een aantal hoteliers hebben naar het voetbal gekekenquote:Op maandag 6 februari 2006 08:34 schreef MissJ. het volgende:
Ja maar ik had hem wel gezien hoor!!!!
Nu vind ik jouw ook lief!
Alles slaapt nog in het Hotel hé?
niks doen op Fok of werk?quote:Op maandag 6 februari 2006 08:37 schreef Manu82 het volgende:
Moet zo geloof ik ook naar m'n werklaatste week, als het een beetje tegen zit kan ik de hele week weer niks doen
op werk, de laatste 2 dagen heb ik echt alleen maar op internet zitten surfen en dat is best irritant als je dat 8 uur per dag doetquote:
Dan ben je een dure "uitzendkracht" maar 8 uur niks doen is klote.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
op werk, de laatste 2 dagen heb ik echt alleen maar op internet zitten surfen en dat is best irritant als je dat 8 uur per dag doet
Het is wachten op de haanquote:Op maandag 6 februari 2006 09:32 schreef teamlead het volgende:
ligt dat tuig nog in bed![]()
Sta ik daarvoor dan op tijd op?
Moesten er om 10 uur uit zijn volgens mij. Dat hadden ze iig wel moeten beloven, voor ze naar de SuperBowl mochten kijken.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:32 schreef teamlead het volgende:
ligt dat tuig nog in bed![]()
Sta ik daarvoor dan op tijd op?
tsss... watjes zijn het!quote:Op maandag 6 februari 2006 09:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moesten er om 10 uur uit zijn volgens mij. Dat hadden ze iig wel moeten beloven, voor ze naar de SuperBowl mochten kijken.
Bonensorteren vind ik wel wat voor Violaquote:Op maandag 6 februari 2006 09:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsss... watjes zijn het!
Tijd voor een 24-uurs opdracht
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bonensorteren vind ik wel wat voor Viola![]()
Of stip opdracht icm niet roken![]()
Wat zou er gebeuren als Viola op rantsoen wordt gezetquote:Op maandag 6 februari 2006 09:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Stipopdracht ja.. en dan vast op 1 stream, zodat we die kunnen negeren
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als Viola op rantsoen wordt gezet![]()
Het is dat het zo zielig is voor de rest in het huis, anders had ik dat echt wel mee willen maken. Actie op de streams.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat wil je niet meemaken hoor..Ik heb van de week een docu gezien op National Geographic over een kudde hongerige olifanten die een dorp aanvallen...
die vreet alle bonen opquote:Op maandag 6 februari 2006 09:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bonensorteren vind ik wel wat voor Viola![]()
Of stip opdracht icm niet roken![]()
wordt ze slankquote:Op maandag 6 februari 2006 09:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als Viola op rantsoen wordt gezet![]()
quote:
denk het ook niet.quote:
hoppaquote:Op maandag 6 februari 2006 10:01 schreef teamlead het volgende:
ohjee..ze begint al te briessen...
kan iemand wat hooi haar kant op schuiven?
Is er wat gebeurd dan?quote:
Ze laat het bezorgenquote:Op maandag 6 februari 2006 10:12 schreef teamlead het volgende:Bonnie haalt nooit sterke drank in huis
blijkbaar ja.. Fiool kreeg het er koud van, Anita helemaal emotioneelquote:
Fiool kon niks te eten vinden in het hotel en is planten gaan eten.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
blijkbaar ja.. Fiool kreeg het er koud van, Anita helemaal emotioneelMaar kheb geen idee waar het over gaat? Schijnt vannacht ergens gebeurd te zijn?
Mischien over die RK priester die in Turkijke is neergeschoten of overal brand bij de Deense consulaten etcquote:Op maandag 6 februari 2006 10:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
blijkbaar ja.. Fiool kreeg het er koud van, Anita helemaal emotioneelMaar kheb geen idee waar het over gaat? Schijnt vannacht ergens gebeurd te zijn?
ik kreeg de indruk dat er met/rond Anita wat gebeurd was...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mischien over die RK priester die in Turkijke is neergeschoten of overal brand bij de Deense consulaten etc
In het huis is voor zover ik weet niets gebeurd in ieder geval...
ow.. da's wel sneu iddquote:Op maandag 6 februari 2006 10:24 schreef MissJ. het volgende:
Viool hoorde net dat de hond van Anita dod was gegaan, daar ging het over.
vreemd dat ze het niet eerder heeft vertelt.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:24 schreef MissJ. het volgende:
Mogguh MissJquote:Op maandag 6 februari 2006 10:24 schreef MissJ. het volgende:
Daar heb ik heel veel bewondering voor is altijd een moeilijk besluitquote:Op maandag 6 februari 2006 10:30 schreef MissJ. het volgende:
Voor diegene die het gisteren gemist hebben, de hond van Anita was thuis dood neergevallen, Anita hoorde dat gisteren. Ze heeft besloten om in het huis te blijven omdat ze er thuis ook niks meer aan kan veranderen.
Hoi Snaptnix![]()
ziet het op dit moment wel naar uit jaquote:
enerverende baan zegquote:Op maandag 6 februari 2006 10:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ziet het op dit moment wel naar uit jawas al een half uur te laat en dan kan ik nog steeds geen fuck doen
ach het is de laatste week en weet bij god niet welk bedrijf in NL nog een storecard of een creditcard heeft met loyalty schemequote:
Doei MissJquote:Op maandag 6 februari 2006 10:39 schreef MissJ. het volgende:
ben weg hoor.
Dat wordt dan een lekker weekje voor je. Laatste week zeg je., kan je niet nog een dagje ziek zijn ofzo. Is alweer een dag minder niksenquote:Op maandag 6 februari 2006 10:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach het is de laatste week en weet bij god niet welk bedrijf in NL nog een storecard of een creditcard heeft met loyalty scheme
ja, maar heb het geld in principe wel nodigquote:Op maandag 6 februari 2006 10:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat wordt dan een lekker weekje voor je. Laatste week zeg je., kan je niet nog een dagje ziek zijn ofzo. Is alweer een dag minder niksen![]()
Ik hoop het voor je, niets zo erg als niks te doen hebben.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar heb het geld in principe wel nodigen misschien dat ze zo met iets nuttigs aankomen
achja, kan ik een beetje hier rondsurfen, mja, das ook niet echt positief voor de hele week. Ben nu ook op zoek naar werk op internet hopen dat dat iets wordquote:Op maandag 6 februari 2006 11:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, niets zo erg als niks te doen hebben.
betaald worden voor werk zoekenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
achja, kan ik een beetje hier rondsurfen, mja, das ook niet echt positief voor de hele week. Ben nu ook op zoek naar werk op internet hopen dat dat iets word
Hoe zit het eigenlijk met jou baanjacht?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
betaald worden voor werk zoeken
succes
nog steeds druk aan het jagenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jou baanjacht?
zolang je jezelf niet gaat aanmoedigen gaat alles goedquote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
nog steeds druk aan het jagen
Vanmiddag wel een 2e gesprek in Eindhoven.. dus wie weet...
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zolang je jezelf niet gaat aanmoedigen gaat alles goed![]()
Doen wij wel voor je
Go Teamlead![]()
![]()
![]()
Veel succes vanmiddagquote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
nog steeds druk aan het jagen
Vanmiddag wel een 2e gesprek in Eindhoven.. dus wie weet...
Mogguh Bongetjequote:Op maandag 6 februari 2006 11:21 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Ook een zeer goeie morgen op deze heerlijke maandag![]()
* Bongetje neemt graag jouw heerlijke kopje koffie aanquote:
Insgelijks TLquote:
Pareltjequote:Op maandag 6 februari 2006 11:28 schreef White_Pearl het volgende:
Goeiemorgen ( bijna middag )allemaal
![]()
![]()
Tjonge tjongewat zit dat wijf die holt bekakt te lullen zeg
tegen die rooklampmeneer.
Mogguh pareltjequote:Op maandag 6 februari 2006 11:28 schreef White_Pearl het volgende:
Goeiemorgen ( bijna middag )allemaal
![]()
![]()
Tjonge tjongewat zit dat wijf die holt bekakt te lullen zeg
tegen die rooklampmeneer.
Dat wijf spoort niet hoor, i'm so pretty zingt ze ook nog,quote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Pareltje![]()
Jaja Holt is weer helemaal in dr doen
Ze gaat nu die rookpaal meteen even uitproberen
@Manu82: Dankje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |