Zo, eindelijk tijd om te kijken...Wat een sfeertje zet jij neer met je plaatenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:09 schreef vanDaal het volgende:
Die van mij.
http://www.JeroenvanDaal.nl/
Vooral landschapjes dus.
De beste manier is om ze onaantrekkelijk te maken. Op mijn website beslaan de plaatjes een hele pagina, dus inclusief de linkjes naar vervolgpagina's enzo. Dat maakt hotlinken een stuk minder leuk, want dan krijg je bijvoorbeeld:quote:Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef An24 het volgende:
Zeg luitjes, ff een vraagje tussendoor, misschien weet Kamermans het? Hoe kan ik mijn foto's op mijn site beveiligen, dus dat mensen ze niet meer rechtstreeks van mijn site kunnen afhalen? Tips?
Heeeeeeeeey, das nog eens een goede tip. Weet alleen niet hoe ik dat moet doen met mijn pagina opzetquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
De beste manier is om ze onaantrekkelijk te maken. Op mijn website beslaan de plaatjes een hele pagina, dus inclusief de linkjes naar vervolgpagina's enzo. Dat maakt hotlinken een stuk minder leuk, want dan krijg je bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Ja, ik weet dat ie niet aan de Fok-maten voldoet, maar dat is hier juist handig om mn punt te maken.
Wegens de educatieve waarde laat ik hem staanquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
De beste manier is om ze onaantrekkelijk te maken. Op mijn website beslaan de plaatjes een hele pagina, dus inclusief de linkjes naar vervolgpagina's enzo. Dat maakt hotlinken een stuk minder leuk, want dan krijg je bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Ja, ik weet dat ie niet aan de Fok-maten voldoet, maar dat is hier juist handig om mn punt te maken.
Valt wel mee geloof ik. Ik denk niet bijzonder veel meer dan gemiddeld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:33 schreef An24 het volgende:
Zo, eindelijk tijd om te kijken...Wat een sfeertje zet jij neer met je plaatensuper. STiekum wel aardig bewerkt of nie
![]()
Werkt niet echt hoor, ik krijg een melding "sorry, no right-click funtion", maar de functie zelf werkt nog wel. (in Firefox)quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
By the way, inmiddels wel de rechter-muis-klink-tip toegepast....
Netschaapje gaat ook dwars door de beveiliging heen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Werkt niet echt hoor, ik krijg een melding "sorry, no right-click funtion", maar de functie zelf werkt nog wel. (in Firefox)
[dit had ik kunnen hotlinken]http://www.ansphotography.nl/Website%20fotos/IMG_6661.JPG[/dinges]
Als je deze foto in PS via canvas vergroten links en rechts met 300 pixels verbreed in de kleur zwart wordt ie een stuk minder aantrekkelijk voor hotlinkers, zonder dat je layout eraan gaat.
Niets doen we je aan hoor.. hoogstens je Bitsie-iemaagoo afbrekenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:35 schreef An24 het volgende:
Luitjes, wat doen jullie me aan![]()
@vliegvrager...ik ga het het deze week ff op jou manier proberen, bedankt![]()
Grrrrrrauwquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Niets doen we je aan hoor.. hoogstens je Bitsie-iemaagoo afbreken![]()
Staat mooi werk op je sitequote:Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Gizz het volgende:
http://www.gizzah.net
Is wel al een beetje verouderd, ben bijvoorbeeld geen 19 meer
Ook nice! zitten mooie plaatjes tussenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef aapstok het volgende:
www.florianvanroekel.com
Portretten vooral![]()
ik gebruik ook simpleviewer, maar hoe heb jij dat 'reclame'blokje weggehaald ? Ik bedoel die simpleviewer link die er rechtsonder normaal bij staat ?quote:
Printscreen is echt de coolste knop die je kan verzinnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Printscreen is echt de coolste knop die je kan verzinnenEn Paint het coolste programma
Zoooo eenvoudig: ik neem de pagina zoals jij hem net hebt voorgesteld. Ik doe printscreen, open paint en druk ctrl-v. De hele pagina staat nu in MSPaint. Met een tooltje knip ik fe foto eruit open een tweede sessie MSPaint, en daar plak ik hem ik. Even opslaan als... en klaar!quote:
Ik zou me er niet al te druk om maken Anquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:40 schreef An24 het volgende:
Jullie gaan het me ook echt niet makeijk maken he!![]()
Of hopen dat er (naast de fokkers) alleen maar debielen naar mijn site kijkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou me er niet al te druk om maken AnJe kan het nog zo goed beveiligen, maar via internet is er ALTIJD wel omheen te komen. Het enigste wat je kunt doen is je foto's in lowres op je site zetten zodat er weinig mee kan worden gedaan
Ach, het is meer werk dan rechtstreeks opslaan, en dat stelt me gerust. Zorg dat je slot beter is dan dat van de buurman.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:28 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zoooo eenvoudig: ik neem de pagina zoals jij hem net hebt voorgesteld. Ik doe printscreen, open paint en druk ctrl-v. De hele pagina staat nu in MSPaint. Met een tooltje knip ik fe foto eruit open een tweede sessie MSPaint, en daar plak ik hem ik. Even opslaan als... en klaar!Bijna net zo makkelijk als rechtstreeks vanaf de pagina opslaan, zelfs met jouw manier van posten.
dit is geen handleiding, maar toont slechts aan hoe eenvoudig het is om "beveiligingen te omzeilen met standaard Windows-functionaliteit
Het is niet echt een foto-website hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:24 schreef struukduukers het volgende:
Link verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |