Mooi gezegtquote:Op maandag 6 februari 2006 15:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat ik op de streams hoorde dat bingo niet meer door ging of het waar was.
En dat de Bingoavond één van de leukste avonden is.
Krijg jij wel eens antwoord?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
mail de deur uit en nu 3 dagen wachten op antwoordt.
Ja koste maar nuquote:Op maandag 6 februari 2006 15:32 schreef regenworm het volgende:
Bingo avond koste 15 euro p.p.
Maar dan zou Violala wel 14 kilo boerenkool eten met evenzovele worsten. En dat staat nu op dinsdag bij de bingo, zag ik net op de cap van frizti...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:30 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je bedoelt de Hollandse avond die is van 25 naar 60 euro verhoogd
Tot later lieverdquote:Op maandag 6 februari 2006 15:37 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ben weer ff weg... tot later allemaal
Doei FBquote:Op maandag 6 februari 2006 15:37 schreef Foreverblue het volgende:
Hoe bedoel jequote:Op maandag 6 februari 2006 15:38 schreef demins het volgende:
[..]
Maar dan zou Violala wel 14 kilo boerenkool eten met evenzovele worsten. En dat staat nu op dinsdag bij de bingo, zag ik net op de cap van frizti...![]()
Eerst boerenkool eten en daarna is pas de bingo.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:38 schreef demins het volgende:
[..]
Maar dan zou Violala wel 14 kilo boerenkool eten met evenzovele worsten. En dat staat nu op dinsdag bij de bingo, zag ik net op de cap van frizti...![]()
FB tot laterquote:Op maandag 6 februari 2006 15:37 schreef Foreverblue het volgende:
en daar moet je 2x betalen en 2x het zakje van Henkk vullen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:40 schreef frizti het volgende:
[..]
Eerst boerenkool eten en daarna is pas de bingo.
Zijn 2 evenementen.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:41 schreef kissa het volgende:
Zouden ze vanaaf string-gate uitzenden? Zal wel niet he?![]()
\quote:Op maandag 6 februari 2006 15:37 schreef Foreverblue het volgende:
Als je Viola's schranspartij meetelt 3! Ergens heb ik toch wel bewondering voor haar, dat ze deze uitdaging aandurft!quote:Op maandag 6 februari 2006 15:40 schreef frizti het volgende:
[..]
Eerst boerenkool eten en daarna is pas de bingo.
Zijn 2 evenementen.
Daar moet ik iets aan doen! Wacht ff...quote:Op maandag 6 februari 2006 15:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoe jij t zegt
Komt bij mij niet goed aan![]()
Wacht wacht wachtquote:Op maandag 6 februari 2006 15:43 schreef demins het volgende:
[..]
Daar moet ik iets aan doen! Wacht ff...
dat was het zeker geweest maar Endemol wil geen problemen krijgen met Viola en het Rode Kruis. Nog een rel betekent het einde van HBBquote:
Denk het ook ja, maar misschien komt het nog ter spake in boulevard ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat was het zeker geweest maar Endemol wil geen problemen krijgen met Viola en het Rode Kruis. Nog een rel betekent het einde van HBB
Boel zit erg dicht jaquote:
Heb boulevard een e-mail gestuurd met een link naar de website van awick.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:47 schreef frizti het volgende:
[..]
Denk het ook ja, maar misschien komt het nog ter spake in boulevard ofzo.
Hey lieverdquote:Op maandag 6 februari 2006 15:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Boel zit erg dicht ja
BEW aan iedereen trouwens![]()
de enige hoop zijn de gasten maar ik verdenk Endemol dat die een zwijgplicht invoert.quote:
Zal denk ik wel jaquote:Op maandag 6 februari 2006 15:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
de enige hoop zijn de gasten maar ik verdenk Endemol dat die een zwijgplicht invoert.
En dat de gasten er niet over mogen praten.
quote:Op maandag 6 februari 2006 15:54 schreef regenworm het volgende:
[..]
de enige hoop zijn de gasten maar ik verdenk Endemol dat die een zwijgplicht invoert.
En dat de gasten er niet over mogen praten.
Je kan het op een intimideerde manier vertellen of het helpt is een ander verhaalquote:Op maandag 6 februari 2006 15:57 schreef cuall het volgende:
[..]
alsof die zich de mond laten snoeren
![]()
![]()
Ik ook een beetjequote:
ja, had nu een stuk liever thuis gezeten eigenlijk en daar me kapot vervelen ofzoquote:Op maandag 6 februari 2006 16:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ook een beetje
Maarja, er is ook geen ruk te beleven op de streams en ze staan ook vaak opslot vandaag
Ik ga monique mailenquote:Op maandag 6 februari 2006 16:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
gewoon gaan mailen naar rtl of de bewoners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |