erg saai inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2006 13:06 schreef nachtzuster het volgende:
Hoi Snaptnix en Lovebear
Wat is het weer vreselijk saai op de streams![]()
zij online heeft ook zo'n geweldige reputatie bij het publiek qua betrouwbaarheidquote:Op maandag 6 februari 2006 13:12 schreef regenworm het volgende:
Regenworm wil een stringgate dus heeft hij een e-mail gestuurd naar zijonline.
Done + VK Magazinequote:Op maandag 6 februari 2006 13:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
zij online heeft ook zo'n geweldige reputatie bij het publiek qua betrouwbaarheid
Kan je beter Boulevard inseinen![]()
Nou Boulevard maakt ook de nodige missersquote:Op maandag 6 februari 2006 13:19 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
zij online heeft ook zo'n geweldige reputatie bij het publiek qua betrouwbaarheid
Kan je beter Boulevard inseinen![]()
Mij maakt het niet uit hoe je ze het in beeld brengen als ze maar iets laten zien.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:30 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nou Boulevard maakt ook de nodige missers![]()
Bel met ze zou ik zegggenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit hoe je ze het in beeld brengen als ze maar iets laten zien.
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bel met ze zou ik zegggen![]()
Misschien kan je je eigen verhaal doen
BEWquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
BEW
Je bent weer echt superlief vandaag![]()
Worm op boulevard vanavond? Ga je daar ook nog staan met je Lieske caps zeker en dan tussendoor even Viool laten zienquote:Op maandag 6 februari 2006 13:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bel met ze zou ik zegggen![]()
Misschien kan je je eigen verhaal doen
Heb een e-mail gestuurd en dat vind ik wel voldoende.quote:Op maandag 6 februari 2006 13:45 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Worm op boulevard vanavond? Ga je daar ook nog staan met je Lieske caps zeker en dan tussendoor even Viool laten zien
quote:Op maandag 6 februari 2006 13:46 schreef cuall het volgende:
Hallo,![]()
Viola maakt een nieuw promo-filmpje![]()
[afbeelding]
Hallo,![]()
[afbeelding]
Hallo,![]()
[afbeelding]
Dat zo mooi zijn, zijn buurtbewoners van mijquote:Op maandag 6 februari 2006 12:58 schreef nachtzuster het volgende:
Hoor ik Frank over Rapalje?
Dat zou leuk zijn![]()
Kon het niet latenquote:Op maandag 6 februari 2006 13:51 schreef regenworm het volgende:
Cuall heb je deze al op de weblog van Awick gzet.
Edit: staat er inderdaad op![]()
![]()
![]()
Hallo,![]()
[afbeelding]
Komt allemaal goed TLquote:Op maandag 6 februari 2006 13:55 schreef teamlead het volgende:
hoi
zo.. nog even een koffie voor ik de deur uit moet
* nenuwachtig is
Niet zenuwachtig zijn. Ze hebben de keus straks om de beste te nemen, als ze dat niet doen zijn ze gewoon domquote:Op maandag 6 februari 2006 13:55 schreef teamlead het volgende:
hoi
zo.. nog even een koffie voor ik de deur uit moet
* nenuwachtig is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |