Okay!quote:Op zondag 5 februari 2006 12:22 schreef Pearly het volgende:
uhhh Halloo,
Beetje meer respect voor eerste probeersels als het kan!!
Wat ik eigelijk met m'n reactie wilde zeggen is dat je weinig hebt aan alleen positieve kritiek, omdat je dan zelf niet het idee hebt dat je jezelf moet gaan verbeteren, iets wat toch wel prettig is om het te leren. Nou zit met fotografie iedereen natuurlijk in een leerproces, maargoed.quote:Op zondag 5 februari 2006 14:36 schreef RonaldV het volgende:
Blijkbaar kunnen sommigen het niet laten. Probeer de FOT-FAQ eens te lezen voor je post.![]()
Edit: En weer open. Je links of commentaar op foto\'s (mits specifiek) kunnen hieronder.
Hey een ex-achternaam genoot! Familie?quote:Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Gizz het volgende:
http://www.gizzah.net
Is wel al een beetje verouderd, ben bijvoorbeeld geen 19 meer
quote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef blackbully het volgende:
[..]
www.pdehoog.nl
veel intressanter![]()
Ik niet. Maar mijn Opa wel toen hij met gezin van Katwijk naar de Veluwe is verhuisd.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef Gizz het volgende:
Heb je je naam laten veranderen?
We zullen verre familie zijn misschien, maar dan is weer de vraag hoe ver?
en dat is precies wat ik bedoelde (en zei), dat zie je er duidelijk aan af. niet bedoelt om je de grond in te stampen, maar het voegt echt niets toe boven normale vakantiefoto's (en dat zijn het dus ookquote:Op zondag 5 februari 2006 14:10 schreef NMZ het volgende:
Bedankt voor de postivieve reacties, erg leuk.
De meeste foto\'s heb ik gemaakt op vakanties met een canon S50 en er nooit bij nagedacht en gewoon stom weg foto \'s gemaakt.
Maar nadat ik in New York was geweest en iemand mijn foto \'s had laten zien en diegene mijn foto\'s erg goed vond ben ik me gaan realiseren dat ik het eigenlijk heel leuk vind om foto \'s te maken.
Ik heb pasgeleden een canon eos350d gekocht en ik ben nu van plan me meer te gaan verdiepen in fotografie. Vond het gewoon leuk om een website te leren maken en daar mijn foto \'s op te zetten.
Hahaquote:Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef blackbully het volgende:
[..]
www.pdehoog.nl
veel intressanter![]()
Gelukkig niet zo'n veel voorkomende naam in Katwijkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 07:25 schreef PoseidonVS het volgende:
[..]
Ik niet. Maar mijn Opa wel toen hij met gezin van Katwijk naar de Veluwe is verhuisd.
Dit ziet er inderdaad zeer netjes uit !quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:52 schreef djengizz het volgende:
Ik ben vandaag en gisteren met JAlbum aan het spelen geweest. Erg makkelijk is dat![]()
Naar een foldertje wijzen, commentaar toevoegen, stijl kiezen en poef: website.
Ik wou eerst zelf iets gaan maken, maar op deze manier scheelt het wel erg veel tijd.
Lekker is ook dat veel skins aanpasbaar zijn en sommige zelfs erg uitgebreidt (flas, exif, print-orders, gastenboek, etc.)
In ieder geval genoeg over het programma en hier zijn de eerste resultaten (domeintje moet nog komen):
Mijn sitie
Leuke site, maar misschien moet je ff kijken naar het openen van nieuwe venstersquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:37 schreef Foxxy het volgende:
Mooie sites hier! Ik ben ook een beetje aan het klooien met simpleviewer, dus binnenkort heb ik een nieuwe site. Nu moeten jullie het even met mijn oude site doen:
www.stephanievanbaaijen.nl
Staan nog maar weinig foto's op.
Iemand die die van mij nog wilt checken?quote:Op maandag 6 februari 2006 20:53 schreef cyberrobin het volgende:
En die van mij! http://www.design-xs.nl
Ik zou best willen, maar hij zegt "Cannot Find Server"quote:Op zondag 12 februari 2006 11:00 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Iemand die die van mij nog wilt checken?![]()
Nu weer wel toch?quote:Op zondag 12 februari 2006 12:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zou best willen, maar hij zegt "Cannot Find Server"
Checkquote:
Ik maakte voorheen nog foto's met een camera die niet waarbij je niet eens de sluitertijd enz. in kon stellenquote:Op zondag 12 februari 2006 01:47 schreef Kamermans het volgende:
Foxxy:
eerste indruk was heel erg goed. lekker frisse, simpele en overzichtelijke site.
minpuntje is idd wat PdeHoog al zei over de niuew vensters die geopend worden.
veder vind ik het jammer dat je niet wat meer info over je projecten en fotos er op hebt staan. bijvoorbeeld zie ik dat je ook schilderijen maakt, zet er bij wel voor een papier je gebruikt, zet bij je fotos je sluitertijden, iso-waardens, zet bij de losse ontwerpen met welk programme je aan de slag bent geweest. ect
over algemeen vind ik het dus een goede site maar heeft toch paar verbeterpuntjes![]()
De foto- afdeling is een onderdeel van mijn website (zie link undersign). Het is idd vooral voor vrienden en bekenden, maar het leek me interessant om feedback op de Barcelona pics te ontnagen. Wat betreft de achtergrond heb je waarschijnlijk gelijk, ik zal eens kijken of ik een geschikte vervanging kan vinden.quote:Op zondag 12 februari 2006 01:47 schreef Kamermans het volgende:
(ik vind dit meer een ropic waar we over de website zelf praten dan over de fotos die er op staan dus mijn cometaar is dan eigelijk ook alleen op de site)
Pauline:
Als je een site maakt moet je altijd een rustige achtergrond nemen die geen aandacht trekt, je wilt juist dat je texten of in dit geval de fotos de volle aandacht krijgt. Dus ik raad aan om een rustige achtergrond te nemen
veder geeft het ook een betere indruk als je wat text er bij zet bijvoorbeeld hoe je de fotos hebt gemaakt, wat voor een technieken je gebruikt hebt en de camera instellingen. (dit is meer voor art-fotografie dan voor snapshots)
als je website toch meer bedoeld is voor wat fotos op te zetten om aan vrienden/familie te laten zien is het veder wel goed. lekkere grote thumbs waar je meteen ziet wat er op de foto afspeeld is daarvoor erg geschikt
Ha! Dan heb ik ook een irritante site.quote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Leuke site, maar misschien moet je ff kijken naar het openen van nieuwe venstersElk linkje waar ik op klik, opent een nieuw scherm en dat kan best irritant zijn
Die is idd vrij irritant jaquote:Op maandag 13 maart 2006 10:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ha! Dan heb ik ook een irritante site.![]()
![]()
Hij is onlangs vernieuw btw
En volgens mij klopt hij nu helemaal!quote:Op maandag 13 maart 2006 08:13 schreef An24 het volgende:
Bedankt kamermans...de beginpagina wil ik nog aanpasssen, ik wil namelijk mijn portretje aan allebei de kanten zodat de tekst in het midden staat. Nog ff puzzelen dus.
Verder heb ik je andere puntjes ook gezien. Die hoop ik deze week nog op te lossen. Maar ben blij met je kritiek!![]()
Via javascript kan je de rechtmuis-klik uitschakelen, maar dit is redelijk eenvoudig te omzeilen. Een waterdichte beveiliging is er volgens mij niet.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef An24 het volgende:
Zeg luitjes, ff een vraagje tussendoor, misschien weet Kamermans het? Hoe kan ik mijn foto's op mijn site beveiligen, dus dat mensen ze niet meer rechtstreeks van mijn site kunnen afhalen? Tips?
thanks, maar ben een leekjequote:Op maandag 20 maart 2006 21:26 schreef thomas26 het volgende:
[..]
Via javascript kan je de rechtmuis-klik uitschakelen, maar dit is redelijk eenvoudig te omzeilen. Een waterdichte beveiliging is er volgens mij niet.
Als je ze op het internet zet zijn ze te kopieren naar een harde schijf. Beperkte beveiliging kun je vragen in DIG, daar zwerven ook website-bouwers rond.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef An24 het volgende:
Zeg luitjes, ff een vraagje tussendoor, misschien weet Kamermans het? Hoe kan ik mijn foto's op mijn site beveiligen, dus dat mensen ze niet meer rechtstreeks van mijn site kunnen afhalen? Tips?
Had al zo'n idee ja. Nou ja, beter iets dan niets, thanks!quote:Op maandag 20 maart 2006 21:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Als je ze op het internet zet zijn ze te kopieren naar een harde schijf. Beperkte beveiliging kun je vragen in DIG, daar zwerven ook website-bouwers rond.
Jezus, dat is niet nix....maar zit me nu wel te bedenken, ik heb paint shop pro X, daar heb ik ook een plugin van digimarc inzitten om een watermerk in te sluiten. Zou ik er daarmee zijn? Is dat wat je bedoelt prupke?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:41 schreef prupke het volgende:
Ik dacht het zou wel stoer op een watermerk in onze foto's te doen. Dan kunnen ze wel gewoon gekopieerd worden maar verder kunnen ze er niet veel mee.
Dus ik ff informeren wat me dat ging kosten. Je hebt er dus bv photoshop 9 voor nodig om zon watermerk te kopen en ik moest echt ff gaan zitten toen ik de prijs hoorde van dat progje : ¤ 1099,=
ik denk dat we daar nog maar ff mee wachten
Photoshop is een beetje overkill om enkel watermerken te zetten. Daar zijn genoeg gratis alternatieven voor. Voorbeeldquote:Op maandag 20 maart 2006 21:41 schreef prupke het volgende:
Ik dacht het zou wel stoer op een watermerk in onze foto's te doen. Dan kunnen ze wel gewoon gekopieerd worden maar verder kunnen ze er niet veel mee.
Dus ik ff informeren wat me dat ging kosten. Je hebt er dus bv photoshop 9 voor nodig om zon watermerk te kopen en ik moest echt ff gaan zitten toen ik de prijs hoorde van dat progje : ¤ 1099,=
ik denk dat we daar nog maar ff mee wachten
Zitten echt schitterende platen bij aapstok, superquote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef aapstok het volgende:
www.florianvanroekel.com
Portretten vooral![]()
Ik vind de site zelf erg mooi gemaakt, knap stukje werk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:34 schreef 4Vita het volgende:
ik fotografeer nu sinds enkele weken. Heb deze week een porto gemaakt. Hijs alleen verre van af, dat door gebrek aan ervaring en materiaal. Maar je kan wel twee collages terug zien. Dus niet op de hoofdkoppen klikken svp:
Klik hier
Euhhhh, moet ik maar eens weg halen dan, ben al drie jaar afgestudeerd, haha. Maar nu bezig met MWD dus?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:26 schreef aapstok het volgende:
4Vita: dat is een van de honden van mn ouders, die snurkt met zn ogen nog open als hij moe is.
Dankje An, volgens mij studeren wij allebei hetzelfde als ik je profiel zietoevallig zeg
Deze is coolquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:09 schreef vanDaal het volgende:
Die van mij.
http://www.JeroenvanDaal.nl/
Vooral landschapjes dus.
Zo, eindelijk tijd om te kijken...Wat een sfeertje zet jij neer met je plaatenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:09 schreef vanDaal het volgende:
Die van mij.
http://www.JeroenvanDaal.nl/
Vooral landschapjes dus.
De beste manier is om ze onaantrekkelijk te maken. Op mijn website beslaan de plaatjes een hele pagina, dus inclusief de linkjes naar vervolgpagina's enzo. Dat maakt hotlinken een stuk minder leuk, want dan krijg je bijvoorbeeld:quote:Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef An24 het volgende:
Heeeeeeeeey, das nog eens een goede tip. Weet alleen niet hoe ik dat moet doen met mijn pagina opzetquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
De beste manier is om ze onaantrekkelijk te maken. Op mijn website beslaan de plaatjes een hele pagina, dus inclusief de linkjes naar vervolgpagina's enzo. Dat maakt hotlinken een stuk minder leuk, want dan krijg je bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Ja, ik weet dat ie niet aan de Fok-maten voldoet, maar dat is hier juist handig om mn punt te maken.
Wegens de educatieve waarde laat ik hem staanquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
De beste manier is om ze onaantrekkelijk te maken. Op mijn website beslaan de plaatjes een hele pagina, dus inclusief de linkjes naar vervolgpagina's enzo. Dat maakt hotlinken een stuk minder leuk, want dan krijg je bijvoorbeeld:
[afbeelding]
Ja, ik weet dat ie niet aan de Fok-maten voldoet, maar dat is hier juist handig om mn punt te maken.
Valt wel mee geloof ik. Ik denk niet bijzonder veel meer dan gemiddeld.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:33 schreef An24 het volgende:
Zo, eindelijk tijd om te kijken...Wat een sfeertje zet jij neer met je plaatensuper. STiekum wel aardig bewerkt of nie
![]()
Werkt niet echt hoor, ik krijg een melding "sorry, no right-click funtion", maar de functie zelf werkt nog wel. (in Firefox)quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:49 schreef An24 het volgende:
By the way, inmiddels wel de rechter-muis-klink-tip toegepast....
Netschaapje gaat ook dwars door de beveiliging heen.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:00 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Werkt niet echt hoor, ik krijg een melding "sorry, no right-click funtion", maar de functie zelf werkt nog wel. (in Firefox)
[dit had ik kunnen hotlinken]http://www.ansphotography.nl/Website%20fotos/IMG_6661.JPG[/dinges]
Als je deze foto in PS via canvas vergroten links en rechts met 300 pixels verbreed in de kleur zwart wordt ie een stuk minder aantrekkelijk voor hotlinkers, zonder dat je layout eraan gaat.
Niets doen we je aan hoor.. hoogstens je Bitsie-iemaagoo afbrekenquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:35 schreef An24 het volgende:
Luitjes, wat doen jullie me aan![]()
@vliegvrager...ik ga het het deze week ff op jou manier proberen, bedankt![]()
Grrrrrrauwquote:Op donderdag 23 maart 2006 11:38 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Niets doen we je aan hoor.. hoogstens je Bitsie-iemaagoo afbreken![]()
Staat mooi werk op je sitequote:Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Gizz het volgende:
http://www.gizzah.net
Is wel al een beetje verouderd, ben bijvoorbeeld geen 19 meer
Ook nice! zitten mooie plaatjes tussenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef aapstok het volgende:
www.florianvanroekel.com
Portretten vooral![]()
ik gebruik ook simpleviewer, maar hoe heb jij dat 'reclame'blokje weggehaald ? Ik bedoel die simpleviewer link die er rechtsonder normaal bij staat ?quote:
Printscreen is echt de coolste knop die je kan verzinnenquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:44 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Printscreen is echt de coolste knop die je kan verzinnenEn Paint het coolste programma
Zoooo eenvoudig: ik neem de pagina zoals jij hem net hebt voorgesteld. Ik doe printscreen, open paint en druk ctrl-v. De hele pagina staat nu in MSPaint. Met een tooltje knip ik fe foto eruit open een tweede sessie MSPaint, en daar plak ik hem ik. Even opslaan als... en klaar!quote:
Ik zou me er niet al te druk om maken Anquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:40 schreef An24 het volgende:
Jullie gaan het me ook echt niet makeijk maken he!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |