veel te veel werk en dat levert veel te weinig op.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:49 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Het zal wel te min zijn geweest voor mevrouw![]()
Waarom zegt die muts dan dat t niet doorgaatquote:Op maandag 6 februari 2006 14:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
staat voor dinsdag en is uitverkocht lijkt mij dat het gewoon door gaat.
Voor een goed doel moe je nou eenmaal hard werken.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
veel te veel werk en dat levert veel te weinig op.
Maar dit was niet de kedoelingquote:
geen flauw idee misschien gaat het vanaf volgende week niet meer door.quote:Op maandag 6 februari 2006 14:53 schreef lovebear het volgende:
[..]
Waarom zegt die muts dan dat t niet doorgaat![]()
Viola = zeurenquote:Op maandag 6 februari 2006 14:54 schreef lovebear het volgende:
[..]
Voor een goed doel moe je nou eenmaal hard werken.
Dus ze moet niet zeuren![]()
Er staat niks op de talpa site dat het niet meer door gaat.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
geen flauw idee misschien gaat het vanaf volgende week niet meer door.
Vind t echt niet leuk de bingo avonden zijn funquote:Op maandag 6 februari 2006 15:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
geen flauw idee misschien gaat het vanaf volgende week niet meer door.
dat hoop ik van welquote:Op maandag 6 februari 2006 15:03 schreef frizti het volgende:
[..]
Er staat niks op de talpa site dat het niet meer door gaat.
Viool zal het wel weer verkeerd begrepen hebben.
Het is inderdaad gewoon funquote:Op maandag 6 februari 2006 15:03 schreef lovebear het volgende:
[..]
Vind t echt niet leuk de bingo avonden zijn fun![]()
Critical Errorquote:
Fb het werkt gewoonquote:Op maandag 6 februari 2006 15:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Critical Error
Could not connect to the databasesnif.
Komt goed schat... je kan het![]()
![]()
Ik zou het niet weten, op de talpa site staat er niks over cancellen.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:13 schreef regenworm het volgende:
Nog even over de Bingoavond die gaat morgen niet door of vanaf volgende week.
dan heb ik niks gehoordquote:Op maandag 6 februari 2006 15:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, op de talpa site staat er niks over cancellen.
Ik ook nietquote:Op maandag 6 februari 2006 15:18 schreef frizti het volgende:
Nu heeft Monique het ook over het vervallen van de bingo.
Weet alleen niet welke avond ze dan bedoeld.
Ik weet het verder ook niet... ik viel in het gesprek met Monnie en Viola en ving dit op.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:14 schreef frizti het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, op de talpa site staat er niks over cancellen.
Top Wormpjequote:Op maandag 6 februari 2006 15:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ben dat gelul van die Hoteliers zat ga wel even mailen.
t wachten duurt idd altijd lang.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
mail de deur uit en nu 3 dagen wachten op antwoordt.
Wat een schandequote:Op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef MissJ. het volgende:
De bingo toegang is verhoogd van 25 euro naar waarschijnlijk 60 euro per persoon.
Dus wil er niemand meer komen. was een idee van Chiel wegens de drukte.....
En Viola heeft altijd al iets tegen de bingo gehad....is niet chic genoeg voor onze klikobak.
Je bedoelt de Hollandse avond die is van 25 naar 60 euro verhoogdquote:Op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef MissJ. het volgende:
De bingo toegang is verhoogd van 25 euro naar waarschijnlijk 60 euro per persoon.
En Viola heeft altijd al iets tegen de bingo gehad....is niet chic genoeg voor onze klikobak.
Dat is echt ergquote:Op maandag 6 februari 2006 15:27 schreef MissJ. het volgende:
dat ik op de streams hoorde dat bingo niet meer door ging of het waar was.quote:Op maandag 6 februari 2006 15:29 schreef lovebear het volgende:
[..]
t wachten duurt idd altijd lang.
Wat heb je ze gezegt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |