jij snapt hetquote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Moet ook binnen 3 seconden gebeuren wil je de eerste zijn.
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gevoetbald hebben.
Dat is het ook.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:35 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Oh, ik zag het altijd een beetje als een zonde.
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Werk eens meeman, ik wil je uitlachen!
We hadden het nu over Nederland.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:37 schreef mordradead het volgende:
Griekenland dan, daar staan allemaal kapotte gebouwen op een berg
En Nederlanders die daar op vakantie gaan bestellen allemaal Heineken terwijl Mythos lekkerder/goedkoper is.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:37 schreef mordradead het volgende:
Griekenland dan, daar staan allemaal kapotte gebouwen op een berg
Je kent Mythosquote:Op maandag 6 februari 2006 22:39 schreef peristilius het volgende:
[..]
En Nederlanders die daar op vakantie gaan bestellen allemaal Heineken terwijl Mythos lekkerder/goedkoper is.
Tuurlijk ken ik Mythos, Griekenland is vakantieland nummer 1! Moet er weer een keer heen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je kent Mythos!
Dat is zo lekker als ie ijskoud is in de hete zon.
Halve literflesjes.
Brabantse gezelligheid is keitof anders.quote:
Wie houdt er nou niet van saai afbraakvoetbalquote:Op maandag 6 februari 2006 22:41 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Brabantse gezelligheid is keitof anders.
En natuurlijk soms stiekem PSV kijken, al krijg ik nu alle voetbalfans over me heen.
Je hebt het in ieder geval helemaal gemaakt bij Roy.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:41 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
En natuurlijk soms stiekem PSV kijken, al krijg ik nu alle voetbalfans over me heen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:41 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:43 schreef mordradead het volgende:
[..]![]()
![]()
al word je nu wel goede vrienden met Roy en Laniboekje maar niet met Daggla, Tomasso,taart en
dat heb ik ook tot 2 uur gekeken, toen werd ik moequote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hey, dat lijkt verdomd op mijn dag.
Kut Super Bowl.
quote:
Verzuurde ex mods zie ikquote:
werd vanochtend pas om 7:30 wakkerquote:Op maandag 6 februari 2006 22:52 schreef taart het volgende:
[..]
dat heb ik ook tot 2 uur gekeken, toen werd ik moe![]()
Hoezo, moet je een verzuurde ex-mod zijn om die overgewaarde zooi op juiste waarde te schatten?quote:
Jan nog gezien? Hij kon niet eens op de diplomering van mijn moeder komen omdat hij moest werken.quote:
Nee hoor, Nintendo.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, moet je een verzuurde ex-mod zijn om die overgewaarde zooi op juiste waarde te schatten?.
heel even voorbij zien komen toen hij een bord ging afwassenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:54 schreef peristilius het volgende:
[..]
Jan nog gezien? Hij kon niet eens op de diplomering van mijn moeder komen omdat hij moest werken.
quote:
Whehequote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoezo, moet je een verzuurde ex-mod zijn om die overgewaarde zooi op juiste waarde te schatten?.
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:55 schreef Tain het volgende:
[..]
heel even voorbij zien komen toen hij een bord ging afwassen
Heb je tieten? Hou je van Nintendo? Heb je tieten?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Roi het volgende:
hallo ik ben nieuw
Zijn ze groter? Anders boeit het niet veel.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef BMH het volgende:
Nieuwe bierflesjes zien er goed uit mensen! Oops.. NDA
-quote:Op maandag 6 februari 2006 22:59 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zijn ze groter? Anders boeit het niet veel.
Ik krijg al nachtmerries als ik het overdag speel.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga zo maar weer es beginnen met RE4 op Pro
Alle 3quote:Op maandag 6 februari 2006 22:57 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Heb je tieten? Hou je van Nintendo? Heb je tieten?![]()
Dan moet je eens op tijd naar bed gaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:03 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ik krijg al nachtmerries als ik het overdag speel.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |