Cool toch!?quote:Op maandag 6 februari 2006 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jammer wel dat het maar 1 optreden is dan eigenlijkAl die poespas voor 2/3 nummertjes.....
quote:Op maandag 6 februari 2006 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jammer wel dat het maar 1 optreden is dan eigenlijkAl die poespas voor 2/3 nummertjes.....
was inderdaat tof dat optreden maar veeeelll te kortquote:
Dat noemen ze show en daar kunnen ze absoluut wat van!quote:Op maandag 6 februari 2006 03:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Maar ja het blijft Amerika hè. Kosten nog moeite worden gespaard voor een super optreden. Ze nodigen toch ook meestal voor een hoop poen een superster uit om bij aanvang het volkslied te zingen voor een hoop geld.
klopt, zo zijn ze daarquote:Op maandag 6 februari 2006 03:45 schreef melke het volgende:
[..]
Dat noemen ze show en daar kunnen ze absoluut wat van!![]()
Kaartje voor het concert kopen dan! Wel duur...quote:Op maandag 6 februari 2006 03:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
was inderdaat tof dat optreden maar veeeelll te kort![]()
Al kan ik nog ze genieten van zo een concert, ik vind die prijzen belachelijk hoog. Dus dan maar thuis blijvenquote:Op maandag 6 februari 2006 03:46 schreef melke het volgende:
[..]
Kaartje voor het concert kopen dan! Wel duur...
De sfeer is anders top hoor!quote:Op maandag 6 februari 2006 03:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Al kan ik nog ze genieten van zo een concert, ik vind die prijzen belachelijk hoog. Dus dan maar thuis blijven![]()
Haha ja, dat is dan weer heel andersquote:Op maandag 6 februari 2006 03:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik weet het. Bijna net zo top als jou weekend![]()
klopt, maar voor jou minstens zo een fijne ervaring kan ik me zo voorstellen.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:58 schreef melke het volgende:
[..]
Haha ja, dat is dan weer heel anders![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 04:00 schreef M-en-A het volgende:
Melke (en Morwen als die nog wakker is) ik ga mijn bedje weer eens vullen. Voor straks slaap lekker en tot morgen
![]()
![]()
![]()
niemand wil de ochtendploeg versterkenquote:Op maandag 6 februari 2006 08:06 schreef regenworm het volgende:
Nou het is weer erg druk hiero
En wie is er lief????????quote:Op maandag 6 februari 2006 08:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
niemand wil de ochtendploeg versterken![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 08:30 schreef MissJ. het volgende:
[..]
En wie is er lief????????
Ja ikke!!!![]()
Goedemorgen Manu.
ochtendploegje is meer het juiste woordquote:Op maandag 6 februari 2006 08:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
niemand wil de ochtendploeg versterken![]()
een aantal hoteliers hebben naar het voetbal gekekenquote:Op maandag 6 februari 2006 08:34 schreef MissJ. het volgende:
Ja maar ik had hem wel gezien hoor!!!!
Nu vind ik jouw ook lief!
Alles slaapt nog in het Hotel hé?
niks doen op Fok of werk?quote:Op maandag 6 februari 2006 08:37 schreef Manu82 het volgende:
Moet zo geloof ik ook naar m'n werklaatste week, als het een beetje tegen zit kan ik de hele week weer niks doen
op werk, de laatste 2 dagen heb ik echt alleen maar op internet zitten surfen en dat is best irritant als je dat 8 uur per dag doetquote:
Dan ben je een dure "uitzendkracht" maar 8 uur niks doen is klote.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
op werk, de laatste 2 dagen heb ik echt alleen maar op internet zitten surfen en dat is best irritant als je dat 8 uur per dag doet
Het is wachten op de haanquote:Op maandag 6 februari 2006 09:32 schreef teamlead het volgende:
ligt dat tuig nog in bed![]()
Sta ik daarvoor dan op tijd op?
Moesten er om 10 uur uit zijn volgens mij. Dat hadden ze iig wel moeten beloven, voor ze naar de SuperBowl mochten kijken.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:32 schreef teamlead het volgende:
ligt dat tuig nog in bed![]()
Sta ik daarvoor dan op tijd op?
tsss... watjes zijn het!quote:Op maandag 6 februari 2006 09:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moesten er om 10 uur uit zijn volgens mij. Dat hadden ze iig wel moeten beloven, voor ze naar de SuperBowl mochten kijken.
Bonensorteren vind ik wel wat voor Violaquote:Op maandag 6 februari 2006 09:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsss... watjes zijn het!
Tijd voor een 24-uurs opdracht
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bonensorteren vind ik wel wat voor Viola![]()
Of stip opdracht icm niet roken![]()
Wat zou er gebeuren als Viola op rantsoen wordt gezetquote:Op maandag 6 februari 2006 09:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Stipopdracht ja.. en dan vast op 1 stream, zodat we die kunnen negeren
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als Viola op rantsoen wordt gezet![]()
Het is dat het zo zielig is voor de rest in het huis, anders had ik dat echt wel mee willen maken. Actie op de streams.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat wil je niet meemaken hoor..Ik heb van de week een docu gezien op National Geographic over een kudde hongerige olifanten die een dorp aanvallen...
die vreet alle bonen opquote:Op maandag 6 februari 2006 09:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bonensorteren vind ik wel wat voor Viola![]()
Of stip opdracht icm niet roken![]()
wordt ze slankquote:Op maandag 6 februari 2006 09:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als Viola op rantsoen wordt gezet![]()
quote:
denk het ook niet.quote:
hoppaquote:Op maandag 6 februari 2006 10:01 schreef teamlead het volgende:
ohjee..ze begint al te briessen...
kan iemand wat hooi haar kant op schuiven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |