Doe je bestquote:Op maandag 6 februari 2006 02:58 schreef newsman het volgende:
Kan het wel uitleggen duurt alleen lang
Heb hem dit weekend nog gezien. We zijn naar Amsterdam gegaan. Was leukquote:Op maandag 6 februari 2006 02:57 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Heb je hem nog gezien, en wat hebben jullie gedaan, ik bedoel nog ergens heen geweest, strand ,stad ofzo
ook lekker slapenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ga ook mijn bed opzoeken, Groeten![]()
Groetjesquote:Op maandag 6 februari 2006 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ga ook mijn bed opzoeken, Groeten![]()
Doei pareltjequote:Op maandag 6 februari 2006 02:58 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve R. Stonersik ga zo stilletjes aan is mijn lekkere warme dons opzoeken
veel plezier nog allemaal, en voor nu of later slaap zachtdag allemaal
![]()
Parel truste en tot morgen. En ook dan gewoon kalm aan doen met je kniequote:Op maandag 6 februari 2006 02:58 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve R. Stonersik ga zo stilletjes aan is mijn lekkere warme dons opzoeken
veel plezier nog allemaal, en voor nu of later slaap zachtdag allemaal
![]()
Echt leuk voor je, dus de klik is er echt wel?quote:Op maandag 6 februari 2006 03:00 schreef melke het volgende:
[..]
Heb hem dit weekend nog gezien. We zijn naar Amsterdam gegaan. Was leuk![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 03:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Parel truste en tot morgen. En ook dan gewoon kalm aan doen met je knie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, de klik is er zeker! Maar we hebben nog niet gezoend..quote:Op maandag 6 februari 2006 03:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Echt leuk voor je, dus de klik is er echt wel?
Ik vind het lief dat je het zo openhartig tikt, en je moet gewoon doen waar jij je prettig bij voelt, je kan het beter rustig aan doen als dat voor jou prettig is, ik vind het helemaalquote:Op maandag 6 februari 2006 03:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, de klik is er zeker! Maar we hebben nog niet gezoend..Stom dat ik daar zo moeilijk mee ben he haha
Ja maar ook van hem hoor! Lieve en geduldige jongenquote:Op maandag 6 februari 2006 03:10 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat je het zo openhartig tikt, en je moet gewoon doen waar jij je prettig bij voelt, je kan het beter rustig aan doen als dat voor jou prettig is, ik vind het helemaalvan je
Slaap lekker, en we hebben geen mail gehad van je dus je verder ook niet kunnen beantwoorden, geeft ook helemaal niks, maar probeer de positieve dingen in te zien of op te pakken, en blijf nietquote:Op maandag 6 februari 2006 03:10 schreef newsman het volgende:
Ik ga ook slapen, heb een rot week achter de rug, sommige mensen stuurde ik mails, waar ik geen antwoord op kreeg, Ik ben onwijs blij dat bepaalde mensen mij opgevangen hebben in dit forum, die wens ik een weltrusten. Voor de mensen die ik allemaal heb moeten laten gaan, ik hoop dat jullie hetzelfde behandeld worden, als jullie dat mij hebben gedaan. Ik noemde jullie vrienden, maar nee jullie zijn niks waard.
Tabee
Slaap lekker A-en-M ik bedoel jou niet slaap lekker geen zorgenquote:Op maandag 6 februari 2006 03:12 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Slaap lekker, en we hebben geen mail gehad van je dus je verder ook niet kunnen beantwoorden, geeft ook helemaal niks, maar probeer de positieve dingen in te zien of op te pakken, en blijf nietergens in hangen
helemaal fijn toch, dat die jongen je ook begrijpt, hij zal zeker ook wel weten van je waarom je misschien terughoudend bent, en fijn dat hij daar dan begrip voor op brengt..... ik ben helemaal blij voor jequote:Op maandag 6 februari 2006 03:12 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar ook van hem hoor! Lieve en geduldige jongen![]()
Tot nooit weer, jij hebt dus echt gefaald. Trouwens ben je voet veeg niet.quote:
Aaah newsman... Hoop dat je nog veel meer leuke mensen leert kennen en dat je de minder leuke snel mag vergeten..quote:Op maandag 6 februari 2006 03:10 schreef newsman het volgende:
Ik ga ook slapen, heb een rot week achter de rug, sommige mensen stuurde ik mails, waar ik geen antwoord op kreeg, Ik ben onwijs blij dat bepaalde mensen mij opgevangen hebben in dit forum, die wens ik een weltrusten. Voor de mensen die ik allemaal heb moeten laten gaan, ik hoop dat jullie hetzelfde behandeld worden, als jullie dat mij hebben gedaan. Ik noemde jullie vrienden, maar nee jullie zijn niks waard.
Tabee
quote:Op maandag 6 februari 2006 03:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Tot nooit weer, jij hebt dus echt gefaald. Trouwens ben je voet veeg niet.![]()
Lief van je! Dankjewelquote:Op maandag 6 februari 2006 03:15 schreef A-en-M het volgende:
[..]
helemaal fijn toch, dat die jongen je ook begrijpt, hij zal zeker ook wel weten van je waarom je misschien terughoudend bent, en fijn dat hij daar dan begrip voor op brengt..... ik ben helemaal blij voor je
Ik hoop dat het duidelijk voor je is, over is over.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Morgen weer een nieuwe dag dan maar![]()
Dankje melke we beginnen opnieuw.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:16 schreef melke het volgende:
[..]
Aaah newsman... Hoop dat je nog veel meer leuke mensen leert kennen en dat je de minder leuke snel mag vergeten..![]()
Gaat alles wel goed Newsman?quote:Op maandag 6 februari 2006 03:19 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik hoop dat het duidelijk voor je is, over is over.
Umn, ikke niet hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 03:21 schreef A-en-M het volgende:
Oeps Morwen en Melke hebben wel mail gehad van newsman
Ik snap het, maar ik denk dat je mij niet bedoeltquote:Op maandag 6 februari 2006 03:19 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik hoop dat het duidelijk voor je is, over is over.
Ik gun je het vertrouwen, in jezelf en ik hoop dat je het ook vind bij je nieuwe vriendje, en als het goed zit komt dat zoenen later wel , maak je er niet druk om.quote:
Sorry voor de laatste reactie, maar ik had ff pc-troubles. Newsman als je iets kwijt wilt en wilt mailen mag dat altijd. Probeer in ieder geval ff rustig te slapen vannacht. Morgen is er weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:10 schreef newsman het volgende:
Tabee
Lieverd je krijgt een kans, we waren goede vrienden ff inloggen op mijn msn. Je moet het ff opnieuw doen, dan hoop ik je graag te spreken. Als je me kwijt wil moet je zo doorgaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik snap het, maar ik denk dat je mij niet bedoelt![]()
Zeg nou niet iets waar je spijt van gaat krijgen, hehIk snap dat je een kutweek had, maar reageer dat op de juiste mensen af.......
Ga het proberenquote:Op maandag 6 februari 2006 03:23 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik gun je het vertrouwen, in jezelf en ik hoop dat je het ook vind bij je nieuwe vriendje, en als het goed zit komt dat zoenen later wel , maak je er niet druk om.
nee oke, ik zag gister wel een excuus naar iemand van newsman, maar was niet naar jullie hoorquote:
Lieve schat, je valt echt de verkeerde aan, maar we spreken elkaar snel weer okquote:Op maandag 6 februari 2006 03:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieverd je krijgt een kans, we waren goede vrienden ff inloggen op mijn msn. Je moet het ff opnieuw doen, dan hoop ik je graag te spreken. Als je me kwijt wil moet je zo doorgaan.
heb je 3 mails gestuurd en geen antwoord, nogmaals ben je voet veeg niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lieve schat, je valt echt de verkeerde aan, maar we spreken elkaar snel weer ok![]()
Slaap lekker![]()
Ik zit even bij te lezen en ik ben ook oprecht blij voor je (en voor je vriend natuurlijk). Als jullie allebei het geduld naar elkaar kunnen opbrengen kan het zo als ik lees best wat goeds worden. Wens jullie samen heel veel plezier en het beste toe. En uhhh... net wat mijn vrouwtje al zei, dat zoenen komt vanzelf wel als de tijd rijp isquote:
Geen idee Morwen. Via HBB en Fok! werd ik attent gemaakt op de superbowl en hoorde ik van The Stones. Waar ik heeeel blij mee benquote:Op maandag 6 februari 2006 03:28 schreef Morwen het volgende:
Komt er eigenlijk nog een Life-optreden dadelijk bij The Superbowl?![]()
Umn newsman, het is maar internet hequote:Op maandag 6 februari 2006 03:29 schreef newsman het volgende:
[..]
heb je 3 mails gestuurd en geen antwoord, nogmaals ben je voet veeg niet.
En spreek je snel, over hoeveel weken is dat ?
Word alleen opgetreden in de halftime, daarna word het feest voor de footballers.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Geen idee Morwen. Via HBB en Fok! werd ik attent gemaakt op de superbowl en hoorde ik van The Stones. Waar ik heeeel blij mee ben![]()
![]()
![]()
Ja, maar tegenwoordig ben je raar als je niet bij het eerste afspraakje met elkaar zoent..quote:Op maandag 6 februari 2006 03:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik zit even bij te lezen en ik ben ook oprecht blij voor je (en voor je vriend natuurlijk). Als jullie allebei het geduld naar elkaar kunnen opbrengen kan het zo als ik lees best wat goeds worden. Wens jullie samen heel veel plezier en het beste toe. En uhhh... net wat mijn vrouwtje al zei, dat zoenen komt vanzelf wel als de tijd rijp is![]()
Newsman ik ben ook bang dat je nu even de verkeerde persoon aanvalt, al kan in natuurlijk niet zien wie je wel of niet een mail stuurt. Ik heb in de afgelopen nachten post van je gezien en ik denk dat het over een ander persoon gaat dan Morwen. Meer info kan ik je niet geven omdat ik niet weet naar wie je mail gestuurd hebt, maar wil je dit nog wel even melden.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:29 schreef newsman het volgende:
[..]
heb je 3 mails gestuurd en geen antwoord, nogmaals ben je voet veeg niet.
En spreek je snel, over hoeveel weken is dat ?
Lieverd, maak het ff niet erger.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:32 schreef melke het volgende:
[..]
Umn newsman, het is maar internet he![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 03:33 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar tegenwoordig ben je raar als je niet bij het eerste afspraakje met elkaar zoent..![]()
Nee dat is ook niet mn bedoeling, maar probeer het wel een beetje gescheiden te houden hequote:
Oke Thanks voor de info. Wel jammer, want ik had nog wel ff een spetterend optreden willen zienquote:Op maandag 6 februari 2006 03:33 schreef newsman het volgende:
[..]
Word alleen opgetreden in de halftime, daarna word het feest voor de footballers.
Jammer wel dat het maar 1 optreden is dan eigenlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 03:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke Thanks voor de info. Wel jammer, want ik had nog wel ff een spetterend optreden willen zien![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 03:35 schreef newsman het volgende:
Morwen ik geef je de kans, zon etter ben ik ook weer niet, hoop je snel te spreken, ik ga nu slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |