ja, maar heb het geld in principe wel nodigquote:Op maandag 6 februari 2006 10:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat wordt dan een lekker weekje voor je. Laatste week zeg je., kan je niet nog een dagje ziek zijn ofzo. Is alweer een dag minder niksen![]()
Ik hoop het voor je, niets zo erg als niks te doen hebben.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar heb het geld in principe wel nodigen misschien dat ze zo met iets nuttigs aankomen
achja, kan ik een beetje hier rondsurfen, mja, das ook niet echt positief voor de hele week. Ben nu ook op zoek naar werk op internet hopen dat dat iets wordquote:Op maandag 6 februari 2006 11:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, niets zo erg als niks te doen hebben.
betaald worden voor werk zoekenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
achja, kan ik een beetje hier rondsurfen, mja, das ook niet echt positief voor de hele week. Ben nu ook op zoek naar werk op internet hopen dat dat iets word
Hoe zit het eigenlijk met jou baanjacht?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
betaald worden voor werk zoeken
succes
nog steeds druk aan het jagenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jou baanjacht?
zolang je jezelf niet gaat aanmoedigen gaat alles goedquote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
nog steeds druk aan het jagen
Vanmiddag wel een 2e gesprek in Eindhoven.. dus wie weet...
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zolang je jezelf niet gaat aanmoedigen gaat alles goed![]()
Doen wij wel voor je
Go Teamlead![]()
![]()
![]()
Veel succes vanmiddagquote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
nog steeds druk aan het jagen
Vanmiddag wel een 2e gesprek in Eindhoven.. dus wie weet...
Mogguh Bongetjequote:Op maandag 6 februari 2006 11:21 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Ook een zeer goeie morgen op deze heerlijke maandag![]()
* Bongetje neemt graag jouw heerlijke kopje koffie aanquote:
Insgelijks TLquote:
Pareltjequote:Op maandag 6 februari 2006 11:28 schreef White_Pearl het volgende:
Goeiemorgen ( bijna middag )allemaal
![]()
![]()
Tjonge tjongewat zit dat wijf die holt bekakt te lullen zeg
tegen die rooklampmeneer.
Mogguh pareltjequote:Op maandag 6 februari 2006 11:28 schreef White_Pearl het volgende:
Goeiemorgen ( bijna middag )allemaal
![]()
![]()
Tjonge tjongewat zit dat wijf die holt bekakt te lullen zeg
tegen die rooklampmeneer.
Dat wijf spoort niet hoor, i'm so pretty zingt ze ook nog,quote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Pareltje![]()
Jaja Holt is weer helemaal in dr doen
Ze gaat nu die rookpaal meteen even uitproberen
@Manu82: Dankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |