Niet echt neequote:Op maandag 6 februari 2006 11:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat wijf spoort niet hoor, i'm so pretty zingt ze ook nog,![]()
Liefquote:@ Bongetje![]()
![]()
Idd ja, dat kloptquote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
gister verjaardag van mn oma
ze werd 91
nog gefeliciteerd met de verjaardag van je Oma.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
ze werd 91
Hej regenwormquote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met de verjaardag van je Oma.
Heb je nog iets leuks van Bart gehoord?
Ja, hij is zwangerquote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met de verjaardag van je Oma.
Heb je nog iets leuks van Bart gehoord?
quote:
Nog gefeliciteerdquote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
ze werd 91
fucking hell. nog gefeliciteerdquote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
ze werd 91
Dat vroeg ik me nou ook al af.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef teamlead het volgende:
is er een logische reden te verzinnen waarom de streams weer zo geweldig zijn vandaag
Duffe regie denk ikquote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef teamlead het volgende:
is er een logische reden te verzinnen waarom de streams weer zo geweldig zijn vandaag
Hej deminsquote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef demins het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Toen ik TT las moest ik meteen denken aan 'Twisting by the pool' van Dire Straits...
mogguh deminsquote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef demins het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Toen ik TT las moest ik meteen denken aan 'Twisting by the pool' van Dire Straits...
FAQ en Policy en Stream adressen.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef vamos1 het volgende:
om niet als n00b over te komen post ik het wel klein
welke streams?
Nog van harte jump, hele leeftijd zeg ik teken ervoorquote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
ze werd 91
hey krijg nou tieten! (DD)quote:Op maandag 6 februari 2006 11:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
FAQ en Policy en Stream adressen.
kun je meekijken in het hotel enzo![]()
![]()
dat vroeg ik me dus ook al af tis weer triestquote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef teamlead het volgende:
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:55 schreef vamos1 het volgende:
[..]
hey krijg nou tieten! (DD)
ik zit in HBB
Gewoon duffe boel (zoals het ook hoort op de maandag)quote:Op maandag 6 februari 2006 11:56 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
dat vroeg ik me dus ook al af tis weer triest![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:55 schreef vamos1 het volgende:
[..]
hey krijg nou tieten! (DD)
ik zit in HBB
Jupquote:Op maandag 6 februari 2006 11:58 schreef Manu82 het volgende:
Komt er vandaag nou eigenlijk een nieuwe manager?
Vanavond tijdens de live uitzending denk ik. (Tineke de Nooij???)quote:Op maandag 6 februari 2006 11:58 schreef Manu82 het volgende:
Komt er vandaag nou eigenlijk een nieuwe manager?
Bio-stabil-Tineke?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vanavond tijdens de live uitzending denk ik. (Tineke de Nooij???)![]()
Bij mij is het nooit een duffe boel ook niet op maandagquote:Op maandag 6 februari 2006 11:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Gewoon duffe boel (zoals het ook hoort op de maandag)![]()
Goh, nou dan allemaal maar zo'n biostabiel om de nekquote:Op maandag 6 februari 2006 11:59 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vanavond tijdens de live uitzending denk ik. (Tineke de Nooij???)![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Bij mij is het nooit een duffe boel ook niet op maandag![]()
![]()
Ja biostabil Tineke. qua omvang Big genoeg, maar een Big Bossquote:Op maandag 6 februari 2006 12:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Bio-stabil-Tineke?
Dat kan nog lachen worden
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:03 schreef BONG4002 het volgende:
Streams lopen precies 2min achter, daar is nu ook het luchtalarm te horen![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 12:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Ik vind de maandag toch wel de beste dag van de week![]()
![]()
Ik ook niet. Alleen de laatste maanden het alarm meegekregen door BBquote:Op maandag 6 februari 2006 12:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als er een ramp gebeurt hoop ik dat ik de streams aan heb staan.. anders hoor ik dat hele alarm niet
Woon je in een bunker dan?quote:Op maandag 6 februari 2006 12:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als er een ramp gebeurt hoop ik dat ik de streams aan heb staan.. anders hoor ik dat hele alarm niet
Meer een lachebek, die ik door die reclame steeds ongeloofwaardiger vindt worden.quote:Op maandag 6 februari 2006 12:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja biostabil Tineke. qua omvang Big genoeg, maar een Big Boss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |