Vooral die josti's zijn gevaarlijk volk, gaan zomaar zwaaien en kussen enzoquote:Op maandag 6 februari 2006 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kom d'r zo onderhand maar steunen ja, tegen die gevaarlijke idioten![]()
De Rollende Stenen... wat een bandnaam eigelijkquote:Op maandag 6 februari 2006 01:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hi![]()
![]()
Zit je ook op The Stones te wachten?
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vooral die josti's zijn gevaarlijk volk, gaan zomaar zwaaien en kussen enzo![]()
Zal even zoeken of we het nog ergens hebben. Als ik het kan vinden mail ik het wel door.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:41 schreef frizti het volgende:
[..]
Kun je mij een email adres mailen mocht je dat nog een hebben.
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vooral die josti\'s zijn gevaarlijk volk, gaan zomaar zwaaien en kussen enzo :\')
He, hij doet het weer>>>>>>>>> :\')![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ja, die band stamt nog uit het stenen tijdperkquote:Op maandag 6 februari 2006 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Rollende Stenen... wat een bandnaam eigelijk
En een heleboel josti's bij elkaar schept ook een band hèquote:Op maandag 6 februari 2006 01:50 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets bedoel je? :\')
Ben graag een Josti dan hoor ik tenminste nog ergens bij![]()
[commercialmode]quote:Op maandag 6 februari 2006 01:46 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het zijn wel heel andere reklames die we hier zien en veel korter![]()
![]()
Ze onderzoeken nog steeds of dat teamlid vermoord is ja of nee, Brian Jones.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, die band stamt nog uit het stenen tijdperk![]()
Dat dachten wij 30 jaar geleden ookquote:Op maandag 6 februari 2006 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Rollende Stenen... wat een bandnaam eigelijk
Ja, anders val ik altijd overal tussenin.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En een heleboel josti's bij elkaar schept ook een band hè
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dus dat is na mijn tijdquote:Op maandag 6 februari 2006 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
tussen wal en schip... sjonge zeg...quote:Op maandag 6 februari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja, anders val ik altijd overal tussenin.![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:49 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zal even zoeken of we het nog ergens hebben. Als ik het kan vinden mail ik het wel door.
Je zit er niet veel naastquote:Op maandag 6 februari 2006 01:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
[commercialmode]
Get your free McChicken from McDonalds at Henkie's Carpalace. Buy a car and get a free burger. See You![]()
[/commercialmode]
Zoiets![]()
Hou nou eens op over Viool haar naatquote:Op maandag 6 februari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
stream 1quote:Op maandag 6 februari 2006 01:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Gebeurt er nog wat op de streams eigenlijk? Ik heb ze niet aan![]()
Maar is toch zo groot als de Waterwegquote:Op maandag 6 februari 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hou nou eens op over Viool haar naat![]()
Ik vermoedde al zoietsquote:Op maandag 6 februari 2006 01:53 schreef M-en-A het volgende:
[..]
stream 1stream 2
stream 3
stream 4
![]()
\'s nietusquote:Op maandag 6 februari 2006 01:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Die beerput is gewoonweg niet te missenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hou nou eens op over Viool haar naat![]()
reclamequote:Op maandag 6 februari 2006 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets![]()
Jaaaaaaaa, de Stones komen nu![]()
![]()
![]()
Nietquote:Op maandag 6 februari 2006 01:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik vermoedde al zoiets![]()
Jaaaaaaaa, de Stones komen nu![]()
![]()
![]()
Ze hebben er zelfs bij Maassluis een hele waterkering ingebouwd.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:54 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar is toch zo groot als de Waterweg![]()
O leuk... ga ik ff kijken... tot zo weerquote:Op maandag 6 februari 2006 01:56 schreef Yolande het volgende:
Yes nu the stones!!!!!
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O leuk... ga ik ff kijken... tot zo weer
Tot zoquote:Op maandag 6 februari 2006 01:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
O leuk... ga ik ff kijken... tot zo weer
Als ze zo klaar zijn met hun filmpje is half-time al weer afgelopenquote:
Ze moeten dat podium nog opbouwenquote:Op maandag 6 februari 2006 02:01 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als ze zo klaar zijn met hun filmpje is half-time al weer afgelopen![]()
We willen de Stones.... We willen de Stones..... We willen de Stonessssss![]()
![]()
![]()
Kijk eens wat wij je gevenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:57 schreef newsman het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaa het was een heerrlijke week, echt veel aan mijn vrienden gehad,,,,,,,,, hahahaha wat voor vrienden.
Dan kun jij wellicht met het "Zakje van Henk" rondgaan op de tribune. Is ook goed voor het RK.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:01 schreef newsman het volgende:
Ja tis halftime. Maar ja ik hou niet van de rolling stonens
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan kun jij wellicht met het "Zakje van Henk" rondgaan op de tribune. Is ook goed voor het RK.
quote:Op maandag 6 februari 2006 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dan kun jij wellicht met het "Zakje van Henk" rondgaan op de tribune. Is ook goed voor het RK.
Frankley to say, i just don"t give a dawm anymore.quote:Op maandag 6 februari 2006 02:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik zie die band dadelijk al door die brakke zooi heenzakken :')quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |