abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 11:37:58 #1
140699 NMZ
Niels van der Zwan
pi_34753437
Mijn eerste website met eigen foto \'s is online gegaan:

http://www.nielsvanderzwan.nl/

Neem gerust een kijkje!!

groet,

Niels

Edit RonaldV:
<Topic titel aangepast>
Als je een eigen portfolio in elkaar hebt gezet, dan kun je die hier plaatsen. Reageren op een site mag, maar off topic gebabbel zal worden verwijderd.

[ Bericht 32% gewijzigd door RonaldV op 05-02-2006 11:54:33 ]
  zondag 5 februari 2006 @ 12:07:45 #2
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_34754177
mooi!! .....
Ik 'kijk' graag dat soort foto's. Doe helaas zelf niets daarmee ondanks dat ik hier een prachtige spiegelreflex heb liggen!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  zondag 5 februari 2006 @ 12:17:24 #3
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_34754423
owjaa. ... .
De filmpjes blijven boeiend! Goed in elkaar gezet en geeft goed weer over welk land of stad het gaat.
GAve muziekkeuze
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  zondag 5 februari 2006 @ 12:19:56 #4
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_34754495
wat is er nou zo speciaal aan je portfolio? want dat kan ik niet helemaal ontdekken
het lijkt namelijk vrij sterk op mijn vakantiekiekjes.
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  zondag 5 februari 2006 @ 12:22:16 #5
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_34754558
uhhh Halloo,

Beetje meer respect voor eerste probeersels als het kan!!
Jou vakantiekiekjes zien er geheid slechter uit!!

Er stond overigens \'neem gerust een kijkje\'!! Er stond niet MadMarine ... je MOT kijken.
pi_34754612
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:22 schreef Pearly het volgende:
uhhh Halloo,

Beetje meer respect voor eerste probeersels als het kan!!
Okay!

Geweldige site, geweldige foto\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s, geniaal, ik snap niet dat dit je eerste foto\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s zijn, het ziet eruit als 10000en jaren ervaring!!!!1111

Edit RonaldV:
Ik heb deze reactie expres niet opgeruimd, maar er wel een streep doorheen gezet. Dit soort reacties is nou precies wat we in FOT niet meer willen, omdat anderen er niet meer door willen/durven posten.
Kritiek is goed. Maar kom dan met iets gefundeerds, en vertel hoe het beter kan. Als je van plan bent om alleen maar een afzeikpost of sarcasme te posten, ga dan maar fijn ergens anders heen.

Reageren kun je in het FOT Feedback topic

[ Bericht 48% gewijzigd door RonaldV op 05-02-2006 14:45:01 ]
  zondag 5 februari 2006 @ 14:10:11 #7
140699 NMZ
Niels van der Zwan
pi_34759101
Bedankt voor de postivieve reacties, erg leuk.
De meeste foto's heb ik gemaakt op vakanties met een canon S50 en er nooit bij nagedacht en gewoon stom weg foto 's gemaakt.
Maar nadat ik in New York was geweest en iemand mijn foto 's had laten zien en diegene mijn foto's erg goed vond ben ik me gaan realiseren dat ik het eigenlijk heel leuk vind om foto 's te maken.
Ik heb pasgeleden een canon eos350d gekocht en ik ben nu van plan me meer te gaan verdiepen in fotografie. Vond het gewoon leuk om een website te leren maken en daar mijn foto 's op te zetten.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:36:17 #8
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34760313
Blijkbaar kunnen sommigen het niet laten. Probeer de FOT-FAQ eens te lezen voor je post.

Edit: En weer open. Je links of commentaar op foto's (mits specifiek) kunnen hieronder.

[ Bericht 27% gewijzigd door RonaldV op 05-02-2006 14:53:12 ]
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_34763077
Over je portfolio:
De tekst vind ik net niet goed leesbaar, voor als titel van je site (in dit geval je naam) is het wel goed. Maar voor het menutje is het toch prettiger om een lettertype te nemen dat meteen duidelijk te lezen is.
De simpleviewer is een hele goede overzichtelijke manier om je foto’s er op te zetten
Misschien lijkt het heel snel allemaal snapshots van vakanties omdat je het ook op die manier hebt ingedeeld. als ik zo naar je foto’s kijk kan je het ook best indelen op bijvoorbeeld "onderwater", "architectuur", "straatleven" en "natuur". dit geeft voor de bezoeker al minder het idee dat die naar iemand vakantie foto’s aan het kijken is.

Over je foto’s:
Er zitten veel mooie foto’s tussen. Ben zelf nog erg weinig mensen tegen gekomen die ook onderwater foto’s hebben, erg leuk om te zien dat ik toch niet de enige ben :p

[ Bericht 43% gewijzigd door Kamermans op 05-02-2006 16:00:15 ]
  maandag 6 februari 2006 @ 13:27:30 #10
140699 NMZ
Niels van der Zwan
pi_34792275
Bedankt voor de reactie van kamermans,
foto ga ik denk ik inderdaad anders indelen, bedankt voor de tip.

jullie site ziet er erg goed uit, onderwater foto's zijn top.
  Forum Admin maandag 6 februari 2006 @ 13:29:41 #11
58651 crew  murp
murp
pi_34792348
Edit RonaldV:

Da's dus NIET de bedoeling

[ Bericht 80% gewijzigd door RonaldV op 06-02-2006 19:18:09 ]
pi_34792916
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:36 schreef RonaldV het volgende:
Blijkbaar kunnen sommigen het niet laten. Probeer de FOT-FAQ eens te lezen voor je post.

Edit: En weer open. Je links of commentaar op foto\'s (mits specifiek) kunnen hieronder.
Wat ik eigelijk met m'n reactie wilde zeggen is dat je weinig hebt aan alleen positieve kritiek, omdat je dan zelf niet het idee hebt dat je jezelf moet gaan verbeteren, iets wat toch wel prettig is om het te leren. Nou zit met fotografie iedereen natuurlijk in een leerproces, maargoed.
Zal het de volgende keer wat minder sarcastisch zeggen .
pi_34796439
http://www.gizzah.net

Is wel al een beetje verouderd, ben bijvoorbeeld geen 19 meer
pi_34798303
hahaha gizz jij hebt op een hele slimme en simpele manier van de simpleviewer je hele website gemaakt het resultaat is gewoon erg nettjes.

fotos zijn ook mooi, lekker veel contrast zit er in.

nou ik dan ook maar met m'n site:

http://www.kamermans.net

zoals je ziet ben ik niet alleen actief met fotografie :p
pi_34806714
Gizz en Kamermans....

Heb met veel plezier jullie sites zitten bewonderen. Jullie geven allbei een totaal verschillend maar heerlijk sfeertje weer!

Toppie
pi_34807165
En die van mij! http://www.design-xs.nl
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
pi_34807302
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Gizz het volgende:

Hey een ex-achternaam genoot! Familie?
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_34811163
Heb je je naam laten veranderen?
We zullen verre familie zijn misschien, maar dan is weer de vraag hoe ver?
  maandag 6 februari 2006 @ 22:41:45 #19
140699 NMZ
Niels van der Zwan
pi_34812063
Gizz ziet er erg vet uit!!!
pi_34812178
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 6 februari 2006 @ 22:50:45 #21
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_34812491
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.pdehoog.nl
www.pdehoog.nl

veel intressanter
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_34812550
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef blackbully het volgende:

[..]

www.pdehoog.nl

veel intressanter
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_34819252
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef Gizz het volgende:
Heb je je naam laten veranderen?
We zullen verre familie zijn misschien, maar dan is weer de vraag hoe ver?
Ik niet. Maar mijn Opa wel toen hij met gezin van Katwijk naar de Veluwe is verhuisd.
pi_34819332
Mooie foto's en sites allemaal zeg.

Ik gebruik zelf ook simpleviewer, echt makkelijk en mooi..

http://www.onweersite.nl/richard
  dinsdag 7 februari 2006 @ 08:24:30 #25
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_34819533
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:10 schreef NMZ het volgende:
Bedankt voor de postivieve reacties, erg leuk.
De meeste foto\'s heb ik gemaakt op vakanties met een canon S50 en er nooit bij nagedacht en gewoon stom weg foto \'s gemaakt.
Maar nadat ik in New York was geweest en iemand mijn foto \'s had laten zien en diegene mijn foto\'s erg goed vond ben ik me gaan realiseren dat ik het eigenlijk heel leuk vind om foto \'s te maken.
Ik heb pasgeleden een canon eos350d gekocht en ik ben nu van plan me meer te gaan verdiepen in fotografie. Vond het gewoon leuk om een website te leren maken en daar mijn foto \'s op te zetten.
en dat is precies wat ik bedoelde (en zei), dat zie je er duidelijk aan af. niet bedoelt om je de grond in te stampen, maar het voegt echt niets toe boven normale vakantiefoto's (en dat zijn het dus ook ). het zijn gewoon de foto's die je clichématig verwacht bij de betreffende steden, niks bijzonders.
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_34827260
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef blackbully het volgende:

[..]

www.pdehoog.nl

veel intressanter
Haha Hij is leuk
pi_34828200
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 07:25 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Ik niet. Maar mijn Opa wel toen hij met gezin van Katwijk naar de Veluwe is verhuisd.
Gelukkig niet zo'n veel voorkomende naam in Katwijk

Ontopic:
Heb sinds kort ook een aantal van mijn foto's op een eigen website staan: WWW.WEBFOTOBOEK.NL
pi_34834890
Ik ben vandaag en gisteren met JAlbum aan het spelen geweest. Erg makkelijk is dat
Naar een foldertje wijzen, commentaar toevoegen, stijl kiezen en poef: website.
Ik wou eerst zelf iets gaan maken, maar op deze manier scheelt het wel erg veel tijd.

Lekker is ook dat veel skins aanpasbaar zijn en sommige zelfs erg uitgebreid (flash, exif, print-orders, gastenboek, etc.)

In ieder geval genoeg over het programma en hier zijn de eerste resultaten (domeintje moet nog komen):
Mijn sitie

[ Bericht 2% gewijzigd door djengizz op 08-02-2006 20:38:03 ]
pi_34845219
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:52 schreef djengizz het volgende:
Ik ben vandaag en gisteren met JAlbum aan het spelen geweest. Erg makkelijk is dat
Naar een foldertje wijzen, commentaar toevoegen, stijl kiezen en poef: website.
Ik wou eerst zelf iets gaan maken, maar op deze manier scheelt het wel erg veel tijd.

Lekker is ook dat veel skins aanpasbaar zijn en sommige zelfs erg uitgebreidt (flas, exif, print-orders, gastenboek, etc.)

In ieder geval genoeg over het programma en hier zijn de eerste resultaten (domeintje moet nog komen):
Mijn sitie
Dit ziet er inderdaad zeer netjes uit !
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_34892702
En m'n domein is ook rond:
http://jvd-photography.nl.eu.org
  zaterdag 11 februari 2006 @ 18:13:21 #32
140699 NMZ
Niels van der Zwan
pi_34973618
digitalfrog, mooie site, mooie foto 's!!
pi_34976113
Mooie sites hier! Ik ben ook een beetje aan het klooien met simpleviewer, dus binnenkort heb ik een nieuwe site. Nu moeten jullie het even met mijn oude site doen:

www.stephanievanbaaijen.nl

Staan nog maar weinig foto's op.
pi_34976714
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:37 schreef Foxxy het volgende:
Mooie sites hier! Ik ben ook een beetje aan het klooien met simpleviewer, dus binnenkort heb ik een nieuwe site. Nu moeten jullie het even met mijn oude site doen:

www.stephanievanbaaijen.nl

Staan nog maar weinig foto's op.
Leuke site, maar misschien moet je ff kijken naar het openen van nieuwe vensters Elk linkje waar ik op klik, opent een nieuw scherm en dat kan best irritant zijn
pi_34977036
Ik ben ruim 3 maanden in Barcelona geweest en mocht in die tijd de digitale camera van iemand meenemen. Helaas houd ik er van om in het donker te fotograferen, maar worden foto's daar niet scherper op. Toch zitten er een aantal mooie tussen, vind ik zelf dan. En er volgen er nog meer binnenkort:

link
pi_34987940
(ik vind dit meer een ropic waar we over de website zelf praten dan over de fotos die er op staan dus mijn cometaar is dan eigelijk ook alleen op de site)

Foxxy:
eerste indruk was heel erg goed. lekker frisse, simpele en overzichtelijke site.
minpuntje is idd wat PdeHoog al zei over de niuew vensters die geopend worden.
veder vind ik het jammer dat je niet wat meer info over je projecten en fotos er op hebt staan. bijvoorbeeld zie ik dat je ook schilderijen maakt, zet er bij wel voor een papier je gebruikt, zet bij je fotos je sluitertijden, iso-waardens, zet bij de losse ontwerpen met welk programme je aan de slag bent geweest. ect
over algemeen vind ik het dus een goede site maar heeft toch paar verbeterpuntjes

Pauline:
Als je een site maakt moet je altijd een rustige achtergrond nemen die geen aandacht trekt, je wilt juist dat je texten of in dit geval de fotos de volle aandacht krijgt. Dus ik raad aan om een rustige achtergrond te nemen

veder geeft het ook een betere indruk als je wat text er bij zet bijvoorbeeld hoe je de fotos hebt gemaakt, wat voor een technieken je gebruikt hebt en de camera instellingen. (dit is meer voor art-fotografie dan voor snapshots)

als je website toch meer bedoeld is voor wat fotos op te zetten om aan vrienden/familie te laten zien is het veder wel goed. lekkere grote thumbs waar je meteen ziet wat er op de foto afspeeld is daarvoor erg geschikt

[ Bericht 28% gewijzigd door Kamermans op 12-02-2006 01:54:04 ]
pi_34991808
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:53 schreef cyberrobin het volgende:
En die van mij! http://www.design-xs.nl
Iemand die die van mij nog wilt checken?
  zondag 12 februari 2006 @ 11:07:56 #38
122804 muserulezz
a natural disaster
pi_34991936
ik heb ook een kleine fotoweb-log ...
voor de geintresseerden:
http://jfoto.web-log.nl
oohwja kijk dan ook even in de geschiedenis en laat een berichtje achter dan vind ik wel zo leuk
pi_34993439
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:00 schreef cyberrobin het volgende:

[..]

Iemand die die van mij nog wilt checken?
Ik zou best willen, maar hij zegt "Cannot Find Server"
pi_34994061
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zou best willen, maar hij zegt "Cannot Find Server"
Nu weer wel toch?
pi_34994362
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef cyberrobin het volgende:

[..]

Nu weer wel toch?
Check Maar dat was wel ff schrikken hoor Ik zag foto's van mij En foto's van Mauro met drie knappe dames achter zich
pi_34997437
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:47 schreef Kamermans het volgende:

Foxxy:
eerste indruk was heel erg goed. lekker frisse, simpele en overzichtelijke site.
minpuntje is idd wat PdeHoog al zei over de niuew vensters die geopend worden.
veder vind ik het jammer dat je niet wat meer info over je projecten en fotos er op hebt staan. bijvoorbeeld zie ik dat je ook schilderijen maakt, zet er bij wel voor een papier je gebruikt, zet bij je fotos je sluitertijden, iso-waardens, zet bij de losse ontwerpen met welk programme je aan de slag bent geweest. ect
over algemeen vind ik het dus een goede site maar heeft toch paar verbeterpuntjes
Ik maakte voorheen nog foto's met een camera die niet waarbij je niet eens de sluitertijd enz. in kon stellen . Dus vandaar het ontbreken van de instellingen. Ik vond het zelf ook al een gebrek aan mijn site: geen info over de onderwerpen. Vandaar dat ik nu bezig ben met een nieuw concept! Bedankt voor de feedback.
pi_35012052
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:47 schreef Kamermans het volgende:
(ik vind dit meer een ropic waar we over de website zelf praten dan over de fotos die er op staan dus mijn cometaar is dan eigelijk ook alleen op de site)

Pauline:
Als je een site maakt moet je altijd een rustige achtergrond nemen die geen aandacht trekt, je wilt juist dat je texten of in dit geval de fotos de volle aandacht krijgt. Dus ik raad aan om een rustige achtergrond te nemen

veder geeft het ook een betere indruk als je wat text er bij zet bijvoorbeeld hoe je de fotos hebt gemaakt, wat voor een technieken je gebruikt hebt en de camera instellingen. (dit is meer voor art-fotografie dan voor snapshots)

als je website toch meer bedoeld is voor wat fotos op te zetten om aan vrienden/familie te laten zien is het veder wel goed. lekkere grote thumbs waar je meteen ziet wat er op de foto afspeeld is daarvoor erg geschikt
De foto- afdeling is een onderdeel van mijn website (zie link undersign). Het is idd vooral voor vrienden en bekenden, maar het leek me interessant om feedback op de Barcelona pics te ontnagen. Wat betreft de achtergrond heb je waarschijnlijk gelijk, ik zal eens kijken of ik een geschikte vervanging kan vinden.
pi_35975617
Jaaaaaaaaaaaa, na veel gekloot vandaag, is hij eindelijk online

www.ansphotography.nl

Er moet nog heeeeel veel gebeuren, zie het maar als test-upload.

Commentaar (beetje lief he) is dus zeer welkom!!!!

Veel kijkplezier, An
pi_35976605
erg mooie site An24, begin pagina is gewoon top jammer alleen dat de visit links blauw worden, ze zijn dan minder goed te lezen.
de manier waarop je de fotos laat zien is ook goed. Wat we wel irriteerd is dat als je de fotos bekijkt dat je niet gemakkelijk terug naar begin kan, je kan wel heel mooi naar volgende en vorige maar niet terug maar de thumbnails.
pi_35982050
Bedankt kamermans...de beginpagina wil ik nog aanpasssen, ik wil namelijk mijn portretje aan allebei de kanten zodat de tekst in het midden staat. Nog ff puzzelen dus.

Verder heb ik je andere puntjes ook gezien. Die hoop ik deze week nog op te lossen. Maar ben blij met je kritiek!
  maandag 13 maart 2006 @ 09:46:24 #47
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_35983882
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Leuke site, maar misschien moet je ff kijken naar het openen van nieuwe vensters Elk linkje waar ik op klik, opent een nieuw scherm en dat kan best irritant zijn
Ha! Dan heb ik ook een irritante site.

Hij is onlangs vernieuw btw
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_35983941
quote:
Op maandag 13 maart 2006 10:23 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Ha! Dan heb ik ook een irritante site.

Hij is onlangs vernieuw btw
Die is idd vrij irritant ja Wel cool trouwens
pi_36005120
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:13 schreef An24 het volgende:
Bedankt kamermans...de beginpagina wil ik nog aanpasssen, ik wil namelijk mijn portretje aan allebei de kanten zodat de tekst in het midden staat. Nog ff puzzelen dus.

Verder heb ik je andere puntjes ook gezien. Die hoop ik deze week nog op te lossen. Maar ben blij met je kritiek!
En volgens mij klopt hij nu helemaal!
pi_36044958
www.DMotion.nl

heb er ook wat andere dingen op staan zoals renders, grafisch werk en clips.
  donderdag 16 maart 2006 @ 01:26:23 #52
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_36075616
www.tomroelofs.nl
photolog/urban exploration
pi_36089722
"There is only you and your camera. The limitations in your photography are in yourself, for what we see is what we are" - Ernst Haas
[Simon de la Court Photography]
pi_36212559
Zeg luitjes, ff een vraagje tussendoor, misschien weet Kamermans het? Hoe kan ik mijn foto's op mijn site beveiligen, dus dat mensen ze niet meer rechtstreeks van mijn site kunnen afhalen? Tips?
pi_36213473
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef An24 het volgende:
Zeg luitjes, ff een vraagje tussendoor, misschien weet Kamermans het? Hoe kan ik mijn foto's op mijn site beveiligen, dus dat mensen ze niet meer rechtstreeks van mijn site kunnen afhalen? Tips?
Via javascript kan je de rechtmuis-klik uitschakelen, maar dit is redelijk eenvoudig te omzeilen. Een waterdichte beveiliging is er volgens mij niet.
Deviantart
pi_36213581
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:26 schreef thomas26 het volgende:

[..]

Via javascript kan je de rechtmuis-klik uitschakelen, maar dit is redelijk eenvoudig te omzeilen. Een waterdichte beveiliging is er volgens mij niet.
thanks, maar ben een leekje , heb webbuilder gebruikt. Kan je ook vertellen hoe je dat met java doet?
  maandag 20 maart 2006 @ 21:29:56 #57
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_36213608
quote:
Als je ze op het internet zet zijn ze te kopieren naar een harde schijf. Beperkte beveiliging kun je vragen in DIG, daar zwerven ook website-bouwers rond.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_36213644
en dom, zie nu je link pas, haha thanks
pi_36213685
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:29 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Als je ze op het internet zet zijn ze te kopieren naar een harde schijf. Beperkte beveiliging kun je vragen in DIG, daar zwerven ook website-bouwers rond.
Had al zo'n idee ja. Nou ja, beter iets dan niets, thanks!
pi_36214024
Ik dacht het zou wel stoer op een watermerk in onze foto's te doen. Dan kunnen ze wel gewoon gekopieerd worden maar verder kunnen ze er niet veel mee.
Dus ik ff informeren wat me dat ging kosten. Je hebt er dus bv photoshop 9 voor nodig om zon watermerk te kopen en ik moest echt ff gaan zitten toen ik de prijs hoorde van dat progje : ¤ 1099,=

ik denk dat we daar nog maar ff mee wachten
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_36214589
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:41 schreef prupke het volgende:
Ik dacht het zou wel stoer op een watermerk in onze foto's te doen. Dan kunnen ze wel gewoon gekopieerd worden maar verder kunnen ze er niet veel mee.
Dus ik ff informeren wat me dat ging kosten. Je hebt er dus bv photoshop 9 voor nodig om zon watermerk te kopen en ik moest echt ff gaan zitten toen ik de prijs hoorde van dat progje : ¤ 1099,=

Jezus, dat is niet nix....maar zit me nu wel te bedenken, ik heb paint shop pro X, daar heb ik ook een plugin van digimarc inzitten om een watermerk in te sluiten. Zou ik er daarmee zijn? Is dat wat je bedoelt prupke?
pi_36214730
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:41 schreef prupke het volgende:

Photoshop is een beetje overkill om enkel watermerken te zetten. Daar zijn genoeg gratis alternatieven voor. Voorbeeld
Deviantart
pi_36214877
Yep, dat bedoel ik dus....en als dat per foto moet.......ben ik nog wel even bezig
Waarom bedenkt dit helder licht zoiets niet eerder
  maandag 20 maart 2006 @ 22:49:39 #64
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_36216804
je maakt een screenshot en weg watermerk -.-
pi_36217155
Bram! Boterham!
pi_36218408
www.florianvanroekel.com
Portretten vooral
pi_36222313
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef aapstok het volgende:
www.florianvanroekel.com
Portretten vooral
Zitten echt schitterende platen bij aapstok, super
pi_36222506
ik fotografeer nu sinds enkele weken. Heb deze week een porto gemaakt. Hijs alleen verre van af, dat door gebrek aan ervaring en materiaal. Maar je kan wel twee collages terug zien. Dus niet op de hoofdkoppen klikken svp:

Klik hier
pi_36223483
@Aapstok: Ik vind deze foto Geniaal!
pi_36223554
Nou zal ik mijn sites er dan ook maar even bij zetten?

http://www.fotologie.nl - Een hobby projectje van mij en wat vrienden om een site voor beginnende amateurs van de grond te krijgen.

www.loggerdanlog.nl/fotolog - een vergaarbak van mijn werk.
pi_36223580
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 08:34 schreef 4Vita het volgende:
ik fotografeer nu sinds enkele weken. Heb deze week een porto gemaakt. Hijs alleen verre van af, dat door gebrek aan ervaring en materiaal. Maar je kan wel twee collages terug zien. Dus niet op de hoofdkoppen klikken svp:

Klik hier
Ik vind de site zelf erg mooi gemaakt, knap stukje werk.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 23:09:16 #72
6509 vanDaal
-isme-er-eentje
pi_36249392
Die van mij.

http://www.JeroenvanDaal.nl/

Vooral landschapjes dus .
pi_36250155
4Vita: dat is een van de honden van mn ouders, die snurkt met zn ogen nog open als hij moe is.

Dankje An, volgens mij studeren wij allebei hetzelfde als ik je profiel zie toevallig zeg
pi_36250623
Zitten hele mooie sites tussen hoor. Durf de mijne er echt niet bij te zetten zo.
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 22 maart 2006 @ 07:15:10 #75
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_36254192
Moet ik dan ook maar even, momenteel alles nog los, dit wil ik straks allemaal in 1 pagina gooien

Wolken
Maan
Zonsondergang
Sneeuw 3-3-2006
Meeting 13-01-2006
  woensdag 22 maart 2006 @ 07:52:01 #76
72094 mwvdlee
Absolute beginner
pi_36254469
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:26 schreef aapstok het volgende:
4Vita: dat is een van de honden van mn ouders, die snurkt met zn ogen nog open als hij moe is.

Dankje An, volgens mij studeren wij allebei hetzelfde als ik je profiel zie toevallig zeg
Euhhhh, moet ik maar eens weg halen dan, ben al drie jaar afgestudeerd, haha. Maar nu bezig met MWD dus?
pi_36254984
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:09 schreef vanDaal het volgende:
Die van mij.

Deze is cool
pi_36278635
quote:
Die van mij.

Zo, eindelijk tijd om te kijken...Wat een sfeertje zet jij neer met je plaaten super. STiekum wel aardig bewerkt of nie
pi_36279046
quote:
De beste manier is om ze onaantrekkelijk te maken. Op mijn website beslaan de plaatjes een hele pagina, dus inclusief de linkjes naar vervolgpagina's enzo. Dat maakt hotlinken een stuk minder leuk, want dan krijg je bijvoorbeeld:

Ja, ik weet dat ie niet aan de Fok-maten voldoet, maar dat is hier juist handig om mn punt te maken.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_36279230
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:44 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

De beste manier is om ze onaantrekkelijk te maken. Op mijn website beslaan de plaatjes een hele pagina, dus inclusief de linkjes naar vervolgpagina's enzo. Dat maakt hotlinken een stuk minder leuk, want dan krijg je bijvoorbeeld:

[afbeelding]

Ja, ik weet dat ie niet aan de Fok-maten voldoet, maar dat is hier juist handig om mn punt te maken.
Heeeeeeeeey, das nog eens een goede tip. Weet alleen niet hoe ik dat moet doen met mijn pagina opzet Mijn huidge lay-out gaat er dan toch anders uitzien....tenminste, zo denkt mijn "blondjes-ego"

By the way, inmiddels wel de rechter-muis-klink-tip toegepast....
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:58:35 #82
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_36284558
quote:

[..]

[afbeelding]

Wegens de educatieve waarde laat ik hem staan
- Privacy Matters
  donderdag 23 maart 2006 @ 10:49:52 #83
6509 vanDaal
-isme-er-eentje
pi_36290583
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:33 schreef An24 het volgende:
Zo, eindelijk tijd om te kijken...Wat een sfeertje zet jij neer met je plaaten super. STiekum wel aardig bewerkt of nie
Valt wel mee geloof ik. Ik denk niet bijzonder veel meer dan gemiddeld.
pi_36290848
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:49 schreef An24 het volgende:

By the way, inmiddels wel de rechter-muis-klink-tip toegepast....
Werkt niet echt hoor, ik krijg een melding "sorry, no right-click funtion", maar de functie zelf werkt nog wel. (in Firefox)

[dit had ik kunnen hotlinken]http://www.ansphotography.nl/Website%20fotos/IMG_6661.JPG[/dinges]

Als je deze foto in PS via canvas vergroten links en rechts met 300 pixels verbreed in de kleur zwart wordt ie een stuk minder aantrekkelijk voor hotlinkers, zonder dat je layout eraan gaat.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_36290950
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:00 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Werkt niet echt hoor, ik krijg een melding "sorry, no right-click funtion", maar de functie zelf werkt nog wel. (in Firefox)

[dit had ik kunnen hotlinken]http://www.ansphotography.nl/Website%20fotos/IMG_6661.JPG[/dinges]

Als je deze foto in PS via canvas vergroten links en rechts met 300 pixels verbreed in de kleur zwart wordt ie een stuk minder aantrekkelijk voor hotlinkers, zonder dat je layout eraan gaat.
Netschaapje gaat ook dwars door de beveiliging heen.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:19:00 #86
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_36291343
IE ook. Java-script uit, en opslaan als
- Privacy Matters
pi_36291796
Luitjes, wat doen jullie me aan

@vliegvrager...ik ga het het deze week ff op jou manier proberen, bedankt
pi_36291874
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:35 schreef An24 het volgende:
Luitjes, wat doen jullie me aan

@vliegvrager...ik ga het het deze week ff op jou manier proberen, bedankt
Niets doen we je aan hoor.. hoogstens je Bitsie-iemaagoo afbreken
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_36291999
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:38 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Niets doen we je aan hoor.. hoogstens je Bitsie-iemaagoo afbreken
Grrrrrrauw
pi_36292192
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Grrrrrrauw
An24 doet eng

pi_36302559
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Gizz het volgende:
Staat mooi werk op je site ik hou wel van dat grafische qua composities
pi_36302688
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef aapstok het volgende:
www.florianvanroekel.com
Portretten vooral
Ook nice! zitten mooie plaatjes tussen ik hoop binne kort ook wat te kunne experimenteren met portret fotografie
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:38:58 #93
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_36324808
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:56 schreef lj_lightning het volgende:
www.bramboterham.nl
ik gebruik ook simpleviewer, maar hoe heb jij dat 'reclame'blokje weggehaald ? Ik bedoel die simpleviewer link die er rechtsonder normaal bij staat ?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:20:16 #94
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_36336986
www.bigdusty.net -->moest ik promeoten van een vriend van mij.. (ik sta wel op de fotos overigens.).
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:22:46 #95
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36337052
quote:

[..]

[afbeelding]

Printscreen is echt de coolste knop die je kan verzinnen En Paint het coolste programma
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_36338023
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Printscreen is echt de coolste knop die je kan verzinnen En Paint het coolste programma

Verklaar u nader vrind fles
Mijn DeviantART gallery
,
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:28:44 #97
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_36340633
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:03 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Verklaar u nader vrind fles
Zoooo eenvoudig: ik neem de pagina zoals jij hem net hebt voorgesteld. Ik doe printscreen, open paint en druk ctrl-v. De hele pagina staat nu in MSPaint. Met een tooltje knip ik fe foto eruit open een tweede sessie MSPaint, en daar plak ik hem ik. Even opslaan als... en klaar! Bijna net zo makkelijk als rechtstreeks vanaf de pagina opslaan, zelfs met jouw manier van posten.

dit is geen handleiding, maar toont slechts aan hoe eenvoudig het is om "beveiligingen te omzeilen met standaard Windows-functionaliteit
- Privacy Matters
pi_36342807
Jullie gaan het me ook echt niet makeijk maken he!
pi_36342937
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:40 schreef An24 het volgende:
Jullie gaan het me ook echt niet makeijk maken he!
Ik zou me er niet al te druk om maken An Je kan het nog zo goed beveiligen, maar via internet is er ALTIJD wel omheen te komen. Het enigste wat je kunt doen is je foto's in lowres op je site zetten zodat er weinig mee kan worden gedaan
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:48:26 #100
40714 Subhuman
Televised confession
pi_36343083
Als je een foto kunt tonen op je beeldscherm, dan kun je hem ook opslaan. Ook al moet dit door alle beveiligingen via de banale methode van PrintScreen, het is wel mogelijk. Dit is met alles zo; kan je het binnenhalen op je computer dan kan je het ook bewaren.

En eerlijk gezegd, als ik een foto zie die ik wil opslaan, en hij is beveiligd, dan ga ik alleen maar extra m'n best doen om die foto op m'n harde schijf te krijgen. Kijken of ik de beveiliging kan omzeilen. En dat is me tot nu toe nog altijd gelukt, zonder PrintScreen!

De beste beveiliging is wat dat betreft nog al je foto's in een Flash-animatie plaatsen. Er zijn volgens mij wel Flash-decompilers maar PrintScreen is dan zo ongeveer de enige optie die je hebt.
pi_36348262
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zou me er niet al te druk om maken An Je kan het nog zo goed beveiligen, maar via internet is er ALTIJD wel omheen te komen. Het enigste wat je kunt doen is je foto's in lowres op je site zetten zodat er weinig mee kan worden gedaan
Of hopen dat er (naast de fokkers) alleen maar debielen naar mijn site kijken

Maar ben nu eenmaal perfectionistisch, hoef ik me niet zo zeer om de beveiliging druk te maken, als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb......moet ik het ook goed doen!
pi_36348327
Link verwijderd

Edit RonaldV: Niet echt een fotografie website

[ Bericht 92% gewijzigd door RonaldV op 25-03-2006 21:24:06 ]
Een dag niet geduukt, is een dag niet geleeft!
pi_36364495
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:28 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Zoooo eenvoudig: ik neem de pagina zoals jij hem net hebt voorgesteld. Ik doe printscreen, open paint en druk ctrl-v. De hele pagina staat nu in MSPaint. Met een tooltje knip ik fe foto eruit open een tweede sessie MSPaint, en daar plak ik hem ik. Even opslaan als... en klaar! Bijna net zo makkelijk als rechtstreeks vanaf de pagina opslaan, zelfs met jouw manier van posten.

dit is geen handleiding, maar toont slechts aan hoe eenvoudig het is om "beveiligingen te omzeilen met standaard Windows-functionaliteit
Ach, het is meer werk dan rechtstreeks opslaan, en dat stelt me gerust. Zorg dat je slot beter is dan dat van de buurman. Bovendien is het me vooral te doen om hotlinken tegen te gaan. Als ik (te veel) gehotlinkt wordt, kost me dat geld. Als mensen mn maximaal 570 pixels hoge plaatjes willen hebben en bereid zijn daar twee sessies MSPaint aan te wijden: good luck to them
Mijn DeviantART gallery
,
pi_36365031
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 09:24 schreef struukduukers het volgende:
Link verwijderd
Het is niet echt een foto-website he

[ Bericht 25% gewijzigd door RonaldV op 25-03-2006 21:24:30 ]
  zaterdag 25 maart 2006 @ 22:22:22 #105
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_36366479
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:48 schreef Subhuman het volgende:
Als je een foto kunt tonen op je beeldscherm, dan kun je hem ook opslaan. Ook al moet dit door alle beveiligingen via de banale methode van PrintScreen, het is wel mogelijk. Dit is met alles zo; kan je het binnenhalen op je computer dan kan je het ook bewaren.

En eerlijk gezegd, als ik een foto zie die ik wil opslaan, en hij is beveiligd, dan ga ik alleen maar extra m'n best doen om die foto op m'n harde schijf te krijgen. Kijken of ik de beveiliging kan omzeilen. En dat is me tot nu toe nog altijd gelukt, zonder PrintScreen!

De beste beveiliging is wat dat betreft nog al je foto's in een Flash-animatie plaatsen. Er zijn volgens mij wel Flash-decompilers maar PrintScreen is dan zo ongeveer de enige optie die je hebt.
Foto's van DPZ zijn een uitdaging

Ik heb de ultieme antwoord tegen hotlinking: 250 GB bandbreedte per maand
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
pi_36366871
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 22:22 schreef Shark.Bait het volgende:

Ik heb de ultieme antwoord tegen hotlinking: 250 GB bandbreedte per maand
Da's geen beveiliging toch Dat is gewoon het kwaad de vrije hand geven op een manier dat het je geen cent extra kost
  zaterdag 25 maart 2006 @ 23:18:35 #107
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_36367636
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
Da's geen beveiliging toch Dat is gewoon het kwaad de vrije hand geven op een manier dat het je geen cent extra kost
Voorkomen kan ik het niet. Daarom zijn mijn foto's maar 640 lang of hoog. Voorts beschikt mijn provider over statistics waardoor ik kan zien waar mijn foto's allemaal naar doorgelinkt worden, en kan ik deze IP's bannen als ik wil.
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  zaterdag 25 maart 2006 @ 23:20:13 #108
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_36367666
Zullen we weer gewoon onze eigen foto-websites linken hier?
- Privacy Matters
pi_36370100
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 08:08 schreef An24 het volgende:

[..]

Euhhhh, moet ik maar eens weg halen dan, ben al drie jaar afgestudeerd, haha. Maar nu bezig met MWD dus?
Bijna afgestudeerd AMW stage. Je hebt mooie foto's op je site trouwens. Heb je dat zwarte verkregen door een zwarte achtergrond of een felle lamp?
pi_36371997
Nee, dat beveiligen hier vind ik bullshit, het beste is op kleiner formaat je foto plaatsen en niet te bang zijn voor jatterts

alleen m'n server is hardstikke dood waardoor m'n site ook niet wil
"There is only you and your camera. The limitations in your photography are in yourself, for what we see is what we are" - Ernst Haas
pi_36373702
quote:
Op zondag 26 maart 2006 01:38 schreef aapstok het volgende:

[..]

Bijna afgestudeerd AMW stage. Je hebt mooie foto's op je site trouwens. Heb je dat zwarte verkregen door een zwarte achtergrond of een felle lamp?
Bedankt voor het compliment...als beginnertje leuk om te horen. Je bedoelde mijn zelfportret? Ik heb en zwart doek gebruikt en mijn kamer donker gemaakt en een tikkeltje onderbelicht. Het licht komt van een raam. Het kan soms zo geweldig simpel zijn!
pi_36394889
Deviantart is geen eigen zite he? ( ook net vandaag leeg gemaakt..)
mijn eigen fotosite
dag
pi_36402344
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 09:24 schreef struukduukers het volgende:
Link verwijderd

Edit RonaldV: Niet echt een fotografie website
haha idd had ff neit gezien dat het om fotografie websits ging;)
Een dag niet geduukt, is een dag niet geleeft!
pi_36424141
quote:
Die van mij.

mooi
vooral de ijssel ( waar ik opgegroeid ben )
dag
pi_36453872
Mag een pbase gallerij ook?

http://www.pbase.com/martin_g_3d/
pi_36525866
Helaas nog geen echte site... Dus daarom maar hier:
http://www.esto.fotopic.net

Ik vroeg me trouwens af of je zomaar Site's van andere fotografen op je Web-log onder het kopje 'Links' mag plaatsen? Of krijg ik dan problemen ?
Portfolio. |
Nikon D50 | Sigma 17-70mm Macro | Nikkor 70-300mm | SB-800
-je webicon gaf een malware-melding in Chrome, vandaar verwijderd-
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:19:49 #117
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_36527055
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:40 schreef Esto het volgende:
Helaas nog geen echte site... Dus daarom maar hier:
http://www.esto.fotopic.net

Ik vroeg me trouwens af of je zomaar Site's van andere fotografen op je Web-log onder het kopje 'Links' mag plaatsen? Of krijg ik dan problemen ?
Alleen als het links zijn naar FOT fotografen.. Anders wordt je gevierendeeld.
pi_36527165
Ik bedoelde ook FOT fotografen Zie hier mooie site's voorbij komen waar ik wel linkjes van op m'n Web-log wil zetten.. Maar kan begrijpen dat sommige dat niet zo prettig vinden

Btw. Iemand vertelde net over MSN dat ik het gewoon moet doen. Diegene heeft er zelf nog nooit problemen mee gehad. Dus...
Portfolio. |
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:29:58 #119
34663 SpeedyGJ
pi_36527418
Klopt, ik heb dit zelf ook vaak genoeg gedaan, ik ben er al blij mee als ik ergens op een website mijn link tegen kom. Ik ben gister avond even druk bezig geweest om van mijn weersite een fotografie site van te maken. De foto's worden momenteel nog in een nieuwe link geopend, dit zal straks echter gewoon in de website zelf gezet worden. Kortom, mijn website is in de groei
pi_36527533
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:23 schreef Esto het volgende:
Ik bedoelde ook FOT fotografen Zie hier mooie site's voorbij komen waar ik wel linkjes van op m'n Web-log wil zetten.. Maar kan begrijpen dat sommige dat niet zo prettig vinden

Btw. Iemand vertelde net over MSN dat ik het gewoon moet doen. Diegene heeft er zelf nog nooit problemen mee gehad. Dus...
Juridisch is het plaatsen van een link geen enkel probleem. Wel zo netjes om het de betreffende persoon eerst te vragen natuurlijk.
Mijn DeviantART gallery
,
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:46:10 #121
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_36529650
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 23:20 schreef RonaldV het volgende:
Zullen we weer gewoon onze eigen foto-websites linken hier?
http://www.fotosoep.com
quote:
Volgens mij valt dat wel mee, ik heb nog nooit iemand daar een probleem van zien maken....
quote:
Iemand? We willen namen zien!!
pi_36530365
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 17:46 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

http://www.fotosoep.com
[..]

Volgens mij valt dat wel mee, ik heb nog nooit iemand daar een probleem van zien maken....
[..]

Iemand? We willen namen zien!!
Whehe. Diegene heeft al boven Vliegvrager gereageerd
Ik verwacht ook niet al te veel problemen te krijgen, dus ik ga ze gewoon neerzetten. Als het niet mag hoor ik het vanzelf wel
Portfolio. |
  vrijdag 31 maart 2006 @ 18:19:03 #123
34663 SpeedyGJ
pi_36530395
Dat was ik dus Shark.Bait en idd, ik heb ook nooit klachten over gehad anyway, www.speedygj.nl. Alle foto's nu binnen de website.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 18:44:02 #124
61490 PoseidonVS
Wie ikke???
pi_36530994
quote:

Ik heb er geen probleem mee hoor als je een kinkje naar mijn site(s) plaatst.

(of bedoelde je mij niet?)
pi_36531270
Ik bedoelde veel mensjes van FOT en die in dit topic gepost hebben! Dus ook jij ja
Portfolio. |
  vrijdag 31 maart 2006 @ 20:40:40 #126
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_36534106
Mijn foto's vind je hier : http://elcastel.fotopic.net/

Gewoon een gallery site en er staat eigenlijk van alles, probeerseltjes, snapshots, blablabla ...
  vrijdag 31 maart 2006 @ 23:07:25 #127
61490 PoseidonVS
Wie ikke???
pi_36538223
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 20:40 schreef eL. het volgende:
Mijn foto's vind je hier : http://elcastel.fotopic.net/

Gewoon een gallery site en er staat eigenlijk van alles, probeerseltjes, snapshots, blablabla ...
Gave serie van die Heidelberg, mooi model ook, erg fotogeniek!
  zaterdag 1 april 2006 @ 11:09:33 #128
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_36574783
Heb sinds vandaag ook mijn eigen foto website.
Ben og maar een beginner dus zo erg veel staan er niet op.
Maar ben benieuwd naar jullie opbouwende kritiek.

Jacqueline's foto site
pi_36574955
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:21 schreef Jacqiekr het volgende:

Jacqueline's foto site
Nette site
pi_36574977
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 18:54 schreef Esto het volgende:
Ik bedoelde veel mensjes van FOT en die in dit topic gepost hebben! Dus ook jij ja
Volgens mij moet je je gewoon uitleven Doen dus
pi_36579146
quote:
Op zondag 2 april 2006 13:21 schreef Jacqiekr het volgende:

Jacqueline's foto site
Netjes hoor, komt rustig over, relaxte foto's!
pi_36611273
Ik durfde niet zo goed mijn site hier neer te zetten omdat het maar een hele simpele 'blog' is. En de foto's ook nog maar amateuristisch zijn. Maargoed, what the heck!
Foto's van Esmé
misschien is het wat handiger als jullie per maand kijken ipv per post
  zondag 9 april 2006 @ 10:23:00 #134
65129 M3CABRIO
Ik Heb Een Snavel !
pi_36785840
Ik kan natuurlijk niet achterblijven
Maar eerst wat kanttekeningen:
Ik heb mijn site expres in HTML gehouden, het laadt supersnel, draait op alle systemen en zelfs een IT N00B als ik kan het bijhouden, maar het grootste voordeel vind ik nog dat het rete overzichtelijk is.
Kijk naar het machtigste internetbedrijf ter wereld: Google, die site is zelfs nog schraler dan de mijne, maar daar zit juist hun kracht in. De meeste partywebsites klik ik al weg omdat ik (de vaak dramatisch slechte foto's) niet eens kan vinden binnen een minuut.
De foto's zelf op mijn site zijn meestal "stukgeflitst", maar ook dat gebeurd expres.
Ik heb o.a. eeen f1.0 lens liggen, dus ik kan de mooiste kleurrijke pics maken, maar als ik rondvraag wat de mensen zelf willen zien: duidelijk hun eigen smoel of mooie sfeerplaatjes gaat 99% van de party people voor het eerste, kijk maar naar de most viewed pics, alleen fotografen onder elkaar willen wel mooie kleurcomposities.
Het enige waar ik geen zicht op kan krijgen is het formaat foto wat mensen willen hebben, ik heb ze nu in 1,65MP online staan en zal dit van de zomer opvoeren naar 2 megapxel.
Dan zijn mijn foto's 7x zo groot als de gemiddelde site die in 640x480 draait en moet zo mijn statement gemaakt zijn om iets unieks neer te zetten.
Overigens zoek ik tzt nog wel een adverteerder voor mijn site want >50GB traffic per maand begint ook bij mijn provider op te vallen
Mocht iemand dus nog suggesties hebben hoor ik het graag.
Voor iedreeen die dit gelul nog niet zat is, leef je uit: http://www.kuikens.com/
pi_36798179
Haha, wel grappig M3cabrio. De combinatie kuikens en partyfotografie.....hoe kom je erop?!

By the way, luitjes. Ik wilde mijn site ff updaten, Esto vroeg het laatst ook al. Iemand problemen als ik links naar jullie site's invoeg op mijn site?

Gr. An
pi_36799686
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:54 schreef An24 het volgende:
Iemand problemen als ik links naar jullie site's invoeg op mijn site?

Gr. An
Be my guest
  zondag 9 april 2006 @ 21:06:37 #137
65129 M3CABRIO
Ik Heb Een Snavel !
pi_36803911
Je moet wat als je zelf eenden hebt en een kuikentje is ook een code woord voor een lekkere meid
Ik heb nog geen illigaal materiaal op mijn site dus keep those links coming.....
  zondag 9 april 2006 @ 21:08:28 #138
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_36803966
quote:
Op zondag 9 april 2006 17:54 schreef An24 het volgende:
By the way, luitjes. Ik wilde mijn site ff updaten, Esto vroeg het laatst ook al. Iemand problemen als ik links naar jullie site's invoeg op mijn site?

Gr. An
Nee hoor, wees mijn gast
pi_36823458
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:08 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Nee hoor, wees mijn gast
uhuh, ik neem aan dat mensen hier posten om hun site te showen.. linkjes uitruilen is dan ook handig jah
dag
pi_36827924
quote:
Op zondag 9 april 2006 21:08 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Nee hoor, wees mijn gast
inderdaad, ook de mijne
pi_36833572
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:12 schreef petre86 het volgende:

[..]

uhuh, ik neem aan dat mensen hier posten om hun site te showen.. linkjes uitruilen is dan ook handig jah
Haha, psies, verwacht dan ook een tegenprestatie
pi_36833790
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:09 schreef An24 het volgende:

[..]

Done
pi_36833868
Wow , zou het mijn charme zijn
pi_36833897
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:16 schreef An24 het volgende:
Wow , zou het mijn charme zijn
  dinsdag 11 april 2006 @ 15:10:03 #145
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_36856265
quote:
Op maandag 10 april 2006 20:09 schreef An24 het volgende:
Ik zal het eens vragen aan de programmeur. Zal wel ff op zich laten wachten, ivm zijn emigratie.
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:35:14 #146
61490 PoseidonVS
Wie ikke???
pi_36864421
quote:
Op maandag 10 april 2006 17:17 schreef ChatChewbacca het volgende:

[..]

inderdaad, ook de mijne
Wat hij zegt dus.

Op korte termijn zal ik bezig gaan met een nieuwe portfolio site en zal ik mijn link list ook weer updaten.
  dinsdag 11 april 2006 @ 19:40:38 #147
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_36864634
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:35 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Wat hij zegt dus.

Op korte termijn zal ik bezig gaan met een nieuwe portfolio site en zal ik mijn link list ook weer updaten.
Ik op iets langere termijn. Moet eerst mijn onkosten declaratie-vergoeding binnen hebben voor ik een nieuwe webserver ga aanschaffen. Dan kan ik me gaan concentreren op vernieuweing en uitbreiding van mijn site/forum/overige.
pi_36866562
Toppie, ik verwerk zo de laatste reacties ff...keep on comming!!!
pi_37017387
Hallo
Hier mijn site vooral van onze vereniging en autosport

http://www.peterkramer.fotopic.net/
pi_37018881
http://www.picturetrail.com/anandi_17

[ Bericht 11% gewijzigd door RonaldV op 16-04-2006 22:59:36 (link gerepareerd) ]
  woensdag 26 april 2006 @ 22:59:23 #151
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_37329090
http://www.naturephotographer.nl

Mijn site. Nog niet heel veel er op. Maar dat probeer ik snel te veranderen
  zondag 21 mei 2006 @ 15:43:39 #152
47279 elmarz
marcelzuurmond.com
pi_38047405
mijn nieuwe site
http://www.fotoparade.nl

Laten jullie weten wat jullie er van vinden?
Thnx!!

grtz
el Marz.
  zondag 21 mei 2006 @ 16:08:19 #153
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_38048078
elmarz, persoonlijk ben ik er geen fan van dat alle foto's geladen worden -- ik heb liever thumbnails en dan kies ik zelf mijn onderwerpjes daar uit.

Maar er zitten wel mooie foto's tussen.
pi_38048646
Leuk elmarz.

kan me enigzins vinden in de comments van shark bait, maar ik vind dit wel een lekker simpel en originele opzet. Leuke platen!!!
pi_38048654
dubbel

[ Bericht 38% gewijzigd door An24 op 21-05-2006 16:30:48 (stom) ]
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:39:19 #156
78462 DISC0
No country-club
pi_38233912
mijn eigen fotowebsite:

http://nocountryclub.com

en samen met twee vrienden heb ik nog:

http://thecoolshoeshine.com
  vrijdag 26 mei 2006 @ 15:50:34 #157
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_38234362
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:39 schreef DISC0 het volgende:
mijn eigen fotowebsite:

http://nocountryclub.com

en samen met twee vrienden heb ik nog:

http://thecoolshoeshine.com
Wel erg irritant, die pop-up ontduikende scriptjes. En nog in een belachelijk formaat ook.
- Privacy Matters
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 26 mei 2006 @ 16:16:06 #158
95752 crew  Chell
Kluns
pi_38235195
Ik dump normaal al mijn foto's op mijn Flickr pagina, maar ik wilde er ook graag een mooie gallery bij.

Ik ben gister dus ook eens gaan knutselen met simpleviewer en een php admin module die ik er ergens voor opdook. Tis nog niet helemaal af, twijfel nog een beetje over het formaat van de foto's onder andere. Ze zijn nu 640 en dat is op mijn scherm prima (1280 x 1024), maar op een lagere resolutie worden de foto's in elkaar gedrukt. Tevens wil ik de indexpagina nog een beetje verbouwen, maar daarvoor moet ik even in de php duiken. Work in progress dus nog

http://www.pictures.chell.nl
pi_38235253
Ziet er goed uit Yoni
  vrijdag 26 mei 2006 @ 18:21:52 #160
78462 DISC0
No country-club
pi_38239653
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 15:50 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Wel erg irritant, die pop-up ontduikende scriptjes. En nog in een belachelijk formaat ook.
ja, dat komt door die irritante Nedstat-teller, ik denk dat ik die inderdaad maar eens vervang door iets anders
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 26 mei 2006 @ 18:37:24 #161
95752 crew  Chell
Kluns
pi_38240217
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 16:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ziet er goed uit Yoni
Thanks Ben er ook wel tevreden mee. Tis misschien niet zo origineel met die simpleviewer, maar wel mooi vind ik.
pi_38242455
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 18:37 schreef Yoni het volgende:

[..]

Thanks Ben er ook wel tevreden mee. Tis misschien niet zo origineel met die simpleviewer, maar wel mooi vind ik.
Origineel of niet, je zet neer wat jou ligt, het gaat om de plaatjes en die maken het geheel leuk. Goed gedaan dus.
pi_38259989
http://fotos.vuc.nl

Mijn fotosite van voetbalfoto's van hoofdklasser (net gepromoveerd) VUC in denhaag
Ik ben daar clubfotograaf
pi_38264983
quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 18:21 schreef DISC0 het volgende:

[..]

ja, dat komt door die irritante Nedstat-teller, ik denk dat ik die inderdaad maar eens vervang door iets anders
kijk es naar statcounter. (www.statcounter.com) die kun je er zelfs invisible opzetten

[ Bericht 3% gewijzigd door diedrick op 27-05-2006 13:30:04 ]
"Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
pi_39076770
zo ik heb maar eens niuew layout van www.kamermans.net gemaakt, mijn website is nu trouwens ook te bezoeken via www.kamermans.eu
pi_39083780
Ik ben mijn portfolio aan het opbouwen op www.hansheino.nl maar ik realiseerde me niet dat het zóveel werk is om 5 jaar aan foto's te selecteren
pi_39084095
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 15:07 schreef Kamermans het volgende:
zo ik heb maar eens niuew layout van www.kamermans.net gemaakt, mijn website is nu trouwens ook te bezoeken via www.kamermans.eu
Je nieuwe layout is leuk geworden Kamermans.

Maar ik moet zeggen dat ik minstens net zo gecharmeerd was van de oude versie....jaja, weet het met je tijd mee, verandering blabla...maar toch
  woensdag 21 juni 2006 @ 18:25:51 #168
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_39084193
quote:
Ziet er heel mooi uit, je kunst ook trouwens
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_39084766
quote:
Inderdaad heel netjes en origineel. Mooie rustige kleuren, heerlijk om naar te kijken!
pi_39086705
www.manic-mind.nl

Al een tijdje zo, ben bezig met een andere
pi_39087084
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:29 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
www.manic-mind.nl

Al een tijdje zo, ben bezig met een andere
Wow, wat een werk moet daar in zitten zeg. Ik vind hem top. Alleen het feit dat de plaatjes "bewegen" vind ik jammer. Ik wil persoonlijk in alle rust een foto kunnen bekijken. Verder
pi_39088075
An24: dat flashalbum is standaard software die je zo kan downloaden, dus dat werk valt wel mee.

Hier kan je het kopen en dit is bijvoorbeeld een andere site die deze software gebruikt.
pi_39088486
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:58 schreef Gizz het volgende:
An24: dat flashalbum is standaard software die je zo kan downloaden, dus dat werk valt wel mee.

Hier kan je het kopen en dit is bijvoorbeeld een andere site die deze software gebruikt.
Mag ik u bedanken voor deze zeer waardevolle informatie?
pi_39093226
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 19:58 schreef Gizz het volgende:

Dat flashalbum geeft me alleen wel 't gevoel dat m'n computertje met me aan de haal gaat. Ik vergeet haast naar 't plaatje te kijken, door alle bliepjes en bewegende dingetjes onder m'n muis... Ik vind 't nét niet het daardoor, in elk geval niet voor een portfolio waar het plaatje centraal moet staan, in plaats van de beleving. Ik vind SimpleView daaardoor wel charmant, of Lightbox.

Laat ik in dat kader trouwens ook even een duit in het zakkie doen: http://foto.cynosura.nl

En nu even wat linkjes leggen naar ander FOTters.
pi_39130752
Idd, en daarom ben ik dus ook bezig met een andere. Ikzelf stoor me daar ook aardig aan...
pi_39139604
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 22:21 schreef Hayk het volgende:

[..]

Dat flashalbum geeft me alleen wel 't gevoel dat m'n computertje met me aan de haal gaat. Ik vergeet haast naar 't plaatje te kijken, door alle bliepjes en bewegende dingetjes onder m'n muis... Ik vind 't nét niet het daardoor, in elk geval niet voor een portfolio waar het plaatje centraal moet staan, in plaats van de beleving. Ik vind SimpleView daaardoor wel charmant, of Lightbox.
Eensch, fotografen (en modellen) verliezen zich nog wel eens in leuke technische gadgets, terwijl een portfolio over foto's zou moeten gaan. More is less in dit geval.
Mijn DeviantART gallery
,
  vrijdag 23 juni 2006 @ 11:56:16 #177
67902 PGR
Fast and safe...
pi_39144011
Mijn site:
www.pgroen.nl

Redelijke standaard php-site, maar hij voldoet aan mijn wensen...

Directe link naar gallery:
http://peter.groen-online.nl/modules.php?name=gallery

Happy watchin' !
pi_39144258
Meneer Groen

Jij ook al hier
  vrijdag 23 juni 2006 @ 13:27:25 #179
67902 PGR
Fast and safe...
pi_39146830
Soms...

Groetjes!
  maandag 26 juni 2006 @ 06:16:56 #180
65129 M3CABRIO
Ik Heb Een Snavel !
pi_39238766
Mijn site is met hulp van een medefokker inmiddels ook weer klaar voor de toekomst.
Alle HTML is van 1996 naar de huidige standaards van 2006 gegaan, de afgelopen nacht heb ik alles verwerkt en meta tags erin gegooid.
Verder gaat de resolutie van mijn foto's voortaan naar 1800x1200 zodat ook brildragend Nederland kan blijven genieten van mijn uitgaansfoto's
  maandag 26 juni 2006 @ 11:18:08 #181
30733 horney_dorney
Illiud Latine dici non potest
pi_39242646
leuk topic!
Jesus loves you...everyone else thinks you're an asshole
http://www.evertdoorn.nl
http://www.evertdoorn.nl/blog
pi_39320236
tvp
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_39323295
http://mijnafbeeldingen.web-log.nl
De stijl is laatst onbewust op de kop gegooid maar ik was toch al van plan weer een eigen stijl (dus niet van web-log) te maken. Als ik update hoor je het hier.
Ga ik ondertussen inspiratie opdoen
pi_39341427
Zo eindelijk een nieuw design en CMS, nu het album weer aanvullen...
http://www.manic-mind.nl
pi_39388307
Iemand op en/of aanmerkingen?
pi_39390944
flash voor die gallery vind ik maar niets, en ik vind 'm wat traag laden, de content dan.
pi_39392238
Ik vind het vrij kitsch, zo'n bewegend fotoalbum wat niet zo heel soepel voorbij komt
Verder zou ik wat aan die filenames doen, het staat niet mooi dat een foto DSC_XXXX-border heet en het is ook niet echt interessant voor je bezoekers.
pi_39392559
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 14:40 schreef Gizz het volgende:
, het staat niet mooi dat een foto DSC_XXXX-border heet en het is ook niet echt interessant voor je bezoekers.
Daar kan ik me als bezoeker nou niet echt aan storen

Verder ga ik wel mee met de punten die Gizz en CCB naar voren brengen.

Daarnaast mogen de foto's van mij wat dominanter. Ik kijk naar een foto-site, dan wil ik ook foto's zien, en geen logo's, polls, frames en weetikalnietwat.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_39392834
Laat ik de mijne ook maar showen, alle aanmerkingen zijn welkom, het is de eerste site die ik gemaakt heb, helemaal zelf met frontpage.

Ik moet alleen eens gaan updaten, geloof ik.

http://www.karinfoto.nl

[ Bericht 19% gewijzigd door Pitbull-Guppie op 30-06-2006 15:05:04 (Blond link vergeten) ]
I only wear black, until they invent a darker colour
weerforum
pi_39393685
quote:
Op donderdag 29 juni 2006 00:49 schreef MaNiC_MiNd het volgende:
Zo eindelijk een nieuw design en CMS, nu het album weer aanvullen...
http://www.manic-mind.nl
ik vind flash gedoe nog geen eens zo super storend,.. veder vind ik wel dat je veel van het zelfde op je site hebt staan, bij een portfolio moet je eigleijk een selectie maken van je fotos, als je toch alles wilt laten zien maak dan een showcase waar je je fotos in zet waar je trots op bent en een archieve waar je alles in zet.
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:02 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Laat ik de mijne ook maar showen, alle aanmerkingen zijn welkom, het is de eerste site die ik gemaakt heb, helemaal zelf met frontpage.

lekkere simpele en zeer overzichtelijke site , alleen vind ik zelf altijd bij dit soort meer kunstzinnige sites dat de site zelf een soort van visiete kaartje is,.. misschien geld dit meer voor grapichs designers maar ja.
pi_39394016
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:36 schreef Kamermans het volgende:

[..]

lekkere simpele en zeer overzichtelijke site , alleen vind ik zelf altijd bij dit soort meer kunstzinnige sites dat de site zelf een soort van visiete kaartje is,.. misschien geld dit meer voor grapichs designers maar ja.
Hoe bedoel je dit precies, ik heb mijn site bewust strak gehouden omdat het om de foto's gaat.
Had je liever een kleurtje in de layout gezien of zo?
weerforum
pi_39394578
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:46 schreef Pitbull-Guppie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit precies, ik heb mijn site bewust strak gehouden omdat het om de foto's gaat.
Had je liever een kleurtje in de layout gezien of zo?
iets meer aankleding, en bijv. een voorbeeldfoto op de startpagina..
ik hou ook niet van drukke site's, maar die van jou is wel erg 'leeg'..
( ik ben wel niet helemaal tevreden met mijn site, maar klik eens in mijn sig, zoiets bedoel ik..)
dag
pi_39394937
Ik zal eens kijken of ik mijn banner een beetje kan veranderen en of ik iets in de layout kan doen naar mijn smaak. Ik wil eerdaags toch gaan updaten misschien gooi ik hem wel helemaal om. Bedankt voor de tip en ik blijf hier wel volgen, alle extra info is welkom.

Petre86 ziet er netjes uit.
weerforum
pi_39437092
Ik heb ook wel eigen foto's op mijn website staan maar weet niet of dat de bedoeling is van alles hierzo? Nou ja kijk maar even of dit de bedoeling van is kijk op www.kluivie.nl
pi_39441847
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 15:02 schreef Pitbull-Guppie het volgende:

Sorry, maar ik vind het een beetje een boomknuffelaarssite/geitenwollensokkensite.
Misschien dat het door de 'soort' foto's komt of de website zelf.
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_39442806
quote:
Op zondag 2 juli 2006 03:42 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind het een beetje een boomknuffelaarssite/geitenwollensokkensite.
hij is hier alleen enorm traag. Boomknuffelaarssites kunnen er dope uitzien hoor, check de mijne maar:

http://simon.delacourt.co.uk

weer up, naar verhuizing van m'n server naar ip2
pi_39443906
quote:
Op zondag 2 juli 2006 08:33 schreef ChatChewbacca het volgende:

[..]

hij is hier alleen enorm traag. Boomknuffelaarssites kunnen er dope uitzien hoor, check de mijne maar:

maar die foto's zijn gewoon ook vet! Vooral die aan Egmond aan zee.....zeer mooi
pi_39443919
quote:
Op zondag 2 juli 2006 03:42 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Sinds kort ben ik me ook op andere dingen als natuur aan het richten dus ik hoop dat daar verandering in komt, maar als je tips heb hoor ik het graag.
weerforum
pi_39443974
quote:
Op zondag 2 juli 2006 08:33 schreef ChatChewbacca het volgende:

[..]

Zit er erg mooi uit, mooie foto's ook.
weerforum
  zondag 2 juli 2006 @ 11:56:20 #200
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_39445265
http://photogfx.web-log.nl is mijn 'site'. Is gewoon een blogje, nog geen zin om veel aan te doen, staat ook nog niet veel op.
Bier ende tieten.
pi_39445603
http://flickr.com/photos/jornk

Wou eerst een site gaan bouwen in PHP en MySQL e.d., maar heb daar geen zin in Plus dat dit een stukje goedkoper is dan hosten
  zondag 2 juli 2006 @ 12:16:54 #202
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_39445716
quote:
Op zondag 2 juli 2006 12:12 schreef Kremers het volgende:
http://flickr.com/photos/jornk

Wou eerst een site gaan bouwen in PHP en MySQL e.d., maar heb daar geen zin in Plus dat dit een stukje goedkoper is dan hosten
"eigen foto website" flickr is dat niet eigenlijk
pi_39446533
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 16:18 schreef Pitbull-Guppie het volgende:
Ik wil eerdaags toch gaan updaten misschien gooi ik hem wel helemaal om. Bedankt voor de tip en ik blijf hier wel volgen, alle extra info is welkom.
Ik zou het even zo veranderen dat een gallery gewoon in hetzelfde browservenster komt te staan. Nu gooit je site elke keer een nieuw venster open als je een gallery kiest. Hinderlijk en imho overbodig

Overigens, en dit geldt eigenlijk voor meer mensen: waarom zetten jullie allemaal je apparatuur op je site? Het is een portfolio site, het gaat om de foto's. Of je die foto's nou hebt geschoten met een oude schoenendoos en een stukje film, of een digitale camera van ¤25.000, dat maakt niet uit. Het gaat om je foto's en die worden gemaakt door een fotograaf.
Iemand die meubels maakt gaat er toch ook niet bijzetten of ie beitel type A of type B gebruikt? Het eindresultaat is het enige dat telt.

Nou valt het vaak nog mee hoor, als er alleen een camera genoemd wordt.
Maar ik zie ook wel eens fotosites waar zelfs helemaal genoemd wordt welke geheugenkaart en welk merk oplaadbare batterijen iemand heeft. Who gives a shit?
pi_39447712
quote:
Op zondag 2 juli 2006 10:51 schreef Pitbull-Guppie het volgende:

[..]

Zit er erg mooi uit, mooie foto's ook.
Hoe bewerk jij eigenlijk je foto's, want ik vind ze er echt magnifiek uitzien?
pi_39448430
www.lennartb.nl bovenste link voor de nieuwste fotos, onderste link is wat ouder
pi_39448591
quote:
Op zondag 2 juli 2006 13:40 schreef partyyboyy het volgende:

[..]

Hoe bewerk jij eigenlijk je foto's, want ik vind ze er echt magnifiek uitzien?
ik?
verschilt per foto, curves, kleuren aanpassen, contrast, hdr, pola filter, ND-gradueel filter (laatste twee doe ik terwijl ik fotografeer) etc.
  FOK!fotograaf zondag 9 juli 2006 @ 22:17:12 #207
148247 taxibabe
pi_39671997
Wat een mooie foto's en sites worden hier gepost!
Ik durf nu eigenlijk helemaal niet meer mijn eigen site te posten, zowel de site als de foto's zien er knullig uit vergeleken met al dat moois hier.

Maar ik doe het toch: www.manonneke.nl

Ik fotografeer eigenlijk alleen maar voor de fun, en de site... dat is mijn eerste site ooit gebouwd (ik ben dan ook niet echt een pcnerd).

Maar goed, ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden
pi_39673423
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:17 schreef taxibabe het volgende:
Maar goed, ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden
Simpel, doch voldoende voor jouw doeleinden denk ik
Kritiekpuntjes: je site zorgt voor popups met ringtone reclame (waarom?) en in browsers anders dan Internet explorer zakken de categorie teksten half achter de plaatjes (iig bij firefox).
  FOK!fotograaf zondag 9 juli 2006 @ 23:04:32 #209
148247 taxibabe
pi_39674799
quote:
Op zondag 9 juli 2006 22:39 schreef Gizz het volgende:

[..]

Kritiekpuntjes: je site zorgt voor popups met ringtone reclame (waarom?) en in browsers anders dan Internet explorer zakken de categorie teksten half achter de plaatjes (iig bij firefox).
die popups worden veroorzaakt door de webstats .. die moet ik nog steeds weghalen
pi_39743604
Heb mijn fotosite eens in een nieuw jasje gestoken.
Wat nieuwe foto's geplaatst.
Ben benieuwd hoe jullie hem zo vinden.
Jacqueline's fotosite
pi_40379355
Ik heb ook een nieuwe website Eindelijk een echte
Te vinden op: www.esto-fotografie.nl
Portfolio. |
pi_40379634
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:12 schreef Esto het volgende:
Ik heb ook een nieuwe website Eindelijk een echte
Te vinden op: www.esto-fotografie.nl
Ziet er goed uit Esto Wilde iets achterlaten in je gastenboek, maar dat gaat niet helemaal goed geloof ik.....
pi_40379683
http://www.online-image-editor.com

Plaatjes bewerken online. Je kan ook je eigen animaties online maken

-edit-
(oops, had niet gezien dat dit in het foto topic stond ... ach, is er toch wel een beetje gerelateerd aan toch?)
pi_40381289
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:24 schreef An24 het volgende:

[..]

Ziet er goed uit Esto Wilde iets achterlaten in je gastenboek, maar dat gaat niet helemaal goed geloof ik.....
Thanks
Wat lukt er niet dan ?
Portfolio. |
pi_40381394
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:21 schreef Esto het volgende:

[..]

Thanks
Wat lukt er niet dan ?
Ik fijn heel verhaaltje afsteken....gedrukt op plaatsen en toen....en toen.....zei hij dat het gastenboek niet meer bestond
pi_40383134
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:25 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik fijn heel verhaaltje afsteken....gedrukt op plaatsen en toen....en toen.....zei hij dat het gastenboek niet meer bestond
Nou zeg
Portfolio. |
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:48:27 #217
129124 BeautifulXSecrets
Love me if you can!
pi_40383955
Ik heb er ook een...een beginnende...
zelf in elkaar geprutst...
www.debbykrans.nl
www.debbykrans.nl ...mijnfotografie website
Usericon made by Xilantof
&lt;||..Nobody is Perfect...Nobody is Imperfect..||&gt;
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:13:42 #218
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_40399054
owwwww. dit topicje heb ik duidelijk gemist.

naja bij deze dan nog maar eens:
http://www.gekzijnisgezond.nl
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_40483043
Nu ik een nieuw design heb durf ik 'em eindelijk online te zetten :

www.visuels.nl
pi_40484802
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:42 schreef PiperMaru het volgende:
Nu ik een nieuw design heb durf ik 'em eindelijk online te zetten :

www.visuels.nl
Jammer dat je niet op de kleine foto'tjes onderaan kunt klikken. Da's het eerste wat ik deed

Maar voor de rest erg mooi
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 17:32:37 #221
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_40486594
ff snel in elkaar gezet: WurMs foto's
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_40492050
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:33 schreef Skorpija het volgende:

[..]

Jammer dat je niet op de kleine foto'tjes onderaan kunt klikken. Da's het eerste wat ik deed

Maar voor de rest erg mooi
Thx voor de tip, ik zal de kleine fotootjes klikbaar maken
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:45:33 #223
65129 M3CABRIO
Ik Heb Een Snavel !
pi_40515488
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 17:32 schreef WurM het volgende:
ff snel in elkaar gezet: WurMs foto's
Ik zie steeds meer sites met zo'n soort flashviewer.
Maar hoe kun je die foto's makkelijk opslaan als bezoeker zonder een screendump te maken?
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:49:59 #224
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_40515618
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:45 schreef M3CABRIO het volgende:

[..]

Ik zie steeds meer sites met zo'n soort flashviewer.
Maar hoe kun je die foto's makkelijk opslaan als bezoeker zonder een screendump te maken?
Uhh, geen idee... Maar ik heb liever ook niet dat iemand mijn foto's opslaat (en met mij vele andere fotografen), daarom ben ik wel blij met dit systeem.
Als je een foto wilt hebben, zou je eventueel een fotograaf kunnen e-mailen, als zijn/haar e-mailadres op de website staat. Bij mij hoef je dat niet te proberen, want ik ben (voorlopig?) niet van plan mijn foto's 'vrij te geven', om het maar ff zo te noemen.
Meer van dit
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:00:07 #225
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_40515912
zo is t maar net. kleine moeite om ff te mailen en het persoonlijk te vragen.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:16:28 #226
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_40516357
Ik heb btw mijn plaatjes geresized naar 640 pixels breed, ipv 800. Leek me toch iets beter voor de datalimiet die bij de hosting zit
Daarnaast heb ik ff snel een framepje aan de linker kant geplakt, zodat je snel naar Home kunt, zonder 'Vorige' te gebruiken
Meer van dit
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:52:09 #227
65129 M3CABRIO
Ik Heb Een Snavel !
pi_40518942
Maar het voordeel wanneer iedereen je foto's kan "lenen" is wel dat er veel reclame wordt gemaakt.
Zolang je je eigen "Tag" maar duidelijk watermerkt is er nix aan de hand.
Alles wat ze willen jatten jatten ze toch wel.
Ik heb liever dat er elke maand 100.000 man van mijn pics genieten dan 5 verdwaalde bezoekers.
Geld brengt het toch niet op
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:05:02 #228
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_40519268
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:52 schreef M3CABRIO het volgende:
Maar het voordeel wanneer iedereen je foto's kan "lenen" is wel dat er veel reclame wordt gemaakt.
Zolang je je eigen "Tag" maar duidelijk watermerkt is er nix aan de hand.
Alles wat ze willen jatten jatten ze toch wel.
Ik heb liever dat er elke maand 100.000 man van mijn pics genieten dan 5 verdwaalde bezoekers.
Geld brengt het toch niet op
Geld brengt het sowieso niet op, want dit topic gaat duidelijk over niet-commerciele websites, zoals in de TT te lezen is.

Daarnaast is mijn website niet bedoelt om duizenden bezoekers te trekken. Als dat wel het geval was, had ik zelf wel een domeinnaam aangevraagd, in plaats van de domeinnaam+hosting van mijn band te gebruiken.

Ik maak op dit moment geen denderende foto's, maar als dat ooit wel het geval zou worden, zie ik liever dat ze op een website staan die redelijk 'beveiligd' is tegen jatten, in plaats van dat ze overal maar rond kunnen slingeren en iedereen ze kan gebruiken met kwaadaardige bedoelingen.
Meer van dit
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:24:18 #229
24708 kzieniks
ook niet met bril
pi_40574211
Mijn foto's zijn te vinden op mijn site

De site is nog wel een beetje in ontwikkeling
-MUNDUS VULT DECIPI ERGO DECIPIATOR-
  woensdag 9 augustus 2006 @ 23:23:56 #230
137524 Monotomo
Ook wel mono.
pi_40665163
Foto's mogen gelijk gerate worden met de daarvoor bestemde functie!

http://www.dennieb.nl/gallerij/main.php?g2_itemId=98
Bier ende tieten.
pi_40677940
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:05 schreef WurM het volgende:

[..]

Geld brengt het sowieso niet op, want dit topic gaat duidelijk over niet-commerciele websites, zoals in de TT te lezen is.

Daarnaast is mijn website niet bedoelt om duizenden bezoekers te trekken. Als dat wel het geval was, had ik zelf wel een domeinnaam aangevraagd, in plaats van de domeinnaam+hosting van mijn band te gebruiken.

Ik maak op dit moment geen denderende foto's, maar als dat ooit wel het geval zou worden, zie ik liever dat ze op een website staan die redelijk 'beveiligd' is tegen jatten, in plaats van dat ze overal maar rond kunnen slingeren en iedereen ze kan gebruiken met kwaadaardige bedoelingen.
hele beveiligen tegen jatten is eigenlijk onzin verhaal, heb ik wels met collega fotografen besproken, en zij (werken pro voor grote organisatie) zeggen, dat jatten alleen erg is als 't groot formaat is en commercieel. De rest van 't jatwerk moet je als compliment zien. Zorg daarom dat je foto's die je niet gejat wil hebben er gewoon niet te groot op staan. Je kan 't moeilijker maken, door flash dingen te doen, of duffe javascriptjes die je met 1 click disablet. Of een ingewikkelde java applet, met anti printscreen overlays. Maar uiteindelijk zorg je er alleen voor dat je kijkers wegjaagt en diegene die die foto graag voor nop willen hebben, krijgen 'm dan toch wel. Als je 'm klein aanbiedt heb je er voor commercieel groot gebruik niets aan.

Bandbreedte stelen, kun je wat aan doen, naast dat je gewoon de juiste compressie moet bieden. Daarnaast kost bandbreedte per gig toch geen ene fck...
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:40:25 #232
155407 Horza
www.horza.nl
pi_40712315
Net begonnen met fotografie. Eerste resultaten op m'n website.

www.horza.nl
www.horza.nl (it's all in the picture....)
  vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:37:48 #233
21984 Kresj
Ik ben sowieso de beste...
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:39:14 #234
65129 M3CABRIO
Ik Heb Een Snavel !
pi_40741451
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 10:40 schreef ChatChewbacca het volgende:
hele beveiligen tegen jatten is eigenlijk onzin verhaal, heb ik wels met collega fotografen besproken, en zij (werken pro voor grote organisatie) zeggen, dat jatten alleen erg is als 't groot formaat is en commercieel. De rest van 't jatwerk moet je als compliment zien. Zorg daarom dat je foto's die je niet gejat wil hebben er gewoon niet te groot op staan. Je kan 't moeilijker maken, door flash dingen te doen, of duffe javascriptjes die je met 1 click disablet. Of een ingewikkelde java applet, met anti printscreen overlays. Maar uiteindelijk zorg je er alleen voor dat je kijkers wegjaagt en diegene die die foto graag voor nop willen hebben, krijgen 'm dan toch wel. Als je 'm klein aanbiedt heb je er voor commercieel groot gebruik niets aan.
Mijn gedachte ook, alleen, waar trek je de grens met groot formaat?
Zelf heb ik al mijn pics nu gratis en voor nop in 2,2 megapixel online staan, maar aangezien dit foto's van fuivende jongeren zijn betwijfel ik of hier een "jatwaarde" aanzit.
Overigens heb ik het deeplinken voor mij onbekende sites maar ff een paar dagen uitgeschakeld, die lui hosten ze zelf maar
Zet de boel maandag weer gewoon open, ik blijf erbij dat reclame voor je werk/site op die manier voor je wordt gedaan.
En als je ooit wel je geld wil gaan verdienen met je hobby zal het een stuk makkelijker zijn als honderd duizenden al ooit je werk hebben gezien dan dat niemand ooit van je heeft gehoord.
Vergeet niet dat iedereen met een camera van 150 pleuro zich tegenwoordig al fotograaf noemt en dat je dus alleen in NL al 15 miljoen collega's hebt.
pi_40761161
http://foto.pcmencia.nl

Kijk gerust rond en plaats eventueel iets in het gastenboek
Kijk vooral bij weerfoto's en collecties
Bekijk mijn website!
http://foto.pcmencia.nl
pi_40776186
Mijn site, nog totaal in het beginstadium. Er staat ook nog niet veel op, maar dat komt met de tijd, hoop ik.

http://loehoes.nl
  zondag 27 augustus 2006 @ 12:22:19 #237
140699 NMZ
Niels van der Zwan
pi_41219399
Ik heb eindelijk weer eens een update!!

pi_41221358
NMZ, ik ben erg onder de indruk van je onder water fotos, ze zijn allemaal zo schoon zeg maar. totaal geen reflectie van kleine luchtbelletjes voor je camera. ik neem aan dat je hier voor een externe flitser gebruikt?
ik heb zelf ook onderwater camera met externe flitser maar die flitst mee als ik met de interne flitser flits, en dan heb ik alsnog redelijk wat reflextie van luchtbelletjes en stofdeeltjes. hoe heb jij dit opgelost?
pi_41224584
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 12:22 schreef NMZ het volgende:
Ik heb eindelijk weer eens een update!!

Mooie foto's

Nu zie ik pas goed hoe lelijk New York wel niet is
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:50:41 #240
140699 NMZ
Niels van der Zwan
pi_41237007
Kamermans,
ik gebruik een canon s50,met ingebouwde flits.
http://www.canon.nl/For_Home/awards/cameras/powershot_s50/
Op mijn waterhuis zit geen diffusor, hiervoor gebruik ik gewoon een stukje papier wat ik in mijn waterhuis plak, anders is de flitser te fel en zie je alle troep in het water.
Wat voor camera gebruik jij?
pi_41239975
ik heb een PowershotA75 met Canon WP-DC30 Waterproof Case, heb er een externe flitser bij. en voor bijde flitsers een difusor
mijn onderwater fotos zijn tezien op www.kamermans.net dan bij fotografie en dan boven aan bij onderwater.
voor de rest van me fotos gebruik ik canon eos 300d

[ Bericht 8% gewijzigd door Kamermans op 29-08-2006 14:14:13 ]
  maandag 28 augustus 2006 @ 00:31:30 #242
34663 SpeedyGJ
pi_41243407
Ik heb mijn website maar weer eens in een nieuwe jasje gestoken, CMS werdt me te lastig

speedygj.nl en dan even bij fotografie
Ook staan er foto's op die door mijn vriendin zijn gemaakt
  maandag 28 augustus 2006 @ 13:52:19 #243
140699 NMZ
Niels van der Zwan
pi_41255032
Karremans,
je waterscape foto is echt fantastich!!!
Waar heb je allemaal gedoken?
pi_41291482
de meeste onderwater fotos op m'n site zijn gemaakt in bonaire en egypte, veder zitten er fotos tussen uit corsica, sardinie, griekenland. Veder heb ik ook nog in nederland gedoken alleen fotos daarvan zijn niet echt top
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 14:19:55 #245
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41291576
mijn site is vernieuwd: http://members.home.nl/puckzz/
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 17:31:41 #246
139394 pleon
vette shizzel
pi_41297519
@ puckzzz, ziet er goed uit!!!

Mijn eerste website: click
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 30 augustus 2006 @ 00:39:07 #247
95752 crew  Chell
Kluns
pi_41313716
Ik ben even aan het knutselen geslagen en mijn website is eindelijk voorzien van een fatsoenlijk design! http://pictures.chell.nl
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:49:31 #248
53731 Flipper01
Addicted Dolphin
pi_41331748
http://www.flipper01.nl

Ik gebruik ook simpleviewer voor de weergave van mijn foto's. Je kan overigens wel een linkje erbij zetten om de foto te downloaden, maar heb deze optie (nog) niet toegevoegd
I don't shine if you don't shine
  woensdag 30 augustus 2006 @ 16:53:20 #249
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41331865
ziet er erg leuk uit Flipper en yoni

thnx pleon
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  FOK!fotograaf woensdag 30 augustus 2006 @ 17:34:00 #250
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_41333266
Ik heb mijn site onlangs mijn site ook aangepast. Wat vinden jullie er van?

http://www.b-seen-fotografie.nl
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
  woensdag 6 september 2006 @ 20:24:55 #251
78462 DISC0
No country-club
pi_41560610
ik heb 'm al eens gepost, maar nu heb ik een nieuw adres:
http://davidvlietstra.nl
pi_41567727
quote:
Op woensdag 6 september 2006 20:24 schreef DISC0 het volgende:
ik heb 'm al eens gepost, maar nu heb ik een nieuw adres:
http://davidvlietstra.nl
Ik vind hem erg leuk. De layout doe ik je niet na, erg creatief. Verder spreken mij vooral je minimalistische platen erg aan...top!
  vrijdag 8 september 2006 @ 11:29:48 #253
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41611864
Daar zitten idd schitterende platen tussen, site is ook erg mooi gemaakt
pi_41612831
hallo

Mijn website is www.moniquebleijenberg.nl

vrijdag 8 september 2006 @ 12:31:24 #255
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_41613383
hmmm, ik hou niet zo van scrollen, opzij scrollen al helemaal niet....
pi_41622883
uhmm tja! Dat kan he !
pi_41623781
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 12:10 schreef mootjemo het volgende:
hallo

Mijn website is www.moniquebleijenberg.nl

Mooi Ik vind het horizontaal scrollen niet vervelend.
pi_41704493
Dankje Poerkie!
pi_41704784
Tsja.... hier de mijne dan: http://davis.boxkeeper.nl

Ben momenteel bezig met een totale remake maar dat duurt nog wel ff...
'Ja' op alles...
pi_41707719

Een site die niet als doel heeft de werkelijkheid exact weer te geven maar de sterke punten van camera en software te verenigen tot één geheel. Veel foto's zijn dan ook bewerkt, anderen ook weer niet. Diverse fotoseries, diverse onderwerpen, van dierentuin tot stoomtrein, van grauw slooppand tot modern kantoorgebouw en veel daar tussenin. Je hebt de mogelijkheid tot het inschrijven voor de nieuwsbrief om op de hoogte te worden gehouden van nieuwe updates, er zijn wallpapers te downloaden, noem maar op. Puur als hobby, naast m'n werk.

Kom snel eens langs op www.hiddenplaces.nl en neem gerust een kijkje.

Even een paar teasers:

Tot ziens op Hidden Places!
www.hiddenplaces.nl - Creative & Artistic Photography
Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte!
pi_41942788
Woeiii De mijne is eindelijk (zo goed als) af...

www.woeiii.nl
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_41943769
Leuk Marjo, alleen mis ik wat kleur op de index pagina. Op zich geen probleem alleen je index plaatjes vind ik niet echt aanspreken. Het lettertype is natuurlijk je eigen keus, alleen het kopje Geel moet je bijv 2 keer naar kijken, wellicht eens kijken voor een ander font?

Zelf ben ik gisteren flink aan het puzzelen geweest met mijn eigen siteje. Nog summier, maar de gallery draait in ieder geval wel. Ik heb mij eerst een tijdje georienteerd op wat flash gallery's, maar uiteindelijk maar een simpel hosting pakketje afgesloten en uren bezig geweest met het configureren van Gallery2.
Even gevuld met wat materiaal (wat soms helaas wat oversharpened is door mijn PS conversie, maar geen zin om daar nu naar te kijken), en klaar is het beginsel.
Reacties zijn welkom! (ook mogelijk op de site).

www.pasajo.nl

[ Bericht 14% gewijzigd door DinoPK op 19-09-2006 09:46:34 ]
pi_42156675
Added a section with my favourites + vote + comments... Warning, some mild nudity.

feedback welcome.

http://www.digitalfrog.nl/exhibit

pi_42167048
Mijn site: http://www.emagix.nl.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:43:30 #265
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42969260
Ik heb ook een website!!

KD-fotografie

En krijg binnenkort een nietwe domeinnaam.

Nog op of aanmerkingen?

[ Bericht 6% gewijzigd door snakelady op 28-10-2006 19:29:34 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 26 oktober 2006 @ 22:48:23 #266
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_42969425
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 23:26 schreef digitalfrog het volgende:
Added a section with my favourites + vote + comments... Warning, some mild nudity.

feedback welcome.

http://www.digitalfrog.nl/exhibit

[afbeelding]
Looks verry nice, the pictures are great, only the site is as slow a hell.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_43013034
Dan toch mijn site maar, ben heel erg alles aan het leren nog, dus zal wel het e.e.a. veranderen nog de komende tijd.

www.madalay.be

Ik hoor graag alle commentaar, het kan er alleen maar beter van worden

[ Bericht 30% gewijzigd door marcb1974 op 28-10-2006 17:42:20 ]
pi_43013178
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:43 schreef snakelady het volgende:
Ik heb ook een website!!

KD-fotografie

En krijg binnenkort een nietwe domeinnaam.

Nog op of aanmerkingen?
Ik krijg een foutmelding en niet de site te zien, kan dat?
pi_43015520
Op mijn website staan ook wat foto's..
Deze zijn allen gemaakt met een Sony P73 compact camera..

Ben van plan tzt de A100 van Sony aan te gaan schaffen, fot. gaat me steeds meer boeien en loop tegen de beperkingen van mijn P73 aan

Www.LekkerApart.Nl
Alleen in je dromen ben je vrij..
Pinterest: pinterest.com/jolandadj/
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:28:49 #270
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_43015801
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:43 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Ik krijg een foutmelding en niet de site te zien, kan dat?
Klopt, hij is vandaag overgezet naar de nieuwe link.

http://www.kd-fotografie.nl dus.
pi_43015927
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 19:28 schreef snakelady het volgende:

[..]

Klopt, hij is vandaag overgezet naar de nieuwe link.

http://www.kd-fotografie.nl dus.
Mooie site, leuke foto's
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 20:27:23 #272
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_43017187
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 19:35 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Mooie site, leuke foto's
Dank je, ik vind jouw site ook erg leuk en de foto van de olifant in de antwerpse zoo is super.
pi_43038131

Mijn (bijna) dagelijkse fotohap:
http://www.jeewee.net/zero1
Meer foto's in mijn photoblog
pi_43055253
Hierbij ook mijn website met mijn "portfolio"

http://www.genesiz.nl

Elke werkdag een nieuwe foto en lekker simpel opgebouwd.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
  maandag 30 oktober 2006 @ 09:19:08 #275
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43058485
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 00:38 schreef GenesiZ het volgende:
Hierbij ook mijn website met mijn "portfolio"

http://www.genesiz.nl

Elke werkdag een nieuwe foto en lekker simpel opgebouwd.
lekker simpel noemt ie dat mooie site

allemaal mooie sites trouwens mensen (ja heb op elke link geklikt )

ik heb de mijne wat bijgewerkt, design iets minder lomp en wat updates erbij
http://members.home.nl/puckzz

wordt echt tijd voor een fatsoenlijke domeinnaam
  FOK!fotograaf maandag 30 oktober 2006 @ 09:56:09 #276
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43059084
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 09:19 schreef Puckzzz het volgende:
lekker simpel noemt ie dat mooie site

allemaal mooie sites trouwens mensen (ja heb op elke link geklikt )

ik heb de mijne wat bijgewerkt, design iets minder lomp en wat updates erbij
http://members.home.nl/puckzz

wordt echt tijd voor een fatsoenlijke domeinnaam
Ben je er nog niet uit Puckzzz?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  maandag 30 oktober 2006 @ 10:01:08 #277
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_43059175
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 09:56 schreef freud het volgende:

[..]

Ben je er nog niet uit Puckzzz?
uhm, ja op zich wel, maar vergeet elke keer dat ding te registreren enzo

ik ga voor www.puckzzz.nl denk ik
pi_43062133
Gisteren een aantal foto's bij de finale races in Zandvoort gemaakt:

http://www.michelvanbergen.nl/gallery/20061029
  maandag 18 december 2006 @ 23:14:12 #279
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44556342
Ik heb 'm in een nieuw jasje gestoken. moeten nog wel wat bugjes uit
  maandag 18 december 2006 @ 23:35:57 #280
47279 elmarz
marcelzuurmond.com
pi_44557041
fashion en modellen op mijn site:
http://www.marcelzuurmond.com
  maandag 18 december 2006 @ 23:55:04 #281
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_44557527
Ziet er goed uit puckzzz!!

Mooie site ook elmarz

mijne ook weer wat vernieuwd.

www.kd-fotografie.nl
pi_44578001
Whoehoeee!

www.Road-Trip.nl !!
Ik ben nog druk na aan het denken over hoe ik het precies wil en ga doen, het word voor mij in ieder geval geen portfolio, maar eerder iets dat overal waar ik foto's neerplemp mensen op mn site deze kunnen waarderen en een combi tussen dat en views enzo automagisch invulling geeft aan de fotosite zelf. Tot zover:

[ Bericht 6% gewijzigd door Rene op 30-12-2009 22:19:01 ]
pi_44582782
een eeuwig durend project... www.droogsma.nl

ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
  woensdag 20 december 2006 @ 18:21:52 #285
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_44604906
Ik ben pas begonnen met: http://home.versatel.nl/m.kruyk

Ik vroeg me alleen af hoe ik met het programma simpleviewer, bijvoorbeeld de link naar sport dat er niet automatisch de foto`s van Foto erbij komen regel.
Ado is the pride of Holland!
pi_44609666
quote:
Op woensdag 20 december 2006 18:21 schreef bergkampf het volgende:
Ik ben pas begonnen met: http://home.versatel.nl/m.kruyk

Ik vroeg me alleen af hoe ik met het programma simpleviewer, bijvoorbeeld de link naar sport dat er niet automatisch de foto`s van Foto erbij komen regel.
Even offtopic, maar die foto die er heel vaak opstaat (met die lampen), waar is dat?
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_44609809
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:15 schreef Elefes het volgende:

[..]

Even offtopic, maar die foto die er heel vaak opstaat (met die lampen), waar is dat?
Is dat niet de standaard foto die bij simpleviewer komt?
  woensdag 20 december 2006 @ 21:47:02 #288
74763 bergkampf
How you doin`? ;)
pi_44610777
Ja die zit standaard bij simpleviewer, moet ik er nog uitgooien. Ik heb dus geen idee
Ado is the pride of Holland!
pi_44612098
quote:
Op woensdag 20 december 2006 21:47 schreef bergkampf het volgende:
Ja die zit standaard bij simpleviewer, moet ik er nog uitgooien. Ik heb dus geen idee
Ah oke, ik meende het te herkennen

*snel ophoudt met offtopic*
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_44623671
Leuke sites allemaal, Altijd even leuk om naar te kijken om te zien wat anderen aan het doen zijn.

Zelf ben ik nog druk bezig met mijn portfolio + van de week nog eens een .nl domein aanvragen hiervoor.

Tot nu toe ben ik zo ver gekomen als dit:
www.casemodders.nl/mauricemikkers/index.php

Er is nog veel wat moet gebeuren, maar tot zo ver kunnen jullie alles bekijken.
- Lettertype bij elke browser wekend krijgen, aangezien ik een eigen lettertype gebruik.
(hoop dat dit lukt - het werkt namelijk niet op elke pc)
- in fotoalbum per foto weergeven ( Exif + beschrijving foto)
- weergave pagina in style met Exif info + beschrijving foto
- details op de site (style etc)
- verder uitwerken van site.
Canon*
pi_44852928
Lettertype kun je alleen werkend op iedere pc krijgen als je het gaat gebruiken als plaatjes.. Anders is het afhankelijk van het feit of de mensen dat specifieke lettertype ook hebben.

Btw ik krijg een standaardlettertype te zien, maar dat is wel erg groot. En op het Internet worden de dubbele aanhaaltekens meestal niet meer gebruikt, maar de enkele!

En de vriendelijke groeten staan in je ondertekening (maar dat komt vast omdat het lettertype erg groot is)..
pi_44853186
casemodders: de layout die je gebruikt vind ik erg prettig. het lettertype dat bij mij tezien is, is een handwritten.
het zijn opzich wel groote tumbnails die je gebruikt voor je fotos, misschien wordt dit later lastig als je veel fotos hebt. dan heb je tientalle paginas met fotos en denk niet dat veel mensen elke pagina zullen gaan bekijken.
  zaterdag 30 december 2006 @ 14:02:32 #293
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44855448
Ik heb de mijne wat gefinetuned. is wel iets verbeterd denk ik.
pi_44857128
Puckzzz ik zou de tekst aan de rechterzijde nog wat verder naar rechts laten beginnen. De eerste letters vallen bij nu over het zwart/grijze randje en zijn daardoor niet echt lekker te lezen!
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:16:07 #295
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_44865654
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 15:01 schreef LekkerApart het volgende:
Puckzzz ik zou de tekst aan de rechterzijde nog wat verder naar rechts laten beginnen. De eerste letters vallen bij nu over het zwart/grijze randje en zijn daardoor niet echt lekker te lezen!
ahhh oke, ja daar twijfelde ik een beetje over. maar ik zal de marge wat aanpassen
  FOK!fotograaf zaterdag 6 januari 2007 @ 19:58:26 #296
148247 taxibabe
pi_45085022
Ik heb mijn fotosite ook opnieuw gemaakt. De oude was niet goed gelukt, het was dan ook mn eerste site ooit gemaakt.
Nu ik al wat meer dingetjes heb gemaakt dacht ik dat het tijd werd om deze ook maar opnieuw te maken.

Het is nog steeds geen pro-site maar iig beter dan de eerste. Qua foto's zijn het ook geen hoogstandjes, ik fotografeer eigenljik voor de fun, heb ook nog niet zoveel verstand van.
Ik heb de site gemaakt omdat ik het gewoon leuk vind dat andere mensen mn foto's kunnen bekijken.

Naja.. veel plezier

www.manonneke.nl

Ik ben benieuwd wat jullie van de nieuwe lay-out vinden
  zaterdag 6 januari 2007 @ 20:41:11 #297
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_45086870
Je lay-out ziet erg goed uit. Het verhaaltje in de linkerkolom komt wat kneuterig op me over, wat mij betreft niet nodig.
Life is what you make it.
  FOK!fotograaf maandag 8 januari 2007 @ 19:28:18 #298
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_45153011
@ taxibabe: Ik vind de basis erg ok. De teksten zou ik proberen anders neer te zetten en de foto's te laten spreken. Thumbnails zijn ok, het is jammer dat je niet makkelijk door de grote foto's kan klikken. Verder zou ik een kleine selectie van de foto's maken (b.v. maximaal 10 per onderwerp, en da's best moeilijk weet ik).
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_45166404
Okay, ik ben dus op zoek naar een website waar ik m ijn foto's op kan plaatsen. Waar het duidelijk en overzichtelijk is te bekijken. Maar hoe en waar? Nu gebruik ik blogspot. Maar ik maak steeds meer foto's, en daardoor bekijkt men nooit meer de oudere... dus.. wat nu?

(foto-foob.blogspot.com)
  FOK!fotograaf dinsdag 9 januari 2007 @ 17:09:04 #300
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_45182377
http://www.fotopic.net/ is een optie je krijgt hier 250 mb te gebruiken.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_45201923
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:09 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
http://www.fotopic.net/ is een optie je krijgt hier 250 mb te gebruiken.
Wauw, dat is echt fantastisch! Dankjewel. Daar was ik nou precies naar op zoek!.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')