Voel me meteen zo oud.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Sorry Sharkdoggie, nog steeds niets van jouw leeftijd.
Mowhoa... gewoon net niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef Chanty87 het volgende:
En wat vindt GAM SC van mijn simpele doch sexy nieuwe avatar?
Ik durf nooit horrorgames te spelen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef Chanty87 het volgende:
En wat vindt GAM SC van mijn simpele doch sexy nieuwe avatar?
Nu weten we van wie het een kloon is.quote:
Moet je gewoon samen met je vriendje gaan spelenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:18 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ik durf nooit horrorgames te spelen.
Ik snap je niet, met je kloons enzo. Die zitten toch ergens in Waalwijk?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nu weten we van wie het een kloon is.
Heb ik niet, het is net uit. Plaagkont.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet je gewoon samen met je vriendje gaan spelen
Hahaha. Modjes die modjesdingen doen als er een kloon in de buurt is.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef mordradead het volgende:
Trouwens Peristillus en MMarSu in plaats van het nieuwe kloontje te versierenzouden jullie ook het dubbele slowchattopic even op slot kunnen doen
geen probleem, ze zijn hier voor het uitzoekenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:20 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Heb ik nog niet, het is net uit. Plaagkont.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mensen, haal die tenenkrommende fout uit de TT ajb..
Yup, anders zal ik je nooit geloven.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:20 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ik snap je niet, met je kloons enzo. Die zitten toch ergens in Waalwijk?Moet ik een nieuwe foto uploaden voor mijn fotoboek dan.
![]()
Dat merk ik ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
geen probleem, ze zijn hier voor het uitzoeken
Hoofdletter of niet, het is allebei kut.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef mordradead het volgende:
en mijn nick staat ook verkeerd in de TT
Over een maandje laten we je wel met rust hoor, dit is ontgroening.quote:
Sorry, dat wist ik nietquote:Op maandag 6 februari 2006 22:20 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Heb ik niet, het is net uit. Plaagkont.![]()
Je mist een letter.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoofdletter of niet, het is allebei kut..
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef mordradead het volgende:
en mijn nick staat ook verkeerd in de TT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |