quote:
quote:
DAT IS ZO FOUT!quote:
Welkom op fokquote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
He, bah. Daarnet stond er zo'n vieze site.
waarschijnlijk vergis je je in quote knop, ik ben namelijk nieuw op fok.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Roi het volgende:
hallo ik ben nieuw
Beaty.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:21 schreef Roi het volgende:
Julli zouden ook goed passen in Beaty and the Nerd!
Is goed, ik ben wel into rollenspellenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ben jij dan de nerd? Ben ik je beaty.
Eerst maar eenzzzquote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef Roi het volgende:
[..]
Is goed, ik ben wel into rollenspellen![]()
![]()
Nee, dat doe je erna.quote:
Op mijn werk speel ik trouwens ook wel eens Pinball en Solitaire!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef peristilius het volgende:
Ach waarom niet, Capibar doet geen fuck en die hangt hier ook.
Hweheheheheh rustig, ik zat laatst nog een DVD te kijken op mijn xbox...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef peristilius het volgende:
Ach waarom niet, Capibar doet geen fuck en die hangt hier ook.
Dan game je meer dan de meeste GAM'ers !quote:Op maandag 6 februari 2006 23:43 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Op mijn werk speel ik trouwens ook wel eens Pinball en Solitaire!
En ik heb vroeger uren doorgebracht op mijn Sega Megadrive, en later op mijn Super Nintendo!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:44 schreef Roi het volgende:
[..]
Dan game je meer dan de meeste GAM'ers !
ik game niet game is voor nurds.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En ik heb vroeger uren doorgebracht op mijn Sega Megadrive, en later op mijn Super Nintendo!
Ik speel nu zelfs nog steeds wel eens mariokart
Is het lurk materiaal niet spannend genoeg? Waar wil je over lezen dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 23:46 schreef Khadgar het volgende:
Jongens, laatste waarschuwing, anders gooi ik deze ballenbak dicht hoor! Peri en MMarsu, ruimen jullie ook nog wat op of moet ik alles alleen doen hier? Luie kinders! Werken!![]()
Jij vroeg om mijn professionele mening.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 09:29 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Pech voor jou dan want ik houd 'm gewoon lekker![]()
Yup, ineens niet meer laden.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, dat is fuckedIssie er zomaar mee opgehouden?
Hoi lanikoekjequote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:29 schreef Laniboekje het volgende:
Gofter man.. hele nieuwe lading GAM SC.
Hallo allemaal![]()
Jaquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bernie![]()
Hoe is het met jou? Hoofdpijn alweer een beetje gezakt van het lui zijn?
Koffiequote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja
Een bakje koffie doet veel goeds
Wat is dat met die openhaard dvd's! Als je zo graag sfeer wilt, doe het dan tenminste goed en installeer een echte openhaard in je huis. Zoals wij 1 hebben (die overigens nooit aanstaat).quote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef mordradead het volgende:
Ik heb net een open haard dvd van iemand geleend, ge-wel-dig
MAG IK ER EEN RESERVE KOPIE VAN HEBBEN LENENquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:36 schreef mordradead het volgende:
Ik heb net een open haard dvd van iemand geleend, ge-wel-dig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |