Via javascript kan je de rechtmuis-klik uitschakelen, maar dit is redelijk eenvoudig te omzeilen. Een waterdichte beveiliging is er volgens mij niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef An24 het volgende:
Zeg luitjes, ff een vraagje tussendoor, misschien weet Kamermans het? Hoe kan ik mijn foto's op mijn site beveiligen, dus dat mensen ze niet meer rechtstreeks van mijn site kunnen afhalen? Tips?
thanks, maar ben een leekjequote:Op maandag 20 maart 2006 21:26 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Via javascript kan je de rechtmuis-klik uitschakelen, maar dit is redelijk eenvoudig te omzeilen. Een waterdichte beveiliging is er volgens mij niet.
Als je ze op het internet zet zijn ze te kopieren naar een harde schijf. Beperkte beveiliging kun je vragen in DIG, daar zwerven ook website-bouwers rond.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef An24 het volgende:
Zeg luitjes, ff een vraagje tussendoor, misschien weet Kamermans het? Hoe kan ik mijn foto's op mijn site beveiligen, dus dat mensen ze niet meer rechtstreeks van mijn site kunnen afhalen? Tips?
Had al zo'n idee ja. Nou ja, beter iets dan niets, thanks!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je ze op het internet zet zijn ze te kopieren naar een harde schijf. Beperkte beveiliging kun je vragen in DIG, daar zwerven ook website-bouwers rond.
Jezus, dat is niet nix....maar zit me nu wel te bedenken, ik heb paint shop pro X, daar heb ik ook een plugin van digimarc inzitten om een watermerk in te sluiten. Zou ik er daarmee zijn? Is dat wat je bedoelt prupke?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:41 schreef prupke het volgende:
Ik dacht het zou wel stoer op een watermerk in onze foto's te doen. Dan kunnen ze wel gewoon gekopieerd worden maar verder kunnen ze er niet veel mee.
Dus ik ff informeren wat me dat ging kosten. Je hebt er dus bv photoshop 9 voor nodig om zon watermerk te kopen en ik moest echt ff gaan zitten toen ik de prijs hoorde van dat progje : ¤ 1099,=
ik denk dat we daar nog maar ff mee wachten
Photoshop is een beetje overkill om enkel watermerken te zetten. Daar zijn genoeg gratis alternatieven voor. Voorbeeldquote:Op maandag 20 maart 2006 21:41 schreef prupke het volgende:
Ik dacht het zou wel stoer op een watermerk in onze foto's te doen. Dan kunnen ze wel gewoon gekopieerd worden maar verder kunnen ze er niet veel mee.
Dus ik ff informeren wat me dat ging kosten. Je hebt er dus bv photoshop 9 voor nodig om zon watermerk te kopen en ik moest echt ff gaan zitten toen ik de prijs hoorde van dat progje : ¤ 1099,=
ik denk dat we daar nog maar ff mee wachten
Zitten echt schitterende platen bij aapstok, superquote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef aapstok het volgende:
www.florianvanroekel.com
Portretten vooral![]()
Ik vind de site zelf erg mooi gemaakt, knap stukje werk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:34 schreef 4Vita het volgende:
ik fotografeer nu sinds enkele weken. Heb deze week een porto gemaakt. Hijs alleen verre van af, dat door gebrek aan ervaring en materiaal. Maar je kan wel twee collages terug zien. Dus niet op de hoofdkoppen klikken svp:
Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |