Niet echt neequote:Op maandag 6 februari 2006 11:33 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Dat wijf spoort niet hoor, i'm so pretty zingt ze ook nog,![]()
Liefquote:@ Bongetje![]()
![]()
Idd ja, dat kloptquote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
gister verjaardag van mn oma
ze werd 91
nog gefeliciteerd met de verjaardag van je Oma.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
ze werd 91
Hej regenwormquote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met de verjaardag van je Oma.
Heb je nog iets leuks van Bart gehoord?
Ja, hij is zwangerquote:Op maandag 6 februari 2006 11:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
nog gefeliciteerd met de verjaardag van je Oma.
Heb je nog iets leuks van Bart gehoord?
quote:
Nog gefeliciteerdquote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
ze werd 91
fucking hell. nog gefeliciteerdquote:Op maandag 6 februari 2006 11:38 schreef Jumparound het volgende:
ze werd 91
Dat vroeg ik me nou ook al af.quote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef teamlead het volgende:
is er een logische reden te verzinnen waarom de streams weer zo geweldig zijn vandaag
Duffe regie denk ikquote:Op maandag 6 februari 2006 11:45 schreef teamlead het volgende:
is er een logische reden te verzinnen waarom de streams weer zo geweldig zijn vandaag
Hej deminsquote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef demins het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Toen ik TT las moest ik meteen denken aan 'Twisting by the pool' van Dire Straits...
mogguh deminsquote:Op maandag 6 februari 2006 11:48 schreef demins het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Toen ik TT las moest ik meteen denken aan 'Twisting by the pool' van Dire Straits...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |