Niet echt neequote:Op maandag 6 februari 2006 11:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat wijf spoort niet hoor, i'm so pretty zingt ze ook nog,![]()
Liefquote:@ Bongetje![]()
![]()
Idd ja, dat kloptquote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
gister verjaardag van mn oma
ze werd 91
nog gefeliciteerd met de verjaardag van je Oma.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
ze werd 91
Hej regenwormquote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met de verjaardag van je Oma.
Heb je nog iets leuks van Bart gehoord?
Ja, hij is zwangerquote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met de verjaardag van je Oma.
Heb je nog iets leuks van Bart gehoord?
quote:
Nog gefeliciteerdquote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
ze werd 91
fucking hell. nog gefeliciteerdquote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
ze werd 91
Dat vroeg ik me nou ook al af.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef teamlead het volgende:
is er een logische reden te verzinnen waarom de streams weer zo geweldig zijn vandaag
Duffe regie denk ikquote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef teamlead het volgende:
is er een logische reden te verzinnen waarom de streams weer zo geweldig zijn vandaag
Hej deminsquote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef demins het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Toen ik TT las moest ik meteen denken aan 'Twisting by the pool' van Dire Straits...
mogguh deminsquote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef demins het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Toen ik TT las moest ik meteen denken aan 'Twisting by the pool' van Dire Straits...
FAQ en Policy en Stream adressen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef vamos1 het volgende:
om niet als n00b over te komen post ik het wel klein
welke streams?
Nog van harte jump, hele leeftijd zeg ik teken ervoorquote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
ze werd 91
hey krijg nou tieten! (DD)quote:Op maandag 6 februari 2006 11:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
FAQ en Policy en Stream adressen.
kun je meekijken in het hotel enzo![]()
![]()
dat vroeg ik me dus ook al af tis weer triestquote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef teamlead het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:55 schreef vamos1 het volgende:
[..]
hey krijg nou tieten! (DD)
ik zit in HBB
Gewoon duffe boel (zoals het ook hoort op de maandag)quote:Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
dat vroeg ik me dus ook al af tis weer triest![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:55 schreef vamos1 het volgende:
[..]
hey krijg nou tieten! (DD)
ik zit in HBB
Jupquote:Op maandag 6 februari 2006 11:58 schreef Manu82 het volgende:
Komt er vandaag nou eigenlijk een nieuwe manager?
Vanavond tijdens de live uitzending denk ik. (Tineke de Nooij???)quote:Op maandag 6 februari 2006 11:58 schreef Manu82 het volgende:
Komt er vandaag nou eigenlijk een nieuwe manager?
Bio-stabil-Tineke?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vanavond tijdens de live uitzending denk ik. (Tineke de Nooij???)![]()
Bij mij is het nooit een duffe boel ook niet op maandagquote:Op maandag 6 februari 2006 11:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon duffe boel (zoals het ook hoort op de maandag)![]()
Goh, nou dan allemaal maar zo'n biostabiel om de nekquote:Op maandag 6 februari 2006 11:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vanavond tijdens de live uitzending denk ik. (Tineke de Nooij???)![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Bij mij is het nooit een duffe boel ook niet op maandag![]()
![]()
Ja biostabil Tineke. qua omvang Big genoeg, maar een Big Bossquote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bio-stabil-Tineke?
Dat kan nog lachen worden
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:03 schreef BONG4002 het volgende:
Streams lopen precies 2min achter, daar is nu ook het luchtalarm te horen![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Ik vind de maandag toch wel de beste dag van de week![]()
![]()
Ik ook niet. Alleen de laatste maanden het alarm meegekregen door BBquote:Op maandag 6 februari 2006 12:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als er een ramp gebeurt hoop ik dat ik de streams aan heb staan.. anders hoor ik dat hele alarm niet
Woon je in een bunker dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als er een ramp gebeurt hoop ik dat ik de streams aan heb staan.. anders hoor ik dat hele alarm niet
Meer een lachebek, die ik door die reclame steeds ongeloofwaardiger vindt worden.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja biostabil Tineke. qua omvang Big genoeg, maar een Big Boss
nee, zuid-limburg... Weet nog niet wat erger isquote:
denk het niet vind niet zo'n managertype en niet echt geschikt voor Big Bossquote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bio-stabil-Tineke?
Dat kan nog lachen worden
en juist daarom voor ons leuk om naar te kijenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk het niet vind niet zo'n managertype en niet echt geschikt voor Big Boss
Dat is wel zo maar het RK zal het wel niet goed vinden.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
en juist daarom voor ons leuk om naar te kijen
Dat zou heel goed kunnen jaquote:Op maandag 6 februari 2006 12:17 schreef bunnyma het volgende:
Bart had het vermoeden dat het wel eens Bridget zou worden.
Zei hij gisteren tegen Ferry.
Hij zei over haar: "Talpa vrouw, presentatrice van BB5 en streng".
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:17 schreef bunnyma het volgende:
Bart had het vermoeden dat het wel eens Bridget zou worden.
Zei hij gisteren tegen Ferry.
Hij zei over haar: "Talpa vrouw, presentatrice van BB5 en streng".
quote:
Ik ben wel wakker maar nog niet helemaalquote:Op maandag 6 februari 2006 12:29 schreef demins het volgende:
Hey Beertje! Toch maar weer wakker geworden?![]()
![]()
Volgens mij gaat ze voor geen goud het hotel in,quote:
Ja wel goed wijffie dank jequote:
Succes en tot laterquote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
Ik ga mijn kostuum ff strijken en me dan maar eens voorbereiden op m'n gesprek...tot laters
Succes TLquote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
Ik ga mijn kostuum ff strijken en me dan maar eens voorbereiden op m'n gesprek...tot laters
Hoop t ook zal voor je duimen met de controlequote:Op maandag 6 februari 2006 12:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja wel goed wijffie dank jeziet er allemaal goed uit, kan weer rustig aan lopen,
morgen even voor controle, dus even afwachten, maar voelt goed, nu maar hopen
dat het zo blijft![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
Om haarte slepen heb je wel een hele stevige lasso nodigquote:Op maandag 6 februari 2006 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
stringgate kom op sleep Holt naar de pc's
Heel veel suc6quote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
Thxquote:Op maandag 6 februari 2006 12:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoop t ook zal voor je duimen met de controle![]()
Neem ook een douche en poets je schoenen, dat wil ook wel eens bijdragen aan een gunstige afloop!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
sleepauto besteldquote:Op maandag 6 februari 2006 12:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Om haarte slepen heb je wel een hele stevige lasso nodig![]()
Beetje laat, maar veel succes zometeenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat heel even wat anders toen, tozzo![]()
Dag Bongetje, en ik ga even wat eten, en hier even wat doen dus tot laterquote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef BONG4002 het volgende:
Tot later lieverdquote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef BONG4002 het volgende:
Eetse Pareltjequote:Op maandag 6 februari 2006 12:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dag Bongetje, en ik ga even wat eten, en hier even wat doen dus tot later
weer allemaal![]()
![]()
Hoi nachtzusterquote:Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef nachtzuster het volgende:
Hoor ik Frank over Rapalje?
Dat zou leuk zijn![]()
Hoi Nachtzusterquote:Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef nachtzuster het volgende:
Dat zou leuk zijn![]()
erg saai inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2006 13:06 schreef nachtzuster het volgende:
Hoi Snaptnix en Lovebear
Wat is het weer vreselijk saai op de streams![]()
zij online heeft ook zo'n geweldige reputatie bij het publiek qua betrouwbaarheidquote:Op maandag 6 februari 2006 13:12 schreef regenworm het volgende:
Regenworm wil een stringgate dus heeft hij een e-mail gestuurd naar zijonline.
Done + VK Magazinequote:Op maandag 6 februari 2006 13:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
zij online heeft ook zo'n geweldige reputatie bij het publiek qua betrouwbaarheid
Kan je beter Boulevard inseinen![]()
Nou Boulevard maakt ook de nodige missersquote:Op maandag 6 februari 2006 13:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
zij online heeft ook zo'n geweldige reputatie bij het publiek qua betrouwbaarheid
Kan je beter Boulevard inseinen![]()
Mij maakt het niet uit hoe je ze het in beeld brengen als ze maar iets laten zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou Boulevard maakt ook de nodige missers![]()
Bel met ze zou ik zegggenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoe je ze het in beeld brengen als ze maar iets laten zien.
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bel met ze zou ik zegggen![]()
Misschien kan je je eigen verhaal doen
BEWquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BEW
Je bent weer echt superlief vandaag![]()
Worm op boulevard vanavond? Ga je daar ook nog staan met je Lieske caps zeker en dan tussendoor even Viool laten zienquote:Op maandag 6 februari 2006 13:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bel met ze zou ik zegggen![]()
Misschien kan je je eigen verhaal doen
Heb een e-mail gestuurd en dat vind ik wel voldoende.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Worm op boulevard vanavond? Ga je daar ook nog staan met je Lieske caps zeker en dan tussendoor even Viool laten zien
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:46 schreef cuall het volgende:
Hallo,![]()
Viola maakt een nieuw promo-filmpje![]()
[afbeelding]
Hallo,![]()
[afbeelding]
Hallo,![]()
[afbeelding]
Dat zo mooi zijn, zijn buurtbewoners van mijquote:Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef nachtzuster het volgende:
Dat zou leuk zijn![]()
Kon het niet latenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:51 schreef regenworm het volgende:
Cuall heb je deze al op de weblog van Awick gzet.
Edit: staat er inderdaad op![]()
![]()
![]()
Hallo,![]()
[afbeelding]
Komt allemaal goed TLquote:Op maandag 6 februari 2006 13:55 schreef teamlead het volgende:
hoi
zo.. nog even een koffie voor ik de deur uit moet
* nenuwachtig is
Niet zenuwachtig zijn. Ze hebben de keus straks om de beste te nemen, als ze dat niet doen zijn ze gewoon domquote:Op maandag 6 februari 2006 13:55 schreef teamlead het volgende:
hoi
* nenuwachtig is
kom op TL je kan het.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:55 schreef teamlead het volgende:
hoi
* nenuwachtig is
Hallo,![]()
[afbeelding]
Succes TLquote:Op maandag 6 februari 2006 13:55 schreef teamlead het volgende:
hoi
* nenuwachtig is
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:56 schreef lovebear het volgende:
[..]
Komt allemaal goed TL![]()
Ik duim heel hard vooor je![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Niet zenuwachtig zijn. Ze hebben de keus straks om de beste te nemen, als ze dat niet doen zijn ze gewoon dom![]()
Komt helemaal goed jongen
* Snaptnix duimt voor TL
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:58 schreef regenworm het volgende:
[..]
kom op TL je kan het.
kom op TL je kan het.
kom op TL je kan het.
kom op TL je kan het.
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:55 schreef teamlead het volgende:
hoi
* nenuwachtig is
Een Osseworst is zoiezo toch grootquote:Op maandag 6 februari 2006 14:04 schreef nachtzuster het volgende:
Bestelling Viool: 1x Osseworst GROOT![]()
[afbeelding]
Hey, dat is een ouwe! Het schaap met de vijf poten, toch?quote:Op maandag 6 februari 2006 13:55 schreef teamlead het volgende:
hoi
* nenuwachtig is
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:13 schreef demins het volgende:
[..]
Hey, dat is een ouwe! Het schaap met de vijf poten, toch?
Hey Friztiquote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef frizti het volgende:
Goedensmiddags deze middag.
Toedelidokie friztiquote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef frizti het volgende:
Goedensmiddags friztiquote:Op maandag 6 februari 2006 14:15 schreef frizti het volgende:
Hai MissJquote:Op maandag 6 februari 2006 14:23 schreef MissJ. het volgende:
En ik denk wat is dit voor mannentje met zijn finacieen babbel en zijn ijlie. Ik denk dat is een hoge piet van het Rode Kruis. Is het gewoon de broer van de gochelaar!
Hahahaha.
Hoi ik ben er even.
![]()
Hey MissJquote:Op maandag 6 februari 2006 14:23 schreef MissJ. het volgende:
En ik denk wat is dit voor mannentje met zijn finacieen babbel en zijn ijlie. Ik denk dat is een hoge piet van het Rode Kruis. Is het gewoon de broer van de gochelaar!
Hahahaha.
Hoi ik ben er even.
![]()
Hoi Cuall, heb jij nog foto's van Gekke Henkie?quote:
Ik las het al injou topic, maar wie was dat precies? edit, ik zag het alquote:Op maandag 6 februari 2006 14:25 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Hoi Cuall, heb jij nog foto's van Gekke Henkie?
(kijk bij de caps van gisteren alsjeblieft)
Hoi MissJquote:Op maandag 6 februari 2006 14:23 schreef MissJ. het volgende:
Hahahaha.
Hoi ik ben er even.
![]()
Hey lieverdquote:Op maandag 6 februari 2006 14:29 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal![]()
Voor alle Ferri fans (niet allemaal tegelijk erop duiken)
[afbeelding]
Hoi FBquote:Op maandag 6 februari 2006 14:29 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal![]()
[afbeelding]
Ha Fritziquote:
Weet t niet is volgens mij niets op t forum neergezetquote:Op maandag 6 februari 2006 14:34 schreef MissJ. het volgende:
Nee klopt Cuall, jammer voor gekke Henkie.
Misschien hebben de andere cappers van gisteren nog wat caps gemaakt waar hij op staat.
Wie is gekke henkie?quote:Op maandag 6 februari 2006 14:34 schreef MissJ. het volgende:
Nee klopt Cuall, jammer voor gekke Henkie.
Misschien hebben de andere cappers van gisteren nog wat caps gemaakt waar hij op staat.
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:34 schreef Foreverblue het volgende:
Caps van de auditie voor The Exorsist, The return![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 14:29 schreef Foreverblue het volgende:
Hallo allemaal![]()
[afbeelding]
Ik ben het niet.quote:
Hahaha daarbij rekende ik mezelf niet meequote:
KLopt zijn ff bezigquote:Op maandag 6 februari 2006 14:37 schreef Foreverblue het volgende:
Lovebear of Snappie... ik krijg een database error bij een zekere site![]()
Beertje aan het werkquote:
Korte BEW terugquote:Op maandag 6 februari 2006 14:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beertje aan het werk![]()
Oja, een korte BEW![]()
Hey lieverdquote:Op maandag 6 februari 2006 14:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Beertje aan het werk![]()
Oja, een korte BEW![]()
Hej FB dankjequote:
Heb er geen cap van, heb me teveel geconcentreerd op 1 persoon met een grijs jasje.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:37 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ik ben het niet.
)Hij staat bij voetbalmiddag met een Fok-ster
Tto strakkiesquote:Op maandag 6 februari 2006 14:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej FB dankje
En bij deze sluit ik de boel nu wel even af (daarom ook een korte bew) dus tozztrakz
![]()
weet ik daarom ookquote:Op maandag 6 februari 2006 14:37 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha daarbij rekende ik mezelf niet mee![]()
Groenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:41 schreef frizti het volgende:
[..]
Heb er geen cap van, heb me teveel geconcentreerd op 1 persoon met een grijs jasje.
Nee hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 14:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
heb je met de rode wijn gemorst.
Dat kan je nou nwel zeggen, maar wij zagen een grijs jasje en we hebben foto's om dat te bewijzen!quote:
Nou ja zeg t zat toch volquote:Op maandag 6 februari 2006 14:47 schreef Foreverblue het volgende:
Monnie: De bingoavond valt dus uit
Viola: gelukkig... dat was ook de bedoeling
Wat the fuck geen Bingo meer en die opmerking Violaquote:Op maandag 6 februari 2006 14:47 schreef Foreverblue het volgende:
Monnie: De bingoavond valt dus uit
Viola: gelukkig... dat was ook de bedoeling
Ja inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2006 14:48 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wat the fuck geen Bingo meer en die opmerking Viola![]()
![]()
![]()
![]()
veel te veel werk en dat levert veel te weinig op.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Het zal wel te min zijn geweest voor mevrouw![]()
Waarom zegt die muts dan dat t niet doorgaatquote:Op maandag 6 februari 2006 14:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
staat voor dinsdag en is uitverkocht lijkt mij dat het gewoon door gaat.
Voor een goed doel moe je nou eenmaal hard werken.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
veel te veel werk en dat levert veel te weinig op.
Maar dit was niet de kedoelingquote:
geen flauw idee misschien gaat het vanaf volgende week niet meer door.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Waarom zegt die muts dan dat t niet doorgaat![]()
Viola = zeurenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Voor een goed doel moe je nou eenmaal hard werken.
Dus ze moet niet zeuren![]()
Er staat niks op de talpa site dat het niet meer door gaat.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
geen flauw idee misschien gaat het vanaf volgende week niet meer door.
Vind t echt niet leuk de bingo avonden zijn funquote:Op maandag 6 februari 2006 15:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
geen flauw idee misschien gaat het vanaf volgende week niet meer door.
dat hoop ik van welquote:Op maandag 6 februari 2006 15:03 schreef frizti het volgende:
[..]
Er staat niks op de talpa site dat het niet meer door gaat.
Viool zal het wel weer verkeerd begrepen hebben.
Het is inderdaad gewoon funquote:Op maandag 6 februari 2006 15:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind t echt niet leuk de bingo avonden zijn fun![]()
Critical Errorquote:
Fb het werkt gewoonquote:Op maandag 6 februari 2006 15:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Critical Error
Could not connect to the databasesnif.
Komt goed schat... je kan het![]()
![]()
Ik zou het niet weten, op de talpa site staat er niks over cancellen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:13 schreef regenworm het volgende:
Nog even over de Bingoavond die gaat morgen niet door of vanaf volgende week.
dan heb ik niks gehoordquote:Op maandag 6 februari 2006 15:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, op de talpa site staat er niks over cancellen.
Ik ook nietquote:Op maandag 6 februari 2006 15:18 schreef frizti het volgende:
Nu heeft Monique het ook over het vervallen van de bingo.
Weet alleen niet welke avond ze dan bedoeld.
Ik weet het verder ook niet... ik viel in het gesprek met Monnie en Viola en ving dit op.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, op de talpa site staat er niks over cancellen.
Top Wormpjequote:Op maandag 6 februari 2006 15:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben dat gelul van die Hoteliers zat ga wel even mailen.
t wachten duurt idd altijd lang.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
mail de deur uit en nu 3 dagen wachten op antwoordt.
Wat een schandequote:Op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef MissJ. het volgende:
De bingo toegang is verhoogd van 25 euro naar waarschijnlijk 60 euro per persoon.
Dus wil er niemand meer komen. was een idee van Chiel wegens de drukte.....
En Viola heeft altijd al iets tegen de bingo gehad....is niet chic genoeg voor onze klikobak.
Je bedoelt de Hollandse avond die is van 25 naar 60 euro verhoogdquote:Op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef MissJ. het volgende:
De bingo toegang is verhoogd van 25 euro naar waarschijnlijk 60 euro per persoon.
En Viola heeft altijd al iets tegen de bingo gehad....is niet chic genoeg voor onze klikobak.
Dat is echt ergquote:Op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef MissJ. het volgende:
dat ik op de streams hoorde dat bingo niet meer door ging of het waar was.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
t wachten duurt idd altijd lang.
Wat heb je ze gezegt ?
Mooi gezegtquote:Op maandag 6 februari 2006 15:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat ik op de streams hoorde dat bingo niet meer door ging of het waar was.
En dat de Bingoavond één van de leukste avonden is.
Krijg jij wel eens antwoord?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
mail de deur uit en nu 3 dagen wachten op antwoordt.
Ja koste maar nuquote:Op maandag 6 februari 2006 15:32 schreef regenworm het volgende:
Bingo avond koste 15 euro p.p.
Maar dan zou Violala wel 14 kilo boerenkool eten met evenzovele worsten. En dat staat nu op dinsdag bij de bingo, zag ik net op de cap van frizti...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bedoelt de Hollandse avond die is van 25 naar 60 euro verhoogd
Tot later lieverdquote:Op maandag 6 februari 2006 15:37 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben weer ff weg... tot later allemaal
Doei FBquote:Op maandag 6 februari 2006 15:37 schreef Foreverblue het volgende:
Hoe bedoel jequote:Op maandag 6 februari 2006 15:38 schreef demins het volgende:
[..]
Maar dan zou Violala wel 14 kilo boerenkool eten met evenzovele worsten. En dat staat nu op dinsdag bij de bingo, zag ik net op de cap van frizti...![]()
Eerst boerenkool eten en daarna is pas de bingo.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:38 schreef demins het volgende:
[..]
Maar dan zou Violala wel 14 kilo boerenkool eten met evenzovele worsten. En dat staat nu op dinsdag bij de bingo, zag ik net op de cap van frizti...![]()
FB tot laterquote:Op maandag 6 februari 2006 15:37 schreef Foreverblue het volgende:
en daar moet je 2x betalen en 2x het zakje van Henkk vullen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:40 schreef frizti het volgende:
[..]
Eerst boerenkool eten en daarna is pas de bingo.
Zijn 2 evenementen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:41 schreef kissa het volgende:
Zouden ze vanaaf string-gate uitzenden? Zal wel niet he?![]()
\quote:Op maandag 6 februari 2006 15:37 schreef Foreverblue het volgende:
Als je Viola's schranspartij meetelt 3! Ergens heb ik toch wel bewondering voor haar, dat ze deze uitdaging aandurft!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:40 schreef frizti het volgende:
[..]
Eerst boerenkool eten en daarna is pas de bingo.
Zijn 2 evenementen.
Daar moet ik iets aan doen! Wacht ff...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoe jij t zegt
Komt bij mij niet goed aan![]()
Wacht wacht wachtquote:Op maandag 6 februari 2006 15:43 schreef demins het volgende:
[..]
Daar moet ik iets aan doen! Wacht ff...
dat was het zeker geweest maar Endemol wil geen problemen krijgen met Viola en het Rode Kruis. Nog een rel betekent het einde van HBBquote:
Denk het ook ja, maar misschien komt het nog ter spake in boulevard ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat was het zeker geweest maar Endemol wil geen problemen krijgen met Viola en het Rode Kruis. Nog een rel betekent het einde van HBB
Boel zit erg dicht jaquote:
Heb boulevard een e-mail gestuurd met een link naar de website van awick.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:47 schreef frizti het volgende:
[..]
Denk het ook ja, maar misschien komt het nog ter spake in boulevard ofzo.
Hey lieverdquote:Op maandag 6 februari 2006 15:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Boel zit erg dicht ja
BEW aan iedereen trouwens![]()
de enige hoop zijn de gasten maar ik verdenk Endemol dat die een zwijgplicht invoert.quote:
Zal denk ik wel jaquote:Op maandag 6 februari 2006 15:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
de enige hoop zijn de gasten maar ik verdenk Endemol dat die een zwijgplicht invoert.
En dat de gasten er niet over mogen praten.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
de enige hoop zijn de gasten maar ik verdenk Endemol dat die een zwijgplicht invoert.
En dat de gasten er niet over mogen praten.
Je kan het op een intimideerde manier vertellen of het helpt is een ander verhaalquote:Op maandag 6 februari 2006 15:57 schreef cuall het volgende:
[..]
alsof die zich de mond laten snoeren
![]()
![]()
Ik ook een beetjequote:
ja, had nu een stuk liever thuis gezeten eigenlijk en daar me kapot vervelen ofzoquote:Op maandag 6 februari 2006 16:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook een beetje
Maarja, er is ook geen ruk te beleven op de streams en ze staan ook vaak opslot vandaag
Ik ga monique mailenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
gewoon gaan mailen naar rtl of de bewoners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |