Whehe neequote:Op maandag 6 februari 2006 20:51 schreef mordradead het volgende:
ben je weer eens stoned
ja dusquote:Op maandag 6 februari 2006 20:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
whehehehehehehehehehheheheheheheheheheheheheheheheheheh
quote:Op maandag 6 februari 2006 20:50 schreef MMaRsu het volgende:
ik zit hier echt te lachen achter mn pc door jullie![]()
Mordra, hou je bekquote:Op maandag 6 februari 2006 21:23 schreef mordradead het volgende:
Beste Matthijs, naar mijn mening ben jij hier de huilie. Dit omdat ik niet degene ben die leuke kiekjes van mij en een schoone dame verwijder, ook al is het beter dat er in dit geval een bepaald figuur links doorgekrast zou moeten worden ben ik van mening dat het niet geoorloofd is foto's met dit figuur alsmede van obsceen gedrag te verwijderen.
Groetjes en XXX,
mordra
quote:
Het is dat ik al een mooie sign heb,quote:
Vrouwen en kirby.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef Loontje88 het volgende:
Jeuh
Ik ben nieuw hier. Ilona, 18 jaar, en een Nintendo-fan.Kan iemand een
Kirby
icoontje voor me maken?
a-foto'squote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef Loontje88 het volgende:
Jeuh
Kirby
icoontje voor me maken?
Je vergat, van wie ben jij een kloon?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
a-foto's
b-goed zo dan hoor je erbij
c-jawel vooral Bernie(RaymanNL) kan dat goed
d-welkom
e-ik word hier gepest omdat ik een bril heb
f-gefeliciteerd dat je 18 bent (dat kan niet lang geleden zijn als je uit '88 stamt)
Die stap miste ik ook even.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je vergat, van wie ben jij een kloon?
Indien niet van toepassing ga verder met a.
edit: als je 18 bent, waar staat die 88 dan voor?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:30 schreef Loontje88 het volgende:
Jeuh
Kirby
icoontje voor me maken?
'k wist niet dat je zo oud wasquote:Op maandag 6 februari 2006 21:44 schreef mordradead het volgende:
neen, dat is 87... dat is het beste bouwjaar 4ev4h
stel je toch eens voro dat ze in januari/begin februari 88 is geborenquote:Op maandag 6 februari 2006 21:42 schreef taart het volgende:
[..]
edit: als je 18 bent, waar staat die 88 dan voor?
Mordra snapt hetquote:Op maandag 6 februari 2006 21:44 schreef mordradead het volgende:
neen, dat is 87... dat is het beste bouwjaar 4ev4h
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:46 schreef mordradead het volgende:
[..]
stel je toch eens voro dat ze in januari/begin februari 88 is geboren
Niks zeggen over die mooie naam TT hequote:
nee dat is die homo van twarres al, ik maak trouwens geen grappen dat ik die homo een keer heb zien zoenen bij de lokale albert heijnquote:Op maandag 6 februari 2006 21:50 schreef taart het volgende:
hej modra.. is siep van de kast jouw idool?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |