Me tooquote:Op maandag 6 februari 2006 01:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
is het al bijna half-time ik wil de Stones![]()
die komt niet, die heb je al lang kunnen rippen en op je PDA-tje zettenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:30 schreef Yolande het volgende:
[..]
Nou hoeft voor mij niet hoor, mag ook Robbie zijn![]()
Doka, lang niet gezienquote:
Ja maar ik ben hem nog steeds niet zat.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
die komt niet, die heb je al lang kunnen rippen en op je PDA-tje zetten![]()
Het grootste zwaktebod is Viola zelf, die hadden ze er al lang uit moeten gooien en een andere presentatrice erin.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:28 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een zwakte bod.![]()
Jawel, alles wel goed. Ik heb melke elders gezien, maar heb jou daar tot nu toe gemistquote:Op maandag 6 februari 2006 01:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doka, lang niet gezien![]()
Alles goed? Behalve het gemis aan melke danIk mis haar ook
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:30 schreef frizti het volgende:
Enig idee Snaptnix wat er van Sledge geworden is?
Elders? Vertelquote:Op maandag 6 februari 2006 01:33 schreef doka het volgende:
[..]
Jawel, alles wel goed. Ik heb melke elders gezien, maar heb jou daar tot nu toe gemist![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:32 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Het grootste zwaktebod is Viola zelf, die hadden ze er al lang uit moeten gooien en een andere presentatrice erin.![]()
We heben wel betere uitgerangeerden hoor![]()
![]()
Hebben hem een jaar of 3 geleden voor het laatst gezien. Toen was ie bijna overal mee gestopt vanwege bedreigingenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:30 schreef frizti het volgende:
Enig idee Snaptnix wat er van Sledge geworden is?
Is dat de reden dat de derde HBB manager nu gaat vertrekken ?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:34 schreef newsman het volgende:
Trouwens de ploeg die verliest, alle managers worden ontslagen
Jij zegt het en je humor is coolquote:Op maandag 6 februari 2006 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is dat de reden dat de derde HBB manager nu gaat vertrekken ?
Snappie, kanjer, ik spiek afentoe op jullie forum. Ziet er goed uitquote:
Ja precies, Melke kwam nog binnenwaaien, maar we misten Morwen daarquote:Op maandag 6 februari 2006 01:33 schreef doka het volgende:
[..]
Jawel, alles wel goed. Ik heb melke elders gezien, maar heb jou daar tot nu toe gemist![]()
Thanx beebquote:Op maandag 6 februari 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Snappie, kanjer, ik spiek afentoe op jullie forum. Ziet er goed uit![]()
Nou dan! Hupquote:Op maandag 6 februari 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Henkquote:Op maandag 6 februari 2006 01:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zit je wel 2e rij![]()
Hallo Morwen![]()
![]()
Nee die gaat gewoon omdat hij moet, elke week een nieuwe managerquote:Op maandag 6 februari 2006 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Is dat de reden dat de derde HBB manager nu gaat vertrekken ?
Ik zit back-stage, maar zodra de eerste klanken komen draai ik me wel even om richting het tv-schermquote:Op maandag 6 februari 2006 01:35 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Zit je wel 2e rij![]()
Hallo Morwen![]()
![]()
Gaat melke vreemdquote:Op maandag 6 februari 2006 01:36 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja precies, Melke kwam nog binnenwaaien, maar we misten Morwen daar![]()
je moet niet alleen spiekenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaat denk ik ook even duren, maar ik heb een Amerikaanse Feed, dus hoop de reklames van SBS te ontduikenquote:Op maandag 6 februari 2006 01:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Henk![]()
Ik zit met mijn giecheltje pal op mijn tv, maar het wil nog niet gebeuren geloof ik![]()
Newsmanquote:Op maandag 6 februari 2006 01:38 schreef newsman het volgende:
Trouwens, wat ik van die slegde gehoord heb, is dat die het computer leven is ingegaan als beveiliger. Weet alleen niet of het klopt
Kun je mij een email adres mailen mocht je dat nog een hebben.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:35 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hebben hem een jaar of 3 geleden voor het laatst gezien. Toen was ie bijna overal mee gestopt vanwege bedreigingen![]()
Voor je dan echt weg bent zal ik maar vast welterusten zeggen.quote:Op maandag 6 februari 2006 01:37 schreef doka het volgende:
Nu zeg ik niks meer, want ik ga zo slapen![]()
FBquote:Op maandag 6 februari 2006 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi Morwen... leuk dat je er weer bent
Slaap lekker Dokaquote:Op maandag 6 februari 2006 01:37 schreef doka het volgende:
Nu zeg ik niks meer, want ik ga zo slapen![]()
De amerikaanse M.Sluit-Date reklamequote:Op maandag 6 februari 2006 01:40 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Gaat denk ik ook even duren, maar ik heb een Amerikaanse Feed, dus hoop de reklames van SBS te ontduiken![]()
Hoewel ze hier op dit kanaal (ABC) ook reklames hebben![]()
Truste Parelquote:Op maandag 6 februari 2006 01:42 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Slaap lekker Dokaen tot morgen
![]()
![]()
Whahaha... dat lucht lekker op dan zeker?quote:Op maandag 6 februari 2006 01:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
FBThanx, maar ik ben er meestal wel hoor rond deze tijd, even relaxen en jullie in elkaar beuken
![]()
![]()
quote:Op maandag 6 februari 2006 01:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gaat melke vreemd![]()
Maar als zij bij jullie komt dan moet ik haar maar eens gaan steunen tegen jullie Hooligans![]()
![]()
Hiquote:Op maandag 6 februari 2006 01:43 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Hi Morwen![]()
![]()
beetje laat maar beter laat dan nooit
Het zijn wel heel andere reklames die we hier zien en veel korterquote:Op maandag 6 februari 2006 01:44 schreef M-en-A het volgende:
[..]
De amerikaanse M.Sluit-Date reklame![]()
Whahahaquote:Op maandag 6 februari 2006 01:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hi![]()
![]()
Zit je ook op The Stones te wachten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |