nee, zuid-limburg... Weet nog niet wat erger isquote:
denk het niet vind niet zo'n managertype en niet echt geschikt voor Big Bossquote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bio-stabil-Tineke?
Dat kan nog lachen worden
en juist daarom voor ons leuk om naar te kijenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
denk het niet vind niet zo'n managertype en niet echt geschikt voor Big Boss
Dat is wel zo maar het RK zal het wel niet goed vinden.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
en juist daarom voor ons leuk om naar te kijen
Dat zou heel goed kunnen jaquote:Op maandag 6 februari 2006 12:17 schreef bunnyma het volgende:
Bart had het vermoeden dat het wel eens Bridget zou worden.
Zei hij gisteren tegen Ferry.
Hij zei over haar: "Talpa vrouw, presentatrice van BB5 en streng".
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:17 schreef bunnyma het volgende:
Bart had het vermoeden dat het wel eens Bridget zou worden.
Zei hij gisteren tegen Ferry.
Hij zei over haar: "Talpa vrouw, presentatrice van BB5 en streng".
quote:
Ik ben wel wakker maar nog niet helemaalquote:Op maandag 6 februari 2006 12:29 schreef demins het volgende:
Hey Beertje! Toch maar weer wakker geworden?![]()
![]()
Volgens mij gaat ze voor geen goud het hotel in,quote:
Ja wel goed wijffie dank jequote:
Succes en tot laterquote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
Ik ga mijn kostuum ff strijken en me dan maar eens voorbereiden op m'n gesprek...tot laters
Succes TLquote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
Ik ga mijn kostuum ff strijken en me dan maar eens voorbereiden op m'n gesprek...tot laters
Hoop t ook zal voor je duimen met de controlequote:Op maandag 6 februari 2006 12:39 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ja wel goed wijffie dank jeziet er allemaal goed uit, kan weer rustig aan lopen,
morgen even voor controle, dus even afwachten, maar voelt goed, nu maar hopen
dat het zo blijft![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
Om haarte slepen heb je wel een hele stevige lasso nodigquote:Op maandag 6 februari 2006 12:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
stringgate kom op sleep Holt naar de pc's
Heel veel suc6quote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
Thxquote:Op maandag 6 februari 2006 12:41 schreef lovebear het volgende:
[..]
Hoop t ook zal voor je duimen met de controle![]()
Neem ook een douche en poets je schoenen, dat wil ook wel eens bijdragen aan een gunstige afloop!quote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
sleepauto besteldquote:Op maandag 6 februari 2006 12:42 schreef lovebear het volgende:
[..]
Om haarte slepen heb je wel een hele stevige lasso nodig![]()
Beetje laat, maar veel succes zometeenquote:Op maandag 6 februari 2006 12:38 schreef teamlead het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 gaat heel even wat anders toen, tozzo![]()
Dag Bongetje, en ik ga even wat eten, en hier even wat doen dus tot laterquote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef BONG4002 het volgende:
Tot later lieverdquote:Op maandag 6 februari 2006 12:50 schreef BONG4002 het volgende:
Eetse Pareltjequote:Op maandag 6 februari 2006 12:52 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dag Bongetje, en ik ga even wat eten, en hier even wat doen dus tot later
weer allemaal![]()
![]()
Hoi nachtzusterquote:Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef nachtzuster het volgende:
Hoor ik Frank over Rapalje?
Dat zou leuk zijn![]()
Hoi Nachtzusterquote:Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef nachtzuster het volgende:
Hoor ik Frank over Rapalje?
Dat zou leuk zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |