Slaap lekker meisjequote:Op maandag 6 februari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
Krijg slaap van al die![]()
op m\'n scherm
Hoi Melke, nog wel. Maar niet lang meerquote:Op maandag 6 februari 2006 02:47 schreef melke het volgende:
Nog iemand wakker?
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
op m\'n scherm
ik ook maar mijn biertje is nog nie opquote:Op maandag 6 februari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
op m\'n scherm
jaaaaaaaaa, wat isser Melke ?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:47 schreef melke het volgende:
Nog iemand wakker?
Jammer, de nachtploeg is volgens mij wat uit elkaar aan het vallen...quote:Op maandag 6 februari 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Melke, nog wel. Maar niet lang meer
Hoe was je dag gisteren?
Heeee Melkequote:Op maandag 6 februari 2006 02:47 schreef melke het volgende:
Nog iemand wakker?
Helemaal leuk!quote:Op maandag 6 februari 2006 02:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heeee Melke![]()
hoe is je weekend geweest
Tuurlijk nietquote:Op maandag 6 februari 2006 02:48 schreef melke het volgende:
[..]
Jammer, de nachtploeg is volgens mij wat uit elkaar aan het vallen...
frizti (geloof ik) vroeg aan jou of je wist hoe het met sledge was, dus ik had ff google opengegooid en kwam deze link tegen. Maar ik weet dat het niet de Sledge is die jullie bedoeldenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
frizti (geloof ik) vroeg aan jou of je wist hoe het met sledge was, dus ik had ff google opengegooid en kwam deze link tegen. Maar ik weet dat het niet de Sledge is die jullie bedoelden![]()
Mmmm, ik las wat andersquote:Op maandag 6 februari 2006 02:50 schreef melke het volgende:
[..]
Vreemdganger? Ik!?![]()
Het is prima! Met jou?
Snap je nu de combi ook met de foto, ik cap en hoor me een geluidquote:Op maandag 6 februari 2006 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee niet echt. Maar bedankt voor het googlen.![]()
Ja nog steedsquote:Op maandag 6 februari 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mmmm, ik las wat anders![]()
Best okMaar, hoe is het met die ene knakker, nog steeds soortement van aan?
![]()
Ze dacht dat het viola was die lag te ronkenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:53 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Snap je nu de combi ook met de foto, ik cap en hoor me een geluid
fotoquote:Op maandag 6 februari 2006 02:53 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Snap je nu de combi ook met de foto, ik cap en hoor me een geluid
Mooiquote:
Mooi, ik ben echt blij voor jequote:
dit berichtquote:Op maandag 6 februari 2006 02:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
foto
Ik geloof dat ik echt snel m'n bed op moet gaan zoeken, dringt allemaal niet echt meer tot me door![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:46 schreef A-en-M het volgende:
Ik schrik me rot, maak ik deze cap
[afbeelding]
Komt me daar ff een geluid uit de PC van A, dus ik vraag komt dat van de streams........ hij ligt dubbel, maar was van een andere site link volgt
Kan het me nog voorstellen ookquote:Op maandag 6 februari 2006 02:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ze dacht dat het viola was die lag te ronken![]()
![]()
![]()
Ik ook niet, maar de Stones waren leukquote:Op maandag 6 februari 2006 02:55 schreef melke het volgende:
Die superbowl, ik snap er geen zak van!
Ja ik vind het ook leuk! Maar van de andere kant ook eng..quote:Op maandag 6 februari 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mooi, ik ben echt blij voor je![]()
Leuk dat je weer eens langskomt![]()
Ik ook niet, maar de Roling Stones waren prima !quote:Op maandag 6 februari 2006 02:55 schreef melke het volgende:
Die superbowl, ik snap er geen zak van!
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de Stones waren leuk![]()
Heb je hem nog gezien, en wat hebben jullie gedaan, ik bedoel nog ergens heen geweest, strand ,stad ofzoquote:
Ik heb laatst kaartjes willen kopen, echt duur...quote:Op maandag 6 februari 2006 02:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de Stones waren leuk![]()
Slaap lekker Snaptnixquote:Op maandag 6 februari 2006 02:58 schreef Snaptnix het volgende:
Lieve mensen. Ik ga nu toch wel echt kijken of m\'n bed nog op hetzelfd plek staat, als waar ik hem vanmorgen heb achter gelaten.
Tot morgen allemaal![]()
Ik ga ook mijn bed opzoeken, Groetenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:58 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve R. Stonersik ga zo stilletjes aan is mijn lekkere warme dons opzoeken
veel plezier nog allemaal, en voor nu of later slaap zachtdag allemaal
![]()
Truste tot morgenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:58 schreef Snaptnix het volgende:
Lieve mensen. Ik ga nu toch wel echt kijken of m\'n bed nog op hetzelfd plek staat, als waar ik hem vanmorgen heb achter gelaten.
Tot morgen allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |