Oh, welkom.quote:
Ik vroeg eerst.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:55 schreef King_of_cubes het volgende:
Hallo, ik wil een icoontje van Kirby. Wie gaat er voor mij aan de arbeid?
Ik was dan ook heel serieus he..quote:Op maandag 6 februari 2006 21:57 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ik vroeg eerst.Helpt er dan niemand als een heer een dame?
Sorry, mijn PC trekt photoshop niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:57 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ik vroeg eerst.Helpt er dan niemand als een heer een dame?
quote:Op maandag 6 februari 2006 21:50 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niks zeggen over die mooie naam TT he![]()
ik kan er niks aan doen dat ik vandaag niet heb opgelet heb bij nederlandsquote:Op maandag 6 februari 2006 21:58 schreef Chanty87 het volgende:
[..]Nou, poehpoeh. "Waar Mordra Twarres aanbid" (zonder t erachter nog wel)
Ik word altijd gepestquote:Op maandag 6 februari 2006 21:58 schreef Chanty87 het volgende:
Nee van de vorige slowchatquote:Op maandag 6 februari 2006 21:58 schreef Chanty87 het volgende:
No shit Sherlockquote:Op maandag 6 februari 2006 22:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee van de vorige slowchat
Deze heeft taart zelf bedacht![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
![]()
Psst, ik luister elke dag the Kooks!
Leuke busmuziek isquote:Op maandag 6 februari 2006 22:04 schreef mordradead het volgende:
[..]ik zal binnenkort weer eens wat kwaliteitsmuziek vermelden alleen zijn The Kooks alweer van Luisterpaal af
gelukkig heb ik ze al eeh, ja weet je wel
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:01 schreef Loontje88 het volgende:
Als initiatiefstoker een nieuwe foto.
Hij is een beetje simpel.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:06 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van kale hoofdjes, dus nee bedankt.
quote:
Ik zeg even wat iedereen denkt, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:07 schreef taart het volgende:
[..]
zo! hallo! jij bent wel recht voor z'n raap zeg!![]()
Ik heb je toch niet weggejaagd he?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:06 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van kale hoofdjes, dus nee bedankt.
Ik dacht dat niet, ik heb al iemandquote:Op maandag 6 februari 2006 22:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik zeg even wat iedereen denkt, hebben we dat ook weer gehad.
Je zit onder de plak, geef maar toe dat je het dacht!quote:Op maandag 6 februari 2006 22:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik dacht dat niet, ik heb al iemand![]()
Sorry Sharkdoggie, nog steeds niets van jouw leeftijd.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wat doen al die wijven (lees klonen) hier?
Hey, dat is fuckedquote:Op maandag 6 februari 2006 22:09 schreef philipnorth het volgende:
gvdgvdgvd mijn GBA SP laadt niet meer op, lampje gaat zelfs niet meer branden gvdgvdgvd
Ook niet met andere lader, ander stopcontact etc, lader werkt wel op de DS
Morgen Nintendo bellen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voel me meteen zo oud.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:15 schreef peristilius het volgende:
[..]
Sorry Sharkdoggie, nog steeds niets van jouw leeftijd.
Mowhoa... gewoon net niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef Chanty87 het volgende:
En wat vindt GAM SC van mijn simpele doch sexy nieuwe avatar?
Ik durf nooit horrorgames te spelen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef Chanty87 het volgende:
En wat vindt GAM SC van mijn simpele doch sexy nieuwe avatar?
Nu weten we van wie het een kloon is.quote:
Moet je gewoon samen met je vriendje gaan spelenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:18 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ik durf nooit horrorgames te spelen.
Ik snap je niet, met je kloons enzo. Die zitten toch ergens in Waalwijk?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:18 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nu weten we van wie het een kloon is.
Heb ik niet, het is net uit. Plaagkont.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet je gewoon samen met je vriendje gaan spelen
Hahaha. Modjes die modjesdingen doen als er een kloon in de buurt is.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef mordradead het volgende:
Trouwens Peristillus en MMarSu in plaats van het nieuwe kloontje te versierenzouden jullie ook het dubbele slowchattopic even op slot kunnen doen
geen probleem, ze zijn hier voor het uitzoekenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:20 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Heb ik nog niet, het is net uit. Plaagkont.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mensen, haal die tenenkrommende fout uit de TT ajb..
Yup, anders zal ik je nooit geloven.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:20 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ik snap je niet, met je kloons enzo. Die zitten toch ergens in Waalwijk?Moet ik een nieuwe foto uploaden voor mijn fotoboek dan.
![]()
Dat merk ik ja.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:21 schreef mordradead het volgende:
[..]
geen probleem, ze zijn hier voor het uitzoeken
Hoofdletter of niet, het is allebei kut.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef mordradead het volgende:
en mijn nick staat ook verkeerd in de TT
Over een maandje laten we je wel met rust hoor, dit is ontgroening.quote:
Sorry, dat wist ik nietquote:Op maandag 6 februari 2006 22:20 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Heb ik niet, het is net uit. Plaagkont.![]()
Je mist een letter.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hoofdletter of niet, het is allebei kut..
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef mordradead het volgende:
en mijn nick staat ook verkeerd in de TT
Moet je weer gelijk meisjes gaan kwetsen.quote:
Dat had ik nog niet gezien, ik ga niet gelijk op een fotoboek klikken als er een meisje postquote:
Waar dan? Ik zie alleen dat je graag een relatie wilt.quote:
mierenneukerquote:Op maandag 6 februari 2006 22:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mensen, haal die tenenkrommende fout uit de TT ajb..
Yeah right.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet gezien, ik ga niet gelijk op een fotoboek klikken als er een meisje post
maar ik sta onder enorme stres als ik zo'n topic moet openenquote:Op maandag 6 februari 2006 22:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, dit is gewoon basisschoolkennis. Ofzo.
Ik ben gewoon geboren in Zeeland.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:31 schreef mordradead het volgende:
Nog meer mensen met andere nationaliteiten/roots?
Ik. Half Brabants, van mijn vaders kant.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:31 schreef mordradead het volgende:
Nog meer mensen met andere nationaliteiten/roots?
Moet ook binnen 3 seconden gebeuren wil je de eerste zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:32 schreef taart het volgende:
[..]
maar ik sta onder enorme stres als ik zo'n topic moet openen![]()
Ja Brabander?quote:Op maandag 6 februari 2006 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey Kutgriek?
Brabantquote:Op maandag 6 februari 2006 22:33 schreef Loontje88 het volgende:
[..]
Ik. Half Brabants, van mijn vaders kant.
Wat heeft Feyenoord gister gedaanquote:
Ik denk dat ze gevoetbald hebben.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat heeft Feyenoord gister gedaan
Oh, ik zag het altijd een beetje als een zonde.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
BrabantAlle toffe mensen komen daar vandaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |