quote:
quote:
DAT IS ZO FOUT!quote:
Welkom op fokquote:Op maandag 6 februari 2006 23:20 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
He, bah. Daarnet stond er zo'n vieze site.
waarschijnlijk vergis je je in quote knop, ik ben namelijk nieuw op fok.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:53 schreef Roi het volgende:
hallo ik ben nieuw
Beaty.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:21 schreef Roi het volgende:
Julli zouden ook goed passen in Beaty and the Nerd!
Is goed, ik ben wel into rollenspellenquote:Op maandag 6 februari 2006 23:29 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ben jij dan de nerd? Ben ik je beaty.
Eerst maar eenzzzquote:Op maandag 6 februari 2006 23:31 schreef Roi het volgende:
[..]
Is goed, ik ben wel into rollenspellen![]()
![]()
Nee, dat doe je erna.quote:
Op mijn werk speel ik trouwens ook wel eens Pinball en Solitaire!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef peristilius het volgende:
Ach waarom niet, Capibar doet geen fuck en die hangt hier ook.
Hweheheheheh rustig, ik zat laatst nog een DVD te kijken op mijn xbox...quote:Op maandag 6 februari 2006 23:42 schreef peristilius het volgende:
Ach waarom niet, Capibar doet geen fuck en die hangt hier ook.
Dan game je meer dan de meeste GAM'ers !quote:Op maandag 6 februari 2006 23:43 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Op mijn werk speel ik trouwens ook wel eens Pinball en Solitaire!
En ik heb vroeger uren doorgebracht op mijn Sega Megadrive, en later op mijn Super Nintendo!quote:Op maandag 6 februari 2006 23:44 schreef Roi het volgende:
[..]
Dan game je meer dan de meeste GAM'ers !
ik game niet game is voor nurds.quote:Op maandag 6 februari 2006 23:48 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En ik heb vroeger uren doorgebracht op mijn Sega Megadrive, en later op mijn Super Nintendo!
Ik speel nu zelfs nog steeds wel eens mariokart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |