quote:Op maandag 6 februari 2006 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan kun jij wellicht met het "Zakje van Henk" rondgaan op de tribune. Is ook goed voor het RK.
Sommige mensen lezen de laatste reactie ook echt hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 02:08 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Give some money for the red cross foundation into the sack-off-henk![]()
![]()
![]()
sommigequote:Op maandag 6 februari 2006 02:10 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Sommige mensen lezen de laatste reactie ook echt hoor![]()
*swingt van stoelquote:Op maandag 6 februari 2006 02:10 schreef M-en-A het volgende:
De nacht gaat nu al ineens een stuk sneller![]()
![]()
![]()
Ik wil jou nog wel eens zien als je 70 bentquote:Op maandag 6 februari 2006 02:12 schreef newsman het volgende:
Staat een vent van bijna 70 te zingen
Neem nog wat yoghurt![]()
Doe het hem maar na op die leeftijdquote:Op maandag 6 februari 2006 02:12 schreef newsman het volgende:
Staat een vent van bijna 70 te zingen
Neem nog wat yoghurt![]()
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 6 februari 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe het hem maar na op die leeftijd![]()
Wie is Uquote:Op maandag 6 februari 2006 02:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe het hem maar na op die leeftijd![]()
Absoluutquote:Op maandag 6 februari 2006 02:15 schreef Morwen het volgende:
Werelds![]()
Dat maakt het wachten het wel waard![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:16 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goed hoor !! swingt de pan uit ik doe het niet na als ik 70 ben
![]()
en afgelopen met de pretquote:
Helemaal geweldig !!! Wat een show !!!quote:
Op ABC was het zelfde beeld dus ligt niet aan SBS6quote:Op maandag 6 februari 2006 02:21 schreef newsman het volgende:
Tja ach ik zei het toch, Tis SBS6
Was heel leuk, jammer genoeg ook erg kortquote:Op maandag 6 februari 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Wauw... toch wel knap voor een stel ouwe lullen![]()
Was leuk...
Die zal best wel stuk zijn dat het nu al afgelopen is.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:20 schreef Yolande het volgende:
afgelopen.even Henk bij elkaar rapen.
![]()
Ja dat wel... maar het is half time hè... dus ook een halve showquote:Op maandag 6 februari 2006 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was heel leuk, jammer genoeg ook erg kort![]()
Meestal met halftime, Amerika zend nu de spots uit, fritzie kijk ff wat heeft abc ???quote:Op maandag 6 februari 2006 02:22 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Was heel leuk, jammer genoeg ook erg kort![]()
I can't get no... satisfactionquote:Op maandag 6 februari 2006 02:23 schreef White_Pearl het volgende:
veel te korthadden ze niet even door kunnen gaan
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Was leuk...
vier mannen die alles analyseren. en reclame.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Meestal met halftime, Amerika zend nu de spots uit, fritzie kijk ff wat heeft abc ???
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:24 schreef Yolande het volgende:
en nu moeten ze wewer 2,7 ton verplaatsen.![]()
![]()
was even swingen hier blue mja zat stil te swingen in de stoelquote:Op maandag 6 februari 2006 02:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
I can't get no... satisfaction![]()
En ik ga ook... ik wens iedereen een lekker slapen toe voor straks. Tot later weerquote:
sigen?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:26 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
was even swingen hier blue mja zat stil te swingen in de stoel
Tot laterquote:Op maandag 6 februari 2006 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En ik ga ook... ik wens iedereen een lekker slapen toe voor straks. Tot later weer![]()
Is dat nou NA dat biertje of NA de wip ?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:20 schreef Yolande het volgende:
afgelopen.even Henk bij elkaar rapen.
![]()
truste FBquote:Op maandag 6 februari 2006 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En ik ga ook... ik wens iedereen een lekker slapen toe voor straks. Tot later weer![]()
Was SUUUUPPEERRRRRRRquote:Op maandag 6 februari 2006 02:22 schreef Foreverblue het volgende:
Was leuk...
Slaap lekker FBquote:Op maandag 6 februari 2006 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Truste FB slaap lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nee dat komt nogquote:Op maandag 6 februari 2006 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is dat nou NA dat biertje of NA de wip ?
Dat komt nogquote:Op maandag 6 februari 2006 02:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is dat nou NA dat biertje of NA de wip ?
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
Ik heb echt bolle ogen, echt leuk dat ik dit heb gezien![]()
idd, dit was echt leuk.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:28 schreef henk.jansen het volgende:
Ik heb echt bolle ogen, echt leuk dat ik dit heb gezien![]()
Ze hadden veel meer dingen moeten doen, maar helaasquote:Op maandag 6 februari 2006 02:29 schreef newsman het volgende:
Als ze nou slim waren geweest, hadden ze ff painted black moeten zingen.
Toedelsquote:Op maandag 6 februari 2006 02:31 schreef frizti het volgende:
Ik hou het ook voor gezien, anders val ik nog achter de pc in slaap.
Toedeledoki.
Slaap lekker en tot laterquote:Op maandag 6 februari 2006 02:31 schreef frizti het volgende:
Toedeledoki.
Henk ik bedoel tegen bush enz.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ze hadden veel meer dingen moeten doen, maar helaas![]()
Rebelquote:Op maandag 6 februari 2006 02:33 schreef M-en-A het volgende:
De buren staan op de parkeerplaats te kijken waar de muziek vandaan kwam
![]()
![]()
truste friztiquote:Op maandag 6 februari 2006 02:31 schreef frizti het volgende:
Toedeledoki.
Als hem kunt vinden Simphathy for the devil, van het album Get your yah yahs outquote:Op maandag 6 februari 2006 02:30 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Ik ben helemaal in de stemming voor de stones nu![]()
*start me up luistert![]()
![]()
![]()
Slaap lekker lieve Bluequote:Op maandag 6 februari 2006 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Geweldigquote:Op maandag 6 februari 2006 02:33 schreef M-en-A het volgende:
![]()
![]()
Die heb ik alquote:Op maandag 6 februari 2006 02:34 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Als hem kunt vinden Simphathy for the devil, van het album Get your yah yahs out
Oh politiek, daar hou ik me niet mee bezig hierquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:33 schreef M-en-A het volgende:
![]()
![]()
Slaap lekker FBquote:Op maandag 6 februari 2006 02:26 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Triootje ?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:38 schreef M-en-A het volgende:
Uhhhh Henk ik vraag normaal nooit een man ten dans maar zullen we![]()
[afbeelding] [afbeelding]
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Triootje ?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Slaap lekker meisjequote:Op maandag 6 februari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
Krijg slaap van al die![]()
op m\'n scherm
Hoi Melke, nog wel. Maar niet lang meerquote:Op maandag 6 februari 2006 02:47 schreef melke het volgende:
Nog iemand wakker?
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
op m\'n scherm
ik ook maar mijn biertje is nog nie opquote:Op maandag 6 februari 2006 02:46 schreef Snaptnix het volgende:
op m\'n scherm
jaaaaaaaaa, wat isser Melke ?quote:Op maandag 6 februari 2006 02:47 schreef melke het volgende:
Nog iemand wakker?
Jammer, de nachtploeg is volgens mij wat uit elkaar aan het vallen...quote:Op maandag 6 februari 2006 02:47 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi Melke, nog wel. Maar niet lang meer
Hoe was je dag gisteren?
Heeee Melkequote:Op maandag 6 februari 2006 02:47 schreef melke het volgende:
Nog iemand wakker?
Helemaal leuk!quote:Op maandag 6 februari 2006 02:49 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Heeee Melke![]()
hoe is je weekend geweest
Tuurlijk nietquote:Op maandag 6 februari 2006 02:48 schreef melke het volgende:
[..]
Jammer, de nachtploeg is volgens mij wat uit elkaar aan het vallen...
frizti (geloof ik) vroeg aan jou of je wist hoe het met sledge was, dus ik had ff google opengegooid en kwam deze link tegen. Maar ik weet dat het niet de Sledge is die jullie bedoeldenquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:50 schreef M-en-A het volgende:
[..]
frizti (geloof ik) vroeg aan jou of je wist hoe het met sledge was, dus ik had ff google opengegooid en kwam deze link tegen. Maar ik weet dat het niet de Sledge is die jullie bedoelden![]()
Mmmm, ik las wat andersquote:Op maandag 6 februari 2006 02:50 schreef melke het volgende:
[..]
Vreemdganger? Ik!?![]()
Het is prima! Met jou?
Snap je nu de combi ook met de foto, ik cap en hoor me een geluidquote:Op maandag 6 februari 2006 02:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Nee niet echt. Maar bedankt voor het googlen.![]()
Ja nog steedsquote:Op maandag 6 februari 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mmmm, ik las wat anders![]()
Best okMaar, hoe is het met die ene knakker, nog steeds soortement van aan?
![]()
Ze dacht dat het viola was die lag te ronkenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:53 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Snap je nu de combi ook met de foto, ik cap en hoor me een geluid
fotoquote:Op maandag 6 februari 2006 02:53 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Snap je nu de combi ook met de foto, ik cap en hoor me een geluid
Mooiquote:
Mooi, ik ben echt blij voor jequote:
dit berichtquote:Op maandag 6 februari 2006 02:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
foto
Ik geloof dat ik echt snel m'n bed op moet gaan zoeken, dringt allemaal niet echt meer tot me door![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:46 schreef A-en-M het volgende:
Ik schrik me rot, maak ik deze cap
[afbeelding]
Komt me daar ff een geluid uit de PC van A, dus ik vraag komt dat van de streams........ hij ligt dubbel, maar was van een andere site link volgt
Kan het me nog voorstellen ookquote:Op maandag 6 februari 2006 02:54 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ze dacht dat het viola was die lag te ronken![]()
![]()
![]()
Ik ook niet, maar de Stones waren leukquote:Op maandag 6 februari 2006 02:55 schreef melke het volgende:
Die superbowl, ik snap er geen zak van!
Ja ik vind het ook leuk! Maar van de andere kant ook eng..quote:Op maandag 6 februari 2006 02:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mooi, ik ben echt blij voor je![]()
Leuk dat je weer eens langskomt![]()
Ik ook niet, maar de Roling Stones waren prima !quote:Op maandag 6 februari 2006 02:55 schreef melke het volgende:
Die superbowl, ik snap er geen zak van!
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de Stones waren leuk![]()
Heb je hem nog gezien, en wat hebben jullie gedaan, ik bedoel nog ergens heen geweest, strand ,stad ofzoquote:
Ik heb laatst kaartjes willen kopen, echt duur...quote:Op maandag 6 februari 2006 02:56 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar de Stones waren leuk![]()
Slaap lekker Snaptnixquote:Op maandag 6 februari 2006 02:58 schreef Snaptnix het volgende:
Lieve mensen. Ik ga nu toch wel echt kijken of m\'n bed nog op hetzelfd plek staat, als waar ik hem vanmorgen heb achter gelaten.
Tot morgen allemaal![]()
Ik ga ook mijn bed opzoeken, Groetenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:58 schreef White_Pearl het volgende:
Lieve R. Stonersik ga zo stilletjes aan is mijn lekkere warme dons opzoeken
veel plezier nog allemaal, en voor nu of later slaap zachtdag allemaal
![]()
Truste tot morgenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:58 schreef Snaptnix het volgende:
Lieve mensen. Ik ga nu toch wel echt kijken of m\'n bed nog op hetzelfd plek staat, als waar ik hem vanmorgen heb achter gelaten.
Tot morgen allemaal![]()
Doe je bestquote:Op maandag 6 februari 2006 02:58 schreef newsman het volgende:
Kan het wel uitleggen duurt alleen lang
Heb hem dit weekend nog gezien. We zijn naar Amsterdam gegaan. Was leukquote:Op maandag 6 februari 2006 02:57 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Heb je hem nog gezien, en wat hebben jullie gedaan, ik bedoel nog ergens heen geweest, strand ,stad ofzo
ook lekker slapenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ga ook mijn bed opzoeken, Groeten![]()
Groetjesquote:Op maandag 6 februari 2006 02:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ga ook mijn bed opzoeken, Groeten![]()
Doei pareltjequote:Op maandag 6 februari 2006 02:58 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Parel truste en tot morgen. En ook dan gewoon kalm aan doen met je kniequote:Op maandag 6 februari 2006 02:58 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
Echt leuk voor je, dus de klik is er echt wel?quote:Op maandag 6 februari 2006 03:00 schreef melke het volgende:
[..]
Heb hem dit weekend nog gezien. We zijn naar Amsterdam gegaan. Was leuk![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 03:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Parel truste en tot morgen. En ook dan gewoon kalm aan doen met je knie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, de klik is er zeker! Maar we hebben nog niet gezoend..quote:Op maandag 6 februari 2006 03:02 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Echt leuk voor je, dus de klik is er echt wel?
Ik vind het lief dat je het zo openhartig tikt, en je moet gewoon doen waar jij je prettig bij voelt, je kan het beter rustig aan doen als dat voor jou prettig is, ik vind het helemaalquote:Op maandag 6 februari 2006 03:06 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, de klik is er zeker! Maar we hebben nog niet gezoend..Stom dat ik daar zo moeilijk mee ben he haha
Ja maar ook van hem hoor! Lieve en geduldige jongenquote:Op maandag 6 februari 2006 03:10 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat je het zo openhartig tikt, en je moet gewoon doen waar jij je prettig bij voelt, je kan het beter rustig aan doen als dat voor jou prettig is, ik vind het helemaalvan je
Slaap lekker, en we hebben geen mail gehad van je dus je verder ook niet kunnen beantwoorden, geeft ook helemaal niks, maar probeer de positieve dingen in te zien of op te pakken, en blijf nietquote:Op maandag 6 februari 2006 03:10 schreef newsman het volgende:
Ik ga ook slapen, heb een rot week achter de rug, sommige mensen stuurde ik mails, waar ik geen antwoord op kreeg, Ik ben onwijs blij dat bepaalde mensen mij opgevangen hebben in dit forum, die wens ik een weltrusten. Voor de mensen die ik allemaal heb moeten laten gaan, ik hoop dat jullie hetzelfde behandeld worden, als jullie dat mij hebben gedaan. Ik noemde jullie vrienden, maar nee jullie zijn niks waard.
Tabee
Slaap lekker A-en-M ik bedoel jou niet slaap lekker geen zorgenquote:Op maandag 6 februari 2006 03:12 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Slaap lekker, en we hebben geen mail gehad van je dus je verder ook niet kunnen beantwoorden, geeft ook helemaal niks, maar probeer de positieve dingen in te zien of op te pakken, en blijf nietergens in hangen
helemaal fijn toch, dat die jongen je ook begrijpt, hij zal zeker ook wel weten van je waarom je misschien terughoudend bent, en fijn dat hij daar dan begrip voor op brengt..... ik ben helemaal blij voor jequote:Op maandag 6 februari 2006 03:12 schreef melke het volgende:
[..]
Ja maar ook van hem hoor! Lieve en geduldige jongen![]()
Tot nooit weer, jij hebt dus echt gefaald. Trouwens ben je voet veeg niet.quote:
Aaah newsman... Hoop dat je nog veel meer leuke mensen leert kennen en dat je de minder leuke snel mag vergeten..quote:Op maandag 6 februari 2006 03:10 schreef newsman het volgende:
Ik ga ook slapen, heb een rot week achter de rug, sommige mensen stuurde ik mails, waar ik geen antwoord op kreeg, Ik ben onwijs blij dat bepaalde mensen mij opgevangen hebben in dit forum, die wens ik een weltrusten. Voor de mensen die ik allemaal heb moeten laten gaan, ik hoop dat jullie hetzelfde behandeld worden, als jullie dat mij hebben gedaan. Ik noemde jullie vrienden, maar nee jullie zijn niks waard.
Tabee
quote:Op maandag 6 februari 2006 03:16 schreef newsman het volgende:
[..]
Tot nooit weer, jij hebt dus echt gefaald. Trouwens ben je voet veeg niet.![]()
Lief van je! Dankjewelquote:Op maandag 6 februari 2006 03:15 schreef A-en-M het volgende:
[..]
helemaal fijn toch, dat die jongen je ook begrijpt, hij zal zeker ook wel weten van je waarom je misschien terughoudend bent, en fijn dat hij daar dan begrip voor op brengt..... ik ben helemaal blij voor je
Ik hoop dat het duidelijk voor je is, over is over.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Morgen weer een nieuwe dag dan maar![]()
Dankje melke we beginnen opnieuw.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:16 schreef melke het volgende:
[..]
Aaah newsman... Hoop dat je nog veel meer leuke mensen leert kennen en dat je de minder leuke snel mag vergeten..![]()
Gaat alles wel goed Newsman?quote:Op maandag 6 februari 2006 03:19 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik hoop dat het duidelijk voor je is, over is over.
Umn, ikke niet hoorquote:Op maandag 6 februari 2006 03:21 schreef A-en-M het volgende:
Oeps Morwen en Melke hebben wel mail gehad van newsman
Ik snap het, maar ik denk dat je mij niet bedoeltquote:Op maandag 6 februari 2006 03:19 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik hoop dat het duidelijk voor je is, over is over.
Ik gun je het vertrouwen, in jezelf en ik hoop dat je het ook vind bij je nieuwe vriendje, en als het goed zit komt dat zoenen later wel , maak je er niet druk om.quote:
Sorry voor de laatste reactie, maar ik had ff pc-troubles. Newsman als je iets kwijt wilt en wilt mailen mag dat altijd. Probeer in ieder geval ff rustig te slapen vannacht. Morgen is er weer een nieuwe dag met nieuwe kansen.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:10 schreef newsman het volgende:
Tabee
Lieverd je krijgt een kans, we waren goede vrienden ff inloggen op mijn msn. Je moet het ff opnieuw doen, dan hoop ik je graag te spreken. Als je me kwijt wil moet je zo doorgaan.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik snap het, maar ik denk dat je mij niet bedoelt![]()
Zeg nou niet iets waar je spijt van gaat krijgen, hehIk snap dat je een kutweek had, maar reageer dat op de juiste mensen af.......
Ga het proberenquote:Op maandag 6 februari 2006 03:23 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik gun je het vertrouwen, in jezelf en ik hoop dat je het ook vind bij je nieuwe vriendje, en als het goed zit komt dat zoenen later wel , maak je er niet druk om.
nee oke, ik zag gister wel een excuus naar iemand van newsman, maar was niet naar jullie hoorquote:
Lieve schat, je valt echt de verkeerde aan, maar we spreken elkaar snel weer okquote:Op maandag 6 februari 2006 03:24 schreef newsman het volgende:
[..]
Lieverd je krijgt een kans, we waren goede vrienden ff inloggen op mijn msn. Je moet het ff opnieuw doen, dan hoop ik je graag te spreken. Als je me kwijt wil moet je zo doorgaan.
heb je 3 mails gestuurd en geen antwoord, nogmaals ben je voet veeg niet.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lieve schat, je valt echt de verkeerde aan, maar we spreken elkaar snel weer ok![]()
Slaap lekker![]()
Ik zit even bij te lezen en ik ben ook oprecht blij voor je (en voor je vriend natuurlijk). Als jullie allebei het geduld naar elkaar kunnen opbrengen kan het zo als ik lees best wat goeds worden. Wens jullie samen heel veel plezier en het beste toe. En uhhh... net wat mijn vrouwtje al zei, dat zoenen komt vanzelf wel als de tijd rijp isquote:
Geen idee Morwen. Via HBB en Fok! werd ik attent gemaakt op de superbowl en hoorde ik van The Stones. Waar ik heeeel blij mee benquote:Op maandag 6 februari 2006 03:28 schreef Morwen het volgende:
Komt er eigenlijk nog een Life-optreden dadelijk bij The Superbowl?![]()
Umn newsman, het is maar internet hequote:Op maandag 6 februari 2006 03:29 schreef newsman het volgende:
[..]
heb je 3 mails gestuurd en geen antwoord, nogmaals ben je voet veeg niet.
En spreek je snel, over hoeveel weken is dat ?
Word alleen opgetreden in de halftime, daarna word het feest voor de footballers.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Geen idee Morwen. Via HBB en Fok! werd ik attent gemaakt op de superbowl en hoorde ik van The Stones. Waar ik heeeel blij mee ben![]()
![]()
![]()
Ja, maar tegenwoordig ben je raar als je niet bij het eerste afspraakje met elkaar zoent..quote:Op maandag 6 februari 2006 03:30 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik zit even bij te lezen en ik ben ook oprecht blij voor je (en voor je vriend natuurlijk). Als jullie allebei het geduld naar elkaar kunnen opbrengen kan het zo als ik lees best wat goeds worden. Wens jullie samen heel veel plezier en het beste toe. En uhhh... net wat mijn vrouwtje al zei, dat zoenen komt vanzelf wel als de tijd rijp is![]()
Newsman ik ben ook bang dat je nu even de verkeerde persoon aanvalt, al kan in natuurlijk niet zien wie je wel of niet een mail stuurt. Ik heb in de afgelopen nachten post van je gezien en ik denk dat het over een ander persoon gaat dan Morwen. Meer info kan ik je niet geven omdat ik niet weet naar wie je mail gestuurd hebt, maar wil je dit nog wel even melden.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:29 schreef newsman het volgende:
[..]
heb je 3 mails gestuurd en geen antwoord, nogmaals ben je voet veeg niet.
En spreek je snel, over hoeveel weken is dat ?
Lieverd, maak het ff niet erger.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:32 schreef melke het volgende:
[..]
Umn newsman, het is maar internet he![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 03:33 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar tegenwoordig ben je raar als je niet bij het eerste afspraakje met elkaar zoent..![]()
Nee dat is ook niet mn bedoeling, maar probeer het wel een beetje gescheiden te houden hequote:
Oke Thanks voor de info. Wel jammer, want ik had nog wel ff een spetterend optreden willen zienquote:Op maandag 6 februari 2006 03:33 schreef newsman het volgende:
[..]
Word alleen opgetreden in de halftime, daarna word het feest voor de footballers.
Jammer wel dat het maar 1 optreden is dan eigenlijkquote:Op maandag 6 februari 2006 03:36 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Oke Thanks voor de info. Wel jammer, want ik had nog wel ff een spetterend optreden willen zien![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 03:35 schreef newsman het volgende:
Morwen ik geef je de kans, zon etter ben ik ook weer niet, hoop je snel te spreken, ik ga nu slapen.
Cool toch!?quote:Op maandag 6 februari 2006 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jammer wel dat het maar 1 optreden is dan eigenlijkAl die poespas voor 2/3 nummertjes.....
quote:Op maandag 6 februari 2006 03:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jammer wel dat het maar 1 optreden is dan eigenlijkAl die poespas voor 2/3 nummertjes.....
was inderdaat tof dat optreden maar veeeelll te kortquote:
Dat noemen ze show en daar kunnen ze absoluut wat van!quote:Op maandag 6 februari 2006 03:43 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Maar ja het blijft Amerika hè. Kosten nog moeite worden gespaard voor een super optreden. Ze nodigen toch ook meestal voor een hoop poen een superster uit om bij aanvang het volkslied te zingen voor een hoop geld.
klopt, zo zijn ze daarquote:Op maandag 6 februari 2006 03:45 schreef melke het volgende:
[..]
Dat noemen ze show en daar kunnen ze absoluut wat van!![]()
Kaartje voor het concert kopen dan! Wel duur...quote:Op maandag 6 februari 2006 03:45 schreef M-en-A het volgende:
[..]
was inderdaat tof dat optreden maar veeeelll te kort![]()
Al kan ik nog ze genieten van zo een concert, ik vind die prijzen belachelijk hoog. Dus dan maar thuis blijvenquote:Op maandag 6 februari 2006 03:46 schreef melke het volgende:
[..]
Kaartje voor het concert kopen dan! Wel duur...
De sfeer is anders top hoor!quote:Op maandag 6 februari 2006 03:48 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Al kan ik nog ze genieten van zo een concert, ik vind die prijzen belachelijk hoog. Dus dan maar thuis blijven![]()
Haha ja, dat is dan weer heel andersquote:Op maandag 6 februari 2006 03:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik weet het. Bijna net zo top als jou weekend![]()
klopt, maar voor jou minstens zo een fijne ervaring kan ik me zo voorstellen.quote:Op maandag 6 februari 2006 03:58 schreef melke het volgende:
[..]
Haha ja, dat is dan weer heel anders![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 6 februari 2006 04:00 schreef M-en-A het volgende:
Melke (en Morwen als die nog wakker is) ik ga mijn bedje weer eens vullen. Voor straks slaap lekker en tot morgen
![]()
![]()
![]()
niemand wil de ochtendploeg versterkenquote:Op maandag 6 februari 2006 08:06 schreef regenworm het volgende:
Nou het is weer erg druk hiero
En wie is er lief????????quote:Op maandag 6 februari 2006 08:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
niemand wil de ochtendploeg versterken![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 08:30 schreef MissJ. het volgende:
[..]
En wie is er lief????????
Ja ikke!!!![]()
Goedemorgen Manu.
ochtendploegje is meer het juiste woordquote:Op maandag 6 februari 2006 08:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
niemand wil de ochtendploeg versterken![]()
een aantal hoteliers hebben naar het voetbal gekekenquote:Op maandag 6 februari 2006 08:34 schreef MissJ. het volgende:
Ja maar ik had hem wel gezien hoor!!!!
Nu vind ik jouw ook lief!
Alles slaapt nog in het Hotel hé?
niks doen op Fok of werk?quote:Op maandag 6 februari 2006 08:37 schreef Manu82 het volgende:
Moet zo geloof ik ook naar m'n werklaatste week, als het een beetje tegen zit kan ik de hele week weer niks doen
op werk, de laatste 2 dagen heb ik echt alleen maar op internet zitten surfen en dat is best irritant als je dat 8 uur per dag doetquote:
Dan ben je een dure "uitzendkracht" maar 8 uur niks doen is klote.quote:Op maandag 6 februari 2006 08:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
op werk, de laatste 2 dagen heb ik echt alleen maar op internet zitten surfen en dat is best irritant als je dat 8 uur per dag doet
Het is wachten op de haanquote:Op maandag 6 februari 2006 09:32 schreef teamlead het volgende:
ligt dat tuig nog in bed![]()
Sta ik daarvoor dan op tijd op?
Moesten er om 10 uur uit zijn volgens mij. Dat hadden ze iig wel moeten beloven, voor ze naar de SuperBowl mochten kijken.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:32 schreef teamlead het volgende:
ligt dat tuig nog in bed![]()
Sta ik daarvoor dan op tijd op?
tsss... watjes zijn het!quote:Op maandag 6 februari 2006 09:38 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Moesten er om 10 uur uit zijn volgens mij. Dat hadden ze iig wel moeten beloven, voor ze naar de SuperBowl mochten kijken.
Bonensorteren vind ik wel wat voor Violaquote:Op maandag 6 februari 2006 09:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
tsss... watjes zijn het!
Tijd voor een 24-uurs opdracht
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bonensorteren vind ik wel wat voor Viola![]()
Of stip opdracht icm niet roken![]()
Wat zou er gebeuren als Viola op rantsoen wordt gezetquote:Op maandag 6 februari 2006 09:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
Stipopdracht ja.. en dan vast op 1 stream, zodat we die kunnen negeren
quote:Op maandag 6 februari 2006 09:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als Viola op rantsoen wordt gezet![]()
Het is dat het zo zielig is voor de rest in het huis, anders had ik dat echt wel mee willen maken. Actie op de streams.quote:Op maandag 6 februari 2006 09:49 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat wil je niet meemaken hoor..Ik heb van de week een docu gezien op National Geographic over een kudde hongerige olifanten die een dorp aanvallen...
die vreet alle bonen opquote:Op maandag 6 februari 2006 09:40 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bonensorteren vind ik wel wat voor Viola![]()
Of stip opdracht icm niet roken![]()
wordt ze slankquote:Op maandag 6 februari 2006 09:46 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als Viola op rantsoen wordt gezet![]()
quote:
denk het ook niet.quote:
hoppaquote:Op maandag 6 februari 2006 10:01 schreef teamlead het volgende:
ohjee..ze begint al te briessen...
kan iemand wat hooi haar kant op schuiven?
Is er wat gebeurd dan?quote:
Ze laat het bezorgenquote:Op maandag 6 februari 2006 10:12 schreef teamlead het volgende:Bonnie haalt nooit sterke drank in huis
blijkbaar ja.. Fiool kreeg het er koud van, Anita helemaal emotioneelquote:
Fiool kon niks te eten vinden in het hotel en is planten gaan eten.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
blijkbaar ja.. Fiool kreeg het er koud van, Anita helemaal emotioneelMaar kheb geen idee waar het over gaat? Schijnt vannacht ergens gebeurd te zijn?
Mischien over die RK priester die in Turkijke is neergeschoten of overal brand bij de Deense consulaten etcquote:Op maandag 6 februari 2006 10:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
blijkbaar ja.. Fiool kreeg het er koud van, Anita helemaal emotioneelMaar kheb geen idee waar het over gaat? Schijnt vannacht ergens gebeurd te zijn?
ik kreeg de indruk dat er met/rond Anita wat gebeurd was...quote:Op maandag 6 februari 2006 10:20 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Mischien over die RK priester die in Turkijke is neergeschoten of overal brand bij de Deense consulaten etc
In het huis is voor zover ik weet niets gebeurd in ieder geval...
ow.. da's wel sneu iddquote:Op maandag 6 februari 2006 10:24 schreef MissJ. het volgende:
Viool hoorde net dat de hond van Anita dod was gegaan, daar ging het over.
vreemd dat ze het niet eerder heeft vertelt.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:24 schreef MissJ. het volgende:
Mogguh MissJquote:Op maandag 6 februari 2006 10:24 schreef MissJ. het volgende:
Daar heb ik heel veel bewondering voor is altijd een moeilijk besluitquote:Op maandag 6 februari 2006 10:30 schreef MissJ. het volgende:
Voor diegene die het gisteren gemist hebben, de hond van Anita was thuis dood neergevallen, Anita hoorde dat gisteren. Ze heeft besloten om in het huis te blijven omdat ze er thuis ook niks meer aan kan veranderen.
Hoi Snaptnix![]()
ziet het op dit moment wel naar uit jaquote:
enerverende baan zegquote:Op maandag 6 februari 2006 10:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ziet het op dit moment wel naar uit jawas al een half uur te laat en dan kan ik nog steeds geen fuck doen
ach het is de laatste week en weet bij god niet welk bedrijf in NL nog een storecard of een creditcard heeft met loyalty schemequote:
Doei MissJquote:Op maandag 6 februari 2006 10:39 schreef MissJ. het volgende:
ben weg hoor.
Dat wordt dan een lekker weekje voor je. Laatste week zeg je., kan je niet nog een dagje ziek zijn ofzo. Is alweer een dag minder niksenquote:Op maandag 6 februari 2006 10:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ach het is de laatste week en weet bij god niet welk bedrijf in NL nog een storecard of een creditcard heeft met loyalty scheme
ja, maar heb het geld in principe wel nodigquote:Op maandag 6 februari 2006 10:57 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat wordt dan een lekker weekje voor je. Laatste week zeg je., kan je niet nog een dagje ziek zijn ofzo. Is alweer een dag minder niksen![]()
Ik hoop het voor je, niets zo erg als niks te doen hebben.quote:Op maandag 6 februari 2006 10:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar heb het geld in principe wel nodigen misschien dat ze zo met iets nuttigs aankomen
achja, kan ik een beetje hier rondsurfen, mja, das ook niet echt positief voor de hele week. Ben nu ook op zoek naar werk op internet hopen dat dat iets wordquote:Op maandag 6 februari 2006 11:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, niets zo erg als niks te doen hebben.
betaald worden voor werk zoekenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
achja, kan ik een beetje hier rondsurfen, mja, das ook niet echt positief voor de hele week. Ben nu ook op zoek naar werk op internet hopen dat dat iets word
Hoe zit het eigenlijk met jou baanjacht?quote:Op maandag 6 februari 2006 11:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
betaald worden voor werk zoeken
succes
nog steeds druk aan het jagenquote:Op maandag 6 februari 2006 11:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jou baanjacht?
zolang je jezelf niet gaat aanmoedigen gaat alles goedquote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
nog steeds druk aan het jagen
Vanmiddag wel een 2e gesprek in Eindhoven.. dus wie weet...
quote:Op maandag 6 februari 2006 11:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
zolang je jezelf niet gaat aanmoedigen gaat alles goed![]()
Doen wij wel voor je
Go Teamlead![]()
![]()
![]()
Veel succes vanmiddagquote:Op maandag 6 februari 2006 11:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
nog steeds druk aan het jagen
Vanmiddag wel een 2e gesprek in Eindhoven.. dus wie weet...
Mogguh Bongetjequote:Op maandag 6 februari 2006 11:21 schreef BONG4002 het volgende:
Zow
Ook een zeer goeie morgen op deze heerlijke maandag![]()
* Bongetje neemt graag jouw heerlijke kopje koffie aanquote:
Insgelijks TLquote:
Pareltjequote:Op maandag 6 februari 2006 11:28 schreef White_Pearl het volgende:
Goeiemorgen ( bijna middag )allemaal
![]()
![]()
Tjonge tjongewat zit dat wijf die holt bekakt te lullen zeg
tegen die rooklampmeneer.
Mogguh pareltjequote:Op maandag 6 februari 2006 11:28 schreef White_Pearl het volgende:
Goeiemorgen ( bijna middag )allemaal
![]()
![]()
Tjonge tjongewat zit dat wijf die holt bekakt te lullen zeg
tegen die rooklampmeneer.
Dat wijf spoort niet hoor, i'm so pretty zingt ze ook nog,quote:Op maandag 6 februari 2006 11:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Pareltje![]()
Jaja Holt is weer helemaal in dr doen
Ze gaat nu die rookpaal meteen even uitproberen
@Manu82: Dankje
nee hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |