zwaard.
pi_34820743
Iedereen, die niet kan inzien, dat het bespotten van de holocaust, waarbij miljoenen mensen vermoord zijn, in geen enkele verhouding staat tot het bespotten van de z.g, profeet Mohammed.

* de rest was niet nodig *

[ Bericht 26% gewijzigd door Drugshond op 07-02-2006 10:01:03 ]
pi_34820825
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 01:12 schreef rotsbloque het volgende:

[..]

ja maar dan ben je toch eerder een agnost lijkt me, want je sluit het bestaan ervan niet uit.
Nee, ik vind de bewijzen voor het bestaan van een god zo mager (lees: geheel afwezig) dat ik niet geloof dat er een is. Het niet dogmatisch aan dit standpunt vasthouden in geval van overtuigende bewijzen van het tegendeel is slechts gezond verstand (dat zou immers toch ook wel heel dom zijn niet?).
pi_34821001
quote:
De Saudische autoriteiten hebben geweigerd passagiers aan boord van een Egyptische veerboot te laten. Ze vonden het schip onveilig. Vorige week zonk een soortgelijke boot in de Rode Zee, waarbij honderden mensen omkwamen. De havenautoriteiten onderzochten de veerboot Al Salam Mangoni 94, vonden haar oud en onveilig en stuurden het schip leeg terug naar Egypte. De veerboot was een zusterschip van de vorige week gezonken Al Salam 98 was 35 jaar oud. Beide schepen staan nog doodleuk op de website van de rederij.
Ik blijf me afvragen waar de massale demonstraties blijven.....
  dinsdag 7 februari 2006 @ 10:12:07 #298
33321 stukovich
Y tu mamá también
pi_34821034
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:10 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Guest heb jij soms een hele tuin vol met galbomen of iets in die richting
Tegenovergestelde van preventief
WACC = Ko = (EV/TV) ke + (VV/TV) (1-f) kv
  dinsdag 7 februari 2006 @ 10:15:37 #299
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_34821090
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 10:10 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

dat vraag ik me ook af na het zien van: Gruwelijk is het!

Ik stel vuur voor... heel veel vuur.
I'm hungry!
  dinsdag 7 februari 2006 @ 10:15:54 #300
58560 Oksel
Gezellig.
pi_34821094
Nou, hop. 3e wereld oorlog er tegen aan. Groot leger uit Europa valt het Midden Oosten aan, vaagt alles wat gewapend is uit de weg. America helpt toch wel mee. Burgeroorlogen in Europa, aanslagen etc. Alle moslims opruimen, in concentratie kampen in Duitsland, of vrijwillig vertrekken naar het Midden Oosten, of intregreren. Dag. Oppleuren naar een land waar je eigen cultuur wel past, of aanpassen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')