Oh, welkom.quote:
Ik vroeg eerst.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:55 schreef King_of_cubes het volgende:
Hallo, ik wil een icoontje van Kirby. Wie gaat er voor mij aan de arbeid?
Ik was dan ook heel serieus he..quote:Op maandag 6 februari 2006 21:57 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ik vroeg eerst.Helpt er dan niemand als een heer een dame?
Sorry, mijn PC trekt photoshop niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:57 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ik vroeg eerst.Helpt er dan niemand als een heer een dame?
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niks zeggen over die mooie naam TT he![]()
ik kan er niks aan doen dat ik vandaag niet heb opgelet heb bij nederlandsquote:Op maandag 6 februari 2006 21:58 schreef Chanty87 het volgende:
[..]Nou, poehpoeh. "Waar Mordra Twarres aanbid" (zonder t erachter nog wel)
Ik word altijd gepestquote:Op maandag 6 februari 2006 21:58 schreef Chanty87 het volgende:
Nee van de vorige slowchatquote:Op maandag 6 februari 2006 21:58 schreef Chanty87 het volgende:
No shit Sherlockquote:Op maandag 6 februari 2006 22:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee van de vorige slowchat
Deze heeft taart zelf bedacht![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
![]()
Psst, ik luister elke dag the Kooks!
Leuke busmuziek isquote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef mordradead het volgende:
[..]ik zal binnenkort weer eens wat kwaliteitsmuziek vermelden alleen zijn The Kooks alweer van Luisterpaal af
gelukkig heb ik ze al eeh, ja weet je wel
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:01 schreef Loontje88 het volgende:
Als initiatiefstoker een nieuwe foto.
Hij is een beetje simpel.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:06 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van kale hoofdjes, dus nee bedankt.
quote:
Ik zeg even wat iedereen denkt, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef taart het volgende:
[..]
zo! hallo! jij bent wel recht voor z'n raap zeg!![]()
Ik heb je toch niet weggejaagd he?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:06 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van kale hoofdjes, dus nee bedankt.
Ik dacht dat niet, ik heb al iemandquote:Op maandag 6 februari 2006 22:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik zeg even wat iedereen denkt, hebben we dat ook weer gehad.
Je zit onder de plak, geef maar toe dat je het dacht!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat niet, ik heb al iemand![]()
Sorry Sharkdoggie, nog steeds niets van jouw leeftijd.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wat doen al die wijven (lees klonen) hier?
Hey, dat is fuckedquote:Op maandag 6 februari 2006 22:09 schreef philipnorth het volgende:
gvdgvdgvd mijn GBA SP laadt niet meer op, lampje gaat zelfs niet meer branden gvdgvdgvd
Ook niet met andere lader, ander stopcontact etc, lader werkt wel op de DS
Morgen Nintendo bellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voel me meteen zo oud.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Sorry Sharkdoggie, nog steeds niets van jouw leeftijd.
Mowhoa... gewoon net niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef Chanty87 het volgende:
En wat vindt GAM SC van mijn simpele doch sexy nieuwe avatar?
Ik durf nooit horrorgames te spelen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef Chanty87 het volgende:
En wat vindt GAM SC van mijn simpele doch sexy nieuwe avatar?
Nu weten we van wie het een kloon is.quote:
Moet je gewoon samen met je vriendje gaan spelenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:18 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ik durf nooit horrorgames te spelen.
Ik snap je niet, met je kloons enzo. Die zitten toch ergens in Waalwijk?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nu weten we van wie het een kloon is.
Heb ik niet, het is net uit. Plaagkont.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet je gewoon samen met je vriendje gaan spelen
Hahaha. Modjes die modjesdingen doen als er een kloon in de buurt is.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef mordradead het volgende:
Trouwens Peristillus en MMarSu in plaats van het nieuwe kloontje te versierenzouden jullie ook het dubbele slowchattopic even op slot kunnen doen
geen probleem, ze zijn hier voor het uitzoekenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:20 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Heb ik nog niet, het is net uit. Plaagkont.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mensen, haal die tenenkrommende fout uit de TT ajb..
Yup, anders zal ik je nooit geloven.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:20 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ik snap je niet, met je kloons enzo. Die zitten toch ergens in Waalwijk?Moet ik een nieuwe foto uploaden voor mijn fotoboek dan.
![]()
Dat merk ik ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
geen probleem, ze zijn hier voor het uitzoeken
Hoofdletter of niet, het is allebei kut.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef mordradead het volgende:
en mijn nick staat ook verkeerd in de TT
Over een maandje laten we je wel met rust hoor, dit is ontgroening.quote:
Sorry, dat wist ik nietquote:Op maandag 6 februari 2006 22:20 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Heb ik niet, het is net uit. Plaagkont.![]()
Je mist een letter.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoofdletter of niet, het is allebei kut..
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef mordradead het volgende:
en mijn nick staat ook verkeerd in de TT
Moet je weer gelijk meisjes gaan kwetsen.quote:
Dat had ik nog niet gezien, ik ga niet gelijk op een fotoboek klikken als er een meisje postquote:
Waar dan? Ik zie alleen dat je graag een relatie wilt.quote:
mierenneukerquote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mensen, haal die tenenkrommende fout uit de TT ajb..
Yeah right.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gezien, ik ga niet gelijk op een fotoboek klikken als er een meisje post
maar ik sta onder enorme stres als ik zo'n topic moet openenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon basisschoolkennis. Ofzo.
Ik ben gewoon geboren in Zeeland.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:31 schreef mordradead het volgende:
Nog meer mensen met andere nationaliteiten/roots?
Ik. Half Brabants, van mijn vaders kant.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:31 schreef mordradead het volgende:
Nog meer mensen met andere nationaliteiten/roots?
Moet ook binnen 3 seconden gebeuren wil je de eerste zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef taart het volgende:
[..]
maar ik sta onder enorme stres als ik zo'n topic moet openen![]()
Ja Brabander?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey Kutgriek?
Brabantquote:Op maandag 6 februari 2006 22:33 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ik. Half Brabants, van mijn vaders kant.
Wat heeft Feyenoord gister gedaanquote:
Ik denk dat ze gevoetbald hebben.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord gister gedaan
Oh, ik zag het altijd een beetje als een zonde.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BrabantAlle toffe mensen komen daar vandaan.
jij snapt hetquote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Moet ook binnen 3 seconden gebeuren wil je de eerste zijn.
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gevoetbald hebben.
Dat is het ook.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:35 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Oh, ik zag het altijd een beetje als een zonde.
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Werk eens meeman, ik wil je uitlachen!
We hadden het nu over Nederland.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:37 schreef mordradead het volgende:
Griekenland dan, daar staan allemaal kapotte gebouwen op een berg
En Nederlanders die daar op vakantie gaan bestellen allemaal Heineken terwijl Mythos lekkerder/goedkoper is.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:37 schreef mordradead het volgende:
Griekenland dan, daar staan allemaal kapotte gebouwen op een berg
Je kent Mythosquote:Op maandag 6 februari 2006 22:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
En Nederlanders die daar op vakantie gaan bestellen allemaal Heineken terwijl Mythos lekkerder/goedkoper is.
Tuurlijk ken ik Mythos, Griekenland is vakantieland nummer 1! Moet er weer een keer heen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je kent Mythos!
Dat is zo lekker als ie ijskoud is in de hete zon.
Halve literflesjes.
Brabantse gezelligheid is keitof anders.quote:
Wie houdt er nou niet van saai afbraakvoetbalquote:Op maandag 6 februari 2006 22:41 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Brabantse gezelligheid is keitof anders.
En natuurlijk soms stiekem PSV kijken, al krijg ik nu alle voetbalfans over me heen.
Je hebt het in ieder geval helemaal gemaakt bij Roy.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:41 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
En natuurlijk soms stiekem PSV kijken, al krijg ik nu alle voetbalfans over me heen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:41 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:43 schreef mordradead het volgende:
[..]![]()
![]()
al word je nu wel goede vrienden met Roy en Laniboekje maar niet met Daggla, Tomasso,taart en
dat heb ik ook tot 2 uur gekeken, toen werd ik moequote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hey, dat lijkt verdomd op mijn dag.
Kut Super Bowl.
quote:
Verzuurde ex mods zie ikquote:
werd vanochtend pas om 7:30 wakkerquote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef taart het volgende:
[..]
dat heb ik ook tot 2 uur gekeken, toen werd ik moe![]()
Hoezo, moet je een verzuurde ex-mod zijn om die overgewaarde zooi op juiste waarde te schatten?quote:
Jan nog gezien? Hij kon niet eens op de diplomering van mijn moeder komen omdat hij moest werken.quote:
Nee hoor, Nintendo.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, moet je een verzuurde ex-mod zijn om die overgewaarde zooi op juiste waarde te schatten?.
heel even voorbij zien komen toen hij een bord ging afwassenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jan nog gezien? Hij kon niet eens op de diplomering van mijn moeder komen omdat hij moest werken.
quote:
Whehequote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, moet je een verzuurde ex-mod zijn om die overgewaarde zooi op juiste waarde te schatten?.
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef Tain het volgende:
[..]
heel even voorbij zien komen toen hij een bord ging afwassen
Heb je tieten? Hou je van Nintendo? Heb je tieten?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Roi het volgende:
hallo ik ben nieuw
Zijn ze groter? Anders boeit het niet veel.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef BMH het volgende:
Nieuwe bierflesjes zien er goed uit mensen! Oops.. NDA
-quote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zijn ze groter? Anders boeit het niet veel.
Ik krijg al nachtmerries als ik het overdag speel.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga zo maar weer es beginnen met RE4 op Pro
Alle 3quote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Heb je tieten? Hou je van Nintendo? Heb je tieten?![]()
Dan moet je eens op tijd naar bed gaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ik krijg al nachtmerries als ik het overdag speel.![]()
quote:
quote:
DAT IS ZO FOUT!quote:
Welkom op fokquote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
He, bah. Daarnet stond er zo'n vieze site.
waarschijnlijk vergis je je in quote knop, ik ben namelijk nieuw op fok.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Roi het volgende:
hallo ik ben nieuw
Beaty.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:21 schreef Roi het volgende:
Julli zouden ook goed passen in Beaty and the Nerd!
Is goed, ik ben wel into rollenspellenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ben jij dan de nerd? Ben ik je beaty.
Eerst maar eenzzzquote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef Roi het volgende:
[..]
Is goed, ik ben wel into rollenspellen![]()
![]()
Nee, dat doe je erna.quote:
Op mijn werk speel ik trouwens ook wel eens Pinball en Solitaire!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef peristilius het volgende:
Ach waarom niet, Capibar doet geen fuck en die hangt hier ook.
Hweheheheheh rustig, ik zat laatst nog een DVD te kijken op mijn xbox...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef peristilius het volgende:
Ach waarom niet, Capibar doet geen fuck en die hangt hier ook.
Dan game je meer dan de meeste GAM'ers !quote:Op maandag 6 februari 2006 23:43 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Op mijn werk speel ik trouwens ook wel eens Pinball en Solitaire!
En ik heb vroeger uren doorgebracht op mijn Sega Megadrive, en later op mijn Super Nintendo!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:44 schreef Roi het volgende:
[..]
Dan game je meer dan de meeste GAM'ers !
ik game niet game is voor nurds.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En ik heb vroeger uren doorgebracht op mijn Sega Megadrive, en later op mijn Super Nintendo!
Ik speel nu zelfs nog steeds wel eens mariokart
Is het lurk materiaal niet spannend genoeg? Waar wil je over lezen dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:46 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, laatste waarschuwing, anders gooi ik deze ballenbak dicht hoor! Peri en MMarsu, ruimen jullie ook nog wat op of moet ik alles alleen doen hier? Luie kinders! Werken!![]()
Jij vroeg om mijn professionele mening.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Pech voor jou dan want ik houd 'm gewoon lekker![]()
Yup, ineens niet meer laden.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, dat is fuckedIssie er zomaar mee opgehouden?
Hoi lanikoekjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:29 schreef Laniboekje het volgende:
Gofter man.. hele nieuwe lading GAM SC.
Hallo allemaal![]()
Jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie![]()
Hoe is het met jou? Hoofdpijn alweer een beetje gezakt van het lui zijn?
Koffiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja
Een bakje koffie doet veel goeds
Wat is dat met die openhaard dvd's! Als je zo graag sfeer wilt, doe het dan tenminste goed en installeer een echte openhaard in je huis. Zoals wij 1 hebben (die overigens nooit aanstaat).quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef mordradead het volgende:
Ik heb net een open haard dvd van iemand geleend, ge-wel-dig
MAG IK ER EEN RESERVE KOPIE VAN HEBBEN LENENquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef mordradead het volgende:
Ik heb net een open haard dvd van iemand geleend, ge-wel-dig
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Koffie![]()
Misschien had je onbewust gewoon een kater.
Ik moest even bevestiging hebben of je wel echt goed bezig was.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb gisteren kei fanatiek gesport, en geen alcoholische dranken gehad
Nootjequote:
Wij hebben ook een haard die elke dag aanstaat maar ik ga hem branden voor m'n buurman die te lui is om zijn schoorsteen te laten vegen en wel een mooie plasma tv heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat is dat met die openhaard dvd's! Als je zo graag sfeer wilt, doe het dan tenminste goed en installeer een echte openhaard in je huis. Zoals wij 1 hebben (die overigens nooit aanstaat).
Berniequote:
Phoe, dan is het goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
Wij hebben ook een haard die elke dag aanstaat maar ik ga hem branden voor m'n buurman die te lui is om zijn schoorsteen te laten vegen en wel een mooie plasma tv heeft
Je zegt niks terug tegen Laniboekjequote:
Als ik de ruimte had gehad had ik dat best willen doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat is dat met die openhaard dvd's! Als je zo graag sfeer wilt, doe het dan tenminste goed en installeer een echte openhaard in je huis. Zoals wij 1 hebben (die overigens nooit aanstaat).
de hele fokking houtvoorraad die ik grotendeels zelf heb "geregeld" is er al doorheenquote:
Dus dan heb jij wel zo een dvd? Kijk, ik kan best begrip opbrengen voor mensen die zo een dvd hebben, maar als je wel ruimte hebt lijkt het me zo dom.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ik de ruimte had gehad had ik dat best willen doen.
Helaas woon ik in een nogal klein huis..
Openhaard dvd's zijn okayquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dus dan heb jij wel zo een dvd? Kijk, ik kan best begrip opbrengen voor mensen die zo een dvd hebben, maar als je wel ruimte hebt lijkt het me zo dom.
En eigenlijk.. zelfs als je geen ruimte hebt.. Voor sfeer heb je ook kaarsen enzo.
Ja, ik snap heel dat gedoe om de openhaard-dvd's niet
Nee, ik heb zo'n dvd niet. Alsof je er naar kijkt... Beetje nutteloos jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dus dan heb jij wel zo een dvd? Kijk, ik kan best begrip opbrengen voor mensen die zo een dvd hebben, maar als je wel ruimte hebt lijkt het me zo dom.
En eigenlijk.. zelfs als je geen ruimte hebt.. Voor sfeer heb je ook kaarsen enzo.
Ja, ik snap heel dat gedoe om de openhaard-dvd's niet
Serieus!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef mordradead het volgende:
HH4H44H4H4H4H4H4
hij heeft ook een aquarium dvd
Lanikoekje weet hoe ik over dr denkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je zegt niks terug tegen Laniboekje. Volgens mij vind je loontje88 leuker
Er loopt wat uit je mondhoek, Roy.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lanikoekje weet hoe ik over dr denkEn loontje? Neuh, daar ben ik niet echt van gecharmeerd, Lanikoekje is veel leuker
bier?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er loopt wat uit je mondhoek, Roy.
Hehequote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lanikoekje weet hoe ik over dr denkEn loontje? Neuh, daar ben ik niet echt van gecharmeerd, Lanikoekje is veel leuker
Afknapperrrr..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:50 schreef mordradead het volgende:
Waarom niet gezellig ene date bij openhaardbeeldbuislicht
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:50 schreef mordradead het volgende:
Waarom niet gezellig ene date bij openhaardbeeldbuislicht
Ja. Das kwijl.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er loopt wat uit je mondhoek, Roy.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:51 schreef Laniboekje het volgende:
Ik hoef niet iedere dag te horen of mensen me aardig/stom vinden of niet. Ik weet van velen toch wel hoe ze denken, ook van Roy dus en dat zit wel goed.
![]()
Mordra =quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat had je niet verwacht he
Een goedemiddag. Gecondoleerd met je SP, hopelijk wordt hij snel gerevived.quote:
Ga m idd morgen ofzo opsturen, en hoop dat ie dan snel terug is....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Een goedemiddag. Gecondoleerd met je SP, hopelijk wordt hij snel gerevived.
En nu ga ik weer aan de slag mensen, tot snel.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:10 schreef mordradead het volgende:
ik moet ook weer naar de kapper maar ik heb geen zin en weet niet hoe ik m'n haar zal gaan doen
Jij ook al kaal. Bij die persitlussiu zag dat er niet uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:27 schreef mordradead het volgende:
kaal dus, lekker strak voor in m'n trainingspak
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef Loontje88 het volgende:
Maargoed ik ben dus weer thuis. Hele dag op school gezeten, en er viel ook nog een les uit
.
Hoe hebben jullie het gehad?
wat ben jij toch een boefjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:13 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
het was saai, ben er onder 'taalmiddag' maar vandoor gegaan
wat ben ik toch een boefje![]()
Dat is niet goed hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:13 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
het was saai, ben er onder 'taalmiddag' maar vandoor gegaan
wat ben ik toch een boefje![]()
gamen en poging tot huiswerkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:16 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Dat is niet goed he. Maarja ik begrijp het wel, school is niet altijd leuk
. Ga je vandaag nog wat doen dan
?
Bij mij viel er ook een les uitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef Loontje88 het volgende:
Maargoed ik ben dus weer thuis. Hele dag op school gezeten, en er viel ook nog een les uit
.
Hoe hebben jullie het gehad?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:22 schreef mordradead het volgende:
GOFTERDOMMMEEEEEEEEEE
als dat kutding nu nog niet goed is dan schop ik die kutfiets dood
BAGGER :RRR;R;Rr:R;r:R;r:r:rr:R
h4h4h44h4h4h4h DFOK:rrr;rr;rrrr r:R R:r R:r :Rr R:R R:R R:RR R:R R:R R:R R:R R
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
ga heel veel bier drinken en dan op daken klimmen
Bij m'n Nederlands tentamen had ik bij hyperbolische zin: weet ik veel wat dat isquote:
gabberquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:25 schreef RaymanNL het volgende:
Thomas, ik zag je nog bij de brugMAAR JIJ MIJ NIET
![]()
![]()
Maarjah, ik ben dus naarde kapper geweest en mijn haar is te kort![]()
VEELSTE KORT
![]()
![]()
![]()
Stiekem ben ik een kloon van Yvonne.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:28 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zelf een kloon hoor, jij hebt geen foto's !
Oud nieuws.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:29 schreef mordradead het volgende:
MMarSu is een kloon van mij.
doef doef doef doef doefquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:29 schreef taart het volgende:
[..]
gabber
kan je zaterdag mooi hakkeuh bij methal theo![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:29 schreef taart het volgende:
[..]
gabber
kan je zaterdag mooi hakkeuh bij methal theo![]()
Jongens check dit:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:37 schreef Loontje88 het volgende:
Ik ga even naar de stad toe, kijken voor wat nieuwe shirtjes en nieuwe laarzen
Doei
Niet eens voor een nieuwe game gaan kijken?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:37 schreef Loontje88 het volgende:
Ik ga even naar de stad toe, kijken voor wat nieuwe shirtjes en nieuwe laarzen
Doei
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
Jongens check dit:
KLoontje88
WE WORDEN BEETGENOMEN
OH NOES!111!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
Jongens check dit:
KLoontje88
WE WORDEN BEETGENOMEN
Wie..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:42 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ik heb ontdekt wie de Master Chief echt is
shit ze hebben me doorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:42 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ik heb ontdekt wie de Master Chief echt is
Tof.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:44 schreef taart het volgende:
[..]
ja toen had ik me nog niet geschoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |