quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Koffie![]()
Misschien had je onbewust gewoon een kater.
Ik moest even bevestiging hebben of je wel echt goed bezig was.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:39 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb gisteren kei fanatiek gesport, en geen alcoholische dranken gehad
Nootjequote:
Wij hebben ook een haard die elke dag aanstaat maar ik ga hem branden voor m'n buurman die te lui is om zijn schoorsteen te laten vegen en wel een mooie plasma tv heeftquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat is dat met die openhaard dvd's! Als je zo graag sfeer wilt, doe het dan tenminste goed en installeer een echte openhaard in je huis. Zoals wij 1 hebben (die overigens nooit aanstaat).
Berniequote:
Phoe, dan is het goed.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:42 schreef mordradead het volgende:
[..]
Wij hebben ook een haard die elke dag aanstaat maar ik ga hem branden voor m'n buurman die te lui is om zijn schoorsteen te laten vegen en wel een mooie plasma tv heeft
Je zegt niks terug tegen Laniboekjequote:
Als ik de ruimte had gehad had ik dat best willen doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:38 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat is dat met die openhaard dvd's! Als je zo graag sfeer wilt, doe het dan tenminste goed en installeer een echte openhaard in je huis. Zoals wij 1 hebben (die overigens nooit aanstaat).
de hele fokking houtvoorraad die ik grotendeels zelf heb "geregeld" is er al doorheenquote:
Dus dan heb jij wel zo een dvd? Kijk, ik kan best begrip opbrengen voor mensen die zo een dvd hebben, maar als je wel ruimte hebt lijkt het me zo dom.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als ik de ruimte had gehad had ik dat best willen doen.
Helaas woon ik in een nogal klein huis..
Openhaard dvd's zijn okayquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dus dan heb jij wel zo een dvd? Kijk, ik kan best begrip opbrengen voor mensen die zo een dvd hebben, maar als je wel ruimte hebt lijkt het me zo dom.
En eigenlijk.. zelfs als je geen ruimte hebt.. Voor sfeer heb je ook kaarsen enzo.
Ja, ik snap heel dat gedoe om de openhaard-dvd's niet
Nee, ik heb zo'n dvd niet. Alsof je er naar kijkt... Beetje nutteloos jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dus dan heb jij wel zo een dvd? Kijk, ik kan best begrip opbrengen voor mensen die zo een dvd hebben, maar als je wel ruimte hebt lijkt het me zo dom.
En eigenlijk.. zelfs als je geen ruimte hebt.. Voor sfeer heb je ook kaarsen enzo.
Ja, ik snap heel dat gedoe om de openhaard-dvd's niet
Serieus!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:47 schreef mordradead het volgende:
HH4H44H4H4H4H4H4
hij heeft ook een aquarium dvd
Lanikoekje weet hoe ik over dr denkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je zegt niks terug tegen Laniboekje. Volgens mij vind je loontje88 leuker
Er loopt wat uit je mondhoek, Roy.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lanikoekje weet hoe ik over dr denkEn loontje? Neuh, daar ben ik niet echt van gecharmeerd, Lanikoekje is veel leuker
bier?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er loopt wat uit je mondhoek, Roy.
Hehequote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lanikoekje weet hoe ik over dr denkEn loontje? Neuh, daar ben ik niet echt van gecharmeerd, Lanikoekje is veel leuker
Afknapperrrr..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:50 schreef mordradead het volgende:
Waarom niet gezellig ene date bij openhaardbeeldbuislicht
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:50 schreef mordradead het volgende:
Waarom niet gezellig ene date bij openhaardbeeldbuislicht
Ja. Das kwijl.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Er loopt wat uit je mondhoek, Roy.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:51 schreef Laniboekje het volgende:
Ik hoef niet iedere dag te horen of mensen me aardig/stom vinden of niet. Ik weet van velen toch wel hoe ze denken, ook van Roy dus en dat zit wel goed.
![]()
Mordra =quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat had je niet verwacht he
Een goedemiddag. Gecondoleerd met je SP, hopelijk wordt hij snel gerevived.quote:
Ga m idd morgen ofzo opsturen, en hoop dat ie dan snel terug is....quote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:01 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Een goedemiddag. Gecondoleerd met je SP, hopelijk wordt hij snel gerevived.
En nu ga ik weer aan de slag mensen, tot snel.
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:10 schreef mordradead het volgende:
ik moet ook weer naar de kapper maar ik heb geen zin en weet niet hoe ik m'n haar zal gaan doen
Jij ook al kaal. Bij die persitlussiu zag dat er niet uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 13:27 schreef mordradead het volgende:
kaal dus, lekker strak voor in m'n trainingspak
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef Loontje88 het volgende:
Maargoed ik ben dus weer thuis. Hele dag op school gezeten, en er viel ook nog een les uit
.
Hoe hebben jullie het gehad?
wat ben jij toch een boefjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:13 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
het was saai, ben er onder 'taalmiddag' maar vandoor gegaan
wat ben ik toch een boefje![]()
Dat is niet goed hequote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:13 schreef taart het volgende:
[..]
![]()
het was saai, ben er onder 'taalmiddag' maar vandoor gegaan
wat ben ik toch een boefje![]()
gamen en poging tot huiswerkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:16 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Dat is niet goed he. Maarja ik begrijp het wel, school is niet altijd leuk
. Ga je vandaag nog wat doen dan
?
Bij mij viel er ook een les uitquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:04 schreef Loontje88 het volgende:
Maargoed ik ben dus weer thuis. Hele dag op school gezeten, en er viel ook nog een les uit
.
Hoe hebben jullie het gehad?
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:22 schreef mordradead het volgende:
GOFTERDOMMMEEEEEEEEEE
als dat kutding nu nog niet goed is dan schop ik die kutfiets dood
BAGGER :RRR;R;Rr:R;r:R;r:r:rr:R
h4h4h44h4h4h4h DFOK:rrr;rr;rrrr r:R R:r R:r :Rr R:R R:R R:RR R:R R:R R:R R:R R
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:24 schreef mordradead het volgende:
[..]
ga heel veel bier drinken en dan op daken klimmen
Bij m'n Nederlands tentamen had ik bij hyperbolische zin: weet ik veel wat dat isquote:
gabberquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:25 schreef RaymanNL het volgende:
Thomas, ik zag je nog bij de brugMAAR JIJ MIJ NIET
![]()
![]()
Maarjah, ik ben dus naarde kapper geweest en mijn haar is te kort![]()
VEELSTE KORT
![]()
![]()
![]()
Stiekem ben ik een kloon van Yvonne.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:28 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zelf een kloon hoor, jij hebt geen foto's !
Oud nieuws.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:29 schreef mordradead het volgende:
MMarSu is een kloon van mij.
doef doef doef doef doefquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:29 schreef taart het volgende:
[..]
gabber
kan je zaterdag mooi hakkeuh bij methal theo![]()
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:29 schreef taart het volgende:
[..]
gabber
kan je zaterdag mooi hakkeuh bij methal theo![]()
Jongens check dit:quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:37 schreef Loontje88 het volgende:
Ik ga even naar de stad toe, kijken voor wat nieuwe shirtjes en nieuwe laarzen
Doei
Niet eens voor een nieuwe game gaan kijken?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:37 schreef Loontje88 het volgende:
Ik ga even naar de stad toe, kijken voor wat nieuwe shirtjes en nieuwe laarzen
Doei
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
Jongens check dit:
KLoontje88
WE WORDEN BEETGENOMEN
OH NOES!111!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:38 schreef mordradead het volgende:
[..]
Jongens check dit:
KLoontje88
WE WORDEN BEETGENOMEN
Wie..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:42 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ik heb ontdekt wie de Master Chief echt is
shit ze hebben me doorquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:42 schreef MMaRsu het volgende:
Hey ik heb ontdekt wie de Master Chief echt is
Tof.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:44 schreef taart het volgende:
[..]
ja toen had ik me nog niet geschoren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |