Ja dat wel... maar het is half time hè... dus ook een halve showquote:Op maandag 6 februari 2006 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was heel leuk, jammer genoeg ook erg kort![]()
Meestal met halftime, Amerika zend nu de spots uit, fritzie kijk ff wat heeft abc ???quote:Op maandag 6 februari 2006 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was heel leuk, jammer genoeg ook erg kort![]()
I can't get no... satisfactionquote:Op maandag 6 februari 2006 02:23 schreef White_Pearl het volgende:
veel te korthadden ze niet even door kunnen gaan
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Wauw... toch wel knap voor een stel ouwe lullen![]()
Was leuk...
vier mannen die alles analyseren. en reclame.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Meestal met halftime, Amerika zend nu de spots uit, fritzie kijk ff wat heeft abc ???
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:24 schreef Yolande het volgende:
en nu moeten ze wewer 2,7 ton verplaatsen.![]()
![]()
was even swingen hier blue mja zat stil te swingen in de stoelquote:Op maandag 6 februari 2006 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
I can't get no... satisfaction![]()
En ik ga ook... ik wens iedereen een lekker slapen toe voor straks. Tot later weerquote:
sigen?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
was even swingen hier blue mja zat stil te swingen in de stoel
Tot laterquote:Op maandag 6 februari 2006 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En ik ga ook... ik wens iedereen een lekker slapen toe voor straks. Tot later weer![]()
Is dat nou NA dat biertje of NA de wip ?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:20 schreef Yolande het volgende:
afgelopen.even Henk bij elkaar rapen.
![]()
truste FBquote:Op maandag 6 februari 2006 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En ik ga ook... ik wens iedereen een lekker slapen toe voor straks. Tot later weer![]()
Was SUUUUPPEERRRRRRRquote:Op maandag 6 februari 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Wauw... toch wel knap voor een stel ouwe lullen![]()
Was leuk...
Slaap lekker FBquote:Op maandag 6 februari 2006 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Truste FB slaap lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee dat komt nogquote:Op maandag 6 februari 2006 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is dat nou NA dat biertje of NA de wip ?
Dat komt nogquote:Op maandag 6 februari 2006 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is dat nou NA dat biertje of NA de wip ?
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
Ik heb echt bolle ogen, echt leuk dat ik dit heb gezien![]()
idd, dit was echt leuk.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
Ik heb echt bolle ogen, echt leuk dat ik dit heb gezien![]()
Ze hadden veel meer dingen moeten doen, maar helaasquote:Op maandag 6 februari 2006 02:29 schreef newsman het volgende:
Als ze nou slim waren geweest, hadden ze ff painted black moeten zingen.
Toedelsquote:Op maandag 6 februari 2006 02:31 schreef frizti het volgende:
Ik hou het ook voor gezien, anders val ik nog achter de pc in slaap.
Toedeledoki.
Slaap lekker en tot laterquote:Op maandag 6 februari 2006 02:31 schreef frizti het volgende:
Toedeledoki.
Henk ik bedoel tegen bush enz.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ze hadden veel meer dingen moeten doen, maar helaas![]()
Rebelquote:Op maandag 6 februari 2006 02:33 schreef M-en-A het volgende:
De buren staan op de parkeerplaats te kijken waar de muziek vandaan kwam
![]()
![]()
truste friztiquote:Op maandag 6 februari 2006 02:31 schreef frizti het volgende:
Toedeledoki.
Als hem kunt vinden Simphathy for the devil, van het album Get your yah yahs outquote:Op maandag 6 februari 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben helemaal in de stemming voor de stones nu![]()
*start me up luistert![]()
![]()
![]()
Slaap lekker lieve Bluequote:Op maandag 6 februari 2006 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geweldigquote:Op maandag 6 februari 2006 02:33 schreef M-en-A het volgende:
![]()
![]()
Die heb ik alquote:Op maandag 6 februari 2006 02:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als hem kunt vinden Simphathy for the devil, van het album Get your yah yahs out
Oh politiek, daar hou ik me niet mee bezig hierquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:33 schreef M-en-A het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker FBquote:Op maandag 6 februari 2006 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Triootje ?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:38 schreef M-en-A het volgende:
Uhhhh Henk ik vraag normaal nooit een man ten dans maar zullen we![]()
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Triootje ?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |