abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 februari 2006 @ 11:37:58 #1
140699 NMZ
Niels van der Zwan
pi_34753437
Mijn eerste website met eigen foto \'s is online gegaan:

http://www.nielsvanderzwan.nl/

Neem gerust een kijkje!!

groet,

Niels

Edit RonaldV:
<Topic titel aangepast>
Als je een eigen portfolio in elkaar hebt gezet, dan kun je die hier plaatsen. Reageren op een site mag, maar off topic gebabbel zal worden verwijderd.

[ Bericht 32% gewijzigd door RonaldV op 05-02-2006 11:54:33 ]
  zondag 5 februari 2006 @ 12:07:45 #2
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_34754177
mooi!! .....
Ik 'kijk' graag dat soort foto's. Doe helaas zelf niets daarmee ondanks dat ik hier een prachtige spiegelreflex heb liggen!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  zondag 5 februari 2006 @ 12:17:24 #3
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_34754423
owjaa. ... .
De filmpjes blijven boeiend! Goed in elkaar gezet en geeft goed weer over welk land of stad het gaat.
GAve muziekkeuze
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
  zondag 5 februari 2006 @ 12:19:56 #4
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_34754495
wat is er nou zo speciaal aan je portfolio? want dat kan ik niet helemaal ontdekken
het lijkt namelijk vrij sterk op mijn vakantiekiekjes.
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
  zondag 5 februari 2006 @ 12:22:16 #5
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_34754558
uhhh Halloo,

Beetje meer respect voor eerste probeersels als het kan!!
Jou vakantiekiekjes zien er geheid slechter uit!!

Er stond overigens \'neem gerust een kijkje\'!! Er stond niet MadMarine ... je MOT kijken.
pi_34754612
quote:
Op zondag 5 februari 2006 12:22 schreef Pearly het volgende:
uhhh Halloo,

Beetje meer respect voor eerste probeersels als het kan!!
Okay!

Geweldige site, geweldige foto\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s, geniaal, ik snap niet dat dit je eerste foto\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'s zijn, het ziet eruit als 10000en jaren ervaring!!!!1111

Edit RonaldV:
Ik heb deze reactie expres niet opgeruimd, maar er wel een streep doorheen gezet. Dit soort reacties is nou precies wat we in FOT niet meer willen, omdat anderen er niet meer door willen/durven posten.
Kritiek is goed. Maar kom dan met iets gefundeerds, en vertel hoe het beter kan. Als je van plan bent om alleen maar een afzeikpost of sarcasme te posten, ga dan maar fijn ergens anders heen.

Reageren kun je in het FOT Feedback topic

[ Bericht 48% gewijzigd door RonaldV op 05-02-2006 14:45:01 ]
  zondag 5 februari 2006 @ 14:10:11 #7
140699 NMZ
Niels van der Zwan
pi_34759101
Bedankt voor de postivieve reacties, erg leuk.
De meeste foto's heb ik gemaakt op vakanties met een canon S50 en er nooit bij nagedacht en gewoon stom weg foto 's gemaakt.
Maar nadat ik in New York was geweest en iemand mijn foto 's had laten zien en diegene mijn foto's erg goed vond ben ik me gaan realiseren dat ik het eigenlijk heel leuk vind om foto 's te maken.
Ik heb pasgeleden een canon eos350d gekocht en ik ben nu van plan me meer te gaan verdiepen in fotografie. Vond het gewoon leuk om een website te leren maken en daar mijn foto 's op te zetten.
  zondag 5 februari 2006 @ 14:36:17 #8
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_34760313
Blijkbaar kunnen sommigen het niet laten. Probeer de FOT-FAQ eens te lezen voor je post.

Edit: En weer open. Je links of commentaar op foto's (mits specifiek) kunnen hieronder.

[ Bericht 27% gewijzigd door RonaldV op 05-02-2006 14:53:12 ]
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_34763077
Over je portfolio:
De tekst vind ik net niet goed leesbaar, voor als titel van je site (in dit geval je naam) is het wel goed. Maar voor het menutje is het toch prettiger om een lettertype te nemen dat meteen duidelijk te lezen is.
De simpleviewer is een hele goede overzichtelijke manier om je foto’s er op te zetten
Misschien lijkt het heel snel allemaal snapshots van vakanties omdat je het ook op die manier hebt ingedeeld. als ik zo naar je foto’s kijk kan je het ook best indelen op bijvoorbeeld "onderwater", "architectuur", "straatleven" en "natuur". dit geeft voor de bezoeker al minder het idee dat die naar iemand vakantie foto’s aan het kijken is.

Over je foto’s:
Er zitten veel mooie foto’s tussen. Ben zelf nog erg weinig mensen tegen gekomen die ook onderwater foto’s hebben, erg leuk om te zien dat ik toch niet de enige ben :p

[ Bericht 43% gewijzigd door Kamermans op 05-02-2006 16:00:15 ]
  maandag 6 februari 2006 @ 13:27:30 #10
140699 NMZ
Niels van der Zwan
pi_34792275
Bedankt voor de reactie van kamermans,
foto ga ik denk ik inderdaad anders indelen, bedankt voor de tip.

jullie site ziet er erg goed uit, onderwater foto's zijn top.
  Forum Admin maandag 6 februari 2006 @ 13:29:41 #11
58651 crew  murp
murp
pi_34792348
Edit RonaldV:

Da's dus NIET de bedoeling

[ Bericht 80% gewijzigd door RonaldV op 06-02-2006 19:18:09 ]
pi_34792916
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:36 schreef RonaldV het volgende:
Blijkbaar kunnen sommigen het niet laten. Probeer de FOT-FAQ eens te lezen voor je post.

Edit: En weer open. Je links of commentaar op foto\'s (mits specifiek) kunnen hieronder.
Wat ik eigelijk met m'n reactie wilde zeggen is dat je weinig hebt aan alleen positieve kritiek, omdat je dan zelf niet het idee hebt dat je jezelf moet gaan verbeteren, iets wat toch wel prettig is om het te leren. Nou zit met fotografie iedereen natuurlijk in een leerproces, maargoed.
Zal het de volgende keer wat minder sarcastisch zeggen .
pi_34796439
http://www.gizzah.net

Is wel al een beetje verouderd, ben bijvoorbeeld geen 19 meer
pi_34798303
hahaha gizz jij hebt op een hele slimme en simpele manier van de simpleviewer je hele website gemaakt het resultaat is gewoon erg nettjes.

fotos zijn ook mooi, lekker veel contrast zit er in.

nou ik dan ook maar met m'n site:

http://www.kamermans.net

zoals je ziet ben ik niet alleen actief met fotografie :p
pi_34806714
Gizz en Kamermans....

Heb met veel plezier jullie sites zitten bewonderen. Jullie geven allbei een totaal verschillend maar heerlijk sfeertje weer!

Toppie
pi_34807165
En die van mij! http://www.design-xs.nl
D200|D50|50 1.8|18-55|70-300|SB600
pi_34807302
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Gizz het volgende:

Hey een ex-achternaam genoot! Familie?
"So, I cant be a Bi without having sexual feelings towards girls?"
pi_34811163
Heb je je naam laten veranderen?
We zullen verre familie zijn misschien, maar dan is weer de vraag hoe ver?
  maandag 6 februari 2006 @ 22:41:45 #19
140699 NMZ
Niels van der Zwan
pi_34812063
Gizz ziet er erg vet uit!!!
pi_34812178
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 6 februari 2006 @ 22:50:45 #21
68154 blackbully
olie doet wonderen op vuur
pi_34812491
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:43 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.pdehoog.nl
www.pdehoog.nl

veel intressanter
[quote]Op donderdag 13 juli 2006 23:00 schreef freud het volgende:
Mijn stem voor FA heb je! Beetje rellen is goed. Viva la revolucion!
[/quote]
pi_34812550
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef blackbully het volgende:

[..]

www.pdehoog.nl

veel intressanter
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_34819252
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef Gizz het volgende:
Heb je je naam laten veranderen?
We zullen verre familie zijn misschien, maar dan is weer de vraag hoe ver?
Ik niet. Maar mijn Opa wel toen hij met gezin van Katwijk naar de Veluwe is verhuisd.
pi_34819332
Mooie foto's en sites allemaal zeg.

Ik gebruik zelf ook simpleviewer, echt makkelijk en mooi..

http://www.onweersite.nl/richard
  dinsdag 7 februari 2006 @ 08:24:30 #25
44963 MadMarine
geregistreerde gek
pi_34819533
quote:
Op zondag 5 februari 2006 14:10 schreef NMZ het volgende:
Bedankt voor de postivieve reacties, erg leuk.
De meeste foto\'s heb ik gemaakt op vakanties met een canon S50 en er nooit bij nagedacht en gewoon stom weg foto \'s gemaakt.
Maar nadat ik in New York was geweest en iemand mijn foto \'s had laten zien en diegene mijn foto\'s erg goed vond ben ik me gaan realiseren dat ik het eigenlijk heel leuk vind om foto \'s te maken.
Ik heb pasgeleden een canon eos350d gekocht en ik ben nu van plan me meer te gaan verdiepen in fotografie. Vond het gewoon leuk om een website te leren maken en daar mijn foto \'s op te zetten.
en dat is precies wat ik bedoelde (en zei), dat zie je er duidelijk aan af. niet bedoelt om je de grond in te stampen, maar het voegt echt niets toe boven normale vakantiefoto's (en dat zijn het dus ook ). het zijn gewoon de foto's die je clichématig verwacht bij de betreffende steden, niks bijzonders.
ga maar even met die witte meneer mee...
[b]best bekeken topic, ooit[/b]
pi_34827260
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:50 schreef blackbully het volgende:

[..]

www.pdehoog.nl

veel intressanter
Haha Hij is leuk
pi_34828200
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 07:25 schreef PoseidonVS het volgende:

[..]

Ik niet. Maar mijn Opa wel toen hij met gezin van Katwijk naar de Veluwe is verhuisd.
Gelukkig niet zo'n veel voorkomende naam in Katwijk

Ontopic:
Heb sinds kort ook een aantal van mijn foto's op een eigen website staan: WWW.WEBFOTOBOEK.NL
pi_34834890
Ik ben vandaag en gisteren met JAlbum aan het spelen geweest. Erg makkelijk is dat
Naar een foldertje wijzen, commentaar toevoegen, stijl kiezen en poef: website.
Ik wou eerst zelf iets gaan maken, maar op deze manier scheelt het wel erg veel tijd.

Lekker is ook dat veel skins aanpasbaar zijn en sommige zelfs erg uitgebreid (flash, exif, print-orders, gastenboek, etc.)

In ieder geval genoeg over het programma en hier zijn de eerste resultaten (domeintje moet nog komen):
Mijn sitie

[ Bericht 2% gewijzigd door djengizz op 08-02-2006 20:38:03 ]
pi_34845219
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:52 schreef djengizz het volgende:
Ik ben vandaag en gisteren met JAlbum aan het spelen geweest. Erg makkelijk is dat
Naar een foldertje wijzen, commentaar toevoegen, stijl kiezen en poef: website.
Ik wou eerst zelf iets gaan maken, maar op deze manier scheelt het wel erg veel tijd.

Lekker is ook dat veel skins aanpasbaar zijn en sommige zelfs erg uitgebreidt (flas, exif, print-orders, gastenboek, etc.)

In ieder geval genoeg over het programma en hier zijn de eerste resultaten (domeintje moet nog komen):
Mijn sitie
Dit ziet er inderdaad zeer netjes uit !
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_34892702
En m'n domein is ook rond:
http://jvd-photography.nl.eu.org
  zaterdag 11 februari 2006 @ 18:13:21 #32
140699 NMZ
Niels van der Zwan
pi_34973618
digitalfrog, mooie site, mooie foto 's!!
pi_34976113
Mooie sites hier! Ik ben ook een beetje aan het klooien met simpleviewer, dus binnenkort heb ik een nieuwe site. Nu moeten jullie het even met mijn oude site doen:

www.stephanievanbaaijen.nl

Staan nog maar weinig foto's op.
pi_34976714
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:37 schreef Foxxy het volgende:
Mooie sites hier! Ik ben ook een beetje aan het klooien met simpleviewer, dus binnenkort heb ik een nieuwe site. Nu moeten jullie het even met mijn oude site doen:

www.stephanievanbaaijen.nl

Staan nog maar weinig foto's op.
Leuke site, maar misschien moet je ff kijken naar het openen van nieuwe vensters Elk linkje waar ik op klik, opent een nieuw scherm en dat kan best irritant zijn
pi_34977036
Ik ben ruim 3 maanden in Barcelona geweest en mocht in die tijd de digitale camera van iemand meenemen. Helaas houd ik er van om in het donker te fotograferen, maar worden foto's daar niet scherper op. Toch zitten er een aantal mooie tussen, vind ik zelf dan. En er volgen er nog meer binnenkort:

link
pi_34987940
(ik vind dit meer een ropic waar we over de website zelf praten dan over de fotos die er op staan dus mijn cometaar is dan eigelijk ook alleen op de site)

Foxxy:
eerste indruk was heel erg goed. lekker frisse, simpele en overzichtelijke site.
minpuntje is idd wat PdeHoog al zei over de niuew vensters die geopend worden.
veder vind ik het jammer dat je niet wat meer info over je projecten en fotos er op hebt staan. bijvoorbeeld zie ik dat je ook schilderijen maakt, zet er bij wel voor een papier je gebruikt, zet bij je fotos je sluitertijden, iso-waardens, zet bij de losse ontwerpen met welk programme je aan de slag bent geweest. ect
over algemeen vind ik het dus een goede site maar heeft toch paar verbeterpuntjes

Pauline:
Als je een site maakt moet je altijd een rustige achtergrond nemen die geen aandacht trekt, je wilt juist dat je texten of in dit geval de fotos de volle aandacht krijgt. Dus ik raad aan om een rustige achtergrond te nemen

veder geeft het ook een betere indruk als je wat text er bij zet bijvoorbeeld hoe je de fotos hebt gemaakt, wat voor een technieken je gebruikt hebt en de camera instellingen. (dit is meer voor art-fotografie dan voor snapshots)

als je website toch meer bedoeld is voor wat fotos op te zetten om aan vrienden/familie te laten zien is het veder wel goed. lekkere grote thumbs waar je meteen ziet wat er op de foto afspeeld is daarvoor erg geschikt

[ Bericht 28% gewijzigd door Kamermans op 12-02-2006 01:54:04 ]
pi_34991808
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:53 schreef cyberrobin het volgende:
En die van mij! http://www.design-xs.nl
Iemand die die van mij nog wilt checken?
  zondag 12 februari 2006 @ 11:07:56 #38
122804 muserulezz
a natural disaster
pi_34991936
ik heb ook een kleine fotoweb-log ...
voor de geintresseerden:
http://jfoto.web-log.nl
oohwja kijk dan ook even in de geschiedenis en laat een berichtje achter dan vind ik wel zo leuk
pi_34993439
quote:
Op zondag 12 februari 2006 11:00 schreef cyberrobin het volgende:

[..]

Iemand die die van mij nog wilt checken?
Ik zou best willen, maar hij zegt "Cannot Find Server"
pi_34994061
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik zou best willen, maar hij zegt "Cannot Find Server"
Nu weer wel toch?
pi_34994362
quote:
Op zondag 12 februari 2006 12:37 schreef cyberrobin het volgende:

[..]

Nu weer wel toch?
Check Maar dat was wel ff schrikken hoor Ik zag foto's van mij En foto's van Mauro met drie knappe dames achter zich
pi_34997437
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:47 schreef Kamermans het volgende:

Foxxy:
eerste indruk was heel erg goed. lekker frisse, simpele en overzichtelijke site.
minpuntje is idd wat PdeHoog al zei over de niuew vensters die geopend worden.
veder vind ik het jammer dat je niet wat meer info over je projecten en fotos er op hebt staan. bijvoorbeeld zie ik dat je ook schilderijen maakt, zet er bij wel voor een papier je gebruikt, zet bij je fotos je sluitertijden, iso-waardens, zet bij de losse ontwerpen met welk programme je aan de slag bent geweest. ect
over algemeen vind ik het dus een goede site maar heeft toch paar verbeterpuntjes
Ik maakte voorheen nog foto's met een camera die niet waarbij je niet eens de sluitertijd enz. in kon stellen . Dus vandaar het ontbreken van de instellingen. Ik vond het zelf ook al een gebrek aan mijn site: geen info over de onderwerpen. Vandaar dat ik nu bezig ben met een nieuw concept! Bedankt voor de feedback.
pi_35012052
quote:
Op zondag 12 februari 2006 01:47 schreef Kamermans het volgende:
(ik vind dit meer een ropic waar we over de website zelf praten dan over de fotos die er op staan dus mijn cometaar is dan eigelijk ook alleen op de site)

Pauline:
Als je een site maakt moet je altijd een rustige achtergrond nemen die geen aandacht trekt, je wilt juist dat je texten of in dit geval de fotos de volle aandacht krijgt. Dus ik raad aan om een rustige achtergrond te nemen

veder geeft het ook een betere indruk als je wat text er bij zet bijvoorbeeld hoe je de fotos hebt gemaakt, wat voor een technieken je gebruikt hebt en de camera instellingen. (dit is meer voor art-fotografie dan voor snapshots)

als je website toch meer bedoeld is voor wat fotos op te zetten om aan vrienden/familie te laten zien is het veder wel goed. lekkere grote thumbs waar je meteen ziet wat er op de foto afspeeld is daarvoor erg geschikt
De foto- afdeling is een onderdeel van mijn website (zie link undersign). Het is idd vooral voor vrienden en bekenden, maar het leek me interessant om feedback op de Barcelona pics te ontnagen. Wat betreft de achtergrond heb je waarschijnlijk gelijk, ik zal eens kijken of ik een geschikte vervanging kan vinden.
pi_35975617
Jaaaaaaaaaaaa, na veel gekloot vandaag, is hij eindelijk online

www.ansphotography.nl

Er moet nog heeeeel veel gebeuren, zie het maar als test-upload.

Commentaar (beetje lief he) is dus zeer welkom!!!!

Veel kijkplezier, An
pi_35976605
erg mooie site An24, begin pagina is gewoon top jammer alleen dat de visit links blauw worden, ze zijn dan minder goed te lezen.
de manier waarop je de fotos laat zien is ook goed. Wat we wel irriteerd is dat als je de fotos bekijkt dat je niet gemakkelijk terug naar begin kan, je kan wel heel mooi naar volgende en vorige maar niet terug maar de thumbnails.
pi_35982050
Bedankt kamermans...de beginpagina wil ik nog aanpasssen, ik wil namelijk mijn portretje aan allebei de kanten zodat de tekst in het midden staat. Nog ff puzzelen dus.

Verder heb ik je andere puntjes ook gezien. Die hoop ik deze week nog op te lossen. Maar ben blij met je kritiek!
  maandag 13 maart 2006 @ 09:46:24 #47
85237 fr.oosje
het is zoals het is
pi_35983882
quote:
Op zaterdag 11 februari 2006 19:54 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Leuke site, maar misschien moet je ff kijken naar het openen van nieuwe vensters Elk linkje waar ik op klik, opent een nieuw scherm en dat kan best irritant zijn
Ha! Dan heb ik ook een irritante site.

Hij is onlangs vernieuw btw
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_35983941
quote:
Op maandag 13 maart 2006 10:23 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Ha! Dan heb ik ook een irritante site.

Hij is onlangs vernieuw btw
Die is idd vrij irritant ja Wel cool trouwens
pi_36005120
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:13 schreef An24 het volgende:
Bedankt kamermans...de beginpagina wil ik nog aanpasssen, ik wil namelijk mijn portretje aan allebei de kanten zodat de tekst in het midden staat. Nog ff puzzelen dus.

Verder heb ik je andere puntjes ook gezien. Die hoop ik deze week nog op te lossen. Maar ben blij met je kritiek!
En volgens mij klopt hij nu helemaal!
pi_36044958
www.DMotion.nl

heb er ook wat andere dingen op staan zoals renders, grafisch werk en clips.
  donderdag 16 maart 2006 @ 01:26:23 #52
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_36075616
www.tomroelofs.nl
photolog/urban exploration
pi_36089722
"There is only you and your camera. The limitations in your photography are in yourself, for what we see is what we are" - Ernst Haas
[Simon de la Court Photography]
pi_36212559
Zeg luitjes, ff een vraagje tussendoor, misschien weet Kamermans het? Hoe kan ik mijn foto's op mijn site beveiligen, dus dat mensen ze niet meer rechtstreeks van mijn site kunnen afhalen? Tips?
pi_36213473
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:04 schreef An24 het volgende:
Zeg luitjes, ff een vraagje tussendoor, misschien weet Kamermans het? Hoe kan ik mijn foto's op mijn site beveiligen, dus dat mensen ze niet meer rechtstreeks van mijn site kunnen afhalen? Tips?
Via javascript kan je de rechtmuis-klik uitschakelen, maar dit is redelijk eenvoudig te omzeilen. Een waterdichte beveiliging is er volgens mij niet.
Deviantart
pi_36213581
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:26 schreef thomas26 het volgende:

[..]

Via javascript kan je de rechtmuis-klik uitschakelen, maar dit is redelijk eenvoudig te omzeilen. Een waterdichte beveiliging is er volgens mij niet.
thanks, maar ben een leekje , heb webbuilder gebruikt. Kan je ook vertellen hoe je dat met java doet?
  maandag 20 maart 2006 @ 21:29:56 #57
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_36213608
quote:
Als je ze op het internet zet zijn ze te kopieren naar een harde schijf. Beperkte beveiliging kun je vragen in DIG, daar zwerven ook website-bouwers rond.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_36213644
en dom, zie nu je link pas, haha thanks
pi_36213685
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:29 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Als je ze op het internet zet zijn ze te kopieren naar een harde schijf. Beperkte beveiliging kun je vragen in DIG, daar zwerven ook website-bouwers rond.
Had al zo'n idee ja. Nou ja, beter iets dan niets, thanks!
pi_36214024
Ik dacht het zou wel stoer op een watermerk in onze foto's te doen. Dan kunnen ze wel gewoon gekopieerd worden maar verder kunnen ze er niet veel mee.
Dus ik ff informeren wat me dat ging kosten. Je hebt er dus bv photoshop 9 voor nodig om zon watermerk te kopen en ik moest echt ff gaan zitten toen ik de prijs hoorde van dat progje : ¤ 1099,=

ik denk dat we daar nog maar ff mee wachten
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_36214589
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:41 schreef prupke het volgende:
Ik dacht het zou wel stoer op een watermerk in onze foto's te doen. Dan kunnen ze wel gewoon gekopieerd worden maar verder kunnen ze er niet veel mee.
Dus ik ff informeren wat me dat ging kosten. Je hebt er dus bv photoshop 9 voor nodig om zon watermerk te kopen en ik moest echt ff gaan zitten toen ik de prijs hoorde van dat progje : ¤ 1099,=

Jezus, dat is niet nix....maar zit me nu wel te bedenken, ik heb paint shop pro X, daar heb ik ook een plugin van digimarc inzitten om een watermerk in te sluiten. Zou ik er daarmee zijn? Is dat wat je bedoelt prupke?
pi_36214730
quote:
Op maandag 20 maart 2006 21:41 schreef prupke het volgende:

Photoshop is een beetje overkill om enkel watermerken te zetten. Daar zijn genoeg gratis alternatieven voor. Voorbeeld
Deviantart
pi_36214877
Yep, dat bedoel ik dus....en als dat per foto moet.......ben ik nog wel even bezig
Waarom bedenkt dit helder licht zoiets niet eerder
  maandag 20 maart 2006 @ 22:49:39 #64
23520 TomR
Fulltime kansloos
pi_36216804
je maakt een screenshot en weg watermerk -.-
pi_36217155
Bram! Boterham!
pi_36218408
www.florianvanroekel.com
Portretten vooral
pi_36222313
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef aapstok het volgende:
www.florianvanroekel.com
Portretten vooral
Zitten echt schitterende platen bij aapstok, super
pi_36222506
ik fotografeer nu sinds enkele weken. Heb deze week een porto gemaakt. Hijs alleen verre van af, dat door gebrek aan ervaring en materiaal. Maar je kan wel twee collages terug zien. Dus niet op de hoofdkoppen klikken svp:

Klik hier
pi_36223483
@Aapstok: Ik vind deze foto Geniaal!
pi_36223554
Nou zal ik mijn sites er dan ook maar even bij zetten?

http://www.fotologie.nl - Een hobby projectje van mij en wat vrienden om een site voor beginnende amateurs van de grond te krijgen.

www.loggerdanlog.nl/fotolog - een vergaarbak van mijn werk.
pi_36223580
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 08:34 schreef 4Vita het volgende:
ik fotografeer nu sinds enkele weken. Heb deze week een porto gemaakt. Hijs alleen verre van af, dat door gebrek aan ervaring en materiaal. Maar je kan wel twee collages terug zien. Dus niet op de hoofdkoppen klikken svp:

Klik hier
Ik vind de site zelf erg mooi gemaakt, knap stukje werk.
  dinsdag 21 maart 2006 @ 23:09:16 #72
6509 vanDaal
-isme-er-eentje
pi_36249392
Die van mij.

http://www.JeroenvanDaal.nl/

Vooral landschapjes dus .
pi_36250155
4Vita: dat is een van de honden van mn ouders, die snurkt met zn ogen nog open als hij moe is.

Dankje An, volgens mij studeren wij allebei hetzelfde als ik je profiel zie toevallig zeg
pi_36250623
Zitten hele mooie sites tussen hoor. Durf de mijne er echt niet bij te zetten zo.
stupidity has become as common as common sense was before
  woensdag 22 maart 2006 @ 07:15:10 #75
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_36254192
Moet ik dan ook maar even, momenteel alles nog los, dit wil ik straks allemaal in 1 pagina gooien

Wolken
Maan
Zonsondergang
Sneeuw 3-3-2006
Meeting 13-01-2006
  woensdag 22 maart 2006 @ 07:52:01 #76
72094 mwvdlee
Absolute beginner
pi_36254469
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:26 schreef aapstok het volgende:
4Vita: dat is een van de honden van mn ouders, die snurkt met zn ogen nog open als hij moe is.

Dankje An, volgens mij studeren wij allebei hetzelfde als ik je profiel zie toevallig zeg
Euhhhh, moet ik maar eens weg halen dan, ben al drie jaar afgestudeerd, haha. Maar nu bezig met MWD dus?
pi_36254984
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:09 schreef vanDaal het volgende:
Die van mij.

Deze is cool
pi_36278635
quote:
Op dinsdag 21 maart 2006 23:09 schreef vanDaal het volgende:
Die van mij.

Zo, eindelijk tijd om te kijken...Wat een sfeertje zet jij neer met je plaaten super. STiekum wel aardig bewerkt of nie
pi_36279046
quote:
De beste manier is om ze onaantrekkelijk te maken. Op mijn website beslaan de plaatjes een hele pagina, dus inclusief de linkjes naar vervolgpagina's enzo. Dat maakt hotlinken een stuk minder leuk, want dan krijg je bijvoorbeeld:

Ja, ik weet dat ie niet aan de Fok-maten voldoet, maar dat is hier juist handig om mn punt te maken.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_36279230
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:44 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

De beste manier is om ze onaantrekkelijk te maken. Op mijn website beslaan de plaatjes een hele pagina, dus inclusief de linkjes naar vervolgpagina's enzo. Dat maakt hotlinken een stuk minder leuk, want dan krijg je bijvoorbeeld:

[afbeelding]

Ja, ik weet dat ie niet aan de Fok-maten voldoet, maar dat is hier juist handig om mn punt te maken.
Heeeeeeeeey, das nog eens een goede tip. Weet alleen niet hoe ik dat moet doen met mijn pagina opzet Mijn huidge lay-out gaat er dan toch anders uitzien....tenminste, zo denkt mijn "blondjes-ego"

By the way, inmiddels wel de rechter-muis-klink-tip toegepast....
  woensdag 22 maart 2006 @ 23:58:35 #82
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_36284558
quote:

[..]

[afbeelding]

Wegens de educatieve waarde laat ik hem staan
- Privacy Matters
  donderdag 23 maart 2006 @ 10:49:52 #83
6509 vanDaal
-isme-er-eentje
pi_36290583
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:33 schreef An24 het volgende:
Zo, eindelijk tijd om te kijken...Wat een sfeertje zet jij neer met je plaaten super. STiekum wel aardig bewerkt of nie
Valt wel mee geloof ik. Ik denk niet bijzonder veel meer dan gemiddeld.
pi_36290848
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 21:49 schreef An24 het volgende:

By the way, inmiddels wel de rechter-muis-klink-tip toegepast....
Werkt niet echt hoor, ik krijg een melding "sorry, no right-click funtion", maar de functie zelf werkt nog wel. (in Firefox)

[dit had ik kunnen hotlinken]http://www.ansphotography.nl/Website%20fotos/IMG_6661.JPG[/dinges]

Als je deze foto in PS via canvas vergroten links en rechts met 300 pixels verbreed in de kleur zwart wordt ie een stuk minder aantrekkelijk voor hotlinkers, zonder dat je layout eraan gaat.
Mijn DeviantART gallery
,
pi_36290950
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:00 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Werkt niet echt hoor, ik krijg een melding "sorry, no right-click funtion", maar de functie zelf werkt nog wel. (in Firefox)

[dit had ik kunnen hotlinken]http://www.ansphotography.nl/Website%20fotos/IMG_6661.JPG[/dinges]

Als je deze foto in PS via canvas vergroten links en rechts met 300 pixels verbreed in de kleur zwart wordt ie een stuk minder aantrekkelijk voor hotlinkers, zonder dat je layout eraan gaat.
Netschaapje gaat ook dwars door de beveiliging heen.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  donderdag 23 maart 2006 @ 11:19:00 #86
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_36291343
IE ook. Java-script uit, en opslaan als
- Privacy Matters
pi_36291796
Luitjes, wat doen jullie me aan

@vliegvrager...ik ga het het deze week ff op jou manier proberen, bedankt
pi_36291874
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:35 schreef An24 het volgende:
Luitjes, wat doen jullie me aan

@vliegvrager...ik ga het het deze week ff op jou manier proberen, bedankt
Niets doen we je aan hoor.. hoogstens je Bitsie-iemaagoo afbreken
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_36291999
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:38 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Niets doen we je aan hoor.. hoogstens je Bitsie-iemaagoo afbreken
Grrrrrrauw
pi_36292192
quote:
Op donderdag 23 maart 2006 11:43 schreef An24 het volgende:

[..]

Grrrrrrauw
An24 doet eng

pi_36302559
quote:
Op maandag 6 februari 2006 15:48 schreef Gizz het volgende:
Staat mooi werk op je site ik hou wel van dat grafische qua composities
pi_36302688
quote:
Op maandag 20 maart 2006 23:25 schreef aapstok het volgende:
www.florianvanroekel.com
Portretten vooral
Ook nice! zitten mooie plaatjes tussen ik hoop binne kort ook wat te kunne experimenteren met portret fotografie
  vrijdag 24 maart 2006 @ 12:38:58 #93
25090 SqueaK
"Pis nooit tegen de wind
pi_36324808
quote:
Op maandag 20 maart 2006 22:56 schreef lj_lightning het volgende:
www.bramboterham.nl
ik gebruik ook simpleviewer, maar hoe heb jij dat 'reclame'blokje weggehaald ? Ik bedoel die simpleviewer link die er rechtsonder normaal bij staat ?
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:20:16 #94
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_36336986
www.bigdusty.net -->moest ik promeoten van een vriend van mij.. (ik sta wel op de fotos overigens.).
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 24 maart 2006 @ 19:22:46 #95
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_36337052
quote:

[..]

[afbeelding]

Printscreen is echt de coolste knop die je kan verzinnen En Paint het coolste programma
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_36338023
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Printscreen is echt de coolste knop die je kan verzinnen En Paint het coolste programma

Verklaar u nader vrind fles
Mijn DeviantART gallery
,
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:28:44 #97
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_36340633
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 20:03 schreef Vliegvrager het volgende:

[..]

Verklaar u nader vrind fles
Zoooo eenvoudig: ik neem de pagina zoals jij hem net hebt voorgesteld. Ik doe printscreen, open paint en druk ctrl-v. De hele pagina staat nu in MSPaint. Met een tooltje knip ik fe foto eruit open een tweede sessie MSPaint, en daar plak ik hem ik. Even opslaan als... en klaar! Bijna net zo makkelijk als rechtstreeks vanaf de pagina opslaan, zelfs met jouw manier van posten.

dit is geen handleiding, maar toont slechts aan hoe eenvoudig het is om "beveiligingen te omzeilen met standaard Windows-functionaliteit
- Privacy Matters
pi_36342807
Jullie gaan het me ook echt niet makeijk maken he!
pi_36342937
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:40 schreef An24 het volgende:
Jullie gaan het me ook echt niet makeijk maken he!
Ik zou me er niet al te druk om maken An Je kan het nog zo goed beveiligen, maar via internet is er ALTIJD wel omheen te komen. Het enigste wat je kunt doen is je foto's in lowres op je site zetten zodat er weinig mee kan worden gedaan
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:48:26 #100
40714 Subhuman
Televised confession
pi_36343083
Als je een foto kunt tonen op je beeldscherm, dan kun je hem ook opslaan. Ook al moet dit door alle beveiligingen via de banale methode van PrintScreen, het is wel mogelijk. Dit is met alles zo; kan je het binnenhalen op je computer dan kan je het ook bewaren.

En eerlijk gezegd, als ik een foto zie die ik wil opslaan, en hij is beveiligd, dan ga ik alleen maar extra m'n best doen om die foto op m'n harde schijf te krijgen. Kijken of ik de beveiliging kan omzeilen. En dat is me tot nu toe nog altijd gelukt, zonder PrintScreen!

De beste beveiliging is wat dat betreft nog al je foto's in een Flash-animatie plaatsen. Er zijn volgens mij wel Flash-decompilers maar PrintScreen is dan zo ongeveer de enige optie die je hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')